Hop til indhold

Kære mænd. Hvor langt kører i væk fra egen by?

Featured Replies

Skrevet

Der var en gang en tele der sagde til mig "det sjovt fordi i piger vil ikke arbejde i jeres egen by fordi i ikke vil møde folk fra byen, og gæsterne vil ikke besøge piger i deres egen by af samme frygt så i ender med at møde hinanden alligevel fordi i begge tager til nabobyen":P:lol:.. Teoretisk set havde hun nok ret sådan i grove træk..

Jeg har gæster der kører alt mellem 15 min - 3 timer for at besøge mig.. Jeg tror det er meget individuelt.. 

• Svar 70
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nah, han tænkte nok mere ”hende gad jeg satme godt at knalde…” Og hvis det sker igen og du er i tvivl, så spørg: “Har vi knaldet?” … Det plejer ikke at virke særlig godt for mig i Føtex, og de æl

• Har prøvet at køre 150 km hver vej, og så møde en gammel skoleveninde, hun var også taget til Århus, for ikke at møde nogle hun kendte   

• Det er først galt, hvis svigermor er telefondamen….. eller det der er værre  

Skrevet

Jeg bor på Lolland så for mig er det helt naturligt at kører langt. Udvalget er stærkt begrænset her nede, så en tur til Vordingborg, Næstved eller København er oftest det det ender med :)

Men jeg er nu heller ikke helt vild med tanken om at besøge en i en af de helt nærliggende landsbyer, ikke så meget for om Glædespigen ville sladre, mere risikoen for at blive spottet gå ind eller ud af huset. 

Det er noget nemmere at være anonym i de større byer føler jeg :ph34r:

Skrevet

Jeg kører gerne 60 til 100 Kilometer. Hvis det er en jeg har mødt før i nærheden af hvor jeg bor eller vedkommende har fået en god omtale her.

Redigeret af Nickynick1

Skrevet

Min eneste begrænsning er faktisk på privaten gider ikke outcall besøg derhjemme det er lejlighed og har hørt dem i modsatte opgang med væg mod mig have sex og da jeg er Formand i Afdelingsbestyrelsen behøver jeg ikke den nysgerrighed.

Men har ikke noget problem med aftaler i egen bydel eller nabo bydelen.

Min grænse er nok ret atypisk og lidt ulogisk for andre da jeg både har besøgt en GP et par numre længere nede af vejen og på nabovejen :lol: ;-) Det er godt nok en del år siden. 

Skrevet

Jeg kører højst hvad der svarer til 30 minutter.

Men kommer gerne igen hvis det er et godt match.

Skrevet

Jeg plejer at køre nogle og 90km for at besøge min faste..hende er jeg glad for og derfor kører jeg.. :rolleyes:

Skrevet
Den grå skrev, for 21 timer siden:

Jeg har indtil videre kørt til Tønder og til Ålborg og til Bogense fra Vestjylland.

Jeg har også besøgt en i København, men da var jeg der i forvejen.

Egentlig ville jeg foretrække at bo på et bordel, men det synes kæresten ikke om.

Det skal siges, at jeg også finder nogen tættere på end de førstnævnte byer

Skrevet

Som svar på spørgsmålet i oplægget ... alt fra 0 km til 170 km (den ene vej)
Og jeg kører ikke da jeg aldrig har haft kørekort - jeg bruger DSB ... 

SiaUngQ skrev, den 14.8.2023 at 19:31:

Har prøvet i Føtex en mand kiggede ret meget på mig, der tænkte jeg “mon jeg har knaldet ham eller har lort i hovedet” :P

Det kan sagtens være han bare syntes du så sød ud ...
Jeg er een af dem der ikke KAN lade være med at kigge på piger ...
Og hvis pigen er særlig sød, har jeg svært ved at holde øjnene væk ... 
(og nej, jeg har ikke kæreste eller ægtefælle - er bevidst om at det ville være synd for dem)
Måske kan du opfatte hans kiggen som en venlig flirt eller anerkendelse ... ?
Jeg har tit tænkt over hvad pigerne egentlig tænker om hvis en mand 'får kig' på dem ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 15 timer siden:

Jeg beklager, men jeg er altså ikke helt med? :wub:  
Manden kiggede - han tog ikke blot øjenene op fra kyllingefileterne, men kiggede decideret, flere steder i butikken. 
Derudover er udtrykket “lort i hovedet” noget jeg bruger, sådan lidt komisk hvis man har en dårlig hårdag, mascaren løber eller lign - for nej har ingen ydelser med lort involveret :lol:

Dine ord er også læst ud fra den “komiske” vinkel. Og hvis du har set kommentaren fra den humoristiske side, så er du helt med. :)

Det er da bestemt ikke rart at have en “stalkertype” med rundt i Føtex. Det kunne jo selvfølgelig være butiksdetektiven, som passer sin tjans og lurer inde bag hylden med morgenmad. Men mon ikke det bare er en der har tabt underkæben af begejstring. Det skulle undre mig om dit udseende ikke har fået andre til det før.

Skulle det nu være en du har knaldet før, så er det jo som du skriver, vigtigt at den gensidige diskretion kommer i spil, og at ingen føler sig udsat. Det er vel også det, mange af svarene i denne tråd går på. Mange kunder er ikke så bange for at besøge piger, som de kan risikere at støde på i dagligdagen, de stoler helt på diskretionen. De er mere utrygge ved at svigermor kan spotte dem ved indgangen, eller den lokale paparazzi-fotograf kan stå parat, og man kan ende på forsiden af lokalavisen.:-o

Skrevet

Ja, jeg forstår dilemmaet.. Jeg besøger for tiden en "grøn" massør - som faktisk var ret grøn de første 2 gange.. Rigtig god massage..<3.. Men der er kun indgang fra hovedgaden i den by, hvor jeg bor.. Så måske tænker jeg at dem der måtte se mig udmærket "ved" at klinikken er "helt" grøn.. Mange kvindelige kunder.. Jeg kan/vil ikke anmelde med link, når den nu er så grøn... På andre klinikker plejer jeg som håndværker bare at parkere lige udenfor - arbejdstøj på, tommestokken i hånden (den af træ:D) - det tager så en times tid at hænge den hylde op.. 

Skrevet
otto06 skrev, for 1 minut siden:

Ja, jeg forstår dilemmaet.. Jeg besøger for tiden en "grøn" massør - som faktisk var ret grøn de første 2 gange.. Rigtig god massage..<3.. Men der er kun indgang fra hovedgaden i den by, hvor jeg bor.. Så måske tænker jeg at dem der måtte se mig udmærket "ved" at klinikken er "helt" grøn.. Mange kvindelige kunder.. Jeg kan/vil ikke anmelde med link, når den nu er så grøn... På andre klinikker plejer jeg som håndværker bare at parkere lige udenfor - arbejdstøj på, tommestokken i hånden (den af træ:D) - det tager så en times tid at hænge den hylde op.. 

For pænt lang tid siden mødte jeg min dejlige ynglings massør i kvickly.. Hun hilste hjerteligt... Hmm. Ja, man kan jo vælge at tage det helt afslappet. Ingen vil jo gætte at det er GP'en ovre fra klinikken.. Men ville nok foretrække diskretion...

Skrevet
Storspilleren skrev, for 13 timer siden:

Mange kunder er ikke så bange for at besøge piger, som de kan risikere at støde på i dagligdagen, de stoler helt på diskretionen. De er mere utrygge ved at svigermor kan spotte dem ved indgangen, eller den lokale paparazzi-fotograf kan stå parat, og man kan ende på forsiden af lokalavisen.:-o

Det er først galt, hvis svigermor er telefondamen….. eller det der er værre ;) 

Skrevet

lige om lidt køre jeg 60 km for at prøve en ny pige

Skrevet

Ny bor jeg i en større by på Sydsjælland (uden motorvejsforbindelse :) ) og har i mine aktive år benyttet flere bordeller som lå i byen. Det ene lå overfor nogle bekendte og ikke særligt diskret, alligevel blev jeg fristet - mange gange :D Så for mig er det ikke noget problem. 

I min aktive periode tog jeg til København, for udbuddet er bare større der.

Men om det er en eller 80 km er mindre interessant - er det en som jeg vil besøge så er det bare afsted

Skrevet

Diskretion er det vigtigste - Jeg er ikke det mindste nervøs i forhold til kvinden som jeg møder, men er ret bekymret ved ankomst og afgang fra stedet, da jeg ikke lige har lyst til, at blive genkendt på vej til eller fra. Derfor vil jeg gerne lidt væk hjemmefra, men har dog besøgt en som bor i byen, og som faktisk udemærket ved hvem min hustru er. Når vi ser hinanden i byen, så hilser vi med et hej, som jeg gør til rigtigt mange, så det kan godt lade sig gøre. Jeg holder mig væk fra Thaistederne nu, da de åbenbart har samme "ejer" i hele området, og det vil jeg ikke støtte. Jeg kører gerne et stykke vej, for at møde en rigtig dansk kvinde, som ikke er "pumpet" i alle ender og kanter.

Skrevet

Teknisk set kunne stedet have været lige ved siden af mig , desuden er jeg flere gange løbet ind i en af de få jeg har besøgt og hun er trods alt omkring 
25 km væk .
Men jeg har som sådan ikke nogen afstand som jeg holder mig til , hvis vedkommende tiltaler mig , kører jeg gerne på tværs af landet og gør det til en tur og ikke 
bare en tur i høet :)

Skrevet

Jeg tilvælger kun kvinder i lokalt området og max ikke længere væk end metroen kan fragte mig :D 

Jeg er single og de fleste piger her i København er udenlandske. Og de få danske kvinder som besøger hovedstaden, i hvert fald de få jeg har mødt, er fra den anden side af Storebælt. 
Så vurdere chancen for at vi møder hinanden i en privat setting, hvor det kan være akavet for en eller begge parter, er lige med 0.

Skrevet

Det længste, jeg har kørt er vel omkring 100 km.

Den nærmeste besøgte jeg, når jeg alligevel var ude med hunden. Det blev nogle gange kun til en kop kaffe.

Jeg har aldrig frygtet at blive "afsløret". 

Skrevet

Det er ikke afstanden, der betyder noget.

Det skal være den RIGTIGE unge dame.

Det er ok, hvis det er steder jeg færdes normalt. Dem, jeg måtte møde, vil ikke finde på at spørge om hvad jeg laver her.

En naboby, hvor jeg deltager i nogle fritidsaktiviteter, er nogo, da medlemmerne er spredt over hele byen og vil spørge til hvad jeg laver i byen…

Skjold.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.