Hop til indhold

Hvordan kan det være at der ikke er flere mænd som er sammen med en gp

Featured Replies

Skrevet
oros skrev, for 2 timer siden:

Det er der mange grunde til. De oftest forekommende er de åbenlyst moralske og de økonomiske.

Jeg tror også at det er hovedgrundene.
For mit eget vedkommende, har jeg da moralske skrupler.
Jeg vil ikke gøre pigerne fortræd.
Og jeg vil ikke støtte dybt kriminelle netværk.

På begge punkter, føler jeg mig n-o-g-e-n-lunde tryg ved de danske piger, jeg har besøgt.
Forstået sådan, at jeg tror de fleste af dem går ind i branchen med rimeligt åbne øjne, og af egen fri vilje ...
Og jo, jeg véd godt, at det kan jeg ikke være sikker på ..

Med hensyn til det økonomiske, så tænker jeg også at det har at gøre med, at det er en ordentlig afskrivning i et familiebudget ...
Det afholder de fleste mænd, og med god grund.

Jeg er single, og jeg har ret lave faste udgifter.
Og flere af mine hobbies er ganske gratis .. 
I det lys, er mine udgifter på det her område forholdsvis lave.
Også fordi jeg ikke besøger piger s-å pokkers tit.

Jeg synes ikke det holder, at det er en 'kold' oplevelse.
Tvært imod, alle jeg har besøgt har været søde, venlig og kærlig behandling,  ingen kissejaw og rene linjer ... 

Redigeret af sneræven

• Svar 139
  • Visninger 13.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har været i fast parforhold i det halve af mit voksne liv i to lange forløb. Her har jeg ikke haft sex ved siden af. De få, der er bekendte med mit forhold til købesex, kan ikke se sig selv s

• Jeg tror det som holder nogen mænd tilbage, er at de ikke kan klare tanken om at de skal være sammen med en pige, som er sammen med så mange andre mænd. De har måske et billede inde i deres hoved, at

• Der er stadig langt fra “et spil” til manipulation som er et voldsomt ord.  Reagerer nok selv voldsomt på ordet da jeg er blevet decideret ført bag lyset, manipuleret, min tidligere psykiske svaghed

Postede billeder

Skrevet
sexes skrev, for 6 timer siden:

altså dating markedet, er totalt i pigernes favø

A'hva ? Klassisk MandeVrøvl. 

nemt ved at manipulere med pigerne og den slags,

"Mænd er nogle gange fatsvage, og skal have et ordentligt spark i røven - for at opdage, hvad der foregår." 

men det store flertal har det ikke så nemt,

ER der NOGEN, der har sagt, det/noget skulle være nemt  ? 

så hvorfor leve i cølibat, med alle disse gp til rådighed, hvad holder jeg tilbage?

Hvorfor vælge den nemme løsning, kontra arbejde lidt med sig selv, og sine sociale udfordringer ? Hvad holder dig tilbage ? 

Der findes mennesker, både mænd/kvinder der ej er i stand til dating/parforhold. 

MEN der findes OGSÅ rigtig mange, hvor det simpelthen blot handler om selvbillede, om at give op for let/på forhånd. Størstedelen af os - SKAL sgu Kæmpe lidt el meget ..SÅN er livet nu engang :rolleyes:

Skrevet

Min umiddelbare tanke er, at med den kyniske indstilling til datingmarkedet (at det primært handler om at være god til at manipulere sig til sex), så er det måske ikke så sært, at man ikke har succes? 

Jeg har gennem tiden sideløbende været på sexorienterede datingsider og har med mellemrum købt sex. Jeg synes, det er to helt forskellige ting. Datingsiderne muliggør en relation, som man sjældent finder hos en gp. Omvendt kommer købesexmarkedet jo nærmest med en sexgaranti, som man ikke skal forvente på fx. Scor.dk. Og så forventer de færreste gp at man ringer dagen efter :)

Redigeret af snakie

Skrevet
henlan skrev, for 41 minutter siden:

For mit eget vedkommende var det tanken om at skulle have sex med en vildt fremmed, der holdt mig i cølibatet så mange år. Der skulle en større eksistentiel krise til at drive mig til prostituerede, og i dag er jeg heldigvis ikke bange for dem længere. Men min økonomi er til gengæld blevet udmattet af udskejelserne.

Jeg må erkende at det for mig helt overvejende er et spørgsmål om økonomi, og fordi udgiften er så høj at der er andre oplevelser jeg hellere vil have for de samme penge.
Så er jeg yderst tilbageholdende med at bruge så stort et beløb på en oplevelse, som alene har en seksuel karakter.
Og som er på så afmålt tid som tilfældet er, når du køber sex i Danmark.

Men hvis jeg blev stjerne rig i morgen, så ville jeg blive boende hvor jeg bor!
Og det ville ikke interessere mig at omsætte min velstand til materielle goder.
Jeg ville til gengæld gå amok i luksus oplevelser, herunder købesex, gode middage og ophold på 5 stjernede hoteller.

Jeg kan styre mit forbrug af købesex, fordi det ikke er en lyst som jeg ikke kan modstå.
Jeg har behovet, men for mig er det et projekt at købe sex!
Herunder meget mere og meget andet end selve den sex, jeg specifikt betaler for.

Jeg har besøgt FKK klubber i timevis, hvor jeg 2 - 3 gange har købt halve timer på rum med en pige.
Nogen gange er det gået over alt forventning, og jeg var færdig på 10 minutter.

Andre gange kunne jeg intet på 20 minutter og gav bare op.
Fik en hård oliesvensk og så var jeg lykkelig.
Sluttede efter mellem 10 og 20 minutter, på eget initiativ og til overraskelse for pigerne.
Men jeg forsikrede at alt var godt, og at årsagen til manglende formåen lå hos  mig.
Jeg ønskede bare at slutte, fordi jeg oplevede at vi var færdige.

Hver gang havde jeg taget en blå pille, og alligevel kan jeg være en fiasko personlig.

Men hver gang fik jeg den helhedsoplevelse, som det er at gå i klub.
Og som gør at besøget samlet set kan være vellykket.
Selvom du mislykkes seksuelt som gæst under dit besøg.

Hvad vil du helst fortsætte med at udmatte din økonomi, for at kunne købe sex lige så ofte som du plejer?

Eller købe sex sjældnere og bruge færre penge på at købe sex?

Uanset hvad dit svar er!
Så er der hjælp at få både til afhængighed af købe sex, og til din privat økonomi hvis du bruger for mange penge på sex.

Men man behøver ikke at gøre et stort forbrug til købesex til et problem, hvis man ikke oplever det som et problem.
Man kan kun blive nødt til at se det som et problem, hvis man i praksis ikke har råd til at købe sex i det omfang man gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

@DetStærkeKøn

Sagt i al respekt, jeg synes din udlægning ovenfor er for hård.

Jeg er selv 'kronisk kæresteløs', og jeg ville da meget gerne have en fredsommelig dialog omkring, hvor jeg oplever, at problemerne ligger.
Jeg kan godt følge @sexes, jeg tror jeg ved hvad han mener, men hans formuleringer er lidt uheldige .. det er jeg enig i .. 

På den anden side er det et hundesvært emne at diskutere, fordi der er så mange aspekter og grunde til at man som mand lander i dén situation.
Og det er ekstremt følsomt, det gør simpelt hen ondt  ... 
Lidt som holdningerne til utroskab, der har været vendt et par gange herinde ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

hård

Du burde vide, at jeg er ret så forstående,  ej "hård" ven :rolleyes:

sneræven skrev, for 7 minutter siden:

formuleringer er lidt uheldige .

YES - og det er det ENESTE jeg anfægter, med mine spørgsmål :) Fordi det vitterlig er røv nederen formuleret Hehe 

OG Iøvrigt har jeg altid selv "kæmpet" med dating/forhold, fordi jeg er en weirdo - MEN jeg kæmper til trods.. Derfor siger jeg også liiige netop hvad jeg mener... 

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Jeg må erkende at det for mig helt overvejende er et spørgsmål om økonomi, og fordi udgiften er så høj at der er andre oplevelser jeg hellere vil have for de samme penge.
Så er jeg yderst tilbageholdende med at bruge så stort et beløb på en oplevelse, som alene har en seksuel karakter.
Og som er på så afmålt tid som tilfældet er, når du køber sex i Danmark.

Men hvis jeg blev stjerne rig i morgen, så ville jeg blive boende hvor jeg bor!
Og det ville ikke interessere mig at omsætte min velstand til materielle goder.
Jeg ville til gengæld gå amok i luksus oplevelser, herunder købesex, gode middage og ophold på 5 stjernede hoteller.

Jeg kan styre mit forbrug af købesex, fordi det ikke er en lyst som jeg ikke kan modstå.
Jeg har behovet, men for mig er det et projekt at købe sex!
Herunder meget mere og meget andet end selve den sex, jeg specifikt betaler for.

Jeg har besøgt FKK klubber i timevis, hvor jeg 2 - 3 gange har købt halve timer på rum med en pige.
Nogen gange er det gået over alt forventning, og jeg var færdig på 10 minutter.

Andre gange kunne jeg intet på 20 minutter og gav bare op.
Fik en hård oliesvensk og så var jeg lykkelig.
Sluttede efter mellem 10 og 20 minutter, på eget initiativ og til overraskelser for pigerne.
Men jeg forsikrede at alt var godt, og at årsagen til manglende formåen lå hos  mig.
Jeg ønskede bare at slutte, fordi jeg oplevede at vi var færdige.

Hver gang havde jeg taget en blå pille, og alligevel kan jeg være en fiasko personlig.

Men hver gang fik jeg den helhedsoplevelse, som det er at gå i klub.
Og som gør at besøget samlet set kan være vellykket.
Selvom du mislykkes seksuelt som gæst under dit besøg.

Hvad vil du helst fortsætte med at udmatte din økonomi, for at kunne købe sex lige så ofte som du plejer?

Eller købe sex sjældnere og bruge færre penge på at købe sex?

Uanset hvad dit svar er!
Så er der hjælp at få både til afhængighed af købe sex, og til din privat økonomi hvis du bruger for mange penge på sex.

Men man behøver ikke at gøre et stort forbrug til købesex til et problem, hvis man ikke oplever det som et problem.
Man kan kun blive nødt til at se det som et problem, hvis man i praksis ikke har råd til at købe sex i det omfang man gør det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Jeg er heldigvis ikke så afhængig af købesex, at jeg ikke kan holde mig fra det i lange perioder på halve og hele år. Købesex var for mig en vej til at få det bedre mentalt (er autist og skizotypisk med ringe sociale evner) og komme ud i verden og møde kvinder i virkeligheden, frem for det ensomme liv med onani og fantasier som jeg levede i årtier, og ifølge min psykiater er projektet lykkedes. Mine depressive tanker er stærkt på retur, og jeg har oplevet at få en vis fred i sindet, som medicin og terapi aldrig kunne give mig. Mht. økonomien så er den som sagt lidt udmattet, så nu holder jeg en velfortjent pause med udskejelserne, så den kan nå at komme sig.

Skrevet
Bogormen skrev, for 3 timer siden:

Enig i at der er mange youtubes som pusher en agenda som sælger views, og ikke understøttet af nogen data.

Men dit råd,  det er virkeligt ikke hjælpsomt. Du kunne lige så godt have sagt "Vær en anden end den du er"

Det var nu ikke det jeg forsøgte at sige. Den fælde mange incels falder i, er at de bliver kvindefjendske og begynder at tro, at kvinder vil have en bestemt type mand, "Chad", når de måske i stedet burde arbejde med deres egne fejl og mangler, hvad end de måtte være.

Man bør prøve at være den bedste version af sig selv.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Det er nok heller ikke det værste scoreinstrument - og så kan det jo nemt vise sig at være en god investering - og uden tvivl meget bedre end dem som køber en bil til 240.000,- eller mere, der taber værdi fra dag 1 og løbende æder af bankkontoen.

Uha - jeg har mange gange drømt om en stor, dyr bil. Men jeg har aldrig for alvor undersøgt muligheden for at købe den. En klog mand sagde til dengang, jeg var betydeligt yngre, end jeg er nu, at "de kan jo kun køre". Og det havde han i bund og rund ret i.

Så jeg må invitere en jævnaldrende skønjomfru med hjem og spille måneskinssonaten for hende. Så overnatter hun måske, hvem ved?

Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Men egentlig så tror jeg ikke at købesex for rigtig mange med en gennemsnitlig indkomst, behøver at handle om at spinke og spare for at kunne unde sig selv oplevelsen en gang i mellem.

Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Men egentlig så tror jeg ikke at købesex for rigtig mange med en gennemsnitlig indkomst, behøver at handle om at spinke og spare for at kunne unde sig selv oplevelsen en gang i mellem.

Men jeg ved fra mit mit daglige arbejde gennem et langt arbejdsliv, at rigtig mange efter benhård, fornuftig prioritering ikke har råd til en ny cykel til sønnen. Så her håber jeg da, at købesex har en meget lav prioritet.

Andre kan naturligvis prioritere hvilke forbrugsgoder, man foretrækker. Herunder købesex.

Redigeret af oros

Skrevet
oros skrev, for 37 minutter siden:

Men jeg ved fra mit mit daglige arbejde gennem et langt arbejdsliv, at rigtig mange efter benhård, fornuftig prioritering ikke har råd til en ny cykel til sønnen. Så her håber jeg da, at købesex har en meget lav prioritet.

Virkelig?

Altså jeg er klar over at selv en hustandsindkomst på 3/4 - 1 million kr fra 2 indtægter, får ben at gå på i løbet af 2 - 3 børns første 18 leve år.
Eksempelvis 5 - 6000 kr om måneden til et barn på efterskole, et hus og 1 eller 2 nødvendige biler.

Men kommer der ikke et tidspunkt fra du er fyldt 40 år i sådan en familie, hvor der kommer mere og mere luft i økonomien?

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at hvis du har forvaltet din økonomi fornuftigt i 20 år?
At der så ikke er 100 kg mindst i frie midler når som helst.
Eller i det mindste omsættelige aktiver, som kan omsættes hurtigt til frie midler.

Jeg selv med ejer bolig og en historik, hvor jeg vitterligt ikke kan bryste mig af en ungdom med økonomisk ansvarlighed.
Har nærmest ikke kunnet undgå at lande et sted økonomisk som 58 årig, hvor jeg ikke i dag ville være gunstigere stillet end da jeg havde boliglån og soldede alt for mange penge væk.
Plus en solid pensionsopsparing.

Alt sammen mere på grund af held og medvind på cykelstien, bare fordi jeg købte en snottet 2v ejerlejlighed i København i 1993.
End det er på grund af langsigtet økonomisk snusfornuft.

Dog er det ikke værre end at jeg altid har haft et forbrug, hvor det hang sammen økonomisk uden kviklån og misligholdt gæld.
Men jeg har bare ikke levet så meget under evne, som det havde været muligt.
Og alligevel er jeg landet med begge ben på jorden, i stedet for at ende i grøften.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
SweettieDK skrev, for 8 timer siden:

Reagerer nok selv voldsomt på ordet da jeg er blevet decideret ført bag lyset, manipuleret, min tidligere psykiske svaghed blev udnyttet på det groveste. Nogen mænd, de forkerte mænd kan lugte svaghed på flere kilometeren afstand, og det blev af flere omgange min undergang. 
Den ene var set i bakspejlet og klogskabens lys decideret psykopat. 

Tak!!
Jeg tror ganske mange kvinder har været den tur igennem, især som unge ... 
Jeg har selv en oplevelse af den art meget tæt inde på livet, og ved hvilke konsekvenser det kan have ... 
Din beskrivelse passer uhyggelig godt på den situation jeg kender.

Tror det er een af grundene til, at dating er ret vanskeligt for en hel del mænd, i den voksne alder.
Dårlige erfaringer har gjort kvinder meget, meget forsigtige.
Og det er fuldt forståeligt.

Skrevet
Cruise skrev, for 10 timer siden:

Meget enig!

En klog mand har en gang fortalt mig, at; 

"der er altid et spil mellem en kvinde og en mand" 

...vil tilføje, at det også gælder i andre relationer også i forbindelse med købesex, sugardating og "scoringsforsøg" i byen eller andre steder.

...Ja livet er langt henad vejen også at betragte som et spil!

I mine yngre dage, da jeg havde bollevenner, var det generelt også svært for de fleste mænd at forstår, at de ikke behøvede at love mig guld og grønne skove eller lignende, men at vi bare havde det sjovt.. Manipulation kan tage mange former nogle mere uskyldige end andre.. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 8 timer siden:

At verden så er blevet meget overfladisk og mange slet ikke kigger hvad der er indeni hvis det ydre er en smule off, det er så ufatteligt trist. Og der er mange årsager til mange mænd som kvinder ikke kan score. Og på mange områder leger lige børn bedst og man må acceptere ikke at kunne overscore irl. 

Det er præcist rigtigt, og det er et totalt tabu overhovedet at diskutere det.
Der er et meget stærkt underforstået socialt krav om, at forelskelser og erotisk tiltrækning kun sker mellem mennesker af samme erotiske rang.
Men sådan er verden bare ikke indrettet.

Deraf også een af grundene til at mange af os mænd har alvorlige moralske skrupler over at besøge glædespiger.

Skrevet

Manipulere er et redskab, kunne måske også ha skrevet charme. Nogle er bedre end andre til at bruge det, det kan bruges på en ond eller god måde, til at opnå et mål. 

Mit skriv har intet med incels at gøre, det burde tages i en anden tråd hvis det er, synes ikke de skal blandes sammen, med alle os andre, som deltager i denne tråd.

Tak for alle jeres historier og meninger, det super.

Skrevet

Jeg tror, at det at købe sex, selv for dem med en lavere løn, stadig er billigere end at opretholde en familie, i øjeblikket er jeg ikke gift, men jeg indrømmer, at da jeg var, var mine udgifter meget højere end at købe sex for at opfylde mine behov og fortsætte med mit normale liv

Skrevet

Fordi det grundlæggende er forkert. 

Skrevet
sexes skrev, for 15 timer siden:

Kan virkelig ikke fatte at der ikke er flere mænd som køber sex

Hvor ved du fra? Det er mange gp der får kunder hele tiden, de er bare ikke inde på denne side.. :)

Skrevet
sexes skrev, den 10.10.2023 at 06:13:

(…)

En lille gruppe mænd har det super med dating, nemt ved at manipulere med pigerne og den slags, men det store flertal har det ikke så nemt, og for nogle er det nærmest umuligt, så hvorfor leve i cølibat, med alle disse gp til rådighed, hvad holder jeg tilbage?

(…)

Tak for et fint indlæg. Jeg tænker, at du spørger hvad der holder “jer/os” tilbage. Jeg tror helt sikkert, at det er rigtigt, at det nok ikke lige er alle af os mænd/fyre, der er de store “Don Juan’er”. Så er der lige delen der med om det så også er ensbetydende med, at flertallet har det svært med dating – selvom datingmarkedet da helt sikkert kan være besværligt og lidt en jungle til tider. Mange mænd herinde er for øvrigt også i forhold eller gift er mit indtryk.

sexes skrev, den 10.10.2023 at 06:13:

Kan virkelig ikke fatte at der ikke er flere mænd som køber sex, altså dating markedet, er totalt i pigernes favør, så hvorfor er der ikke flere mænd, som bruger betaling, som et middel til målet ?

(…)

I forhold til det øvrige så tænker jeg umiddelbart, at det kan være svært at stille op på den måde. Jeg tænker umiddelbart, at der er forskel på almindelig dating og købesex, så jeg tror, at det bliver svært for det ene at skulle erstatte det andet. Medmindre du tænker på at date en GP – som vist er sjældent.

Nogen andre spørger også lidt ind til det med om det vitterligt er sådan, at det er svært for flertallet af mænd, når det kommer til dating? Den diskussion vil jeg slet ikke gå ind i her, men selvom det er de færreste, der er en Don Juan, så tænker jeg da at man kan overveje om påstanden holder. Måske kan man mere tale om en tid, hvor dating-markedet er præget af udfordringer som sociale medier etc. og hvor Tinder og den slags nu fylder. Men interessant med en lidt anderledes vinkel på køb af sex og måske også, at der kan være udfordringer på datingmarkedet :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Nu forholder det sig også sådan at danske kvinder stræber op af når de søger en mand, mens danske mænd stræber ned af når de søger en kvinde.

Jeg er så godt klar over at jo mindre forpligtende en relation der udgør motivet, des mindre gør dette sig forhåbentlig stadig gældende.

Altså er det virkelig alvor, sådan noget som samboskab/ægteskab og deleøkonomi, der har den lav tuddannede/ufaglærte danske mand meget lav status hos danske kvinder.

Mens den der med uforpligtende hurtig sex?
Der har den danske mand med en lavere socioøkonomisk status forhåbentlig stadig en vis værdi, hvis han er yngre og attraktiv.

Men eftersom at danske kvinder stikker af fra mændene på uddannelsesfronten, og ønsker sig en mand med en højere uddannelse, status og indkomst end de selv.
Og danske mænd trives med kvinder der står under dem på samme parametre.
Så efterlades danske mænd med lav status og lav indkomst på perronen, ofte som uønskede singler uden at kunne stifte familie.

Overskuddet af ubrugelige danske mænd på markedet for livstids relationer, har derfor den mulighed at se ud over landets grænser.
For at efterspørge en relation til en kvinde med en socioøkonomisk baggrund, der gør manden attraktiv i hendes øjne.

Jeg er selv en af disse ubrugelige danske mænd der er til overs!
Men jeg trives med det, og ser ikke udover landets grænser for at efterlyse en partner som jeg ikke har et ønske om at opnå.

Men jeg ser prisen for købesex i Danmark som en udfordring i en personlig økonomi :(
Hvor der består et råderum, men samtidig et begrænset råderum til formålet.
I forening med at jeg ikke kan opnå oplevelsen i en ramme, som kan give mig den helhedsoplevelse som jeg ønsker mig.

Mit blik er derfor nu stift rettet mod det nære udland, og det får så medføre alle de udgifter det indebærer til fly og hotel for at gå på FKK klub i Tyskland eller Østrig.
Når lejlighed en dag igen byder sig.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Kan godt li at her det os mænd som der kan slippe afsted med en masse krav når vi vælger den vi vil ha sex med, og så kan man bare gå igang med sex, gider ikke alt det der sociale performance, som det jo er med dating.

Så en undersøgelse der fortalte at 2/3 af mænd mellem 20 og 30 ikke havde sex, iblandt pigerne var det 1/3. Undersøgelsen var i usa.

Det var en udsendelse på cnn, måske jeg kan finde den, og smide et link, hvis nogle skulle være nysgerrig.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 10.10.2023 at 07:32:

Nu er jeg ikke selv på dating markedet. Men hvorfor vil du manipulere pigerne. Hvis det er din tilgang til det, eller som minimum det du tror andre gør. Plus du evt samtidig kan spottes på lang afstand som en der kun vil opnå et “one night stand” så forstår jeg godt hvis du ikke har haft succes. 
Rigtig dating handler endnu mere end gp besøg om kemi. Er den der ikke opnår man intet. Vær dig selv, drop evt forsøg på manipulation og så ellers held og lykke. Indtil det lykkes kan du jo besøge gp lige så tit du vil. 

Du er nok en lille smule naiv.

Dating handler i høj grad også om sex, også engangsknald. 

Nu er det godt nok 20 år siden jeg datede men det har nok ikke ændret sig så meget.
Jeg er ikke nogen skønhed om end jeg var meget sportstrænet dengang, alligevel havde jeg god succes gengang på dating.dk.
et krævede megen tid og benarbejde at få trusserne af pigerne men det lykkedes jævnligt og det var ikke fordi jeg bildte dem ind at vi skulle være sammen for "altid", min oplevelse var mere at pigerne generelt gerne ville knalde og det her dating halløj i deres hoved gjorde det mere legitimt at få noget sex.
Til sammenligning havde jeg meget lille success på scor.dk hvor man ellers skulle tro adgangen til pigernes gunst var mere ligetil.
En lille sjov historie  fra dating.dk var denne her kvinde jeg aftalte med vi skulle mødes på café udenfor, se hinanden i øjnene og derfor beslutte om vi skulle have kaffe eller køre direkte hjem til mig og knalde, da vi mødtes spurgte hun om jeg ville have kaffe, hun var ret dejlig så jeg sagde nej tak og vi kørte hjem til mig. 

Skrevet

Jeg prøvede forleden en lille annonce på en datingside for folk lidt højere op i aldern. Nogle lystige, spirituelle rader og to nyere billeder. Kaboom. Det gik ikke en dag, så var jeg blevet oversvømmet med svar fra kvinder i spandet af 10 år yngre end mig og op til 10 år ældre. Jeg blev helt overvældet og følte at det her ikke var for mig. Det klarer jeg altså ikke. Et heltidsarbejde bare at vælge hvilke jeg skulle svare og hvordan. Langt værre end at vælge blandt GP'er.
Så jeg lukkede annoncen efter en uge, og bliver ved med at leve som single med lidt besøg i ny og næ.

Man har jo et arbejde at tage sig af også vel, det duer jo ikke at date på heltid. Uden en anelse desuden om hvor mange nitter man skal igennem før man finder noget som ligner guld. Med GP'er har jeg haft det modsat - meget guld at nyde sig igennem før man finder en nitte.

Jeg er heldig at være så gammel at alle mine forhold i yngre dage opstod the old fashioned way: vi mødtes noget sted, glitrede i hinandens øjne, gik hem og knaldede og så var det vi. Nogle gange i rigtigt mange år.

Var jeg ung idag så var jeg nok blevet en af de 2/3 som aldrig havde sex. Det digitale datingmarkedet fungerer ikke på mit mindset - og sikkert har mange det som mig. Det er på flere måder mere hardcore og mindre empatiskt end GP-markedet. 

På den anden side er også GP-verden blevet lidt tristere og hårdere i disse digitale tider.

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

Du er nok en lille smule naiv.

Nå jamen tak da. 
Blot fordi vi tolker ordet dating forskelligt. 
For mig havde dating det formål at opnå et langvarig forhold. Til forskel fra at gå i byen for at score. Og jo nogen piger er friske på at knalde uden forpligtelser. Andre vender ryggen og til siger niks du. 
Men vi er da enige om en ting man behøver ikke lyve/manipulere. Man skal blot spille spillet, gøre benarbejdet. Og finde den rette til det man nu leder efter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.