Hop til indhold
Administrator

Opdeling af efterlysninger

Recommended Posts

Igennem tiden har der været en del som gerne så en bedre opdeling af efterlysninger. Derfor er der nu oprettet et efterlysningfora under de forskellige anmeldelsesforaer, ligesom der længe har været under Tyskland og øvrige udland.

 

Det kommer til at tage noget tid, at få flyttet alle de gamle indlæg over i de nye efterlysningsforaer, da der i skrivende stund er 3.283 tråde, der manuelt skal flyttes.

 

Det samme kommer til at ske for thaiafdelingen, når jeg har overstået den anden flytning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er rodet med sådan et sub forum under hvert forum.

Kunne man ikke bare smide den direkte på forsiden som alle de andre forumer istedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu det nye tiltag få en chance. Virker det dårligt, eller hvis for mange er utilfredse, ændrer Admin det såmænd nok igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nok at der var noget nyt hehe :D

Det gode er vel at jeg som kun er interesseret i ting i Jylland, ikke skal rundt på hele siden, tingene er mere samlet.

Men måske der er mindre chance for at en fra Fyn, svarer på et spørgsmål i Jyllands afd...... Måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint med en opdeling, så det bliver mere overskudlig og målrettet.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu brokket mig over den måde efterlysninger har været under tyskland før.

Jeg syntes det er irreterende at et efterlysnigs forum ligger inde under anmeldeser.

Det skal ligge på forsiden så man kan se at det er en efterlysning og ikke en anmeldese der er skrevet.

Det gør det også nemmere at overskue for nye folk der kommer ind på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu brokket mig over den måde efterlysninger har været under tyskland før.

Jeg syntes det er irreterende at et efterlysnigs forum ligger inde under anmeldeser.

Det skal ligge på forsiden så man kan se at det er en efterlysning og ikke en anmeldese der er skrevet.

Det gør det også nemmere at overskue for nye folk der kommer ind på siden.

Så når der fx. Ud for anmeldelser i Jylland indikeres at der er skrevet noget nyt, så kan man ikke se om det er en anmeldelse eller efterlysning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps. Ikke før du har trykket på anmeldeser. Så kan du se at anmeldeser ikke er markeret mere men at efterlysninger er markeret. Og det står længere oppe end anmeldeser.

Det er total forvirring.

Jeg kender ikke andre fora hvor man bruger underfora på den måde. Det er alt sammen delt ud i underfora på forsiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være nemmere at overskue hvis der på forsiden var delt ind i nye forumer for hver kategori istedet for underforumer.

Så anmeldeser jylland var et forum og efterlysninger jylland var et andet osv og at man kunne se begge direkte på forsiden.

Og underforumet der er lavet nu ligger OVER anmeldeses forumet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være nemmere at overskue hvis der på forsiden var delt ind i nye forumer for hver kategori istedet for underforumer.

Så anmeldeser jylland var et forum og efterlysninger jylland var et andet osv og at man kunne se begge direkte på forsiden.

Og underforumet der er lavet nu ligger OVER anmeldeses forumet.

dvs, at du vil have en forside med 100 kategorier, så bliver der da noget t rode rundt i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke med 100 kategorier.

Men en forside der har en struktur ala det her.

Anmeld. Jylland

Efterlysning Jylland

Anmeld. Fyn

Efterlys. Fyn

Anmeld. Sjælland

Efterlys sjælland

Anmeld tyskland

Efterlys tysk.

Anmeld udland

Efterlys udland

Anmeld thai jyll

Efterlys thai jyll

Anmeld thai fyn

Efterlys thai jyll

Anmeld thai sjæll

Efterlys thai sjæl

Og så debat osv ved siden af.

Det gør det nemt at overskue på forsiden om der er nye indlæg i nogle kategorier.

Kig på BDSM kategorien. Den har den struktur jeg gerne så under alle kategorier på forsiden.

Redigeret af Peterpedal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke med 100 kategorier.

Men en forside der har en struktur ala det her.

Anmeld. Jylland

Efterlysning Jylland

Anmeld. Fyn

Efterlys. Fyn

Anmeld. Sjælland

Efterlys sjælland

Anmeld tyskland

Efterlys tysk.

Anmeld udland

Efterlys udland

Anmeld thai jyll

Efterlys thai jyll

Anmeld thai fyn

Efterlys thai jyll

Anmeld thai sjæll

Efterlys thai sjæl

Og så debat osv ved siden af.

Det gør det nemt at overskue på forsiden om der er nye indlæg i nogle kategorier.

Kig på BDSM kategorien. Den har den struktur jeg gerne så under alle kategorier på forsiden.

ja og så lige sorte piger- kineser-og hvad der ellers er og hvad med trans bøsser og lesbisk ja vi kunne jo blive ved, nej jeg syntes det virker godt det der er lavet nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Peter Pedals opdeling er logisk-og dermed overskuelig.

Jeg vil gerne læse anmeldelser for Sjælland, men kan ikke svare på efterlysninger derfra. Nu kan jeg se der er anmeldelse fra Sjælland. Går jeg dernæst ind for ar læse den- er det istedet en efterlysning. Der føler jeg mig snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Peter Pedals opdeling er logisk-og dermed overskuelig.

Jeg vil gerne læse anmeldelser for Sjælland, men kan ikke svare på efterlysninger derfra. Nu kan jeg se der er anmeldelse fra Sjælland. Går jeg dernæst ind for ar læse den- er det istedet en efterlysning. Der føler jeg mig snydt.

Pjat, hvis du står på forsiden, kan du sagtens se, om der er tale om en efterlysning, for så er ordet nemlig i klar farve. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pjat, hvis du står på forsiden, kan du sagtens se, om der er tale om en efterlysning, for så er ordet nemlig i klar farve. :)

 

Pjank at skrive. Hvad mener du med klar farve?? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nåeee, nu kiggede jeg lige på putteren. Der er det klart nok. Bruger dog oftest Iphone, og der er det knap så klart ;)

 

Men klart nok en forbedring, som jeg godt kan klare at leve med - i et klart øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det eneste jeg har at klage over er at alle efterlysninger ikke er opdateret så alle tråde starter igen med det første indlæg, det er dog kun en lille ting som ændre sig hen af vejen når jeg får læst dem igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger jeg af indlysnde årsager aldrig selv efterlysningsfora, men så vidt jeg kan se, er der sket en klar forbedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pjat, hvis du står på forsiden, kan du sagtens se, om der er tale om en efterlysning, for så er ordet nemlig i klar farve. :)

Det kan man måske nok. Men det er da ikke logisk at man skal ind i anmeldeser for at lave en efterlysning.

Prøv at kigge på strukturen under BDSM. Den er helt perfekt og klar og tydelig for enhver hvad der er hvad.

Sådan skulle man lave det på hele forsiden for alle fora.

Det var også sådan det gamle hedomax var opbygget og det fik det stor ros for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu bruger jeg af indlysnde årsager aldrig selv efterlysningsfora, men så vidt jeg kan se, er der sket en klar forbedring.

 

Beklager min dumhed, men hvordan kan du se, at der øjensynlig er sket en klar forbedring, hvis du aldrig selv bruger efterlysningsfora?  :shock:

Måske fordi du trods alt er med på en kigger en gang i mellem?

 

 

I øvrigt synes jeg at det vil være mere naturligt med et forum for anmeldelser, der  som hidtil er geografisk opdelt, og derudover efterfølgende ha' et forum for efterlysninger med samme opdeling i underfora, således at efterlysninger stadig er samlet i et forum.

Jeg tror at med den nye opsætning vil der komme endnu flere, der ikke kan finde ud af at skelne mellem hvor anmeldelser og måske især efterlýsninger skal postes, men selvfølgelig ikke mit problem.

 

Blot for at undrestrege, hvad jeg mener, så står denne pt under Jyllands efterlysninger: http://-3.410,86

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igennem tiden har der været en del som gerne så en bedre opdeling af efterlysninger. Derfor er der nu oprettet et efterlysningfora under de forskellige anmeldelsesforaer, ligesom der længe har været under Tyskland og øvrige udland.

 

Det kommer til at tage noget tid, at få flyttet alle de gamle indlæg over i de nye efterlysningsforaer, da der i skrivende stund er 3.283 tråde, der manuelt skal flyttes.

 

Det samme kommer til at ske for thaiafdelingen, når jeg har overstået den anden flytning.

 

Det kunne være en ide, nu du alligevel er igang - at flytte mange af de gode anmeldelser, der desværre, som en opfølgning på en efterlysning, er kommet til at ligge i efterlysninger, over i anmeldelser  :wink:  

 

Samtidigt kunne du måske også få tid til at ændre div. uheldige overskrifter a la: "Hvem har været her?", til noget mere søgbart - enkelte kan måske også helt slettes, da de er total urelevante.

 

Ved godt det er et stort arbejde og vi brugere burde nok skillinge sammen til en glædestime eller 2 til jer hver hos en glædespige efter eget valg  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et par dage med den nye inddelIng må jeg sige at jeg kun har kigget i landsdels efterlysninger hvis jeg har trykket det forkerte sted, når jeg bruger min mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...