dhnmdst 2152 Skrevet 27. August, 2023 (edited) Sen aften mens søndag blev til mandag var jeg på besøg hos unge smukke Milana på hendes hotelværelse i Ørestad Jeg kan afsløre at jeg havde en fantastisk time med Milana og jeg besøger hende gerne igen Det er hende på billederne og alder og mål skal nok passe Jeg havde ønsket ingen makeup, så det føltes sgu som naboens lidt for unge datter, med lidt akne og i det hele taget meget ungdommelig Hendes fremtoning er amatør agtig, ingen faste rutiner men med på at have det hyggeligt sammen lige som jeg bedst kan lide en GP Vi var i bad sammen og hyggede os efterfølgende i sengen. Milana er meget gavmild med både kys (masser af tunge) og øjenkontakt og med hele sin unge sprøde krop i det hele taget Hun er helt naturlig slank og ung med tan lines på hendes flotte lille røv og så har hun et par ret store helt naturlige bryster, som må være blevet sendt ned fra himlen, så lækre er de. Det var svært at bestemme sig for hvor man skulle kigge hen, hendes ansigt er også meget smukt imo, så blikket flakkede noget Læg hertil at hun er skide sød og imødekommende, taler fint engelsk og virkede til at nyde vores samvær, så har vi en fin lille pakke Hun havde første dag søndag og var ikke helt sikker på hvor længe hun bliver, måske kun en uge… https://nympho.dk/n13674/4254/milana-young-baby-in-copenhagen/ Redigeret 27. August, 2023 af dhnmdst 6 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 28. August, 2023 Hvad er hendes pris ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 28. August, 2023 Read her ad @Jacn1989 it’s all there 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 28. August, 2023 På de fleste billeder er hun mellem blond - men på 1 billede mørkt hår. Hvad er hårfarven for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Dane skrev, for 52 minutter siden: På de fleste billeder er hun mellem blond - men på 1 billede mørkt hår. Hvad er hårfarven for tiden? Mellemblond 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MORTEN77 9 Skrevet 28. August, 2023 meUsex skrev, for 5 timer siden: Read her ad @Jacn1989 it’s all there Thx friend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The.dude 26 Skrevet 28. August, 2023 ser du giver en lidt bedre beskrivelse end jeg gør, nogle har bare ordet med sig men enig i det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 28. August, 2023 Hende så jeg gerne komme til Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Pr1nt skrev, for 5 minutter siden: Hende så jeg gerne komme til Jylland Hun bliver på djævleøen…håber jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 28. August, 2023 Bambuss skrev, for 1 minut siden: Passer alderen … Prøv at læse 3. sætning i anmeldelsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Bambuss skrev, for 2 minutter siden: Passer alderen … Altid svært at vurdere, men jeg er ret sikker på at det er tæt på Hun fremstår meget ungdommelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambuss 23 Skrevet 28. August, 2023 dhnmdst skrev, for 2 timer siden: Altid svært at vurdere, men jeg er ret sikker på at det er tæt på Hun fremstår meget ungdommelig Hun ser ud til at være lækker ..:-) Hvordan er hendes blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Bambuss skrev, for 7 minutter siden: Hvordan er hendes blowjob Imødekommende og velvilligt Hun prøvede flere gange at få den længere ned i halsen og gik i det hele taget til den om jeg så må sige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 28. August, 2023 der er allerede gået samlebånd i det nejtak herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 AgentLeman skrev, for 20 minutter siden: der er allerede gået samlebånd i det nejtak herfra Har du været forbi? Der var sgu ikke meget samlebånd da jeg var der… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 28. August, 2023 AgentLeman skrev, 1 time siden: der er allerede gået samlebånd i det nejtak herfra Hun bliver kimet ned af liderpikke nu, så det er ikke underligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 211 Skrevet 28. August, 2023 The.dude skrev, for 8 timer siden: ser du giver en lidt bedre beskrivelse end jeg gør, nogle har bare ordet med sig men enig i det hele @The.dude Har liked din egen anmeldelse af Milana, som var, så vidt jeg kan se, den første. Du skal vide: For os andre handler det ikke bare om ordet, men først og fremmest om troværdighed. Om at have bevist sin street credit. Og her er det ganske vist fuldstændig rigtigt. For @dhnmdst er både velskrivende og en af dem, vi (jeg) lytter til. Men du kom først denne gang og har gjort en, forstår vi, virkeligt god finding. Keep up the good work. Twain 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 28. August, 2023 De fleste piger fra Letland plejer ikke opholde sig på hoteller ( der er nogen der søger for det ) dog Udenset hvad, Hun ser fantastisk ud og vil meget gerne besøge når hun checker snart ind i mere diskrete omgivelse. God aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Where2 skrev, for 11 minutter siden: når hun checker snart ind i mere diskrete omgivelse. Jeg forstår ikke dem som synes et stort hotel i København ikke er diskret…? Du vader direkte til elevatoren og videre til det angivne værelse Du ser, afhængigt af tidspunktet, en del mennesker og langt de fleste er udlændinge/turister, som ikke aner hvad der foregår I modsætning til lejligheder, tit de samme med forskellige piger gennem tiderne, hvor de omkring boende nemt kan vide hvad der foregår Blot min mening - måske videre debat bør tages under generelt eller hyggesnak.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 28. August, 2023 Twain skrev, for 25 minutter siden: (jeg) lytter til Rart at høre - tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 29. August, 2023 dhnmdst skrev, den 28.8.2023 at 18:42: Har du været forbi? Der var sgu ikke meget samlebånd da jeg var der… @AgentLeman …? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 29. August, 2023 dhnmdst skrev, for 42 minutter siden: @AgentLeman …? skal nok lave en anmeldelse når jeg får tid er bagud med mine anmeldelser hehe tror du har skabt meget reklame for hende og det kan man mærke meget samlebåndsagtigt . lød på hende som at hendes manager bare malker situationen til fulde og er ret sikker på jeg mødte en hulbror på vej ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 29. August, 2023 AgentLeman skrev, for 1 minut siden: tror du har skabt meget reklame for hende Måske jeg også skulle komme bagud med mine anmeldelser… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbiglove 86 Skrevet 29. August, 2023 Havde en aftale med hende i dag kl 18:15. Den aflyste hun kl 18:00 da hendes nabo havde klaget over hende og hun havde fået en advarsel så er hun arbejdede ikke mere i dag. Mon ikke hun snart er et nyt sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg