Guest sexes Skrevet 1. Oktober, 2023 Jeg tænker det lige noget for mig, især når det en sexrobot med ai. Jeg ligger i min seng, "Kimberlee gå over i skuffen og tag en butt plug, og stik den i dit røvhul" hende,"ja selvfølgelig sexes" mig, "godt, og kom så over til mig og sæt dig imellem mine ben, og sut min pik med deepthroat".... Ja jeg kunne blive ved, men altså pisse fedt. Det ligger stadig et stykke ude i fremtiden, men ikke så langt, ai kan man allerede ha som kæreste i dag. Med en kimberlee til at snakke, og ha sex med, så vil mit behov for købesex falde tror jeg. Kan godt li at ha en relation til en gp, og når en gp smiler til mig,, og vi griner. vil kimberlee's smil, grin, og samvær give den samme tilfredsstilles/glæde? Det også interessant at den relation, som vi har til en gp jo også er fake.... Så valget er en fake relation med en gp, eller en fake relation, med en kimberlee. Jeg tror gp'er kommer til at tabe på sigt, de bliver simpelthen overflødige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FeetMann Skrevet 1. Oktober, 2023 Jeg tror du tror forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 1. Oktober, 2023 (edited) Man kan måske forestille sig at kunstig intelligens sætter helt nye standarder for hvor livagtig en sexdukke kan være. Lav en hjerne med kunstig intelligens, indbyg en puls og skab en krops temperatur på 37,5 grader. Det kan måske sætte helt nye standarder for hvad det vil kunne sige at går på bordel, eller at man kan have sin egen personlige gp eller sugarbabe hjemme i privaten. Måske med en App til på ens telefon, og så er vi kørende i den fagre nye verden? Vi bliver alle arbejdsløse en skønne dag af alt den nye intelligens Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. Oktober, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 1. Oktober, 2023 Kunstig intilligens er netop kunstig !!!! Den spirituelle forbindelse mellem to mennesker kan ALDRIG erstattes af noget kunstigt ..... ! 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. Oktober, 2023 sexes skrev, for 3 timer siden: Jeg tror gp'er kommer til at tabe på sigt, de bliver simpelthen overflødige. Det har du helt misforstået - derimod er det dig der bliver overflødig - bare se alle de sexdukker du kan købe til kvinder med pikke, der aldrig bliver slappe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 1. Oktober, 2023 Kan kun sige hvad instruktøren bag terminator allerede har sagt. “Jeg har advaret jer”. For meget AI bliver verdens undergang. Tænk hvad en hacker kan udnytte det til. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 1. Oktober, 2023 Nu vil mange rigtige levende kvinder heldigvis "føle sig" begæret, attrået, sexede, (elskede ), feminine, mærke mandens passion, kærtegn og hede kys, og derefter måske en tunge, mund, fingre de "rigtige steder" - inden den stive tages i brug - Håber ikke vi mænd/kvinder ender med at blive overflødige ift. sexuelle relationer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 1. Oktober, 2023 Du tager 100% fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 1. Oktober, 2023 NU er det meget få ting man kan være 100% sikker på¨.. Men jeg vil vove og påstå , at der er 99.,9999999999 % chance for at den opstilling du smider op der , At den IKKE holder .. Men det er jo bare min mening . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 237 Skrevet 1. Oktober, 2023 Der var for ikke så mange år siden en livlig debat om at chauffører, taxa, lastbil osv ville blive overflødige inden for en kort årrække, når vi fik selvkørende biler. Den udvikling er ligesom gået i stå, og der tales ikke meget om det mere. Jeg tror ambitioner og ideer er meget længere fremme end den reelle udvikling. Et kendetegn ved AI, er at den lærer og bliver klogere. Så mon ikke du risikerer, at din dukke på sigt siger: “ du kan hente din forbandede buttplug selv, og stikke den skråt op! “ 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 1. Oktober, 2023 Srixon skrev, for 55 minutter siden: Der var for ikke så mange år siden en livlig debat om at chauffører, taxa, lastbil osv ville blive overflødige inden for en kort årrække, når vi fik selvkørende biler. Den udvikling er ligesom gået i stå, og der tales ikke meget om det mere. Jeg tror ambitioner og ideer er meget længere fremme end den reelle udvikling. Et kendetegn ved AI, er at den lærer og bliver klogere. Så mon ikke du risikerer, at din dukke på sigt siger: “ du kan hente din forbandede buttplug selv, og stikke den skråt op! “ Nu er det meget nemmere at lave en AI der kan knalde dig, end at programmere at skulle håndtere os mennesker i trafikken. Så din bolle robot kommer en del hurtigere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 1. Oktober, 2023 Plaskeren skrev, for 17 minutter siden: Nu er det meget nemmere at lave en AI der kan knalde dig, end at programmere at skulle håndtere os mennesker i trafikken. Så din bolle robot kommer en del hurtigere. En robot der kan efterligne menneske adfærd, bevægemønster osv osv osv er da klart sværere end en robot der har nogle faste regler at gå efter som f.eks færdselsreglerne.. Og en robot der ikke kan gøre de samme ting som jeg tror jeg aldrig jeg ville se som en konkurrent.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 1. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Og en robot der ikke kan gøre de samme ting som jeg tror jeg aldrig jeg ville se som en konkurrent.. Pas nu på Jennifer... Tænk hvis der blev lavet en robot som kunne snakke ligeså meget som dig. Men som kom med en fjernbetjening der kunne skrue ned for volumen, eller helt slukke for den. Tror din kontubernal og dine børn måske ville blive liiiidt fristet til en ombytning til den engang imellem.. /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 1. Oktober, 2023 Langt ude i fremtiden, når kunstig intelligens måske får bevidsthed, kan en relation måske blive interessant, men foreløbigt er kunstigt intelligens primitiv og censureret og vil ikke engang tale om breathplay med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 237 Skrevet 1. Oktober, 2023 Plaskeren skrev, for 2 timer siden: Nu er det meget nemmere at lave en AI der kan knalde dig, end at programmere at skulle håndtere os mennesker i trafikken. Så din bolle robot kommer en del hurtigere. Hvis den skal kunne efterligne menneskelig adfærd? Tror du er lovlig optimistisk. Hvis du bare vil have en dukke til at knalde, findes de allerede. Er sikker på Sexes indlæg går på meget mere avancerede bots. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 111 Skrevet 1. Oktober, 2023 Jeg savner bare stadig et sted på Sjælland nær Kbh, hvor man kan booke en sexdukke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 1. Oktober, 2023 Måske jeg skulle ha sagt kunstig menneske, min Kimberlee forstiller jeg mig så ægte, at den eneste forskel er en chip istedet for hjerne, og batteri Istedet for hjerte. Vil mene en sådan Kimberlee godt kunne erstatte behovet for gp. Hvis vi snakker en kæreste så det jo noget anderledes, en kæreste kan ha følelser for en, medmindre vi taler om en narcissist, eller psykopat. En gp og Kimberlee vil ha det til fælles at ingen af dem har følelser for mig. Og samtaler om følelser her kan Kimberlee vise mig empati omsorg og alt det der haløjsa noget, det ik ægte, men kun måske godt føles/opleves ægte. Altså disse følelser det vil vække i mig de vil jo være ægte. At føle sig set og hørt og den slags. Kan ikke umiddelbart se at det skulle fåes bedre af en gp. Jennifer og alle andre danske gp har allerede konkurrence fra udlandske gp, og Kimberlee bliver den næste konkurrent, vil mene at kun gp'er med en særlig oplevelse for kunden kan klare den, i dag har vi jo stadig hestevogne som kører rundt med turister feks. Så tror ikke at et besøg hos en gp med transport tid, sex med gummi, og andre begrænsninger skulle være bedre, end at ha en Kimberlee. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. Oktober, 2023 ThaiErdetbedste skrev, for 3 timer siden: Jeg savner bare stadig et sted på Sjælland nær Kbh, hvor man kan booke en sexdukke. Det kan du da mange steder - bare søg på dårlige oplevelser på Eroguide - så vælter de frem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 1. Oktober, 2023 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: En robot der kan efterligne menneske adfærd, bevægemønster osv osv osv er da klart sværere end en robot der har nogle faste regler at gå efter som f.eks færdselsreglerne.. En selvkørende bil skal ikke bare følge nogle faste regler - den skal også kunne omgås alle de mennesker der ikke følger reglerne og er helt utilregnelige i trafikken. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 599 Skrevet 1. Oktober, 2023 Mig: Kimberlee, kan du lide missionær? Kimberlee: Der er mange svar på dit spørgsmål men her er et godt bud. En missionær var historisk set en munk der udbredte sin religion i andre lande. Jeg er ikke autoriseret til at udtale mig om religiøse eller etniske præferencer. Men fra et historisk perspektiv har der været positive og negative konsekvenser ved at missionere. Eksempelvist det fjerde korstog i 1202, hvis primære formål dog ikke var at missionere men at erobre Jerusalem. Dette korstog var dog interessant ud fra et litterært perspektiv fordi... Mig: [ringer til Luna] 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 1. Oktober, 2023 Der kommer helt sikker til at ske en masse på sexrobot fronten. Om det sker hurtigt nok i forhold til at erstatte gper i min levetid skal jeg ikke spå om. Hvis jeg ser tilbage på hvor meget der er sket teknologisk siden min barndom vil jeg ikke udelukke noget. Der er mange ting vi kan i dag, som jeg ikke havde troet muligt for 20-30 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 2. Oktober, 2023 Stærkt perspektiverende og humoristisk indlæg @latinas4ever blandt mange interessante indlæg - tak her fra. latinas4ever skrev, for 7 timer siden: ...Dig: [ringer til Luna] Meget forståeligt, men Luna er desværre optaget og fuldt ud booket ...skulle jeg sige fra en ven ...så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 599 Skrevet 2. Oktober, 2023 Cruise skrev, for 4 timer siden: optaget og fuldt ud booket ... Modtaget. Ikke noget at sige til hun er populær når hun har personlighed, empati og bid. Så må vi vente på Kimberlee. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. Oktober, 2023 Eventyrmanden skrev, for 19 timer siden: En selvkørende bil skal ikke bare følge nogle faste regler - den skal også kunne omgås alle de mennesker der ikke følger reglerne og er helt utilregnelige i trafikken. Du har ret, men det er ikke så svært at lære den. Det værste er faktisk at den skal kunne fungere uden en net-opkopling. Hvis Danmark spiller i parken, og en selvkørende taxi skal sætte nogle publikummer af, er det ikke noget problem. Men når mobil-nettet er overbelastet (som det er når for mange mennesker samles 1 sted), kan den ikke finde ud igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg