Hop til indhold

Hvad er risikoen?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg er meget bange for, at få overført en sexuel sygdom, som bruger i sexbranchen. Når man ser at der er damer som tilbyder alting without er dette et kæmpe red flag for mig. Jeg tager ofte imod blowjob uden når jeg køber sex og her er jeg også bange for at få overført noget. Er der nogle som er skarpe på området, der kan fortælle om hvor stor risikoen er når man modtager blowjob uden komdom? Jeg læser flere forskellige ting på nettet. Håber nogle kan hjælpe. 

Skrevet
  • Author

Og kom gerne med jeres bud på, hvordan i forholder jer til sex sygdomme, som kunder i branchen 

Redigeret af yesboss

Skrevet
yesboss skrev, for 1 minut siden:

Er der nogle som er skarpe på området, der kan fortælle om hvor stor risikoen er når man modtager blowjob uden komdom? Jeg læser flere forskellige ting på nettet.

Du får næppe mere præcis information om risikoen fra EGs medlemmer, end hvad du selv kan finde på nettet. Og hvordan skulle du kunne vurdere, om den, som svarer dig, er “skarp på området” eller ej?

Hvis du med dine egne ord er

yesboss skrev, for 4 minutter siden:

meget bange for, at få overført en sexuel sygdom

så tag da et kondom på i stedet for at blive suttet uden.

Skrevet
  • Author

Fair pointe, som jeg skrev i mit svar er jeg nok bare nysgerrig på hvordan andre forholder sig til det.

Redigeret af yesboss

Skrevet

Tror nok, det er den, der lægger mund til, der er i størst risiko. Altså pigen.

Selv slikker jeg fisse af hjertens lyst. Belønningen er risikoen værd, synes jeg.

Redigeret af henlan

Skrevet

Har selv haft samme overvejelser - ville aldrig kneppe en GP uden men kører altid BJ uden. Efter hvad jeg kunne finde frem til var risikoen tæt på 0 uden kondom med mindre du har store sår etc. Tænker selv der er betydelig større risiko for at blive kørt ned eller få dødelig kræft end at få HIV fra et blow - så har det fint med at forsætte med dette uden kondom :) have fun

Skrevet

Folk tar helt fejl , den der laver blowjob har sku da ikke større chance for at blive smittet end den der får blowjob.

Har du en rift i pikken , skaftet selv om det er mikroskopiske eller bare "varme" slid f.eks fra kondom eller partneren måske er lidt for grov med grovfilen og måske er den type der bare wanker på ens pikhoved og nærmest trækker forhud tilbage og så gnider fingerne omkring glansen. Der kommer små måske ikke tydelligr rifter men det er stadig en rift fra et blodkar

Får du så suttede pik fra en lad os sige f.eks har en rift i tungen , bidt sig i læben men ikke er synligt men pga det ikke er healet helt springer op og du lige får en ordentlig teenage slikkepinde vision så kan det være nok til du kan blive smittet. Og det samme gælder jer mænd der elsker at slikke, pas også på her, har du f.eks en af de der for det første måske ikke reklamere med uden gummi , men måske tilbyder det for lidt ekstra , eller andet, måske haft 9 kunder på en dag hvor 8 af dem var fok der legede hvem kommer hurtigst og hun ikke har haft smurt nok glidecreme eller olie i undervognen men måske bare sørger for at der ihvertfald var lige nok til den kunne glide ind i første hug og så gør alt for han kommer hurtigt og derved ikke får smurt andre steder ind der måske burde have om ikke andet en god gammeldags spytklat , fordi fugten var i og derfor slides huden i de ydre skambæffer også , og slipepr du dem til trods for hun har været i bad osv så ved du ikke om der er rifter. Der sker jo ikke så ofte, men faktisk ved jeg nogen massage klinikker tror det var i usa der får manden en slags "folie" på tungen som de skal lade forblive og "slikke" det er lidt som når manden får fransk ned kondom på , virker ikke helt med mindre hendes hånd kommer i brug.

Så er du i tvivl drop blowjob, og tænder du på hende ud besøger , kan et rigtig oliedvensk med en der ved hvad hun gør faktisl give næsten det samme , hvis hun nsom sagt faktisk får en til bare at slappe og nyde det med langsomme bevægelser med konstant olie tilføring så vil med lukkede øjne næsten tro det var bj

Skrevet

Vil anbefale dig at ringe til aidslinjen, hvis du er bekymret, der sidder de mest kompentente rådgivere, som rådgiver dig anonymt .

V

Skrevet

Dit spørgsmål kan sammenlignes med: "Hvad siger i venner, er der nogen som helst risiko med at færdes på cykel i Kbh? Kan jeg være 100 pct sikker på at ikke komme ud for noget?".

Det spørgsmål stiller du ikke, fordi du er intelligent nok til at forstå at det ikke er risikofrit at cykle i kbh.

Det er heller ikke risikofrit at få bj uden. Og det har nul betydning hvis 150 sexkøbere herinde siger at de har knaldet 1400 købepiger og aldrig rammets af andet end træt pik.

Den største risikoen er herpes, men den er til gengæld ikke lille. Og ikke noget du vil have.

Det er den mest kvalificerede info du kommer at få, herinde eller andet steds. Siger nogen noget andet så er det bare snak. 

Skrevet

Uden kondom er der der altid en risiko. 

Skrevet
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Dit spørgsmål kan sammenlignes med: "Hvad siger i venner, er der nogen som helst risiko med at færdes på cykel i Kbh? Kan jeg være 100 pct sikker på at ikke komme ud for noget?".

Det spørgsmål stiller du ikke, fordi du er intelligent nok til at forstå at det ikke er risikofrit at cykle i kbh.

Det er heller ikke risikofrit at få bj uden. Og det har nul betydning hvis 150 sexkøbere herinde siger at de har knaldet 1400 købepiger og aldrig rammets af andet end træt pik.

Den største risikoen er herpes, men den er til gengæld ikke lille. Og ikke noget du vil have.

Det er den mest kvalificerede info du kommer at få, herinde eller andet steds. Siger nogen noget andet så er det bare snak. 

Super godt formuleret og skrevet ! 

Skrevet
  • Author

Haha kan godt gå med til at jeg nok skulle havde formuleret mig lidt anderledes. Jeg er godt klar over at der er en risiko. Tror bare jeg var nysgerrig på, hvordan andre forholder sig til emnet, da jeg selv tænker meget på det. 

Men der kom da nogle svar hist og her så jeg siger tak. 

Skrevet
Emilio 1985 skrev, for 18 timer siden:

Tænker selv der er betydelig større risiko for at blive kørt ned eller få dødelig kræft end at få HIV fra et blow - så har det fint med at forsætte med dette uden kondom :) have fun

Der er andre muligheder end HIV…. herpes og gonoré fx

Skrevet
Liv skrev, for 5 timer siden:

Der er andre muligheder end HIV…. herpes og gonoré fx

Jaa det er rigtigt, men er det ikk sådan noget man fixer med en pille eller? 

Skrevet
Emilio 1985 skrev, for 1 time siden:

Herpes fixer du ikke med noget som helst. Det tager du med dig til kisten - og på vejen dertil smitter du en bunke andre.

Skrevet
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Herpes fixer du ikke med noget som helst. Det tager du med dig til kisten - og på vejen dertil smitter du en bunke andre.

jaaaa men næsten alle har jo i forvejen haft herpes så vidt jeg kan læse så gør vel ikke den store forskel, eller hvad: ?

Omkring 80 procent af den voksne befolkning har antistoffer mod HSV-1 i blodet, mens cirka 25 procent har antistoffer imod HSV-2.

Skrevet
Emilio 1985 skrev, for 9 timer siden:

Og inden har du haft ubehag og smittet konen og andre glædespiger…… I min optik er det bedre at forebygge end helbrede, og undgå unødig brug af medicin. Herpes er ikke noget at spørge med, og det følger med hele livet.

Skrevet
Emilio 1985 skrev, for 4 timer siden:

mens cirka 25 procent har antistoffer imod HSV-2.

Og HSV-2 er lige det man kalder genital herpes. Synes man at 25 pct er for lidt, så kan man jo nemt gøre sit for at øge cifren. 25 pct betyder jo også at risikoen for at blive smittet af ubeskyttede fornøjelser er temmelig stor. 

Det finurlige med genital herpes er at man kan gå gennem livet uden udbrud, imens andre kan få det frygteligt besværligt. Og selv om man klaret sig i lang tid, så kan stress, andre sygdomer etc udløse udbrud. Pludseligt kan man måske ikke drikke et glas vin mere, uden at pikken eller fissen bliver et stort smertefuldt sår som tager 3-4 uger at læge hver gang.

Når jeg beskytter mig ved sex, er det primært genital herpes jeg beskytter mig imod. Jeg er ikke særligt bange for HIV, Gonnoré, Klamydia etc - men genital herpes vil jeg fandenimig ikke gå rundt med.

Skrevet

Okay tak for info @Bananas det vidste jeg faktisk ikke det du skriver der.

så der er 25% der har genet altså er blevet smittet - men så et mindretal af dem der så får udbrud ?

Hvad så når man får de der undersøgelser for kønssygdomme og hvis man skulle få Hositivt herpes svar, så kan det ikke behandles og dette svar vil forblive positivt også ved følgende undersøgelser ?

Skrevet
Emilio 1985 skrev, for 51 minutter siden:

Okay tak for info @Bananas det vidste jeg faktisk ikke det du skriver der.

så der er 25% der har genet altså er blevet smittet - men så et mindretal af dem der så får udbrud ?

Hvad så når man får de der undersøgelser for kønssygdomme og hvis man skulle få Hositivt herpes svar, så kan det ikke behandles og dette svar vil forblive positivt også ved følgende undersøgelser ?

Noget gen er der ikke snak om, men 25 pct cirka bærer altså på et virus - dvs er blevet smittet. Det her virus er lidt dovent og kan sove i flere år, men pludseligt får det så liv og laver ballade.

Hvis det er et mindretal som får udbrud aner jeg ikke - men det tror jeg ikke man kan udgå fra. Hvad jeg ved er at ikke alle får udbrud. De fleste lærer hvad som trigger udbrud og prøver at undvige det. F.eks. kan alkohol være en trigger, stress kan være det, ligesom influenza eller forkølelse.

Nej, det kan ikke behandles og man bliver aldrig fri fra det. Man skal desuden være klar over at en kvinde med HSV-1 i munden, kan give en mand HSV-2 på pikken. Herpes er simpelt hen noget lort, og at jeg ikke er særligt bange for f.eks. HIV grunder sig at smitterisikoen er langt mindre end for Herpes. Den er der selvfølgelig, men kan ikke på nogen måde sammenlignes med Herpes, hvor risikoen er stor. 

Jeg kender en del folk som plages svært af HSV-2, og vil simpelt hen ikke der.

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

Noget gen er der ikke snak om, men 25 pct cirka bærer altså på et virus - dvs er blevet smittet. Det her virus er lidt dovent og kan sove i flere år, men pludseligt får det så liv og laver ballade.

Hvis det er et mindretal som får udbrud aner jeg ikke - men det tror jeg ikke man kan udgå fra. Hvad jeg ved er at ikke alle får udbrud. De fleste lærer hvad som trigger udbrud og prøver at undvige det. F.eks. kan alkohol være en trigger, stress kan være det, ligesom influenza eller forkølelse.

Nej, det kan ikke behandles. Og man skal altså være klar over at en kvinde med HSV-1 i munden, kan give en mand HSV-2 på pikken. Herpes er simpelt hen noget lort, og at jeg ikke er særligt bange for f.eks. HIV grunder sig at smitterisikoen er langt mindre end for Herpes. Den er der selvfølgelig, men kan ikke på nogen måde sammenlignes med Herpes, hvor risikoen er stor. 

Jeg kender en del folk som plages svært af HSV-2, og vil simpelt hen ikke der.

Tak for uddybning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.