Hop til indhold

Recommended Posts

FeetLover skrev, 1 time siden:

Hej Triton

Kan du fortælle lidt om hvordan hun så ud da du besøgte hende? Selvfølgelig uden at afsløre hvem hun er naturligvis.

Hun er en ganske normal middelalderlig kvinde fra nabolaget. Slank og mørkhåret. Jeg søger ikke det falske eller silikone looket, som så mange gør herinde, og som de betaler en formue for. Her får du den ægte vare, uden bøvl. Det er super frækt, bare at kunne komme og få tømt sin ladning af i hals eller ansigt, uden at skulle behøves og snakke, eller andet. Har også været heldig og ankomme, imens manden tog hende bagfra i døråbningen på deres bil, og så gik hun ind til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Triton,

jeg har også været der - hun er sød (selvom der ikke er noget snak) og helt normal. Men..  Hun er ikke middelalderlig….. dog måske midaldrende…. :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pricie1039 skrev, for 4 timer siden:

Hej Triton,

jeg har også været der - hun er sød (selvom der ikke er noget snak) og helt normal. Men..  Hun er ikke middelalderlig….. dog måske midaldrende…. :) :) 

Godmorgen. Ja du har ret. Har lige set det nu her, og længe leve stavekontrol :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også prøver hende af :-) 

Flink og sød kvinde , de sidder i bilen når man kommer derned, hun kommer ud.. går med ind i skoven , find et godt sted :-) hun sætter sig på knæ og sutter pikken.

Hun sutter godt pik, slikker også på kuglerne :-) sluger alt og siger tak bagefter :-)

En god oplevelse syntes jeg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...