Hop til indhold

Recommended Posts

Findesdu skrev, for 59 minutter siden:

Hej 

Nogen erfaringer med at blive suttet i Hillerød? 
https://annoncelight.dk/showad/351550

Ja. Hun/de er helt reelle og det er så frækt at hun bare går på knæ og sutter til man kan sprøjte i hendes mund og sluger, eller ud i hendes ansigt.

Jeg kommer fast, men kun om aftenen, da jeg ikke kan dagtimer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, for 25 minutter siden:

Ja. Hun/de er helt reelle og det er så frækt at hun bare går på knæ og sutter til man kan sprøjte i hendes mund og sluger, eller ud i hendes ansigt.

Jeg kommer fast, men kun om aftenen, da jeg ikke kan dagtimer.

Så hun er fin nok? 
Hvad med manden, der står han sidder i bilen og kigger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er virkelig god.

Han sidder i bilen, og de tænder på det her. Tror også godt du kan vælge om han vil se på. Jeg tænder mest på han kan se fra bilen, at hans kone sidder på knæ og sutter mig til jeg sprøjter i hendes mund. Og så går jeg gladeligt igen. Ikke noget fnidder eller andet. Bare komme og blive tømt som de skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, for 15 minutter siden:

Ja hun er virkelig god.

Han sidder i bilen, og de tænder på det her. Tror også godt du kan vælge om han vil se på. Jeg tænder mest på han kan se fra bilen, at hans kone sidder på knæ og sutter mig til jeg sprøjter i hendes mund. Og så går jeg gladeligt igen. Ikke noget fnidder eller andet. Bare komme og blive tømt som de skriver.

Det lyder som noget man må prøve. Er det diskret? Parkering, skov etc.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan ikk se, annoncen er aktiv længere. Kan den findes på anden vis, eller er det ikke muligt længere? :-) 

Annoncen kommer normalt op dagen før en seance skal ske. Når det er overstået, forsvinder annoncen så igen. Ikke faste dage, man skal holde lidt øje hvornår de er på.

Men enig, hun er helt reel og sluger uden brok:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalxzx skrev, den 27.8.2023 at 09:48:

Hold da op - så skal jeg godt nok være heldig :D Men tak for påmindelserne. Det lyder sgu frækt! 

Tjek annoncen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser hun ud, er hun pæn? (ved godt det er subjektivt)

Sutter hun dybt og husker bollerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobb skrev, den 31.8.2023 at 08:08:

Hvordan ser hun ud, er hun pæn? (ved godt det er subjektivt)

Sutter hun dybt og husker bollerne?

Måtte lige prøve en dag, da de var der i dagtimerne. Jeg synes ikke hun var noget specielt, så noget træt ud. Og ingen boller, ej heller særlig dybt. Men sluger fint det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, den 3.9.2023 at 14:29:

Måtte lige prøve en dag, da de var der i dagtimerne. Jeg synes ikke hun var noget specielt, så noget træt ud. Og ingen boller, ej heller særlig dybt. Men sluger fint det hele. 

Jeg har fået slikket nosser, gagget pikken til savl. Måske er det hvad man selv kommer med af attitude?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, den 7.9.2023 at 16:42:

Jeg har fået slikket nosser, gagget pikken til savl. Måske er det hvad man selv kommer med af attitude?

Ja, det kan sagtens være, eller også skal det bygges op. Ændrer ikke på hun så træt ud. Hvad gjorde du aktivt for det, for tænker ikke hun bare gaggede dig til at starte med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, for 21 timer siden:

Ja, det kan sagtens være, eller også skal det bygges op. Ændrer ikke på hun så træt ud. Hvad gjorde du aktivt for det, for tænker ikke hun bare gaggede dig til at starte med?

Jeg skal mødes med dem i dag igen. Jeg tager lidt forsigtigt fat i hovedet, og viser hende jeg kan lide det hårdt. Evt Beder hende om at slikke mine nosser. Jeg er selv glat, så det er ikke noget problem at komme til. Jeg har sprøjtet i ansigt og mund og hals mange gange. Får aldrig den slags blowjob privat. Hører til en sjældenhed.

mht træthed, kan alle have en dårlig dag. Og hvis du forventer model dullet op, så måske ikke den slags møder du skal til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den sidste tid i morgen. Er der ikke en med en stor ladning sperm, som kan komme før mig, eller flere? Jeg tænder enormt på hun har fået meget sperm før mig.

Ellers god jul til alle. Det er min sidste gang til besøg hos piger for i år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triton skrev, den 22.8.2023 at 09:51:

Jeg kommer fast

Hej Triton

Kan du fortælle lidt om hvordan hun så ud da du besøgte hende? Selvfølgelig uden at afsløre hvem hun er naturligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...