Hop til indhold
Rejsenetværk

Rejsenetværk søger rejsefæller

Recommended Posts

jenslillemandhansenv2 skrev, for 58 minutter siden:

Hej Rejse,

Dejligt at se der er puls.

Jeg HÅBER jeg har læst forkert når jeg læser dit budget beløb!

Hej
jenslillemandhansenv2

Tak for de pæne ord

Nej du har ikke læst forkert når du læser mit budget beløb!

Men der er på ingen måde tale om en ambition om at bruge 50 -75 kg på en tur!

Det er blot en mulighed som jeg efterhånden har opnået, at jeg vil kunne gøre hvis jeg vil.
Måske kun denne ene gang i livet, men om alt går vel måske igen om nogle år?

Jeg bruger jo ikke penge på månedlig basis til købesex, som så mange andre vælger at gøre det.
Fordi jeg ikke kan bruge mine penge fornuftigt til formålet i Danmark, og derfor rejser ud for at få oplevelsen.

Vi har levet 3 år i en lorte tid og verdens tilstand er ad helvede til.
Det er først nu jeg er klar til, og villig til at rejse igen som tidligere.

Og egentlig ville jeg også vente til krigen er forbi i Ukraine, men det har jo på tragisk vis nok lange udsigter :(

Jeg vil have den verden tilbage jeg kendte, men det får jeg ikke.
Og derfor må jeg tilpasse mig, og overleve i den verden vi nu lever i så godt jeg kan.

Det er et budget til den fulde pakke over op til 3 uger i Spanien.
Med besøg i Figueres, Barcelona, Madrid og Valencia.

Den tur kan splittes op i mindre bider, som nogle kan være villige til at deltage i.
Vil nogle det, så kan turen både være kortere end 3 uger, og blive billigere.

Måske bare 6 - 8 dage i Madrid, og så er vi nok nede på en udgift på 15 kg +/-
Det lyder måske højt i nogles ører, men det trækker op hvis man vil gå på bordel klubber 3 - 4 gange under sådan en tur.
Alene købesex vil nok stå i mellem 1000 og 2000 kr pr gang, men kan gøres for mindre.

Men den tur bliver jo nok ikke til noget, heller ikke i en kortvarig og en billigere version.

Da jeg har ferie i 6 uger, har jeg derfor nu oprettet denne tråd!
Måske for mange en mere realistisk mulighed hvis de gerne vil med?

Fællestur til Tyskland i oktober?

Jeg må erkende at jeg med mine 58 år som single, og uden familie er endt i en blindgyde.
Med begrænsede eller ingen muligheder for at opnå selskab til rejser og ture når jeg har ferie.

Men jeg har jo mine 6 ugers ferie som alle andre, og også råd til at holde en god ferie.

Hele single rejse markedet er ikke sat op til, at opfylde midaldrende mænds behov for at rejse som sexturist.

Mange gør det så helt naturligt på egen hånd, til Thailand og andre lande.

Men jeg har ikke lyst til det, og jeg er også for dårlig til engelsk til det - desværre.
Men det kunne nok godt lade sig gøre, også på trods af mit engelsk handicap?

Nu har pandemi, krig og tab af tidligere netværk over år her på EG ført til, at jeg må starte helt forfra med at prøve på at lære nye mennesker at kende.
Som gerne rejser sammen for for at opsøge bordel og klub koncepter i udlandet, sådan som de desværre ikke findes i Danmark :(

I er alle velkommen til at kontakte mig, alene for at mødes over en kop kaffe.
Bare til en snak om det at rejse sammen som sexturist, også uden at vi har konkrete planer om at gøre det.
Måske kan et nyt netværk opstå over kaffen, til brunch etc?

Så kender nogle hinanden som de første, og siden kan der måske komme konkrete rejseplaner på bordet som man kan blive enige om?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 10 minutter siden:

Kloge ord Rejse, jeg tror der havde sneget sit et "0" for meget med i dit første indlæg.

Ja det havde der, men vi har kun 1 time til at redigere i, og derefter er det for sent.

Jeg valgte at lade være med at skrive en selvstændig rettelse af det 0 for meget.

Men gid det ikke var en fejl, for tænk hvor kunne man få meget købesex for 750 kg :)

Men så godt spiller klaveret desværre heller ikke :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...