Hop til indhold
Gæst

Farvel

Recommended Posts

Gæst

Farvel og tak .

Jeg syntes det her forum bliver for komisk efterhånden og det gider jeg ærlig talt ikke bruge min tid på mere .

Hvem er  denne STAMPLER egenligt ? Jeg har netop fået en advarsel pga jeg spurgte RJSEVÆRK, hvorfor han egenligt altidlaver så lange opslag og der ikke var noget ondt ment i det, men at han måske taber nogle på gulvet hen af vejen .

Er det nok til at få en advarsel ???

Jeg syntes det er ret til grin, Kære STAMPLER, hvis du fortsætter din kurs, risikere du at folk ikke gider EG mere .

Ha det godt alle sammen trods alt .

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tænker lidt han har ret opslaget har intet med dit spørgsmål og gøre scrol videre og kig den næste eller find et andet forum og bruge din tid på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
EnsomSjæl skrev, for 26 minutter siden:

Farvel og tak .

Jeg syntes det her forum bliver for komisk efterhånden og det gider jeg ærlig talt ikke bruge min tid på mere .

Hvem er  denne STAMPLER egenligt ? Jeg har netop fået en advarsel pga jeg spurgte RJSEVÆRK, hvorfor han egenligt altidlaver så lange opslag og der ikke var noget ondt ment i det, men at han måske taber nogle på gulvet hen af vejen .

Jeg syntes det er ret til grin, Kære STAMPLER, hvis du fortsætter din kurs, risikere du at folk ikke gider EG mere .

Ahh. Er du sikker på du fik en advarsel for at kommentere rejses tråd?  Kan se at han har udelukket dig i en anden tråd pga afsporring, og Stampler skriver at du har fået denne besked: ""Du behøver ikke at afspore med jokes eller gøre dig morsom på trådstarters vegne. Hvis du ikke vil hjælpe, så lad være med at kommentere. Du deltager ikke i tråden igen."

Træk på skulderen og op på hesten igen. Alle kan tåle lidt voksen skældud ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
John41 skrev, for 4 minutter siden:

Ahh. Er du sikker på du fik en advarsel for at kommentere rejses tråd?  Kan se at han har udelukket dig i en anden tråd pga afsporring, og Stampler skriver at du har fået denne besked: ""Du behøver ikke at afspore med jokes eller gøre dig morsom på trådstarters vegne. Hvis du ikke vil hjælpe, så lad være med at kommentere. Du deltager ikke i tråden igen."

Træk på skulderen og op på hesten igen. Alle kan tåle lidt voksen skældud ;) 

Gider da ikke have en advarsel pga så tyndt en grundlag ! 

Det er simpelthen for komisk det her, og jo det er begrundelse for min advarsel kan jeg se i mail :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
EnsomSjæl skrev, 1 time siden:

Farvel og tak .

Jah hele siden er til grin.. ( nu får jeg osse en advarsel ) gå ind på trustpilot der står mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada
EnsomSjæl skrev, 1 time siden:

Farvel og tak .

Tryk nu bare på pyt knappen. 
Hvis man syntes det her er et problem. Vil jeg vove at påstå du ikke har mange problemer i din hverdag. 
Der her er jo kun lidt tidsfordriv samt fælles interesse. 

Ps. Jeg nyder at læse Rejsenetværks tråde og læser den altid færdig. Smag og behag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 1 time siden:

Hvem er  denne STAMPLER egenligt ?

Jeg ved ikke hvem STAMPLER er, men der er en moderator der hedder Stapler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 1 time siden:

Det er simpelthen for komisk det her, og jo det er begrundelse for min advarsel kan jeg se i mail :lol:

At du ikke gider er vel irrelevant.

Der ser ud som om du er blevet bedt om ikke at afspore tråde flere gange, så det er jo egentlig din egen skyld.

Men ja, hvis du ikke vil følge reglerne er dette forum nok ikke for dig.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også fået nogle advarsler af denne moderator -som jeg ikke er enig i... Dog har han ret i, når man stiller et personlig spørgsmål -så gør det i en pb. ;-)

At du vælger at sige "Farvel" er jo dit valg -du kan jo selv være med til at højne niveauet -i sted for at smutte pigefornærmet/martyragtig;-) Det er lidt et "trent" og så vende tilbage "undercover" med nyt nick... Man kunne i sted vælge, at holde en pause evt. lade være at logge ind -hvis man alligevel er for nysgerrig... Tiden går stærkt og nogen gange -arbejder den for os... 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 4 timer siden:

men at han måske taber nogle på gulvet hen af vejen

Igen er det "fornemmelser" der styrer hvad du skriver.........og ikke noget faktuelt.

Du beder selv om det!

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren

Man må se i øjnene, at nogle har et frivilligt hverv her, at de ofte ter sig som et andet frivilligt værn, må vi desværre leve med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 4 timer siden:

trustpilot

Det er tydeligt kun de som har noget at brokke sig i over har brugt trustpilot. 
Jeg anmelder rask væk restauranter og oplevelser, netbutikker mm. Men har aldrig så meget som 2 sekunder overvejet at anmelde en hjemmeside. Hvis bare alle som er online lige nu, lavede et skriv på trustpilot ville billedet vende, er jeg ret sikker på. Men problemet er vel også man ikke kan være anonym på trustpilot mit ægte navn plejer at være synligt når jeg skriver derinde. Så mange brugere her ville ikke “stå frem på trustpilot”, hvor de kan blive genkendt som bruger af siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 6 timer siden:

Hvis du er så nærtagende så er EG ikke et sted for dig. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare for en god ordens skyld!

Jeg har ikke anmeldt EnsomSjæl, eller på anden måde bidraget til de sanktioner han er blevet mødt med.

Jeg lever et langt stykke med at der sniger sig en irrelevant bemærkning ind i mine tråde.

Det der tæller det er dem interesserer sig positivt for det jeg skriver, og det er jeg glad for :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fået 2 advarsler for afsporing.

Trækker bare på skuldrene.

De kan lukke min profil det overlever jeg nok. 

Der er strammet op og det synes jeg egentligt er ok, nogle gange bliver trådene noget rodet bavl.

Hvor mange advarsler kan man få? :mrgreen:

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Det er tydeligt kun de som har noget at brokke sig i over har brugt trustpilot. 
Jeg anmelder rask væk restauranter og oplevelser, netbutikker mm. Men har aldrig så meget som 2 sekunder overvejet at anmelde en hjemmeside. Hvis bare alle som er online lige nu, lavede et skriv på trustpilot ville billedet vende, er jeg ret sikker på. Men problemet er vel også man ikke kan være anonym på trustpilot mit ægte navn plejer at være synligt når jeg skriver derinde. Så mange brugere her ville ikke “stå frem på trustpilot”, hvor de kan blive genkendt som bruger af siden. 

Der er vist nok en med 5 stars, tror jeg.. men det rigtig nok man gir det rigtige navn ud til folket.. men hvorfor er siden inde på trustpilot? Jeg mener der står en del med de advarsler..

Det er "almindelig" mennesker der bedømmer alle kan jo kigge med ( det er ikke kun advarsler )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, 1 time siden:

men hvorfor er siden inde på trustpilot?

Tja synes egentligt det taler for sig selv. 21 anmeldelser på 3 år. Og hvor mange brugere er vi?? Har ikke selv det præcise tal, men mange. Enkelte individer kan ikke tåle/acceptere en advarsel / ban. Og fortsætter deres opråb der hvor de nu kan. Det er så lille en procentdel af EG’s brugerflade der har brokket sig og andre som mig har nok ikke engang overvejet trustpilot hverken til godt eller skidt. Som jeg skrev og du bekræfter også pga anonymiteten. 
Andre er herinde i årevis uden advarsler. Og hvis alle vi glade tilfredse brugere lavede en positiv anmeldelse af sitet så, så billedet helt anderledes ud og de få brokhoveder ville forsvinde i mængden. Men hvad er pointen, hvor mange tror du tjekker trustpilot inden de opretter en bruger. Mit svar ville være meget meget få. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se at der er sket lidt misforståelser i denne tråd. Så jeg vil lige supplere med lidt information.

A)

@EnsomSjæl fik en advarsel for i tråden "1000 Kr. at skrive

EnsomSjæl skrev, den 14.9.2023 at 07:40:

Kan du ikke ta en ekstra avisrute og spare lidt op :rolleyes:

Det er så den eneste advarsel, som @EnsomSjæl  har fået siden brugeren blev oprettet i sidste måned. En ting er at folk laver lidt jokes engang imellem, men man skal ikke latterliggøre trådstarters legitime spørgsmål uden andet resultat end en afsporing og være sjov på trådstarters bekostning. Er det hårdt. Ja. Men hvis en bruger får lov til at afspore på den måde, så skal alle have lov til det og så bliver det nogle lange afsporede tråde. - og det kommer ikke til at ske.

B)

@EnsomSjæl kom med et forslag til hvordan han syntes at en anden bruger bedre kunne have udformet sit opslag. Det havde intet med indlægget at gøre. Derfor bad jeg ham om, at skrive direkte til den anden bruger i en PM, så vi holder emnet på sporet. Det var altså blot en besked om, at vi skal holde os til emne. Der blev ikke givet advarsler eller ban på grund af det indlæg. Direkte beskeder brugere imellem, der ikke relaterer sig til emnet skal sendes i PM. Uaget at det var et reelt brud på to punkter i vores retningslinjer, var det bedste i situationen at informere om at gode råd til hvordan folk skal skrive deres indlæg hører hjemme i private beskeder. Der blev ikke givet en advarsel, fordi hensigten med brugerens kommentar egentlig var at hjælpe.

C)

@Nóòb_from74 skriver i tråden.

Nóòb_from74 skrev, for 21 timer siden:

Jah hele siden er til grin.. ( nu får jeg osse en advarsel ) gå ind på trustpilot der står mere.

Hvis man i generel debat ( hvor generelt debat hører hjemme) skriver at man er utilfreds med ledelsen af forskellige årsager, får man selvfølgelig ikke advarsler, hvis man holder sig til sidens retningslinjer. 

D)

pacer skrev, for 15 timer siden:

Hvor mange advarsler kan man få? :mrgreen:

Det er ikke så enkelt at sige. Det afhænger af grovheden af overtrædelsen og hvor lang tid det er sket over.

Vi ser nogle gange at vi får rapporter på at folk taler direkte grimt til folk, direkte bringer misvisende informationer til de andre eller kører direkte chikane. Det kan så ske at de kun får EN advarsel, men bliver sendt på ferie med det samme eller deres bruger bliver lukket.

Vi ser nogle gange brugere, der bare kommer til af vanvare at skyde forbi skive og at det sker ofte for den same bruger. Hvis vi ser at det er "bare ved uheld at træde ved siden af", kan man godt opleve at folk har fået flere advarsler uden yderligere. Nogle gange er det ganske tydeligt i måden folk agerer på om det er ondsindet eller bare smuttere i den bedste mening. 

Hvis nogle brugere igennem længere tid opfører sig som trolde, så oplever de måske større opmærksomhed fra ledelsen end andre. 

Nogle gange oplever vi også at folk ikke er blevet rapporteret på måden de har opført sig på, hvor vi får en rapport om at brugeren igennem længere tid har brudt reglerne. Når vi så kigger igennem hvordan bruger har opført sig og det er meget voldsomt kan vi godt være nødt til at give "den sidste advarsel" i den første advarsel, hvor brugeren så bliver smidt ud, hvis den samme overskridelse sker igen.

Så desværre er det ikke så enkelt at alt kan gøres op i antallet af advarsler.

Jeg håber at dette har hjulpet til at afklare nogle misforståelser.

Hav en god dag.

• Synes godt om 15

Del dette indlæg

Link til indlæg

Farvel så. Forhåbentlig kommer der ikke flere selv-arrangeret begravelser blot for at smække med kistelåget.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
EnsomSjæl skrev, den 17.9.2023 at 07:41:

Farvel og tak .

Farvel da. Måske. For du er her jo endnu.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 3 timer siden:

Farvel da. Måske. For du er her jo endnu.....

Nok fordi der ikke er så hurtige, har sletter mig !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
EnsomSjæl skrev, for 2 timer siden:

Nok fordi der ikke er så hurtige, har sletter mig !

Lidt svært ved at tage dig seriøs.. Du logger på for at se om du er slettet??? :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...