Hop til indhold

Frodige Ida - Fantastisk!

Featured Replies

Skrevet
Julius skrev, 1 time siden:

GP ikke behøver svare på alle anmeldelser af en selv.

jep, og det er ikke en moderators job. Han skal moderere, ikke give udtryk for personlig mening

Hun behøver ikke citere og kommentere positive anmeldelser med ord, det synes jeg faktisk, er lige på grænsen til at kunne opfattes som reklame.

Og hvad så? 
Hvorfor er det så skrækkeligt at pigerne, som er bidragende aktive på dette forum, lufter reklamebanneret? Som intelligent og velfungerende forbruger er du jo fint i stand til at sortere i dine mentale påvirkninger. 

der er ingen grund til at fare helt op det mørkerøde felt af den tilrettevisning

Jeg er glad for vi begge anser indlægget som en tilrettevisning ;) Og dermed falder det meste af din argumentation til jorden, 

Åh glemte

Ja! Og det er vel også en moderators opgave?

Ja det er det netop. Men her er der ikke noget at "tilrettevise" Stapler giver i sit indlæg udtryk for sin personlige mening, og det skal man ikke som moderator. En moderator skal udelukkende sørge for at indlæggene ligger indenfor sidens regler. Ikke en ski andet. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 6 timer siden:

Det er korrekt, og heller ikke problemet her som jeg ser det.

@KJ735 skriver en anmeldelse af en pige der bliver spurgt til i tråden. Man kan diskutere om selve snakken om pigen ikke skulle have haft sin egen tråd når nu denne tråd omhandler Frodige Ida.

Frodige Ida vælger så at lave et personlig vredesudbrud til vedkommende der har lavet anmeldelsen. Det fremmer i min optik overhovedet ikke lysten til at lave anmeldelser når man risikerer at få en sviner af en af de mavesure trunter der kommenter herinde og bliver stødt på andres vegne.

Et personligt vredesudbrud…. At jeg skriver at vedkommen ikke er en ønsket gæst hos mig.  Du syntes måske ikke at det vedkommen skriver er personligt?. Og vel bliver jeg stødt da det er min kollega. Jeg ville da være en elendig arbejdskollega hvis jeg bare ignorerede hans udtagelse da Brit ikke gider bruge sin tid her i bamsestuen.

Det havde været passende at han havde lavet sin egen anmeldelse og ikke brugte spalteplads i en tråd der omhandler mig.

Og mavesur trunte er et meget nedladende begreb. Tænk lige over det.

Skrevet

Jeg vil gerne frabedes at der bliver skrevet mere i denne tråd.

Jeg lavet et opslag i generelt debat og der kan man fint lufte sin mening. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil gerne frabedes at der bliver skrevet mere i denne tråd.

Jeg lavet et opslag i generelt debat og der kan man fint lufte sin mening. 

Det syntes jeg af indlysende grunde ikke er noget du kan bestemme.  At du føler du skal dikterer hvad andre må og ikke må er ikke ok. 

Skrevet
kapan skrev, for 11 minutter siden:

Det syntes jeg af indlysende grunde ikke er noget du kan bestemme.  At du føler du skal dikterer hvad andre må og ikke må er ikke ok. 

Stop nu dig selv. Du er velkommen til at forsætte i general i steden for at afspore tråden yderlig. 

Skrevet

"folk har ret til at give udtryk for deres oplevelser, uden at andre bliver personlige"

Omtalen af Idas veninde havde en personligt nedsættende karakter; pgl. havde haft en slap oplevelse hvilket blev generaliseret til at 'hun har været for længe i faget (=udbrændt etc.)'. Om dette berettiger at Ida reagerer personligt på tilsviningen kan diskuteres - men der bør ikke opstå værdiforvirring hér. Duer anmeldelsens personlige tilsvining, så duer modsvaret vel også. 

Hov, havde ikke læst at der nu kan diskuteres andetsteds, sorry.

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Flyttet til anden tråd

Redigeret af fræk6
Rettet

Skrevet
Liv skrev, den 9.9.2023 at 14:49:

Nej, det er ikke pga ordkløveri, jeg forholder mig udelukkende til, at Ida pludselig ikke må kommentere på egen anmeldelse. Samme besked fik en udenlandsk pige fornyligt af samme moderator. 

Hvis det er den pågældende GP, som kun skriver i anmeldelserne for at bumpe dem til forsiden, er beskeden helt efter bogen, da det ikke er andet end reklame. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 17 minutter siden:

Hvis det er den pågældende GP, som kun skriver i anmeldelserne for at bumpe dem til forsiden, er beskeden helt efter bogen, da det ikke er andet end reklame. 

Nej det tænker jeg ikke jeg er ,men jeg ryger til tops hver jeg skal kommentere på spørgsmål. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden:

Nej det tænker jeg ikke jeg er ,men jeg ryger til tops hver jeg skal kommentere på spørgsmål. 

Her er det ikke dig jeg tænker på. :D 

Det er den udenlandske pige, som Liv hentyder til. 

Skrevet

Jeg glæder mig Max til at skal lave min FØRSTE anmeldelse med @frodige Ida

Skrevet

Efter min opfattelse er EG lavet til at vurdere og bedømme GP'er og dermed lade kunder hjælpe og vejlede hinanden indbyrdes.

Men når GP'er selv blander sig, bliver billedet noget mudret, og jeg forstår ikke at EG tillader det. Det er fint at GP'er læser med, men efter min mening ikke at de kommenterer på anmeldelserne.

Det svarer jo til, at alle bands skulle kommentere, hver gang Thomas Treo anmeldte koncerter i Ekstra Bladet - det tror jeg også læserne vil blive ret træt af - ret hurtigt.

Det er jo vores subjektive oplevelser, og dem kan hverken Ida eller andre GP'er ændre på. De kan have en anden opfattelse, og det er helt fint, men det er for så vidt helt ligegyldigt i denne sammenhæng.

Skrevet
Liv skrev, den 9.9.2023 at 15:49:

Nej, det er ikke pga ordkløveri, jeg forholder mig udelukkende til, at Ida pludselig ikke må kommentere på egen anmeldelse. Samme besked fik en udenlandsk pige fornyligt af samme moderator. 

Du drejer det nu - der blev skrevet at ida  ikke behøver at kommenterer - nu skriver du hun ikke må - der er en klar forskel på at behøver ikke og må ikke 

Bare et ord fordrejer hele situationen 

Skrevet
kingdane68 skrev, for 3 timer siden:

Efter min opfattelse er EG lavet til at vurdere og bedømme GP'er og dermed lade kunder hjælpe og vejlede hinanden indbyrdes.

Men når GP'er selv blander sig, bliver billedet noget mudret, og jeg forstår ikke at EG tillader det. Det er fint at GP'er læser med, men efter min mening ikke at de kommenterer på anmeldelserne.

Det svarer jo til, at alle bands skulle kommentere, hver gang Thomas Treo anmeldte koncerter i Ekstra Bladet - det tror jeg også læserne vil blive ret træt af - ret hurtigt.

Det er jo vores subjektive oplevelser, og dem kan hverken Ida eller andre GP'er ændre på. De kan have en anden opfattelse, og det er helt fint, men det er for så vidt helt ligegyldigt i denne sammenhæng.

Lige præcis - du rammer sømmet lige på hovedet

ved en dårlig anmeldelse, ser vi alt for ofte, nogle gpèr kommentere, så der bliver alt for meget mudderkastning - jeg har været med siden 2015 og har aldrig læst en dårlig anmeldelse, og gp kommenterer at anmelderen har ret… 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.