Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i et stykke tid haft lyst til at besøge @Danske Natasja efter en anmeldelse herinde på Eroguide og de positive kommentarer, via den anmeldelse fik jeg også øjnene op for hendes hjemmeside og hendes Onlyfans side. 

 
Jeg har fulgt hende på hendes Onlyfans i en to måneders tid og ville have haft en første aftale i september måned men med fire andre GP besøg aftalt den måned så gik den ikke lige oveni. 
 
Så i oktober måned havde mit første møde med Natasja højeste prioritet. Dato koordineringen var en øvelse med lidt frem og tilbage men det lykkedes. (Natasja er hobby GP så hun er aktiv i tidlige timer og et par timer af gangen kun, så lav din aftale i god tid i forvejen og vær forberedt på at det måske kan kræve at man som jeg ofrer en fridag på besøget for at kunne i tidsrummet der passer hende). 
 
Jeg bookede en aftale i to timer med Natasja og det er ret unormalt for mig Jeg har i mange år holdt mig til en timers aftaler som det længste jeg gjorde mig i og med første gangs besøg har jeg oftest foretrukket  en halv time kun for at prøve kemi af først. 
 
Men det her blev mit første førstegangsbesøg på to timer og det skete kun fordi:
 
1. Jeg stadig havde i baghovedet hvor dejligt min forrige to timers aftale med Julie Sweetkisses var og hvor dejligt det var med god tid og plads til en mere afslappet aftale. 
 
2. Tidligere gode anmeldelser her på Eroguide
men især også de positive kommentarer fra @Hans69 hvis anbefalinger jeg vægter højere end anmeldere jeg ikke kender. 
 
 
3. Den skriftlige kemi med Natasja igennem to måneder cirka i PBer på hendes onlyfans og per sms hvor hun hele vejen igennnem har været rar og imødekommende og en fornøjelse at skrive med altid. 
 
Aftalen foregik på et incall sted på Frederiksberg som hun bruger nogen gange ret klassisk fremgangsmåde man melder sin ankomst nogen minutter før man lander får en adresse at gå efter og ved ankomst får man den præcise adresse. 
 
Landede i lokalerne og ordnede formalia med betaling og gav Natasja en æske chokolade derefter et bad (Bad før er obligatorisk hos Natasja). 
 
Da jeg kommer ud fra badet er Natasja klædt om i et dejligt sygeplejerske kostume sort og rød med lange lakstøvler med snørrer som kan ses på billedet i hendes annonce og hun ser pragtfuld ud i det. :wub:
 
Natasja er en en skøn petit Dansk kvinde med sydamerikanske rødder, en smuk rund røv, dejlige bryster der passer godt til hendes krop og et virkeligt smukt ansigt med øjne man godt kan fare lidt vild i. 
Hun er utrolig venlig og sød og meget nem at snakke med hvilket er en god ting ved en to timers aftale eller længere aftaler. 
 
Vi startede ud på den store seng med kys og blidt nus, så pillede jeg langsomt sygeplejerske kostumet af hende lidt efter lidt. Det var ikke for at rollespille hun havde det på, ville bare gerne se hende i kostumet jeg havde været med til at donere til på hendes Onlyfans. 
 
kun iført trusserne fortsatte vi med lidt kys og nus inden hun lagde sig på maven og så startede jeg med lidt massage der gled over i nus af hele hendes skønne krop først bag på kroppen hvor hendes dejlige baller ofte kaldte på min opmærksomhed. 
 
Derefter vendte hun om på ryggen og tog glad imod den samme opmærksomhed, kæl og nus på overkroppen med lidt blide kys på kroppen sneget ind hist og her. 
 
Efter lidt tid blev trusserne hevet af nu de var blevet lidt våde til når jeg tog dem med hjem efter og så kyssede jeg hende og fortsatte med kys ned langs hendes dejlige krop der smyger sig sensuelt på sengen som en forførende Samba  der lokker ens fulde opmærksomhed og ned mellem lårene hvor der blev cirklet lidt rundt om fissen inden jeg gik igang med at slikke og give hende oralsex. Hun fik slikket fisse i et stykke tid og lod imens sine fingre kælent lege med min pik undervejs. 
 
Efter noget tid skiftede vi stilling og jeg gav hende finger mens jeg startede med at give sorte kys på samme tid og natasja tog selv et vibrator legetøj med ind i legen på et tidspunkt fik jeg lov til forsigtigt at køre en finger op analt i stedet for de sorte kys og det var utroligt frækt at ligge og kigge op på Natasja med to af mine fingre oppe i fissen og en af mine fingre oppe i røven og en vibrator på klitoris som hun selv legede med mens hun vred sig mere og mere og gav dejlig lyd fra sig. 
 
Derefter lagde jeg mig op på siden af Natasja og nussede hende blidt men nu mente hun jeg skulle forkæles så det blev jeg liggende på ryggen startede hun på et skønt og vådt øko blowjob med massere af leg med tungen på pikhovedet og dejlige strøg ned langs skaftet med fingrene.
 
Efter at have nydt Natasjas dejlige forkælelse af min pik i et stykke tid fik jeg lyst til udløsningen selv, men da jeg efterhånden sjældent kommer ved blowjobs blev Natasja lagt på ryggen og mens jeg legede med hendes fisse med en hånd spillede jeg mig selv til en udløsning ned i Natasjas ventende åbne mund og da jeg var færdig med at tømme mig i munden på hende fik jeg et skønt og frækt spermkys tilbage som belønning indtil jeg havde modtaget og slugt min egen ladning. (Så sparrede jeg også den frokost). :lol: :P
 
Vi sluttede det hele af med hyggelig efter nus og pillowtalk inden Natasja sendte mig i bad igen og i tøjet og hjemad fordi mine to timer og lidt til var gået i selskab med en behagelig, smuk og skøn kvinde.
 
Min intuition var rigtig og selv om det var mit første møde med naturkraften og nydelsens Natasja så var hun det hele værd alle to timer og kunne sagtens have fortsat. 
 
Jeg kommer helt sikkert igen og laver en aftale med Natasja faktisk har jeg allerede en konkret plan for et møde med Natasja hvor der skal leges med en lille fantasi jeg har. 
 
Natasjas annonce:
 
Natasjas Onlyfans side: 
 
Hjemmesiden: 
Redigeret af Dillermand Junior
Indsatte links

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, så har hun da også arbejdet for sin betaling, når hun skal bruge flere måneder på at kommunikere med dig. Der er da ikke noget at sige til, at pigerne bliver trætte af os mænd, hvis man konstant skal svare på beskeder istedet for at der bare bliver indgået en konkret aftale.

Men tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 1 minut siden:

Hold da op, så har hun da også arbejdet for sin betaling, når hun skal bruge flere måneder på at kommunikere med dig. Der er da ikke noget at sige til, at pigerne bliver trætte af os mænd, hvis man konstant skal svare på beskeder istedet for at der bare bliver indgået en konkret aftale.

Men tak for anmeldelsen

Hvis det er det du læser dig til så fair nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 13 timer siden:

Hold da op, så har hun da også arbejdet for sin betaling, når hun skal bruge flere måneder på at kommunikere med dig. Der er da ikke noget at sige til, at pigerne bliver trætte af os mænd, hvis man konstant skal svare på beskeder istedet for at der bare bliver indgået en konkret aftale.

Men tak for anmeldelsen

Hvis du ellers havde gjort dig den ulejlighed at have sat dig ind i den forretningsmodel, som Danske Natasja har for sin forretning.
Så ville du have kunnet forstå, at der ikke er belæg for din kritik af Dillermand Junior.

Hun har en klar kommunikationsstrategi for at være tilstede på sociale platforme, og med egen hjemmeside
Hvor hun tiltrækker følgere og plejer den opmærksomhed hun opnår.
Ved at vedligeholde interessen for hendes service, i tæt dialog med dem der viser seriøs interesse for hendes personlige brand.

Det udvikler relationer, skaber loyalitet og fører til aftaler der kaster omsætning af sig til den virksomhed hun driver.

Og i tilfældet Dillermand Junior er der ikke tale om en en sceance, der kommer til at stå alene.
Det var en oplevelse hvor forventningerne er blevet bygget op over tid, til at kulminere den dag hvor han endelig mødte Natasja.
Hvor han fik så god en oplevelse at han allerede har planer om at gentage den!

Dillermand Junior kan på ingen måde med nogen rimelighed sammenlignes med alle de tidrøvere.
Der med kalorius i højre hånd og mobilen i venstre hånd misbruger teledamer og og glædespiger, til at få sig en gratis spiller.

Tværtimod er den sublime oplevelse han fik sig et klokkerent bevis for!
At Danske Natasja kan lykkes med at dyrke sig som en unik niche, hvor det ikke handler om at skabe et kvantitativt flow af gæster.
Men i stedet at det i højere grad handler om kvalitativt, at målrette hendes service hver enkelt gæst.
Der i hende ser muligheden for at få forløst netop på deres drømme, i mødet med en unik glædespige.

Det er alt hæder og ære værd, hvis hun formår at bygge sin forretning op på færre gæster.
Der kommer oftere og som bruger flere penge når de besøger hende.
End den helt gennemsnitlige gæst til daglig hos flertallet af glædespiger.

Alle de glædespiger der formår at skille sig ud med nytænkning, og som evner innovativt at uvikle deres koncept.
De fortjener alles positive interesse og opbakning, til at de lykkes med at gå deres egne veje.

Det samme gør en gæst der som her vælger at berige os alle med en smuk beretning, om en oplevelse som var meget personlig for ham.
Det fortjener at blive læst med et nysgerrigt og et åbent sind!

Jeg glæder mig allerede til, at Dillermand Junior forhåbenlig vil vælge også næste gang at skrive en anmeldelse af hans oplevelse med Danske Natasja.
Måske andre nu er blevet inspireret til at følge i hans fodspor, og hvis de har håber jeg at også de får lyst til at skrive en anmeldelse af deres oplevelse.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis dialogen handler ikke kun om det ene møde og aftale den har handlet om en masse andet på Natasjas Onlyfans side hvor hun aktivt er i dialog med os brugere der gider at engagere os i alt fra køb af nye kostumer til forslag til hvad hun skal lave når hun går live på sin Onlyfans og det er i den dialog om indhold på hendes sider og tilbud til os brugere at jeg samtidig har kunnet fornemme kemi og personlighed i det omfang man nu kan det på skrift. Og vores gode dialog og skriftlige kemi bongede så ud i god in person kemi og dialog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 14 timer siden:

Jeg glæder mig allerede til, at Dillermand Junior forhåbenlig vil vælge også næste gang at skrive en anmeldelse af hans oplevelse med Danske Natasja.

Det lover jeg at jeg gør især fordi næste aftale bliver markant anderledes end den her aftale på flere måder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 44 minutter siden:

Det lover jeg at jeg gør især fordi næste aftale bliver markant anderledes end den her aftale på flere måder ;)

Ku du måske lokke hende med i Skurvognen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Ku du måske lokke hende med i Skurvognen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det tror jeg ikke er muligt desværre tidspunktet er vanskeligt for hende nogen gange skrider hendes forsøg på at gå live helt frem til kl. 22.

Kan godt spørge.

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 8 minutter siden:

Det tror jeg ikke er muligt desværre tidspunktet er vanskeligt for hende nogen skrider hendes forsøg på at gå live helt frem til kl. 22.

Kan godt spørge.

Det forstår jeg godt!

Skurvognen må jo ikke komme i vejen for at hun kan pleje sine egne platforme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 5 timer siden:

Findes der andre glædespiger udover @Danske Natasja og @Sofie Brandvarm med hendes pov koncept, som har nytænkt sexkøbs-oplevelsen ?

Jeg har ikke konkret adgang til hendes indhold men Jydske Julie der enten er Ved Fields eller på Vesterbro har en Onlyfans også og så er der @RouwdyCouple 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke konkret adgang til hendes indhold men Jydske Julie der enten er Ved Fields eller på Vesterbro har en Onlyfans også og så er der @RouwdyCouple 

 

Jo jo, men nu får du jo rent faktisk noget ud af at være fan på @Danske Natasja’s onlyfans. Onlyfans er sgu ikke nytænkende i sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...