Hop til indhold

En fredag eftermiddag.....ZZZzzzz

Featured Replies

Skrevet

Måske en af dagene når jeg får tid :-)

I aften er der SPORT i tv :P

Åh er det ikke med Ulla overlækker Essendråbe?

Så er et Color Climax unødvendigt ;)

• Svar 74
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen. Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift.

• Jeg har et svagt punkt for Lisbeth Østergaard. Daaaamn de øjne.

• Guest Ludvig
    Guest Ludvig

Sidder lige og nyder ugens højdepunkter fra Premier League.   Samtidig med at, det kniber med at få armene ned, når jeg kigger på stillingen..   VH Ludvig.

Skrevet

Undskyld, at jeg bliver lidt off topic.

Men et suk over en kedelig fredag har sjovt nok udviklet sig til en erfaringsudveksling om drivremmes bedre funktionsdygtighed i det rette nærmiljø.

Du har ret X.

Engangang sammenlignede jeg en dejlig kvinde (Anne Q / Din Quinde) med en gammel bil, en Jaguer E-type

Lang og slank

Flotog elegant

Smukke bløde kurver

og mange mænds drøm.

Redigeret af gungner

Skrevet

Helt bestemt. Essendråbe får mundvandet til at dryppe.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365

Skrevet

Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365

Så må du nøjes med en hjulbenet glædespige

Skrevet
  • Author

Hmm.... Er der noget med hende som vært i aften ?

Fodbold, håndbold, og NFL til mig :p

Skrevet
  • Author

Helt bestemt. Essendråbe får mundvandet til at dryppe.

Hvad er det nu hun bliver kaldt i den teaser for sport event på DR1 ? :D

Skrevet

Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen.

Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift.

Skrevet
  • Author

Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen.

Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift.

Uden at analysere alt for meget så vil jeg tro at den lækreste skærmtrold efter min mening er Cecilie Bech :P

Og hende som ikke vil kaldes vejrpige, hun er også højt på skalaen :P på tv2 ?? Maria et eller andet langt navn

Skrevet

Divya Das.

Det hele passer sammen, hår, øjne, mund og timeglasfiguren, vauw, siger jeg bare. :wub:

Skrevet
  • Author

Jeg så noget i tvmidtvest omkring nytår, om året der var gået.

Deriblandt at HKH kronprins Frederik var ude og dykke ved et skibsvrag, og hans oppasser var så blevet interviewet om hvordan dykningen var gået, hvorefter oppasseren fortalte at det var spændende og kronprinsen var meget nysgerrig og penetrerede vraget :mrgreen:

Skrevet

Divya Das.

Det hele passer sammen, hår, øjne, mund og timeglasfiguren, vauw, siger jeg bare. :wub:

Ja, der er også en dejlig dame.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hva får I en fredag eftermiddag til at gå med ?? - nogen gode ideer ??

Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det....men F**k jeg keder mig :S

så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line
Skrevet
  • Author

så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line

:D rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø :p

Skrevet

:D rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø :P

Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... :mrgreen:

Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet

Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... :mrgreen:

Avav!

Det behøves ikke. Udsigten til en dejlig pige er skam rigelig motivation for mig :-)

Skrevet

Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet

Skrevet

Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet

så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus
Skrevet

det har jeg også erfaring med, så ja det må så være ekstra bonus i pakken sf...
Skrevet

så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus

Altså, nu er det ligefør man skulle leje sig ud i weekenden....

Skrevet
  • Author

Det mest bizare jeg mig kunne komme på da jeg læste Lines besked var, nøgen med en fjer mellem ballerne, head down ass up :D

Redigeret af holstebronx

Skrevet
  • Author

Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s

Skrevet

Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s

Såååå er der jo ingen grund til at blive i motions centeret....

Skrevet

Hehe, Jernlady - skal han ikke være iklædt dametøj samtidigt  :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.