Hop til indhold

Salin - Adelgade 14, Randers

Featured Replies

Skrevet

Er der der kan anbefale dette sted? Kan man få HJ eller FP?

Nogle tråde er fra 2016 og 2018 men kan man få ekstra i dag (Sep. 2023)?

Skrevet
  • Author

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge og overvejer stærkt at køre et smut forbi igen i morgen. Hun har ikke selv tilbudt mere de gange jeg har fået massage, overvejer dog selv at spørge i morgen. Det vil dog hjælpe hvis nogen havde lidt erfaring derfra

Skrevet
Bigboy23cm8900 skrev, for 16 timer siden:

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge og overvejer stærkt at køre et smut forbi igen i morgen. Hun har ikke selv tilbudt mere de gange jeg har fået massage, overvejer dog selv at spørge i morgen. Det vil dog hjælpe hvis nogen havde lidt erfaring derfra

det kan godt lade sig gøre at få fuld pakke hvis man spørger og det er okay

Skrevet
Bigboy23cm8900 skrev, for 19 timer siden:

Har besøgt hend 2 gange i sidste uge

Er det stadig en lille, lidt ældre dame? Jeg var på førstesalen og fik afslutning med hj sidste sommer uden videre. Måske ligner jeg bare én, der trænger til det.:blink: Jeg spurgte om, hvad hun ellers tilbød, men det kunne vi snakke om næste gang, sagde hun. Der var nok andet så, men jeg har ikke været der siden. 800 for massage og hj. Jeg synes ikke det var noget særligt, dog heller ikke dårligt.

Skrevet
  • Author

Ja hun er lille (ikke tynd/ men heller ik tyk) flotte bryster, dansk-talende. Er det den samme?

Skrevet
Bigboy23cm8900 skrev, for 12 timer siden:

Er det den samme?

Ved ikke, har ikke været der længe, men det er nok hende. Husk at tage underbukserne af, inden du lægger dig på briksen, så går det nok af sig selv. 

Skrevet
Bigboy23cm8900 skrev, for 4 timer siden:

Hvis de selv ber om at beholde dem på, betyder det så at der ik er ekstra?

Det er min erfaring. Tror ikke Salin protesterer over du tager dem af. Hvis de 23 cm er i slap tilstand, bliver hun nok bare lidt overrasket :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.