Hop til indhold

Forhandling af pris

Featured Replies

Skrevet

Kunne godt tænke mig at vide om i forhandler om prisen på de forskellige ydelser når i besøger en GP.

Hvis i gør, har i så oplevet at der er forskel i ydelsen hvis det har lykkedes jer at tale prisen ned?

Er det i orden at sige nej til prisen fra en GP, og så tilbyde en anden pris. (måske 200 under)?

• Svar 51
  • Visninger 5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg tænker, hvis ikke han respektere min pris, hvad ellers respekterer han så ikke?  Faste har jeg ikke noget imod at give lidt goodwill og det hænder også ofte jeg går over tid

• Jeg gør det aldrig - men oplever ofte at gp spørger mig om jeg vil slikke hende igen, eller vi skal prøve en bestemt stilling igen - jeg tror ikke man vil få den mulighed - hvis man presser dem i pris

• Nej, der er virkelig dårlig stil. Betal hendes pris eller lad være med at tage på besøg. Der vil da næppe være noget der skaber en dårligere stemning, og dermed dårlig kemi, hvis du begynder at prutte

Skrevet
Fisken16 skrev, for 7 minutter siden:

Kunne godt tænke mig at vide om i forhandler om prisen på de forskellige ydelser når i besøger en GP.

Hvis i gør, har i så oplevet at der er forskel i ydelsen hvis det har lykkedes jer at tale prisen ned?

Er det i orden at sige nej til prisen fra en GP, og så tilbyde en anden pris. (måske 200 under)?

Jeg gør det aldrig - men oplever ofte at gp spørger mig om jeg vil slikke hende igen, eller vi skal prøve en bestemt stilling igen - jeg tror ikke man vil få den mulighed - hvis man presser dem i pris

og  oplever ved gentagende besøg, et hun vil kysse eller spørg om hun må sutte uden - eller om jeg vil komme i munden - uden vi har aftalt det - eller jeg har betalt for det. Dette syntes jeg er bedre.

Skrevet

Nej, jeg forhandler ikke selv priser med en GP. 

Der er ikke noget forkert i at forhandle prisen på en ydelse, da vi har aftalefrihed, men jeg tror som udgangspunkt ikke det er velset. Det afhænger nok af situationen. Har hun oplyst en pris i en annonce, er det efter min mening respektløst at forhandle. Tilbyder hun selv en specifik ydelse for en ekstra pris, der f.eks. ikke er nævnt i en annonce, så ville det nok være mere "legitimt", at forhandle.

Thai-miljøet skiller sig nok lidt ud, da forhandling her er mere normal kutyme

Skrevet
fræk6 skrev, for 8 minutter siden:

og  oplever ved gentagende besøg, et hun vil kysse eller spørg om hun må sutte uden - eller om jeg vil komme i munden - uden vi har aftalt det - eller jeg har betalt for det. Dette syntes jeg er bedre.

Jeg har ofte samme oplevelse. Når man først er godt i gang og har god kemi, så ender det ofte med ting som fx superfransk, kys eller lignende, trods jeg ikke betalte for det.

Hvis man har presset deres pris i bund, så tror jeg ikke de også lige smider ekstra ting med midt under besøget. Ikke kun fordi man allerede har presset prisen, men også fordi man nok har en lidt anden kemi. Ikke det allerbedste førstehåndsindtryk lige at presse prisen i absolut bund.

Skrevet
  • Author

Jeg har nemlig for nyligt oplevet en pige som svarede på min forespørgsel på sms med at det kostede 1000 for en halv time, så skrev jeg at det var for meget, men at jeg ville give 800, og det godtog hun.

Jeg fornemmede at jeg ikke fik alt det pigen havde at byde på, fordi jeg havde presset prisen, men jeg kender ikke pigen godt nok til at være helt sikker.

Skrevet

Sådan er vel alle fag, hvis du presser prisen, bliver der skruet på ydelsen. 

Helt normalt, og fuldt forståeligt.

Skrevet

Hvorfor forhandle om prisen? Sexarbejde er ikke et loppemarked. Jeg forhandler for resten heller ikke priser med Netto og Føtex. Det er næppe velset.

Redigeret af henlan

Skrevet

Der er vel også forskel på hvornår man begynder at 'krejle som en jyde'. Hvis man gør det før man booker mødet, fair nok - men da vel ikke, når man har booket mødet og er dukket op?

GP'en mister jo penge og tid, hvis en kunde booker et møde, men dukker op og opfører sig som en egyptisk gadesælger, der vil prutte om prisen for at få det hele for det halve. Hvis hun siger nej og han skrider igen har hun jo mistet sin booking, som ellers kunne være gået til en anden betalende kunde...

Skrevet
henlan skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor forhandle om prisen? Sexarbejde er ikke et loppemarked Jeg forhandler for resten heller ikke priser med Netto og Føtex. Det er ikke velset.

I Føtex og Ghetto er der ofte meget sjældent nogen, der har mandat til at ændre på prisen for en kunde. Det kan en GP jo gøre da hun (forhåbentligt) er selvstændigt erhvervsdrivende og dermed har det fulde mandat til at ændre på sine priser og ydelser.

Skrevet
hrolandj skrev, for 2 minutter siden:

I Føtex og Ghetto er der ofte meget sjældent nogen, der har mandat til at ændre på prisen for en kunde. Det kan en GP jo gøre da hun (forhåbentligt) er selvstændigt erhvervsdrivende og dermed har det fulde mandat til at ændre på sine priser og ydelser.

Synes det er udtryk for manglende respekt og forståelse. Sexarbejdere har også udgifter og behov for en rimelig fortjeneste.

Redigeret af henlan

Skrevet

De thai'er jeg er bekendt med bliver pissesure af mænd der vil presse prisen. Det handler ikke kun om fra 1000 kr til 800, men ofte om latterlige forslag: "Jeg har 300, kan jeg få sex i 30 min", etc. i den dur.

Det skal du være bevidst om inden du begynder at presse allerede inden du har en aftale.

Det er noget andet hvis du bestiller f.eks. kun massage i 30 min, og pigen prøver at få dig til FP. At der sige "nej, de pengene har jeg ikke" er ikke så mærkeligt. Ofte kontrer hun så med en anden pris.

Skrevet

Mine priser er faste, der skal ikke været forskel på hvad mine gæster betaler, som Karl betaler 1000 og Åge kun 800 kr, dette er ikke okay over for Karl. 
Dertil du forsøger vel heller ikke prutte om prisen ved din frisør, Bilka mm 

Dem der har forsøgt at ændre på mine priser er ikke velkommen hos mig, ja så fornærmet bliver jeg, tager bare den næste der ringer. 

Skrevet

Nej, der er virkelig dårlig stil. Betal hendes pris eller lad være med at tage på besøg. Der vil da næppe være noget der skaber en dårligere stemning, og dermed dårlig kemi, hvis du begynder at prutte om prisen som om hun er en vare på udsalg. 

Skrevet

man kan forhandle om alt selv 2l mælk hvis man gider bruge tiden på det, det er kun et spørgsmål om timing, det er ikke okay og forhandle når man har aftalt og er mødt op just my to cents

Skrevet
Fisken16 skrev, 1 time siden:

Nej! 
Hvis du ikke har de 200 må du finde en billigere. 

Skrevet

jeg forhandler aldrig om pris . man må respektere pigens prissætning eller lade være med at besøge hende

men men men . lidt i et dilemma . en af mine kernepiger tager store summer for et besøg og de er opgivet i hendes annonce . jeg er dog blevet gjort opmærksom her på eroguide , at andre har forhandlet sig til en noget billigere pakkepris hos hende .

gider ikke tage prissnakken med hende , da jeg ikke ønsker at påvirke dynamikken . hun ser mig som en af hendes bedste kunder . jeg besøger hende ofre og betaler fuld pris . selvom hun sikkert har det fint med at give mig rabat , så vil jeg ikke i en situation hvor hun ikke gider prioritere mig fordi en anden betaler mere .. som sagt kan hun jo lide mig , så ved ikke om det faktisk sker hvis jeg får rabat dog .

omvendt synes jeg hendes højere priser i det hele taget gør , at jeg ofte vil vælge en anden pige end hende , da jeg bedre kan retfærdiggøre det andet besøg i forhold til pris .

skal , skal ikke ?

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
AgentLeman skrev, for 4 minutter siden:

jeg forhandler aldrig om pris . man må respektere pigens prissætning eller lade være med at besøge hende

men men men . lidt i et dilemma . en af mine kernepiger tager store summer for et besøg og de er opgivet i hendes annonce . jeg er dog blevet gjort opmærksom her på eroguide , at andre har forhandlet sig til en noget billigere pakkepris hos hende .

gider ikke tage prissnakken med hende , da jeg ikke ønsker at påvirke dynamikken . hun ser mig som en af hendes bedste kunder . jeg besøger hende ofre og betaler fuld pris . selvom hun sikkert har det fint med at give mig rabat , så vil jeg ikke i en situation hvor hun ikke gider prioritere mig fordi en anden betaler mere .. som sagt kan hun jo lide mig , så ved ikke om det faktisk sker hvis jeg får rabat dog .

omvendt synes jeg hendes højere priser i det hele taget gør , at jeg ofte vil vælge en anden pige end hende , da jeg bedre kan retfærdiggøre det andet besøg i forhold til pris .

skal , skal ikke ?

Min faste glædespige, som er dyr dame, fortæller mig, at hendes priser bl.a. er sat højt for at sortere de værste typer fra.

Det siger vel alt om pigernes forhold til dem der prutter om priser.:D

Redigeret af henlan

Skrevet

Nej - har aldrig gjort det, jeg har for stor respekt og beundring for GP'er og deres arbejde til at gøre det. Jeg er stadig relativ ny og taknemmelig for at muligheden for at besøge dem er der.
Nogle GP'er skriver endda at de blokerer dem, der gør det, hvilket jeg har fuld forståelse for. Folk må betale GP'erne den pris, de har sat eller finde noget andet.
Så nej, jeg ville føle at jeg belemrede GP'erne med det og ugyldig gjorde min beundring for dem, det kan jeg ikke få mig selv til.

Redigeret af GBlover

Skrevet

Jeg har aldrig forhandlet om prisen og selv i det ene tilfælde at pigen spurgte mig hvad jeg ville betale insisterede jeg på at de var hende der var sælger og derfor satte prisen. 

Det er jo hverken et loppemarked eller den blå avis vi handler på.

Skrevet

Vi piger har vores udgifter, som der er nævn herinde,

Tranport, husleje, annoncer, telefon abonnement og evt hjemmeside mm. 

om det er en Domina med sm-udstyr, lak og læder dress. Alm glædepige hvor det svinger med deres udstyr og  lingerier.  Til os erotisk massør, for mit vedkommende spare jeg udgifter ude i byen, har så til gengæld høj varme på i mit massage værelse ca 26/27 grader, ekstra el på varme olie, lys, massage udstyr til varme massager, ekstra vaske tøj. Der er alt hvad der skal været i et hyggelig og varm massage rum. Jeg har min  egen hjemmeside, det er ikke gratis.  

Så tilbage til man heller ikke prutter om pris på en vare andre steder, de har jo også deres faste udgifter 

Redigeret af Jyske Coco Erotik massør
Tilføje en af udgifterne

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Jeg gør det aldrig - men oplever ofte at gp spørger mig om jeg vil slikke hende igen, eller vi skal prøve en bestemt stilling igen - jeg tror ikke man vil få den mulighed - hvis man presser dem i pris

Altså når du slikker en gp -så burde du jo have noget tilbage -og hvis hun vil have du gør det igen -burde du jo havde penge med derfra... Det er da min holdning;-)

Skrevet

Jeg kunne aldrig finde på at forhandle om pris hos en GP. Synes faktisk ikke det er fair hvis prisen står klart og tydeligt i hendes annonce.

Hvis ikke prisen i annoncen passer mig, så kigger jeg bare videre.  Så nej, kontakter heller aldrig en GP hvor prisen ikke står anført i annoncen.

Skrevet

Har aldrig nogensinde forhandlet om prisen og kommer heller ikke til det. Har jeg fået noget foræret af GPer nedsat pris eller ekstra tid ja det har jeg mere end en gang. 

Men hun skal tilbyde mig det fordi hun har lyst til det og aldrig omvendt. 

Skrevet

Jeg klapper ikke med i koret her venner;-) Der hvor jeg kommer er prisen til forhandling -eller i det mindst oppe og vende -Jeg har ingen skrubler overhoved -og da jeg ofte starter med massage -uden at fast aftale sex efterfølgende (medmindre der er en pakke)

Forlede havde jeg booket massage 1 time -og ikke nævnt/talt noget om ekstra som afslutning... Det blev så pirret en del en i mellem, og efter 50 minutter massage -spurgte hun om jeg ville havde hj -det takke jeg nej til -da jeg mere havde lyst til sex (som de ej tilbød der) det blev hun sur over -og havde svært ved at give mig de sidste 10 minutters massage. 

Normalt plejer de at spørge først eller i starten -når de så spørg, så spørg jeg til prisen -der kan være en variabel fra gang til for det samme -så kan jeg nemt sige et beløb jeg har, med i lommen -og så kan de jo sige ja eller nej -og det samme kan jeg... Men hvis de snakker alt for meget om penge/pris og det koster ekstra -er jeg smuttet -det gider jeg slet ikke at høre på. 

Skrevet

Nej, har aldrig forhandlet priser, hvis de er oplistet skal de respekteres, tror GP'er har sat prisen for en time i forhold til hvad de mener de fortjener, og når så en kunde kommer og vil forhandle er det for hende som om han mener hun ikke er det værd, og der ryger kemien så nok bare fra start af. Hvor priser ikke fremgår betaler jeg det de skriver når jeg beder om priser, hvis de er for høje kommer jeg der bare ikke. Lige såvel som at der er så mange andre servicefag, hvor jeg ikke stiller mig op og forhandler pris. 

Jeg har dog prøvet at skrive til en GP om pris for en times sjov, hvor der ikke stod hvad den indeholdte og da hun skrev tilbage med pris og minimal hvad pakken indeholdte, skrev jeg tilbage "at den pakke vil så også indeholde CIM", det skrev hun tilbage at den gjorde, men hun kunne jo også have skrevet nej, og ud fra beskeden kun hun også læse at jeg måske ikke kom hvis det ikke var i pakken, der allerede var i den høje ende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.