holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Hva får I en fredag eftermiddag til at gå med ?? - nogen gode ideer ?? Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det....men F**k jeg keder mig :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Januar, 2014 Du har altså ikke penge til at besøge en pige kan man regne ud. Så er der kun rødvin, EG, at tænke på de seneste oplevelser og endelig at planlægge nye Der var en gammel reklame engang i 70 érne for bladet Color Climax. Køb et Color Climax til venstre hånd - idag har vi internettet. God aften du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Du har altså ikke penge til at besøge en pige kan man regne ud. Så er der kun rødvin, EG, at tænke på de seneste oplevelser og endelig at planlægge nye Der var en gammel reklame engang i 70 érne for bladet Color Climax. Køb et Color Climax til venstre hånd - idag har vi internettet. God aften du. Det var faktisk min oprindelige plan hehe....men jeg blev vist lidt mopset ...og jeg skal spare... Onanere ?? jeg har haft ferie i 2 uger nu..!! høhø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
death_star 13 Skrevet 3. Januar, 2014 Læse faglitteratur, gå en tur, træne, rydde op, fundere over tilværelsen, læse nyheder, politik, lære et nyt sprog.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 3. Januar, 2014 Hva får I en fredag eftermiddag til at gå med ?? - nogen gode ideer ?? Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det....men F**k jeg keder mig :S Hvis du er enlig og fri af tidligere forhold, skulle du gå på dating.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvis du er enlig og fri af tidligere forhold, skulle du gå på dating.dk Det har jeg skam...men jeg bruger den ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 3. Januar, 2014 Eller mindre ambisiøst - udveksle sjofelheder sammen med andre liderlige mænd på chatten D: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Læse faglitteratur, gå en tur, træne, rydde op, fundere over tilværelsen, læse nyheder, politik, lære et nyt sprog.... Jeg har valgt at surfe lidt på bilbasen Der er vist åbenthus i morgen de fleste steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Eller mindre ambisiøst - udveksle sjofelheder sammen med andre liderlige mænd på chatten D: okay....jeg kan godt se at jeg tager den forkerte indgangsvinkel når jeg endelig er på chatten...jeg starter med "hej sker der noget herinde ?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvad med at begynde på Bibelen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvad med at begynde på Bibelen? Så er jeg da dækket ind resten af 2014 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. Januar, 2014 Så er jeg da dækket ind resten af 2014 Lige præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 3. Januar, 2014 Sidder lige og nyder ugens højdepunkter fra Premier League. Samtidig med at, det kniber med at få armene ned, når jeg kigger på stillingen.. VH Ludvig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Januar, 2014 Stillingen Ludvig. Har du fundet en ny spændende variant? FOTOS please ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Lige præcis så til efteråret kan jeg komme med en moral prædiken til jer andre herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 3. Januar, 2014 En god ide, kan du også være at nyde pigerne på div. cam-sites: http://camplace.com/ http://redtubelive.com/ m.fl. Hvis du først er tilmeldt, kan du nyde lidt uden det koster alverden, men hvis du vil gå pvt. løber det hurtigt op - på redtube kan du finde nogle enkelte "Gold Shows", hvor det ikke kan gå helt galt - f.eks 10 min til one dollar, 6 min. 4 $ osv. På Chaturbate kan du nyde en del mere gratis og du kan evt. også selv uploade og tjene penge - tør dog ikke sige om det er givtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. Januar, 2014 Tag julepynten af dit juletræ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Tag julepynten af dit juletræ Pyha....troede lige det var noget med reb og knude binding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 3. Januar, 2014 så til efteråret kan jeg komme med en moral prædiken til jer andre herinde Spring afsnittene om næstekærlighed og tilgivelse over. Gå direkte til "et øje for et øje, en tand for en tand" og beretningen om Sodoma og Gommora. Så er du fuldt kvalificeret som helvedespædikant inden ferien er slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 En god ide, kan du også være at nyde pigerne på div. cam-sites: http://camplace.com/ http://redtubelive.com/ m.fl. Hvis du først er tilmeldt, kan du nyde lidt uden det koster alverden, men hvis du vil gå pvt. løber det hurtigt op - på redtube kan du finde nogle enkelte "Gold Shows", hvor det ikke kan gå helt galt - f.eks 10 min til one dollar, 6 min. 4 $ osv. På Chaturbate kan du nyde en del mere gratis og du kan evt. også selv uploade og tjene penge - tør dog ikke sige om det er givtigt ahh...live cam på xhamster, EG og GSMArena ( mobil tech ) og så CSI på kanal 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Januar, 2014 Spring afsnittene om næstekærlighed og tilgivelse over. Gå direkte til "et øje for et øje, en tand for en tand" og beretningen om Sodoma og Gommora. Så er du fuldt kvalificeret som helvedespædikant inden ferien er slut Der skal vel også snart være en efterfølger til Moses Hansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 3. Januar, 2014 Keder mig også.... Hører albums, surfer, laver overspringshandlinger i stedet for at opdatere websites Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 3. Januar, 2014 Godt at læse jeg ikke er den eneste. Januar er bare en helt ufattelig kedelig måned. Bliver lidt småtrist i den her tid når der ikke rigtig sker noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 3. Januar, 2014 Tag julepynten af dit juletræ Selvom det ikke var til mig, tør man jo næsten ikke at gøre andet, når du siger det sådan!! :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 3. Januar, 2014 (edited) Jeg har fået et par timer til at gå med at flikke på min gamle bil, mens jeg tænkte på de dejlige oplevelser jeg har haft for det jeg sparer på mekanikerregninger , jeg sad med et stort smil og ænsede næsten ikke regnen, snusken og blæsten i den åbne carport Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 3. Januar, 2014 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg