Hop til indhold
JenniferRomantica

Når gæsterne deltager i bedraget

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Dog mener jeg at man altid bør være så ærlig som mulig overfor alle mennesker

Hatten af for din ærlighed, men jeg respekterer også de piger, som ikke har lyst til at lade alle få tilbudt samme menukort. Ligesom jeg også respekterer, at langt de fleste danske GPer ikke har samme åbenhed om deres person og virke som GP, som du har. Det gør dem ikke mindre ærlige i min bog. Eller handler ærlighed kun om hvad man gør, eller også om hvad man står ved at være, eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstil jer at i skal have en tatovering. 
Og tatovøren ikke skiftede nåle. 
har kunden så ikke ret til den oplysning inden han/hun evt. udsætttes for sygdomme. 

så er det op til kunde. At vurdere om man vil eller finde en anden hvor risikoen for evt. sygdomme i det mindste var minimeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes det er bedrageri at ikke nævne at oplevelsen blev påvirket af sex uden kondom eller blow uden kondom.. 

Ja, men det er jo fordi, at du mener, at alle skal have tilbudt det samme. Det er mange piger ikke enig med dig i.

Når man som gæst oplever noget, som ikke alle bliver tilbudt, så må man vælge, om man primært vil tilgodese EG-forummet med en fyldestgørende beretning om alt, der er foregået, eller om man hellere vil tilgodese pigen, som jo netop har valgt, at nogle ydelser ikke skal fremgå som noget, hun tilbyder. For hun ønsker måske kun at tilbyde det til nogen udvalgte, eller kun en gang imellem, når hun lige har lyst til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

Hatten af for din ærlighed, men jeg respekterer også de piger, som ikke har lyst til at lade alle få tilbudt samme menukort. Ligesom jeg også respekterer, at langt de fleste danske GPer ikke har samme åbenhed om deres person og virke som GP, som du har. Det gør dem ikke mindre ærlige i min bog. Eller handler ærlighed kun om hvad man gør, eller også om hvad man står ved at være, eller hvad?

Jeg synes at alle mennesker i det store hele er skabt lige og derfor bør tilbydes de samme muligheder og valg.. Needless to say med respekt for "fysikkens" love og begrænsninger da nogle selvfølgelig er for store til analsex og lignende begrænsninger..

Det er sådan en filosofi jeg lever efter..

Nogle af mine veninder ville her påpege at jeg har været kæreste med nogle uuuuutrolig "uheldigt udseende" mænd og enkle der var direkte ubehageligt selskab.. Fordi alle skal have en fair chance indtil de har bevidst at de ikke fortjente den.. 

Og jeg er klar over at det ikke er den verden vi lever i.. Men hvis ikke vi lades som om det i det mindste er muligt så bliver det, det i hvertfald aldrig.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

Ja, men det er jo fordi, at du mener, at alle skal have tilbudt det samme. Det er mange piger ikke enig med dig i.

Det er muligt at skrive "dette er en mulighed for særligt udvalgte".. Ligesom jeg skriver "kys med tunge ved kemi".. Og igen så påpeger jeg at jeg synes at mønsteret er at de få udvalgte er lig med dem der spurgte.. 

Er du uenig i hvorvidt oplevelsen bliver påvirket af ubeskyttet sex i betydelig grad.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

Når man som gæst oplever noget, som ikke alle bliver tilbudt, så må man vælge, om man primært vil tilgodese EG-forummet med en fyldestgørende beretning om alt, der er foregået, eller om man hellere vil tilgodese pigen, som jo netop har valgt, at nogle ydelser ikke skal fremgå som noget, hun tilbyder. For hun ønsker måske kun at tilbyde det til nogen udvalgte, eller kun en gang imellem, når hun lige har lyst til det.

Det her handler ikke om at hun kysser med den ene og ikke den anden. 
eller hun hun gik i bad med dig og ikke andre. 
dette handler om evt sygdomme. 
og lige det punkt med uden som kan påføre. Andre kunder sygdomme burde ikke holdes hemmelig. 

fordi du fik lidt ekstra gå ikke ud over den næste som ikke fik ekstra tid bad kys. Mm. 
men det kan maglede brug at kondom gøre. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Jeg synes bestemt ikke det er bedrageri at nævne det.. Jeg synes det er bedrageri at ikke nævne at oplevelsen blev påvirket af sex uden kondom eller blow uden kondom.. 

har godt tænkt over dette før , dels fordi jeg undre mig over troværdigheden af anmeldelsen , men måske også af mere egoistiske årsager . jeg har nogle kernepiger , som tilbyder mig sex uden kondom . selvom jeg har spurgt dem om de tilbyder det til andre , så får jeg enten et " nej selvfølgelig ikke " , et uklart svar eller også siger de fx " kun en enkelt anden kunde " . 

så læser jeg flere anmeldelser som roser netop disse kernepiger til skyerne og jeg tænker om det skyldes de fik samme fordele som jeg . bør jeg tro pigen eller de anmeldelser der lugter af at der er sket langt mere end standard menukortet ? tør jeg spørge anmelderen ?

ville ønske at jeg kunne vide med sikkerhed om pigen faktisk kun giver mig de specielle fordele og ingen andre . om jeg er den helt specielle gæst for hende . men omvendt hvis det blev skrevet i en anmeldelse så ville alle jo bombardere hende med disse ønsker . og så er det jo netop dér der opstår risiko for at 5 mænd før mig har haft ubeskyttet sex med hende

så ja , jeg deltager i bedraget

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg undrer mig også når jeg støder ind i en annonce, hvor pigen understreger at al sex er med gummi, for så i næste sætning at tilbyde Blow uden med slug. 

Men det er måske bare mig der ikke forstår det?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Er du uenig i hvorvidt oplevelsen bliver påvirket af ubeskyttet sex i betydelig grad.? 

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så bær over med mig, hvis svaret ikke adresserer det, du sigter efter.

Nogen mænd har en klar præference for sex uden kondom. Det har jeg også, men ikke i forbindelse med købesex, og jeg har aldrig efterspurgt det.

Nogle få gange har stemningen pludselig udviklet sig, og vi har haft ubeskyttet sex. I disse tilfælde har jeg altid efterfølgende været omkring Bispebjerg, heldigvis altid med negative tests.

I andre tilfælde har pigen signaleret, at det var ok, hvis jeg gik videre og tog hende uden kondom, men jeg stoppede op og bad om at få kondomet på.

Jeg ønsker ikke at udlevere de piger, der er tale om, men det har selvfølgelig ligget i baghovedet på mig, at tilbyder hun det til mig, så gør hun det nok også til andre, og jeg har faktisk efterfølgende ikke genbesøgt de pågældende piger (med en enkelt undtagelse).

Selvom jeg ikke er tilhænger af sex uden kondom, var det nogen super besøg hos de pågældende piger. Også selvom de jo så tilbød noget, som jeg ville have fravalgt dem for, hvis jeg havde vidst det inden. Det endte med nogle positive anmeldelser af dem her på EG. Og nej, jeg oplyser heller ikke i PB, hvem der er tale om.

Så ja, tanken om ubeskyttet sex påvirker, hvorvidt jeg vil vælge pigen i første omgang, og det påvirker også, om jeg vil besøge hende igen. Men som du kan se, påvirker det mig ikke positivt, hvis pigen undervejs tilbyder sex uden, men så er det jo bare op til mig at sige pænt nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det offentlig tilgængelig viden at jeg tilbyder uden. Så har ingen problemer med ærligheden eller bedraget nævnt i denne tråd. 

Videnskabelig test vil jeg ikke modsige. Der findes måske nok rester nok til at de kan ses i mikroskop. Men har dog aldrig oplevet det render ud længe efter sex. 

Haveslange ligefrem det er vist lidt voldsomt. Jeg bruger en analskyllesptøjte i fissen mellem hver kunde. Og det virker godt nok til ingen har fået forkert smag i munden. Begge huller skylles grundigt med hver sin sprøjte. Børster tænder og bruger mundskyl. Men om alle piger er så omhyggelige ved jeg ikke. 

Er dog fortaler for ærlighed. Mest af hensyn til den risiko der er forbundet med ubeskyttet sex. Risikoen ved at give pigen oralsex er mindre en hvis alt foregik ubeskyttet. Men den er der. Det er almen viden at nogle piger reklamere med sikker sex, men laver undtagelser. Også opslag herinde om nogen lige vil skrive i pb. Hvis de kender til piger som tilbyder mere end reklameret med. Der tænker jeg også nej nej, det svarer i bare ikke på. Ikke fordi bedraget ikke skal afsløres, hvilket heller ikke er formålet med spørgsmålet. Men fordi det jo ikke er sikkert hun  vil lave særbehandling til en ny kunde blot fordi han af omveje ved det er muligt. 

Jeg forstår din undren Jennifer men alle må nok bare erkende der altid er en risiko forbundet med sex på mange måder. Ellers er de for naive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har svært ved at forstår jeres prioriteringer

Nej, det tror jeg ikke på. Du er bare forarget. Prioriteringen er, at det man får hos en thai uden for menuen holder man kæft med, ellers bliver der måske lukket for det varme vand. Det er ikke spor svært at forstå, og da du læser fast med, ved du det udmærket.

I øvrigt fortsatte du en afsporing af den tråd, selv efter moderator havde bedt alle holde den på sporet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trident skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg undrer mig også når jeg støder ind i en annonce, hvor pigen understreger at al sex er med gummi, for så i næste sætning at tilbyde Blow uden med slug. 

Men det er måske bare mig der ikke forstår det?? 

Det er ikke kun dig der ikke forstår. Men mange opfatter sikker sex som penetration. Fandt jeg selv ud af da jeg for nylig havde en afstemning på min hjemmeside om jeg skulle skifte til sikker sex. Jeg mente alt med kondom. Ved direkte snak med kunder fandt jeg så ud af mange havde troet jeg mente samleje /penetration. Og de stadig kunne få bj uden. Og stejlede fuldstændig ved tanken om bj med kondom. Så resultatet blev ikke retvisende. Så almen misforståelse, og nogen blev helt forkert i hovedet da jeg forklarede sygdomme også smitter ved bj. Nogen er falsk trygge baseret på misinformation og eller naivitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 7 minutter siden:

Nogen er falsk trygge baseret på misinformation og eller naivitet. 

Den eneste slags sex, der er "sikker" er den uden berøring overhovedet. Kondomer gør ikke sex "sikker", kun "sikrere". For manden er risikoen ved ubeskyttet blowjob ekstremt meget lavere end ved ubeskyttet penetration i fisse eller røv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 15 minutter siden:

Nej, det tror jeg ikke på. Du er bare forarget. Prioriteringen er, at det man får hos en thai uden for menuen holder man kæft med, ellers bliver der måske lukket for det varme vand. Det er ikke spor svært at forstå, og da du læser fast med, ved du det udmærket.

I øvrigt fortsatte du en afsporing af den tråd, selv efter moderator havde bedt alle holde den på sporet.

Jeg tænker du lige så lidt kender mine intentioner som jeg kender dine.. Jeg har stadig ikke nogen forståelse for det selvom du mener det er nemt at forstår.. 

Hvilket er grunden til at jeg startede denne tråd.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Den eneste slags sex, der er "sikker" er den uden berøring overhovedet. Kondomer gør ikke sex "sikker", kun "sikrere". For manden er risikoen ved ubeskyttet blowjob ekstremt meget lavere end ved ubeskyttet penetration i fisse eller røv.

Enig. Lille risiko men dog en risiko. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 48 minutter siden:

Nu er det offentlig tilgængelig viden at jeg tilbyder uden. Så har ingen problemer med ærligheden eller bedraget nævnt i denne tråd. 

Og jeg synes alle skal gøre det de vil.. Så længe de ikke skader andre altså<3.. 

Og så finder jeg ærlighed utrolig vigtigt så kudos til dig for at have taget valget som du har og står ved det:wub:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har stadig ikke nogen forståelse for det selvom du mener det er nemt at forstå

Det er jo også to forskellige ting, hhv. "at forstå" og "at have forståelse for". Nu ændrer du ved, hvad du skrev:

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg har svært ved at forstår jeres prioriteringer nogen gange

Så altså: Du forstår udmærket, men du er forarget ("har ingen forståelse for")

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 19 minutter siden:

Det er jo også to forskellige ting, hhv. "at forstå" og "at have forståelse for". Nu ændrer du ved, hvad du skrev:

Så altså: Du forstår udmærket, men du er forarget ("har ingen forståelse for")

Tror jeg flere steder skriver at jeg er forarget.. Og ikke forstår jeres prioritering.. Forstår faktisk heller ikke hvad du vil have frem med nogle af dine kommentarer:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke dyrke sex med en gp der skriver i annoncen at hun giver uden. Det er alt for usikkert med hensyn til sygdomme osv.

Gennemsnitlig set har en gp vel "sex" flere gange end en alm.(forstået som en kvinde der ikke er gp) kvinde? Og derfor er sygdomrisikoen vel større med en sådan?

Forstå mig ret jeg nyder en gp, thai eller ej, men aldrig uden. Kun hj uden.

Mvh.

Bjørn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man vil være helt sikker

Undlader man at dyrke sex overhovedet

Undskyld men hvordan er man sikker på at en gp ikke har ubeskyttet sex

Hvem kan man stole på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg sad og surfede lidt rundt herinde her til middag og faldt over en tråd omkring noget thai klinik og hvordan der er gode chancer for at få sex uden kondom hvis man bare holder sin mund omkring det bagefter.. 

(…)

Hvor er tråden, som du skriver om henne?

(…)

Hvordan kan det være okay.? Hvordan kan det være okay at man lader sine gæster slikke løs i en form for "sædhule" uden at informerer om det.? Hvordan kan i gæster være okay med det.? …

(…)

Meeeeen hvis bare en klinikpige pynter på sin alder så skal i nok pointerer det:wacko::lol:.. Jeg har svært ved at forstår jeres prioriteringer nogen gange sådan ærligt.. 

Jeg ved, at emnet er blevet diskuteret i mange andre tråde. F.eks. om at have sex med GP’er med og uden kondom. Overskriften om at kunder deltager i et bedrag bliver dog måske en kende sensationspræget. Jeg ved fra mange andre tråde, at mange klienter faktisk slet ikke ønsker sex uden kondom med en GP af mange årsager. Du er selv inde på nogen af dem i tråden. For hvis hun har det med en klient, hvem kunne hun så ikke have det med? Det er selvfølgelig ikke det samme som at de ikke gerne ville have det med en pige de f.eks. datede med over længere tid eller som var deres partner. Jeg ville f.eks. personligt aldrig have lyst til at have sex uden kondom med en GP, selvom nogen tilbyder det. Der er netop flere risici ved det bl.a. kønssygdomme, som andre også er inde på, og jeg ønsker, at det er forbeholdt en person jeg har datet gennem længere tid eller min partner, hvis jeg har en. Om nogen gør det, uden at det står nogen steder ved jeg ikke, men det skulle godt nok undre mig. Især i de “dyrere” prisklasser. 

Så jeg ved i hvert fald, at en del mænd slet ikke ville være interesserede i det? 

AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

jeg er sikker på at alle gæster ved at de ikke er den eneste der får sex uden kondom med pigen . også selvom pigen ikke reklamere med det eller man får det fordi man er stamkunde

så det ER et informeret grundlag vi lyver bare for os selv

Igen det er ikke noget jeg kender til eller har hørt om.

Som sagt tror jeg i hvert fald ikke, det er noget, der foregår i de “dyrere” prisklasser. Men igen de fleste mænd ville jo selvfølgelig gerne have det med f.eks. nogen de måske datede over længere tid eller en partner? Jeg tænker forhåbentlig, at det så også må gøre sig gældende når det kommer til en GP. Altså at GP’er heller ikke ville ønske det i GP/klient-sammenhænge? Tråde som denne kan også blive en smule uheldige, for hvis først der opstår rygter om, at nogen GP’er gør det – altså tilbyder uden kondom skjult – så vil det kunne give problemer, da det kan få flere til at ville have det.

Jeg har netop personligt ikke lyst til at have sex med en GP uden kondom, som jeg også har nævnt i mange andre tråde. Det sidste med det informerede grundlag og folk der lyver for dem selv, er jeg ikke sikker på i konteksten – jeg tror typisk den slags bliver brugt i andre sammenhænge? Altså f.eks. ved aftaler, der er indgået uden folks fulde vidende. Det kunne f.eks. være at en kunde et sted køber en sofa, men uden at få at vide at benene ikke følger med. Eller hvis nogen f.eks. har bedt nogen om noget uden at give dem et fuldt informeret grundlag? Typisk vil der for øvrigt nok også være mere tilbøjelighed til at folk lyver for andre end det modsatte :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sad og surfede lidt rundt herinde her til middag og faldt over en tråd omkring noget thai klinik og hvordan der er gode chancer for at få sex uden kondom hvis man bare holder sin mund omkring det bagefter.

Jeg synes virkelig at du rammer hovedet på sømmet smukke og skønne JenniferRomantica. 
Jeg har selv undret mig over hvor mange piger der tilbyder sex uden. 
Det er decideret uansvarligt, og derfor er mit aktivitetsniveau i den ellers dejlige branche også nedadgående og jeg besøger kun piger hvor jeg ved at der ikke tilbydes uden uanset pris eller lovning om tavshed. 
Desværre har jeg aldrig endnu besøgt dig, men efter dit indlæg kan det kun gå få langsomt med at få en aftale i stand med dig. 
Det er trist at mit køn haster efter de piger der tilbyder uden. Synes vi alle har et ansvar, men vi er jo forskellige og ser ikke ens på den slags. 
Jeg har ALDRIG besøgt en pige der åbenlyst tilbyder det, og tilbydes jeg det har jeg forladt stedet. 
Er klar over at min holdning giver anledning til negative modsvar og det er fint. Vi må jo mene hvad vi vil. 
JenniferRomantica jeg vil booke en tid hos dig hurtigere end hurtigt når det passer mig geografisk og passer med din vagtplan. 
Du er virkelig en skønhed og tydeligvis en pige med ben i næsen og fornuften et sted dom passer til mig. 
Vi ses forhåbentlig snart… 

Knus YNWA

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, 1 time siden:

Jeg synes virkelig at du rammer hovedet på sømmet smukke og skønne JenniferRomantica. 
Jeg har selv undret mig over hvor mange piger der tilbyder sex uden. 
Det er decideret uansvarligt, og derfor er mit aktivitetsniveau i den ellers dejlige branche også nedadgående og jeg besøger kun piger hvor jeg ved at der ikke tilbydes uden uanset pris eller lovning om tavshed. 
Desværre har jeg aldrig endnu besøgt dig, men efter dit indlæg kan det kun gå få langsomt med at få en aftale i stand med dig. 
Det er trist at mit køn haster efter de piger der tilbyder uden. Synes vi alle har et ansvar, men vi er jo forskellige og ser ikke ens på den slags. 
Jeg har ALDRIG besøgt en pige der åbenlyst tilbyder det, og tilbydes jeg det har jeg forladt stedet. 
Er klar over at min holdning giver anledning til negative modsvar og det er fint. Vi må jo mene hvad vi vil. 
JenniferRomantica jeg vil booke en tid hos dig hurtigere end hurtigt når det passer mig geografisk og passer med din vagtplan. 
Du er virkelig en skønhed og tydeligvis en pige med ben i næsen og fornuften et sted dom passer til mig. 
Vi ses forhåbentlig snart… 

Knus YNWA

Og hvordan kan du være 100 procent sikker når du vælger at besøge en gp ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...