Hop til indhold
Bigboy23cm8900

Salin - Adelgade 14, Randers

Recommended Posts

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge og overvejer stærkt at køre et smut forbi igen i morgen. Hun har ikke selv tilbudt mere de gange jeg har fået massage, overvejer dog selv at spørge i morgen. Det vil dog hjælpe hvis nogen havde lidt erfaring derfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigboy23cm8900 skrev, for 16 timer siden:

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge og overvejer stærkt at køre et smut forbi igen i morgen. Hun har ikke selv tilbudt mere de gange jeg har fået massage, overvejer dog selv at spørge i morgen. Det vil dog hjælpe hvis nogen havde lidt erfaring derfra

det kan godt lade sig gøre at få fuld pakke hvis man spørger og det er okay

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigboy23cm8900 skrev, for 19 timer siden:

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge

Er det stadig en lille, lidt ældre dame? Jeg var på førstesalen og fik afslutning med hj sidste sommer uden videre. Måske ligner jeg bare én, der trænger til det.:blink: Jeg spurgte om, hvad hun ellers tilbød, men det kunne vi snakke om næste gang, sagde hun. Der var nok andet så, men jeg har ikke været der siden. 800 for massage og hj. Jeg synes ikke det var noget særligt, dog heller ikke dårligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigboy23cm8900 skrev, for 12 timer siden:

Er det den samme?

Ved ikke, har ikke været der længe, men det er nok hende. Husk at tage underbukserne af, inden du lægger dig på briksen, så går det nok af sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigboy23cm8900 skrev, for 4 timer siden:

Hvis de selv ber om at beholde dem på, betyder det så at der ik er ekstra?

Det er min erfaring. Tror ikke Salin protesterer over du tager dem af. Hvis de 23 cm er i slap tilstand, bliver hun nok bare lidt overrasket :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...