biker 281 Skrevet 7. August, 2023 Imponerende at en moderator @stapler med 1½ år her på eroguide uddeler advarsler som p vagter på provision uddeler p bøder eneste kommentar han sendte - tal pænt - og det der er skrevet og gjort i sagen er slettet Jeg kan og vil ikke acceptere denne form for nidkært politiarbejde, der tydeligvis er mere magtdemonstration end berettiget og bund i virkeligheden. Har været her siden 2016 og lavet en del indlæg uden problemer men med en ny - 1½ års ancinitet der uddeler advarsler minder mig om en der søger magt og opmærksomhed. hvortil kan man klage der er - eller har været adskillige moderatorer her med mere konduite og erfaring end det jeg og flere her har oplevet med stapler. med venlig hilsen biker. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 7. August, 2023 Hmm bager og lugten, det er med “guiden” som med alæe andre virksomheder “mester der bestemmer” så klag til mester - ingen ved om du får noget ud af det, moderatorer er frivilige ulønnet - måske du bare skal gøre som jeg valgre da jeg oplevede mig urimeligt behandlet, “lev med det” bh Bødlen Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. August, 2023 Du kan klage her hos mig. Jeg vil have det på papir, og det koster 5000 kr (jeg ved, men det er meget arbejde med den her slags og du vil jo have det ordentligt gjort). Det andet alternativ er at bare spise det råt. Det er lidt random herinde - som du jo ved - og du er jo hverken den første eller den sidste der føler sig rammet. Og man dør jo ikke af det. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 7. August, 2023 (edited) Slet. Redigeret 7. August, 2023 af TheLion Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 7. August, 2023 (edited) biker skrev, for 2 timer siden: Imponerende at en moderator @stapler med 1½ år her på eroguide uddeler advarsler som p vagter på provision uddeler p bøder eneste kommentar han sendte - tal pænt - og det der er skrevet og gjort i sagen er slettet (…) Først og fremmest vil jeg anbefale ikke at nævne konkrete personer eller moderatorer. biker skrev, for 2 timer siden: (…) hvortil kan man klage der er - eller har været adskillige moderatorer her med mere konduite og erfaring end det jeg og flere her har oplevet med stapler. (…) Dit spørgsmål virker lidt mystisk eftersom at du om du selv påpeger har været herinde et stykke tid. Endnu engang vil jeg anbefale dig ikke at hænge en enkelt moderator ud. Der er en fin tråd fra dengang hvor Stabilizer stoppede, hvor der bliver diskuteret lidt om emnet. I forhold til hvis du tænker, at der er generelle problemer med f.eks. Eroguide eller moderator-teamet vil jeg anbefale dig at henvende dig til dem. Dit skriv virker lidt mærkeligt ud fra, hvor lang tid du har været her og kunne måske anspore til en uheldig debat? Bødlen skrev, for 1 time siden: Hmm bager og lugten, det er med “guiden” som med alæe andre virksomheder “mester der bestemmer” så klag til mester - ingen ved om du får noget ud af det, moderatorer er frivilige ulønnet - måske du bare skal gøre som jeg valgre da jeg oplevede mig urimeligt behandlet, “lev med det” bh Bødlen At være moderator er netop ulønnet arbejde ligesom at os medlemmer deltager frivilligt. Jeg bliver dog altid lidt bekymret, når nogen siger, at andre “skal leve med det”, hvis der er foregået noget “forkert”. Hvor mange der gør det ved jeg ikke? Det er desuden afgørende at slå fast, at det er sitet og ikke os medlemmer, der har noget at gøre med den slags – der er ikke nogen medlemmer, der kan kontaktes i forhold til sitet. Det er moderatorerne. Men som sagt virker det her også som et lidt bizart indlæg Redigeret 7. August, 2023 af TheLion Korrektur mm. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 7. August, 2023 * For god ordens skyld startede Stapler også da Stabilizer stoppede. Dvs. for et år siden. Ikke halvandet. Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 7. August, 2023 Jeg har også været med siden 2015 skrevet 750 indlæg - jeg skrev hysterisk i et indlæg - dette var også for meget fo stapler - jeg fik også en advarsel - jeg ikke følte var ok - jeg fik den ikke slettet, men han svarede med min tid her, så mange indlæg betød det ikke noget - jeg forstår stadigvæk ikke hvad jeg skulle have den for - lige siden har jeg ikke været så aktiv - en type som ham, afvikler os der er seriøse - så på lang sigt bliver EG desværre også useriøs til sidst ville har heller ikke skrive sammen og afviste mig - det fortæller mere om ham 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1084 Skrevet 7. August, 2023 (edited) Tonen herinde har været tiltagende træls. Jeg synes personligt det er fint der bliver slået ned på det småt, som stort. Hvis det betyder nogen der har været her længe, er seriøse og hvad I ellers beregner jer selv som forsvinder, må det jo være fordi I ikke kan/vil tale pænt. Jeg ligner pt en ny bruger, men har blot skiftet navn. Tænker EG nok skal overleve og endnu bedre hvis her bliver rart at være. Man kan sagtens udtrykke sin mening og være uenige om emnet uden at svine hinanden til. Ps personangreb er ikke tilladt så tænker du nok får en større advarsel nu hvor du offentligt langer ud efter nævnt ved navn. I stedet for at tage den direkte med EG support. Redigeret 7. August, 2023 af SweettieDK 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 8. August, 2023 biker skrev, for 10 timer siden: Imponerende at en moderator @stapler med 1½ år her på eroguide uddeler advarsler som p vagter på provision uddeler p bøder eneste kommentar han sendte - tal pænt - og det der er skrevet og gjort i sagen er slettet Jeg kan og vil ikke acceptere denne form for nidkært politiarbejde. Du får en advarsel af en grund. Alligevel starter du et personangreb på vedkommende i et nyt opslag og kalder hans advarsel "politiarbejde" Du kan og vil ikke acceptere? Det blir du nødt til. Hvis ikke du kan det, må du jo slette din profil. Sitet her er privat og der er ejer der opsætter reglerne for at være her. 5 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 8. August, 2023 Prøver-igen skrev, 1 time siden: Du får en advarsel af en grund. Alligevel starter du et personangreb på vedkommende i et nyt opslag og kalder hans advarsel "politiarbejde" Du kan og vil ikke acceptere? Det blir du nødt til. Hvis ikke du kan det, må du jo slette din profil. Sitet her er privat og der er ejer der opsætter reglerne for at være her. Hidtil bedste indlæg til @biker som har svært ved at finde kammertonen. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 8. August, 2023 Prøver-igen skrev, for 2 timer siden: Du får en advarsel af en grund. Alligevel starter du et personangreb på vedkommende i et nyt opslag og kalder hans advarsel "politiarbejde" Du kan og vil ikke acceptere? Det blir du nødt til. Hvis ikke du kan det, må du jo slette din profil. Sitet her er privat og der er ejer der opsætter reglerne for at være her. Bum! Det kan ikke skrives bedre. Hvis man er utilfreds med hvordan sitet drives, kan man altid starte sit eget forum og skabe sine egne regler. 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. August, 2023 Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden: Hvis man er utilfreds med hvordan sitet drives, kan man altid starte sit eget forum og skabe sine egne regler. Ja, og det er blevet gjort et par gange. Og blev en total fiasko. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. August, 2023 biker skrev, for 16 timer siden: Imponerende at en moderator @stapler med 1½ år her på eroguide uddeler advarsler som p vagter på provision uddeler p bøder eneste kommentar han sendte - tal pænt - og det der er skrevet og gjort i sagen er slettet Jeg kan og vil ikke acceptere denne form for nidkært politiarbejde, der tydeligvis er mere magtdemonstration end berettiget og bund i virkeligheden. Har været her siden 2016 og lavet en del indlæg uden problemer men med en ny - 1½ års ancinitet der uddeler advarsler minder mig om en der søger magt og opmærksomhed. hvortil kan man klage der er - eller har været adskillige moderatorer her med mere konduite og erfaring end det jeg og flere her har oplevet med stapler. med venlig hilsen biker. Jeg er næsten 100% sikker på politiet kigger med. og ja, man skal os tale pænt til hinanden, det ikke facebook. Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 8. August, 2023 Bananas skrev, for 21 timer siden: Du kan klage her hos mig. Jeg vil have det på papir, og det koster 5000 kr (jeg ved, men det er meget arbejde med den her slags og du vil jo have det ordentligt gjort). Det andet alternativ er at bare spise det råt. Det er lidt random herinde - som du jo ved - og du er jo hverken den første eller den sidste der føler sig rammet. Og man dør jo ikke af det. og hvad mener du så lige du kan bidrage med som alm. bruger og samtidig skal det koste 5000 ? det jeg efterspørger er - om der ikke er et moderatorteam som kan kigge på sagen... helt igennem magtmisbrug af en nybegynder her har bemærket hans advarselskort sidder løst måske for løst... Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 8. August, 2023 TheLion skrev, for 20 timer siden: Først og fremmest vil jeg anbefale ikke at nævne konkrete personer eller moderatorer. jamen vil netop nævne den person jeg mener det er galt med... ellers er moderatorteamet som jeg har oplevet gennem årene altid fungeret fint og har aldrig haft problemer før. Dit spørgsmål virker lidt mystisk eftersom at du om du selv påpeger har været herinde et stykke tid. Endnu engang vil jeg anbefale dig ikke at hænge en enkelt moderator ud. hallo svedsken på disken... skal du da ikke skyde på hele teamet... vel Der er en fin tråd fra dengang hvor Stabilizer stoppede, hvor der bliver diskuteret lidt om emnet. I forhold til hvis du tænker, at der er generelle problemer med f.eks. Eroguide eller moderator-teamet vil jeg anbefale dig at henvende dig til dem. Dit skriv virker lidt mærkeligt ud fra, hvor lang tid du har været her og kunne måske anspore til en uheldig debat? hvad er det der er så svært at forstå - måske jeg har placeret emnet i en forkert tråd... men umiddelbart ser det ud som om han også uddeler advarsler i store mængder, måske politikasketten går ham til hovedet... At være moderator er netop ulønnet arbejde ligesom at os medlemmer deltager frivilligt. Jeg bliver dog altid lidt bekymret, når nogen siger, at andre “skal leve med det”, hvis der er foregået noget “forkert”. Hvor mange der gør det ved jeg ikke? Det er desuden afgørende at slå fast, at det er sitet og ikke os medlemmer, der har noget at gøre med den slags – der er ikke nogen medlemmer, der kan kontaktes i forhold til sitet. Det er moderatorerne. Men som sagt virker det her også som et lidt bizart indlæg ja det er som alt andet arbejde frivilligt, men hvis du behandler brugerne dårligt er det måske en forkert person til jobbet... det gælder uanset om du er fodboldtræner, hjælper hos ældre eller moderator her.. har selv lavet ulø'nnet frivilligt arbejde i mange år så kender godt konditionerne... men fordi du er frivillig kan du da ikke opføre dig upassende vel. Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 8. August, 2023 Helt enig. Der bliver godt nok kommenteret og moderet konstant i rigtigt mange tråde. For mig er det smagsdommeri det der foregår, eller måske mere irettesætte brugerne som var det små børn der skal sættes på plads af farmand. Det er nok mere det. Jeg HADER at blive talt ned til og det gør moderatorerne konstant, det er nok det jeg har det strammest med, at bliver styret af en form for online-far der skal bestemme hele tiden. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. August, 2023 Jeg er blevet smidt ud af et par tråde, har fået et par advarsler og et par ferier. Nogle af dem var egentlig OK, når man tænker over det. Andre bestemt ikke. Har jeg det stramt med det?? Hmmm, i øjeblikket havde jeg da. Men når jeg så læser nogle tråde igennem og ser hvor meget folk (andre, naturligvis....) afsporer, taler grimt til hinanden, skriver de mærkværdigste ting, uploader billeder, nævner personhenførbare ting (altså bryder loven) osv, så tænker jeg over hvor meget der egentlig skal modereres af hvor få mennesker.... Det er jo umuligt for dem at læse alle tråde helt igennem og være helt igennem fair. Så der sker fejltagelser. Nogen gange bliver vi sendt på en ufrivillig ferie. Og hvad sker der når vi så går i laaaange korrespondencer omkring det??? Det bliver jo bare værre, for så skal moderatorernes tid bruges på det... Og da det er et gratis site, hyrer de jo ikke bare flere moderatorer.... Så alt i alt, vi kan have det stramt med hvad som helst. Og så kan vi gå eller blive. Men vi kan og skal ikke diktere hvordan ejerne, administrator, moderatorerne modererer.... Kan du ikke lide varerne i COOP går du bare i Føtex. Alt i alt, gør de et godt stykke arbejde, uanset de fejl der måtte være. Og let's be honest, der er fanme mange der trænger til lidt opdragelse herinde, hvor andet end en røffel ikke siver ind. Og ferie. Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 8. August, 2023 biker skrev, den 7.8.2023 at 20:21: Har været her siden 2016 og lavet en del indlæg uden problemer men med en ny - 1½ års ancinitet der uddeler advarsler minder mig om en der søger magt og opmærksomhed. 1,5 år anciennitet er ikke en begynder, han havde ret til at moderere ligeså tosset han ville (indenfor reglerne) fra dag et. Ligesom du ude i virkeligheden skal adlyde politiet, uanset hvilken dag de kom ud fra Politiskolen. Desuden kan moderatorene jo ha været her endnu længere som menige medlemmer, man bliver nok ikke moderator første dag man betræder sitet. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 8. August, 2023 @Liv men man kan stadig godt forventes bare at have lidt pli, og fornemmelse for andre 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Donny 30 Skrevet 8. August, 2023 Kimbj skrev, for 1 minut siden: @Liv men man kan stadig godt forventes bare at have lidt pli, og fornemmelse for andre Han har også været efter mig Det viste sig at han tilsyneladende bare skød fra hoften og ikke orkede at bruge to minutter på at undersøge sagen. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 8. August, 2023 (edited) Jeg har selv været lukket ud at et par tråde, som har været fuld fortjent, men har aldrig fået straf point. Jeg har selv været på grænsen mange gange, men kun overfor for dem der er meget fremtrædende irriterende her på forummet, både én af de de lyserøde og almindelige medlemmer. Jeg synes at moderatorenen gør det godt. Det er som at være fodbold dommer, er der kun 11 spiller der er utilfredse, så er det godt. Det er vigtigt at der er plads til alles holdninger, også @biker. Men selvfølgelig skal vi forsøge at overholde forummets regler, ellers må vi acceptere og være stor nok til at tage straffen. Redigeret 8. August, 2023 af John41 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 8. August, 2023 Donny skrev, for 2 timer siden: Han har også været efter mig Det viste sig at han tilsyneladende bare skød fra hoften og ikke orkede at bruge to minutter på at undersøge sagen. Dette har han ikke gjort ordentligt. Beklager Du er smidt ud med adskillige brugere og vi takker endnu engang for besøget. Dette var så ikke løst krudt. Bum Keeper Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 8. August, 2023 (edited) biker skrev, for 6 timer siden: ja det er som alt andet arbejde frivilligt, men hvis du behandler brugerne dårligt er det måske en forkert person til jobbet... det gælder uanset om du er fodboldtræner, hjælper hos ældre eller moderator her.. har selv lavet ulø'nnet frivilligt arbejde i mange år så kender godt konditionerne... men fordi du er frivillig kan du da ikke opføre dig upassende vel. Jeg tror, at du fik tilføjet en del til mit indlæg, som jeg ikke havde skrevet: “hvad er det der er så svært at forstå - måske jeg har placeret emnet i en forkert tråd... men umiddelbart ser det ud som om han også uddeler advarsler i store mængder, måske politikasketten går ham til hovedet... “ Og: “hallo svedsken på disken... skal du da ikke skyde på hele teamet... vel” Måske var de tænkt som kommentarer? Anyway, jeg kan kun sige det samme som før. At jeg ikke er tilhænger af at hænge enkelte moderatorer ud, men at hvis der er problemer, kan jeg kun anbefale at tage kontakt til sitet. Det andet i forhold til frivilligt arbejde hos f.eks. fodboldhold eller ældre etc., der bliver sammenlignet med sagen her, kan jeg ikke gå ind i, da det virker som en konkret sag med en advarsel, som jeg nok får meget svært ved at gå ind i. Som nævnt kan jeg blive bekymret for, at tråden her kan skabe en uheldig debat. tvr skrev, for 5 timer siden: (…) Så alt i alt, vi kan have det stramt med hvad som helst. Og så kan vi gå eller blive. Men vi kan og skal ikke diktere hvordan ejerne, administrator, moderatorerne modererer.... Kan du ikke lide varerne i COOP går du bare i Føtex. Alt i alt, gør de et godt stykke arbejde, uanset de fejl der måtte være. Og let's be honest, der er fanme mange der trænger til lidt opdragelse herinde, hvor andet end en røffel ikke siver ind. Og ferie. Haha, som du dog kan sige det. Jeg har tidligere også sagt, at det virker som om, at moderatorerne taget i betragtning af, at det er frivilligt arbejde er hurtige til at være aktive. Nu har en også lige skrevet her. Og jeg vil overlade det til dem at vurdere, hvem der har brug for det ene eller andet. Det eneste jeg dog vil sige er, at det måske ikke helt er som du skriver. For det er ikke altid bare lige sådan, at kan man ikke lide varerne i f.eks. Coop 365, så går man lige i Føtex. Det er selvfølgelig også okay at sige noget, hvis noget ikke er, som det skal være, hvis man f.eks. har været kunde eller som her på sitet f.eks. været medlem i et stykke tid. Så vil jeg netop bare anbefale, at man i stedet kontakter sitet Redigeret 8. August, 2023 af TheLion Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 8. August, 2023 Vi bliver nød til at se baggrunden for sanktionen for at kunne vurdere om det var fair eller ej. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 9. August, 2023 Take it to the top, @biker. Du virker som en alfamand med hår på brystet som ikke lader sig blive slået ud af lidt administrativt woke-hysteri. Gå hele vejen og klik her: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/ Ps! Jeg gav samme råd til Andrew Tate. Det gik ikke så godt. 2 Del dette indlæg Link til indlæg