Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur til Tyskland i oktober?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har ferie i 6 uger fra først i oktober til midt i november

Jeg har oprettet dette kæmpe oplæg til en mulig tur til Spanien.
Som jeg imidlertid må erkende at jeg ikke kan regne med at finde rejsefæller til.
Heller ikker bare delvist.
Men meld endelig ind hvis I kan, jeg har bare efterhånden meget lidt tid at løbe på :(

Rejsenetværk søger rejsefæller

Med denne efterlysning vil jeg forsøge mig med en råskitse til en tur, hvor jeg forhåbentlig undgår at skræmme alle væk på forhånd?

Til en begyndelse er min efterlysning renset for alt der hedder planlægning, seværdigheder og kulturelle oplevelser.
Det må jeg opleve på egen hånd, hvis ingen er interesseret!

Udgangspunktet er!

München

Direkte fly København München
1 time og 35 minutter

Stuttgart

Direkte fly København Stuttgart
1 time og 30 minutter

Frankfurt

Direkte fly København Frankfurt
1 time og 40 minutter

Düsseldorf

Direkte fly København Düsseldorf
1 time og 20 minutter

Wien

Direkte fly København Wien
1 time og 40 minutter

Klubber i de nævnte byer, find dem her:

FKK24.de
https://www.fkk24.de/

Jo mere vi er afhængig af at bo centralt, for at benytte bynær offentlig trafik til at besøge bynære klubber.
Des færre klubber kan vi vælge i mellem, og des længere vi vil være i stand til at køre efter oplevelsen, des flere muligheder får vi.
Det være sig i lejebil, med tog eller i en kombination af begge.

Der ligger nogle større klubber lidt ude i provinsen som jeg aldrig har besøgt.

Turen bliver optimal på 6 - 8 dage, men kan begrænses til 3 - 5 dage hvis nødvendigt.

Personligt kunne jeg tænke mig at tage Østrig i betragtning, hvis vi eksempelvis er kommet til München eller Wien.
Så består der muligheder i tog, men det kræver en længere tur der indebærer tidsforbrug til transport, og overnatninger der alt sammen også vil betyde større udgifter til samme.
End hvis vi holder os til at forblive i en storby!

Jeg kunne sindssygt godt tænker mig at bo på hotel her i den her klub, og frekventere den over nogle dage!

Wellcum - Spa for Men
Flussstr. 1
9601 Hohenthurn (bei Villach)
https://wellcum.at/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Wellcum/@46.565136,13.6863723,17z/data=!3m1!4b1!4m15!1m8!3m7!1s0x477a79e509b81c9d:0x40ad1d366282dd96!2sFlussstraße+1,+9601+Hohenthurn,+Østrig!3b1!8m2!3d46.5593052!4d13.6883618!16s%2Fg%2F11c5fsgth8!3m5!1s0x477a79e7145d1b83:0x3e93c355a5692974!8m2!3d46.5651338!4d13.6893534!16s%2Fg%2F11clw2y49v?entry=ttu 

En tur kunne starte i Rom, som man imidlertid ikke skal besøge med det primære formål at købe sex.
Efter hvad jeg kan google frem om Rom.

Men man kan tage toget efter nogle dage i Rom til Wellcum klub i Østrig, på den anden side af grænsen.

Det kan se ud til at det også er muligt med fly over Ljubljana i Slovenien med 1 mellemlanding.

Men nu kan vi se om jeg kan interessere nogle i nogle muligheder, som nogle bedre kan se sig selv i hvis vi skal tage på tur sammen?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...