Hop til indhold

Pigernes valg af steder

Featured Replies

Skrevet

For at sætte konteksten skal det siges at jeg fortrinsvis besøger piger i Århus området.

Det sker gang på gang at liderligheden tager over, jeg læser lidt anmeldelser, søger lidt på pigernes annoncer og jeg finder den helt rette og får lavet en aftale.

Fantasien går i gang om alt det lækre jeg skal, og bliver så enormt tændt, jeg bader, gør mig klar, alting spiller, glæder mig helt vildt, og bliver mere og mere tændt.

Jeg parkerer bilen, ankommer til stedet der altid er en eller anden opgang, hvor man så kan stå og blomstre udenfor til offentlig skue og virke som en totalt idiot? Nogle gange bliver døren åbnet hurtigt, andre gange kan der gå længere tid alt efter om pigen lige laver noget andet? Har også oplevet flere gange at man bliver vist til den forkerte adresse, stå og ligne en klovn, for derefter at blive ledt til den korrekte adresse?? Behøver jeg at nævne at liderligheden er totalt væk på nuværende tidspunkt?

Den sidste episode var en adresse i Århus, hvor jeg stod og ventede på svar, hvor der efterfølgende kom en 8-10 unge mennesker der samtidig skulle samle sig udenfor, én af de unge mennesker kunne så hjælpe mig med at lukke mig ind og spurgte så samtidig hvem jeg skulle besøge?

Når man så kommer til lejligheden skal man som regel være totalt stille, også under akten hvilket ikke ligefrem er super tændende.

For lige at slutte af med at rose mig selv lidt, det hører sig vel til:D, så er jeg blevet meget bedre til at lade det blive ved liderligheden, droppe de fleste besøg, hvilket har sparet mig en masse penge.

Jeg kan da umuligt være den eneste der har det på den måde? Jeg har ændret mine kriterier for min søgninger på piger til at være stedet der har den højeste prioritet.

Skrevet

Jeg ville slet ikke gide arbejde et sted hvor gæsterne skal være stille:ph34r:.. Det må da ødelægge en hel del kunne jeg kun forestille mig.. 

Jeg arbejder ikke altid fra de mest luksuriøse omgivelser men det er prisen for at jeg føler mig velkommen og ønsket og for at jeg ved at min forretning ikke forstyrrer andre åbenbart.. 

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Har også oplevet flere gange at man bliver vist til den forkerte adresse, stå og ligne en klovn, for derefter at blive ledt til den korrekte adresse?? Behøver jeg at nævne at liderligheden er totalt væk på nuværende tidspunkt?

Det har jeg også været ude for, og når det sker, tager jeg hjem igen. Den slags gider jeg ikke.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 4 timer siden:

Har også oplevet flere gange at man bliver vist til den forkerte adresse, stå og ligne en klovn, for derefter at blive ledt til den korrekte adresse??

Det kan der være flere grunde til; pigen kan se dig an først, hun kan se om der står en hel flok og afbrændere får ikke den korrekte adresse. Sikkerhed og diskretion, det burde også være i jeres interesse….

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg også været ude for, og når det sker, tager jeg hjem igen. Den slags gider jeg ikke.

Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor gider du ikke det ? Det er jo for pigens egen sikkerhed at hun gør det, det genere ikke mig det mindste .

Skrevet
FeetMann skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor gider du ikke det ? Det er jo for pigens egen sikkerhed at hun gør det, det genere ikke mig det mindste .

Hvis hun er ærlig omkring at hun laver det lille stunt, inden vi aftaler at mødes, så er det helt fint, for så kan jeg finde en anden GP.
Men dukker jeg op til en aftale, og derefter får at vide, at nu skal jeg til en anden adresse, så taber jeg lysten, og tager jeg hjem igen, for det var ikke en del af aftalen, og at jeg havner på deres blokeringsliste, som de deler mellem sig, gør mig ikke spor, for jeg skifter nummer og "navn" ganske ofte.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden:

Hvis hun er ærlig omkring at hun laver det lille stunt, inden vi aftaler at mødes, så er det helt fint, for så kan jeg finde en anden GP.
Men dukker jeg op til en aftale, og derefter får at vide, at nu skal jeg til en anden adresse, så taber jeg lysten, og tager jeg hjem igen, for det var ikke en del af aftalen, og at jeg havner på deres blokeringsliste, som de deler mellem sig, gør mig ikke spor, for jeg skifter nummer og "navn" ganske ofte.

Ok, syntes bare det er et tyndt argument, sådan er vi heldigvis så forskellige . Feks du ankommer til nr 15 på den pågældende gade som aftal, og skriver, jeg er her nu, hun skriver tilbage, ok darling go to number 17, kan ikke se det store problem i det, hvis det gør pigen mere tryg :)

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Det kan der være flere grunde til; pigen kan se dig an først, hun kan se om der står en hel flok og afbrændere får ikke den korrekte adresse. Sikkerhed og diskretion, det burde også være i jeres interesse….

Ja jeg kun komme et sted hvor jeg er 100% sikker på dette

Skrevet
FeetMann skrev, for 31 minutter siden:

Du kan ikke regne helt med hvad den siger, virker ikke særlig sympatisk 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Jeg ville slet ikke gide arbejde et sted hvor gæsterne skal være stille:ph34r:.. Det må da ødelægge en hel del kunne jeg kun forestille mig.. 

Jeg arbejder ikke altid fra de mest luksuriøse omgivelser men det er prisen for at jeg føler mig velkommen og ønsket og for at jeg ved at min forretning ikke forstyrrer andre åbenbart.. 

Ja jeg har set hvor du arbejder når du er på disse kanter, desværre er det for sjældent du er her, men bestemt ganske fornuftigt og noget de andre kunne lære noget af.

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 16 timer siden:

Jeg kan sagtens se argumentet hvorfor, men det ændrer ikke min følelse af liderlighed der forsvinder som dug for solen med det samme når den slags sker. Jeg er hverken en flok eller afbrænder så automatisk blive puttet i den kasse tænder mig voldsomt af. Tillid går i min optik begge veje, jeg ved jo heller ikke altid hvad jeg kommer ud til?

Det er heldigvis forholdsvis sjældent, hvor i mod situationen med at stå og vente foran en opgang sker hver eneste gang her i Århus!

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

situationen med at stå og vente foran en opgang sker hver eneste gang her i Århus!

Jeg kan godt forstå, at du brokker dig over at stå 10 minutter i al offentlighed og vente. Og det er vel næsten lige slemt, om det sker foran den rigtige eller forkerte adresse. Men også kun næsten, for hvis du venter foran et uskyldigt sted, kobles du jo ikke lige så meget til pigens opgang. Og dem, som kan lave koblingen, vil næppe se skævt til dig, da de jo kender gamet.

MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

min følelse af liderlighed der forsvinder som dug for solen med det samme når den slags (=henvisning til forkert adresse) sker

Er problemet så stort? Hvis I har aftalt kl 10 ved xxx-gade 12, du ankommer som aftalt og får pr sms med det samme besked på at gå over gaden til nummer 13 i stedet, er liderligheden så virkelig væk “som dug for solen” på de 20 sekunder?

Skrevet
FeetMann skrev, for 16 timer siden:

Ok, syntes bare det er et tyndt argument, sådan er vi heldigvis så forskellige . Feks du ankommer til nr 15 på den pågældende gade som aftal, og skriver, jeg er her nu, hun skriver tilbage, ok darling go to number 17, kan ikke se det store problem i det, hvis det gør pigen mere tryg :)

Du kan kalde det for et tyndt argument, det har du fuldstændig ret til, ligesom jeg har ret til at være fuldkommen ligeglad :)
Og som jeg skrev, hvis pigen vil gøre det på den måde, så fred være med det, men jeg spiller ikke med.

Skrevet
MrLovaLova skrev, den 22.9.2023 at 11:03:

For at sætte konteksten skal det siges at jeg fortrinsvis besøger piger i Århus området.

Det sker gang på gang at liderligheden tager over, jeg læser lidt anmeldelser, søger lidt på pigernes annoncer og jeg finder den helt rette og får lavet en aftale.

Fantasien går i gang om alt det lækre jeg skal, og bliver så enormt tændt, jeg bader, gør mig klar, alting spiller, glæder mig helt vildt, og bliver mere og mere tændt.

Jeg parkerer bilen, ankommer til stedet der altid er en eller anden opgang, hvor man så kan stå og blomstre udenfor til offentlig skue og virke som en totalt idiot? Nogle gange bliver døren åbnet hurtigt, andre gange kan der gå længere tid alt efter om pigen lige laver noget andet? Har også oplevet flere gange at man bliver vist til den forkerte adresse, stå og ligne en klovn, for derefter at blive ledt til den korrekte adresse?? Behøver jeg at nævne at liderligheden er totalt væk på nuværende tidspunkt?

Den sidste episode var en adresse i Århus, hvor jeg stod og ventede på svar, hvor der efterfølgende kom en 8-10 unge mennesker der samtidig skulle samle sig udenfor, én af de unge mennesker kunne så hjælpe mig med at lukke mig ind og spurgte så samtidig hvem jeg skulle besøge?

Når man så kommer til lejligheden skal man som regel være totalt stille, også under akten hvilket ikke ligefrem er super tændende.

For lige at slutte af med at rose mig selv lidt, det hører sig vel til:D, så er jeg blevet meget bedre til at lade det blive ved liderligheden, droppe de fleste besøg, hvilket har sparet mig en masse penge.

Jeg kan da umuligt være den eneste der har det på den måde? Jeg har ændret mine kriterier for min søgninger på piger til at være stedet der har den højeste prioritet.

Hæhæ..kommer i den forbindelse til at tænke på en episode jeg havde for nogle år tilbage på Engtoften 16 (nu lukket sted, så vidt jeg ved) På vej ud af bilen og ned af den lille trappe mødte jeg et par unge fyre på fortovet. Den ene sagde med et smil "hils dernede" Jeg kunne ikke gøre andet spørge: Er der nogen bestemt jeg skal hilse fra ?

Så blev der stille :wink:

Skrevet

Har i tænkt over, at hvis i står ved nummer 17, og hun så skriver gå over gaden til nummer 18, - så er det fordi hun kan lide hvad hun ser, ellers havde i ikke fået den rigtige adresse.. 

Det skal i da bare sole jer i :D

Skrevet

Jeg giver aldrig den fulde adresse i første hug. Man får et vejnavne/byskilt at køre efter. Når han så ringer op alt afhængig hvor jeg er, guides han frem til den eksakte  husnummer. Jeg har alt i alt prøvet 3 gange at gæsten ikke dukkede op. Det er billig sluppen. Jeg forstår udemærket at i bliver anvist til en anden adresse inden den korrekte oplyses. Alt andet ville være skørt. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 22.9.2023 at 14:56:

Jeg arbejder ikke altid fra de mest luksuriøse omgivelser 

Ethvert sted du befinder dig, er pr. definition luksuriøs, pga. din udstråling, personlighed, væremåde, empati, og sexappeal. Så du arbejder kun på luksuriøse steder, Jennifer. 

/Francois

My work here is done, fik @JenniferRomantica til at rødme..:D  

Redigeret af Francois

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 25.9.2023 at 12:25:

Jeg giver aldrig den fulde adresse i første hug. Man får et vejnavne/byskilt at køre efter. Når han så ringer op alt afhængig hvor jeg er, guides han frem til den eksakte  husnummer. Jeg har alt i alt prøvet 3 gange at gæsten ikke dukkede op. Det er billig sluppen. Jeg forstår udemærket at i bliver anvist til en anden adresse inden den korrekte oplyses. Alt andet ville være skørt. 

Ja jeg gør det på samme måde, dog via sms. Det er for farligt at tage drop in gæster og heller ikke diskret bare at lange adressen ud i første huk og jeg synes det er dejligt med et par minutters varsel umiddelbart inden et besøg til lige at gøre sig klar 

Knus Pia 

Skrevet
  • Author
Francois skrev, for 15 timer siden:

Ethvert sted du befinder dig, er pr. definition luksuriøs, pga. din udstråling, personlighed, væremåde, empati, og sexappeal. Så du arbejder kun på luksuriøse steder, Jennifer. 

/Francois

My work here is done, fik @JenniferRomantica til at rødme..:D  

Laver du sjov? Eller hvad var pointen i dit indlæg?

Skrevet

Mine gæster bliver altid anvist til en anden adresse og får af vide at de skal ringe til mig når de er der. Derefter Co driver jeg dem over tlf frem til mig 1 minuts kørsel derfra.

Har ALDRIG oplevet at nogen har taget det ilde op :)

Skrevet

Nu er jeg godt klar over at der efterhånden kun er få tilbage, af de gamle bordeller med en offentlig adresse og eget telefonnr.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre fra både de piger der arbejder de steder, og de gæster der kommer der.

Om pigerne oplever det som et aktiv og en konkurrence fordel, at de gæster der kommer der kender adressen fra annoncer og hjemmesider.
Og om gæsterne eksempelvis sætter pris på, og foretrækker at pigerne på vagt har deres egen teledame til at tage sig af alt det praktiske på vagterne.

Det er lidt mit indtryk at der er steder der overlevede Corona nedlukningerne, der er blevet styrket af at nogle andre gamle steder desværre måtte lukke.
At både piger og gæster har søgt mod velrenommerede gamle steder, og har samlet sig hos dem.

Mange piger er de senere år gået Privat Diskret vejen, med alene vagter eller vagter med en kollega uden egen teledame.

Selvklart for at spare på egne udgifter til egne vagter!
Og det ser også for mig ud til at timeprisen tilsyneladende ligger i lejet lige over 2000 kr i timen, på de gamle store bordeller med danske piger der er tilbage.

Mens det kan se ud til at prisen ofte ligger lige under 2000 kr i timen, hos Privat Diskret steder med et lavere omkostnings niveau til egne vagter.

Med til billedet af en tilsyneladende tilbagegang for de gamle bordeller, hører også at der er mange piger i galleriet hos de største af dem.
Og 2 - 3 vagtskift i døgnet med 1 - 2 piger på vagt af gangen.

Det er svært at vide om der findes Privat Diskret steder, med en tilsvarende volume og flow på adressen som eksempelvis hos Pussy Galores og Seduction Girls.
Førstnævnte er jo ikke transparente i deres forretning, hvad sidstnævnte i et eller andet omfang dog er for os der følger deres markedsføring.

De meget få gange jeg selv har besøgt steder i Danmark, har det været til at blive sindssyg af alt den omgang skæg og blå briller der er en del af Privat Diskret konceptet.

Mens der i min optik ikke er noget bedre end en hjemmeside med stedets piger, deres vagtplaner og en offentlig adresse med et offentligt telefon nr. 

Det spiller lige som meget bedre sammen med egen hjemmeside med alt information samlet et sted, Google maps og rejseplanen.
Det er simpelthen nemmere at træffe en beslutning på et oplyst grundlag, og at eksekvere på den.

Nu er jeg på grund af at jeg er hardcore single uden familie, og fordi jeg ikke er i en position hvor diskretion og anonymitet er et absolut must.
Græsk katolsk omkring om jeg bliver set på vej ud og ind af et bordel, og om jeg møder nogle jeg kender.

Men det store flertal har det jo stik modsat jeg i så henseende!

Det er derfor med en stille undren at jeg kan følge med i reaktionerne på, at opdage i sidste øjeblik hvor det i grunden er at jeg skal ringe på døren.
Den lettere panik over at møde andre i en kontekst af en almindelig beboelsesejendom.
Når man er nået frem til endemålet gennem alle de filtre, der er lagt ud undervejs mod det endelige mål.

Taget alle disse bekymringer i betragtning?
Der kan jeg ikke se andet end at nogle af de gamle bordeller med deres beliggenhed, i sammenhæng med nærmiljøet.
De må udgøre en noget mere betryggende destination, i det ærinde som de bekymrede har.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 22.9.2023 at 14:56:

Jeg arbejder ikke altid fra de mest luksuriøse omgivelser 

Når du er i omgivelserne så bliver de luksuriøse ;) ^_^

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 12 timer siden:

Det er derfor med en stille undren at jeg kan følge med i reaktionerne på, at opdage i sidste øjeblik hvor det i grunden er at jeg skal ringe på døren.
Den lettere panik over at møde andre i en kontekst af en almindelig beboelsesejendom.
Når man er nået frem til endemålet gennem alle de filtre, der er lagt ud undervejs mod det endelige mål.

Taget alle disse bekymringer i betragtning?
Der kan jeg ikke se andet end at nogle af de gamle bordeller med deres beliggenhed, i sammenhæng med nærmiljøet.
De må udgøre en noget mere betryggende destination, i det ærinde som de bekymrede har.

Nu har jeg heller ikke det store behov for diskretion, men mine tanker er stik modsat dine på dette punkt. Hvis man havde et behov for diskretion ville det vel netop være bedre at blive spottet på vej ind i en boligblok eller et parcelhus som ikke er kendt for at være et bordel.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 48 minutter siden:

Nu har jeg heller ikke det store behov for diskretion, men mine tanker er stik modsat dine på dette punkt. Hvis man havde et behov for diskretion ville det vel netop være bedre at blive spottet på vej ind i en boligblok eller et parcelhus som ikke er kendt for at være et bordel.

Interessant pointe tak!

Men nogle får tilsyneladende nervøse trækninger, når og hvis de oplever uventet tilstedeværelse af og opmærksomhed fra andre.

Der er der kendte bordeller der har en beliggenhed, hvor du har et overblik.
Hvor du på lang afstand kan vurdere, om der synes at være klar bane eller ikke?
Og du derfor kan trippe på stedet, trave lidt frem og tilbage.
Før du vælger det helt rette tidspunkt til med faste skridt, at tilbagelægge det sidst stykke helt hen til fordøren for at ringe på :)

Jeg tænker at teledamer og vagtpiger har nogle fornøjelige oplevelser hermed, når der kigges på overvågningen.

Nå men for eget vedkommende, om jeg vil købe blomster eller jeg vil købe sex!
Så finder jeg en blomsterbutik med egen hjemmeside, eller et bordel skulle det være med egen hjemmeside.

For mig kan det være et fedt, bare jeg kan slå adressen op og læse på stedets hjemmeside om stedets fortræffeligheder.

Jeg blev sådan inspireret under Sexevents af potentialet i hjemmesider og åbne informationer, at jeg udarbejdede en komplet guide til at komme med det offentlige til Pussy Galores til deres sexparty.

Google kan noget når bare der er åbne tilgængelige kilder, som jeg mener at Privat Diskret, WhatsApp og Snap ikke kan konkurrerer med.

Jeg kan godt forestille mig at andre kan have det stik modsat, at de måske finder gemmelegen pirrende og spændende.
Og derfor ser det som en del af oplevelsen?

Men der har jeg det stik modsat!

Planlægning er gud, og et køligt transparent overblik udgør det bedste udgangspunkt for at træffe en beslutning i god tid.
Der ikke er spontan!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.