Hop til indhold
Administrator

Opdeling af efterlysninger

Recommended Posts

Beklager min dumhed, men hvordan kan du se, at der øjensynlig er sket en klar forbedring, hvis du aldrig selv bruger efterlysningsfora?  :shock:

Måske fordi du trods alt er med på en kigger en gang i mellem?

 

 

Jo, smo, da jeg så, at der var kommet en anden organisering af sitets opbygning, gik jeg bare ind og undersøgte, hvordan det nu så ud, og jeg fandt herved, at tingene er opstillet mere logisk. I hvert fald for mig at se :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bruger jeg af indlysnde årsager aldrig selv efterlysningsfora, men så vidt jeg kan se, er der sket en klar forbedring.

Undskyld! Er det bare mig der er dum?

Prøv at læse det du har skrevet den sidste måned, og frem til nu?

Du bruger aldrig efterlysningsfora, du ser dem måske bare, og skal bare komme med en kommentar?

Men nej, brugt dem, aldrig.

 

MVH

GOG

 

(Undskyld men kunne ikke holde kæft mere)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld! Er det bare mig der er dum?

Prøv at læse det du har skrevet den sidste måned, og frem til nu?

Du bruger aldrig efterlysningsfora, du ser dem måske bare, og skal bare komme med en kommentar?

Men nej, brugt dem, aldrig.

 

MVH

GOG

 

(Undskyld men kunne ikke holde kæft mere)

 

Du har fuldstændig ret.

Jeg bruger aldrig efterlysningsfora. Har du nogensinde set mig efterlyse noget/nogen? Nej, jeg kigger, hvis jeg ser noget interessant.

Og jeg har vel ret til - ganske som alle andre herinde - at rose Admin for et godt stykke arbejde, der i mine øjne bringer mere overskuelighed? Eller hur?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke brokke mig, men jeg foretrak nu efterlysningerne samlet et sted.

 

Jeg ville faktisk foretrække efterlysningerne et sted hvor de så blev geografisk opdelt hvis det skulle være.

 

Stakkels admin der nu skal sidde og sortere efterlysningerne op i alle mulige kasser.

 

Måske jeg tilhører et mindretal der hellere ville have beholdt det som det var, jeg er nemlig ofte inde og kigge på efterlysninger, nu mangler jeg mit forkromede overskud om der sker noget nyt i efterlysninger, da jeg nu skal ind 4 steder og kigge før var det 1 sted.

 

Jeg overlever nok, men mit indspark er dog at alle de inddelinger i min verden ikke altid er så smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Jeg skal ikke brokke mig, men jeg foretrak nu efterlysningerne samlet et sted.

 

Jeg ville faktisk foretrække efterlysningerne et sted hvor de så blev geografisk opdelt hvis det skulle være.

 

Stakkels admin der nu skal sidde og sortere efterlysningerne op i alle mulige kasser.

 

Måske jeg tilhører et mindretal der hellere ville have beholdt det som det var, jeg er nemlig ofte inde og kigge på efterlysninger, nu mangler jeg mit forkromede overskud om der sker noget nyt i efterlysninger, da jeg nu skal ind 4 steder og kigge før var det 1 sted.

 

Jeg overlever nok, men mit indspark er dog at alle de inddelinger i min verden ikke altid er så smart.

 

Ole, du behøver ikke miste overblikket.

 

Nedenunder de foskellige landsdele står der på forsiden "Efterlysninger". Hvis dette link en highlighted, er der ny at hente. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke brokke mig, men jeg foretrak nu efterlysningerne samlet et sted.

 

Jeg ville faktisk foretrække efterlysningerne et sted hvor de så blev geografisk opdelt hvis det skulle være.

 

Stakkels admin der nu skal sidde og sortere efterlysningerne op i alle mulige kasser.

 

Måske jeg tilhører et mindretal der hellere ville have beholdt det som det var, jeg er nemlig ofte inde og kigge på efterlysninger, nu mangler jeg mit forkromede overskud om der sker noget nyt i efterlysninger, da jeg nu skal ind 4 steder og kigge før var det 1 sted.

 

Jeg overlever nok, men mit indspark er dog at alle de inddelinger i min verden ikke altid er så smart.

 

Hvis du istedet kun kigger i "Nyt Indhold", behøver du kun kigge et sted, medmindre du ikke er inde så tit og må gå flere sider igennem og evt. indstille i venstre side til "seneste uge", fremfor "24 timer".

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ole, du behøver ikke miste overblikket.

Nedenunder de foskellige landsdele står der på forsiden "Efterlysninger". Hvis dette link en highlighted, er der ny at hente. :)

Men derfor er det heller ikke særlig overskueligt.

Var alle efterlysninger nu i et forum for sig selv som alt andet på forsiden var det hele meget nemmere for alle.

Det må da kunne lade sig gøre eller er der begrænsninger på hvor mange fora der kan være på siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld! Er det bare mig der er dum?

Prøv at læse det du har skrevet den sidste måned, og frem til nu?

Du bruger aldrig efterlysningsfora, du ser dem måske bare, og skal bare komme med en kommentar?

Men nej, brugt dem, aldrig.

 

MVH

GOG

 

(Undskyld men kunne ikke holde kæft mere)

 

Du har fuldstændig ret.

Jeg bruger aldrig efterlysningsfora. Har du nogensinde set mig efterlyse noget/nogen? Nej, jeg kigger, hvis jeg ser noget interessant.

Og jeg har vel ret til - ganske som alle andre herinde - at rose Admin for et godt stykke arbejde, der i mine øjne bringer mere overskuelighed? Eller hur

 

Tak BX

Jeg havde ret? Jeg er dum, puha, heldigvis, tænk hvis jeg skulle være klog?

Så dummer man sig aldrig? Jeg forstår bare stadig ikke at du siger at du ikke bruger

efterlysningsfora, hvorfor så læse det?

og for at der ikke skal være nogen tvivl i hvorfor jeg svarer som jeg gør,

Hvor stod mit første ? tegn, og hvad svarede du til det?

 

STORT SMIL

GOG

 

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak BX

Jeg havde ret? Jeg er dum, puha, heldigvis, tænk hvis jeg skulle være klog?

Så dummer man sig aldrig? Jeg forstår bare stadig ikke at du siger at du ikke bruger

efterlysningsfora, hvorfor så læse det?

og for at der ikke skal være nogen tvivl i hvorfor jeg svarer som jeg gør,

Hvor stod mit første ? tegn, og hvad svarede du til det?

 

STORT SMIL

GOG

 

 

Om du er dum, ved jeg af gode grunde ikke noget om, da jeg jo ikke kender dig.

 

Du fejllæser nemlig mit indlæg.

Min første linie går alene på næste sætning, nemlig at du har fuldstændig ret i, at jeg ikke bruger efterlysningsfora. Hvor har du set mig efterlyse nogen?

 

Jeg forstår stadig ikke, at man iflg. dig ikke må læse efterlysningsfora, hvis man ikke vil bruge dem? Vil du være sød og forklare mig logikken i det?

 

Jeg kigger da ofte ind igennem et foretningsvindue, selvom jeg ikke kunne drømme om at gå ind og købe noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men derfor er det heller ikke særlig overskueligt.

Var alle efterlysninger nu i et forum for sig selv som alt andet på forsiden var det hele meget nemmere for alle.

Det må da kunne lade sig gøre eller er der begrænsninger på hvor mange fora der kan være på siden?

 

Jeg synes den nye opdeling er rigtig god i forhold til den gamle, idet man nu hurtigt kan se om det er en efterlysning vedr. Fyn; Jylland eller Kjøwenhavnstrup mv. og thailisterne, når de bliver opdateret på samme måde - så kan man hurtigt se om det er noget, man kan bidrage med noget til, eller bare kan springe over at læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne være en ide, nu du alligevel er igang - at flytte mange af de gode anmeldelser, der desværre, som en opfølgning på en efterlysning, er kommet til at ligge i efterlysninger, over i anmeldelser  :wink:  

 

Samtidigt kunne du måske også få tid til at ændre div. uheldige overskrifter a la: "Hvem har været her?", til noget mere søgbart - enkelte kan måske også helt slettes, da de er total urelevante.

 

Ved godt det er et stort arbejde og vi brugere burde nok skillinge sammen til en glædestime eller 2 til jer hver hos en glædespige efter eget valg  :idea:

 

Jeg synes at du skal melde dig som frivillig assistance og få rettigheder til at lave de 'indgreb', du efterlyser/foreslår.

 

Og hvad med de 'tåbelige' overskrifter, som stadig dukker op i en uendelighed?  Dem skal der vel stadig også gøres noget ved i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en KLAR forringelse - men lever med det ... For de af os der kommer i hele landet skal man nu ind under hvert enkelt område for at holde sig updateret. Det betyder muligvis også færre svar - for det er jo ikke hver dag man kommer rundt om samtlfge landsdele. For pigerne der arbejder overregionalt er det heller ikke nødvendigvis godt ...

Så ulemperne er legio - bare fordi nogle få ikke har kunnet finde ud af at scrollle ned på 1(een) side.

Så det her er et klart eksempel på hvorfor det ikke altid er godt at høre på de mest højtråbende ;) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så ulemperne er legio - bare fordi nogle få ikke har kunnet finde ud af at scrollle ned på 1(een) side.

 

Jeg tror at du tager fejl.

 

Langt de fleste er kun interesseret i 'deres' område' uanset om det er Jylland, Fyn, København/Sjælland, Tyskland eller noget helt femte, så derfor er en geografisk opdeling af efterlysninger helt naturlig, da det giver et langt bedre og hurtigere overblik:

 

Dette forudsætter naturligvis også, at overskrifterne er relevante og efterlysningerne er placeret rigtigt, ellers er vi tilbage ved status quo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en KLAR forringelse - men lever med det ... For de af os der kommer i hele landet skal man nu ind under hvert enkelt område for at holde sig updateret. Det betyder muligvis også færre svar - for det er jo ikke hver dag man kommer rundt om samtlfge landsdele. For pigerne der arbejder overregionalt er det heller ikke nødvendigvis godt ...

Så ulemperne er legio - bare fordi nogle få ikke har kunnet finde ud af at scrollle ned på 1(een) side.

Så det her er et klart eksempel på hvorfor det ikke altid er godt at høre på de mest højtråbende ;):)

 

Og hvor mange af os kommer så rundt i hele landet? Jeg synes det er udmærket med opdelingen - skal jeg til Fyn, søger jeg bare på Fyn og får det hele serveret og hvis folk sender en efterlysning og jeg kan se vedkommende søger noget lørdag aften på Sjælland/København - ja, så er det nok ikke noget jeg alligevel kan bidrage så meget til og kan istedet koncentrere mig om efterlysninger vedr. Jylland.

 

Ellers er det jo bare at klikke på solen ved siden af søgefeltet i øverste højre hjørne og gå ind og lave en mere avanceret søgning i søgeformularen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at du tager fejl.

 

Langt de fleste er kun interesseret i 'deres' område' ..... så derfor er en geografisk opdeling af efterlysninger helt naturlig, da det giver et langt bedre og hurtigere overblik .....

 

 

Det lyder logisk.

Er man ude på gale streger, læser man vel ikke efterlysninger fra de egne af landet, hvor man alligevel ikke har en jordisk chance for at komme/respondere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...