Hop til indhold
Prada

Spørgsmål til Thailand første gang

Recommended Posts

Jeg prøver at planlægge en tur til Thailand sidst i denne mdr. eller start september. Men er lige lidt usikker på tingende. Derfor vil jeg høre om der skulle være nogen som kunne være behjælpelig med lidt spørgsmål. 
 

1. jeg vil som udgangspunkt kun have 3-4 aftner i Bangkok  eller Pattaya. Er Pattaya virkelig så meget bedre end Bangkok eller skal man med så få dage bare holde sig til Bangkok. Har læst kørslen fra lufthavn næsten tager samme tid som til Pattaya ? 
 

2. Er det okay at tage piger med op på hotel værelserne også selv om det er Hilton hotel eller andet 5 stjernet hotel ? 
 

3. Hvordan er vejret derned her i August. Tænker om det er så dårlig vejr at det ødelægger hele turen ? 
 

Håber der er en venlig sjæl der har tid til at guide mig lidt på rette vej. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, 1 time siden:

Jeg prøver at planlægge en tur til Thailand sidst i denne mdr. eller start september. Men er lige lidt usikker på tingende. Derfor vil jeg høre om der skulle være nogen som kunne være behjælpelig med lidt spørgsmål. 
 

1. jeg vil som udgangspunkt kun have 3-4 aftner i Bangkok  eller Pattaya. Er Pattaya virkelig så meget bedre end Bangkok eller skal man med så få dage bare holde sig til Bangkok. Har læst kørslen fra lufthavn næsten tager samme tid som til Pattaya ? 
 

2. Er det okay at tage piger med op på hotel værelserne også selv om det er Hilton hotel eller andet 5 stjernet hotel ? 
 

3. Hvordan er vejret derned her i August. Tænker om det er så dårlig vejr at det ødelægger hele turen ? 
 

Håber der er en venlig sjæl der har tid til at guide mig lidt på rette vej. 
 

1) hvad vil du gerne? Bangkok er på størrelse med sjælland -så 3-4 dage er sgutte meget... Pattaya er måske bedre hvis du kun har så kort tid og er lavet til turister (sex, alkohol og mad) du kan bade i havet det er skønt, når det er så varmt;-)

2) når du booker værelse kan du se hvor mange i må være på dit værelse -de mange steder er det samme pris for 2 Har dog også prøvet de villet havde dobbelt op, hvis en pige overnattede.

3) vejeret er varmt og det regner næsten hver dag -nogen gange er det bare 1 time og så er det overstået -men det kan også være om natten... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for hurtig svar 

Jeg er helt med på at Bangkok er stor og vil sådan set også helst bare til Pattaya.
Men det var mere køreturen om jeg brugte for meget tid på den korte tid jeg har 


jeg har ingen ide om de sjove steder altså pigerne.  Er fordelt over hele Bangkok for så kan jeg da godt se jeg skal lidt omkring :o

Hvad med Pattaya. Er der er centralt sted man skal se efter hotel. så det er nemt at kommer rundt i Pattaya. Og er pigerne samlet sådan lidt centralt eller er det også i Øst og Vest 
 

Anbefalinger af fedt hotel tager jeg gerne i mod med kyshånd 

Jeg er sådan set ligeglad med om det er det ene eller det andet sted bare jeg får en masser af gode oplevelser. 
Prisen er ikke det store problem 

Og igen tak for hjælpen 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Prada Kørslen fra Suvarnabhumi Lufthavn (BKK) til Soi Nana i Bangkok tager i bil alt i mellem 30-120 minutter, afhængig af tidspunktet på dagen. 

Turen fra BKK lufthavn til Pattaya tager 1-1,5 time. 

Du kan let komme rundt i Pattaya i tuktuk, taxaer (bil og knallert) samt gåben. 

Det er lidt svært at vurdere hvilken af de to, der kan anbefales, men hvis du kun skal bruge 3-4 dage, så ville jeg nok vælge Pattaya, da det trods alt er mindre og mere overskueligt, og mulighederne for sjov er efter min opfattelse større.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for de gode råd 

Hvad med hotellerne. Hvad gør man der når man nu kommer ind med dagens fangst. Tænker jeg nok mest er til LT. Betaler man pr dag de er der eller skal man bare booke for 2 personer. 
Eller giver med receptionisten lidt lomme penge. Og går det på de store hoteller 
Er der nogen som har kendskab til Hotel Hilton dernede 

Skulle der være en der ville og kunne mødes derned til et slag pool eller noget andet sjov vil det være fantastisk. Jeg tænker jeg er der fra 21-24 eller 25 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 35 minutter siden:

Mange tak for de gode råd 

Hvad med hotellerne. Hvad gør man der når man nu kommer ind med dagens fangst. Tænker jeg nok mest er til LT. Betaler man pr dag de er der eller skal man bare booke for 2 personer. 
Eller giver med receptionisten lidt lomme penge. Og går det på de store hoteller 
Er der nogen som har kendskab til Hotel Hilton dernede 

Skulle der være en der ville og kunne mødes derned til et slag pool eller noget andet sjov vil det være fantastisk. Jeg tænker jeg er der fra 21-24 eller 25 

Hvis du ikke har været i Thailand før, så synes jeg det vil være ærgerligt ikke at opleve Bangkok! Jeg anbefaler dog, at bevæge dig uden for Sukhumvit/Silom, hvis du er der. Men er dit primære formål at have det sjovt med kvindeligt selskab, så kan du lige så godt tage direkte til Pattaya. Det er i mine øjne langt det bedste sted for det. Og selvom man måske godt kan blive blæst lidt bagover i starten af de mange gader med høj musik, sprut og piger, så er Pattaya nu også mere end det. 

Ift. hoteller, så tænker jeg, at det næsten umuligt IKKE at finde et "girlfriendly" hotel i Pattaya. Nogle steder er det gratis - andre steder skal man betale et mindre beløb for at tage en pige med på værelset. Du kan evt. kigge her https://pattayaguestfriendlyhotels.com/ eller læs her: https://guestfriendlyhotels.com/item/hilton-pattaya/

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kik på "Youtube" det er masser af videoer fra både Bangkok og Pattaya og resten af thailand -også med hoteller... det er mange gode råd at hente. Jeg vil dog aldrig -planlægge for meget hjemme fra -der låser dig til f.eks. 1 hotel -da det overhoved ingen problem er når du først er der... Som nævnt er Pattaya lavet til turister på godt og ondt -du kan få det du vil have -hvis du vil betale for det -alt er tilsalg...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super og mange tak for input og hjælpen. Tænker det bliver Pattaya. 
Ja jeg har godt set en del YouTube videoer 

Har lige et sidste spørgsmål så skal jeg nok lade jer holde weekend :)

Når jeg nu booker Hotel og betaler. Kan min bank kvinde så se hvor jeg har været eller står der bare feks. Hilton hotel 

Jeg har kontanter med til det sjove som jeg veksler 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kontanter med skriver du.. Danske kroner kan du ikke være sikker på at kunne veksle!! - jeg har brugt thaifriendly og thaiflirting til kontakter. Det virker!! Men du kan selvfølgelig sagtens finde pigerne ude i byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 10 timer siden:

1. jeg vil som udgangspunkt kun have 3-4 aftner i Bangkok  eller Pattaya. Er Pattaya virkelig så meget bedre end Bangkok eller skal man med så få dage bare holde sig til Bangkok. Har læst kørslen fra lufthavn næsten tager samme tid som til Pattaya ? 

Hvis du kun vil være 3- 4 aftener i Bangkok eller Pattaya - og så bekymrer dig om den lange køretur fra lufthavnen - efter du lige har tilbragt mindst 15 timer på rejsen - burde du nok hellere blive hjemme.

Jeg tager altid min. 1 måned, fordi rejsen er lang og dyr - og så vil gerne være sammen de samme piger flere gange, så jeg bedre kan lære dem at kende og opnå visse fordele: tage dem med ud at spise, besøge div. turistattraktioner sammen, sex uden kondom, mv.

Jeg lejer altid en condo med køkken og bad til 2 personer - så er der ikke nogen problemer med reception, morgenmad - og lejer du igennem Airbnb får du, hvis du booker min 28 dage ofte 40 % eller mere i rabat - book f.eks. en condo i Pratamnakområdet i Pattaya - så kan du nemt og hurtigt  komme til både Jomtien og Pattaya. Til Jomtien kan du gå langs strandpromenaden - og du kan også gå til Pattaya - eller tage en Bathbus - lidt afhængig af hvor du bor i Pratamnak. Nu har jeg motorcykelkørekort og får lavet et internationalt kørekort, så jeg kan leje en motobike (scooter) for ca. kr. 20,-/dagen og nemt og hurtigt komme rundt i hele byen og selv køre dagens fangst hjem - bare ikke drik mere end 2 - 3 øl først, da der ofte er politcontrol.

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 36 minutter siden:

Kontanter med skriver du.. Danske kroner kan du ikke være sikker på at kunne veksle!! - jeg har brugt thaifriendly og thaiflirting til kontakter. Det virker!! Men du kan selvfølgelig sagtens finde pigerne ude i byen. 

Ja undskyld jeg ikke uddybede det mener euro 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

Hvis du kun vil være 3- 4 aftener i Bangkok eller Pattaya - og så bekymrer dig om den lange køretur fra lufthavnen - efter du lige har tilbragt mindst 15 timer på rejsen - burde du nok hellere blive hjemme.

Jeg tager altid min. 1 måned, fordi rejsen er lang og dyr - og så vil gerne være sammen de samme piger flere gange, så jeg bedre kan lære dem at kende og opnå visse fordele: tage dem med ud at spise, besøge div. turistattraktioner sammen, sex uden kondom, mv.

Jeg lejer altid en condo med køkken og bad til 2 personer - så er der ikke nogen problemer med reception, morgenmad - og lejer du igennem Airbnb får du, hvis du booker min 28 dage ofte 40 % eller mere i rabat - book f.eks. en condo i Pratamnakområdet i Pattaya - så kan du nemt og hurtigt  komme til både Jomtien og Pattaya. Til Jomtien kan du gå langs strandpromenaden - og du kan også gå til Pattaya - eller tage en Bathbus - lidt afhængig af hvor du bor i Pratamnak. Nu har jeg motorcykelkørekort og får lavet et internationalt kørekort, så jeg kan leje en motobike (scooter) for ca. kr. 20,-/dagen og nemt og hurtigt komme rundt i hele byen og selv køre dagens fangst hjem - bare ikke drik mere end 2 - 3 øl først, da der ofte er politcontrol.

Jeg har desværre ikke mulighed for mere tid. Så det er den tid jeg har. Jeg bekymrer mig som sådan ikke om turen til Pattaya. Jeg var bare ikke helt klar over grundet trafikken om hvorlang tid det ville tage. Et er jo og Google afstanden men noget andet er trafikken. Håber det giver mening 

 

Alternativet for mig havde været en rundtur i Europa og besøgte diverse. Fkk klubber og det har jeg bare prøvet så mange gange. Og det Løber altså også rigtig stærkt med euroen på sådan en tur :wub:

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 2 timer siden:

Når jeg nu booker Hotel og betaler. Kan min bank kvinde så se hvor jeg har været eller står der bare feks. Hilton hotel 

Jeg tror det afhænger af, om du betaler hjemmefra via Hiltons egen hjemmeside eller om du betaler på hotellet.

Men betaler du eksempelvis vis Hotels.com hjemmefra, så vil det ikke fremgå på dit kontoudskrift, hvor hotellet er beliggende.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror det afhænger af, om du betaler hjemmefra via Hiltons egen hjemmeside eller om du betaler på hotellet.

Men betaler du eksempelvis vis Hotels.com hjemmefra, så vil det ikke fremgå på dit kontoudskrift, hvor hotellet er beliggende.
 

Fantastisk. Mange tak 

Jeg ringede til Hilton og spurgte om de var Girl friendly hotel Og de sagde jeg bare skulle booke til 2 på værelset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som flere har skrevet:

Du vil have lidt pige sjov men også opleve nogle ting så skal du blive i BKK og det tager 30-120 min at kører derind fra lufthavnen med taxi eller du kan tage BTS linjen. Måske lidt overvældende som første gangs besøgende.

Du er ligeglad med turisttingene og det er pige sjov så er det Pattaya hele vejen for book en taxa 1.000-1.500 baht (prisen skifter udfra type bil) tager 60-90 min

Hilton er et lækkert hotel og liger mega centralt i Pattaya - Tjek Agoda for 5 stjernet hoteller og se om Hilton er det bedste for dig. Booke værelse til 2 og så kan du altid medbringe en partner uden problem.

Anbefaling til Pattaya:

Soi 6 fra kl. 16-20

WS gogo's Pin-Up og XS fra kl. 20 til 24

Find et diskotek Lucifer, Republic, Myst eller Insomnia efter kl. 24 der sker først rigtig noget kl. 2-3 tiden når alle gogo pigerne der ikke blev barfined møder ind.

**

Gentlemens clubs fra kl. 14-18 på Soi bongkot og soi boomerang

LK Metro gogo og beerbars fra kl. 18-24

Jeg tror ikke det er dig men du kan også tage en aften i TreeTown og Made in Thailand

**

Hands on og play time gogos vil være Windmill i en side soi til WS og Kink på LK Metro.

 

Og så tænker jeg ikke rigtig du når mere eller har lyst til mere.

Husk afvis piger og tjenere og mamasans med semi hårdhånd når de tigger drinks.

Du skal vælge pigen men samtidig lade hende vælge dig. Hvis hun gerne vil sidde på skødet af dig (invitere hende) og der er berøringer og måske lidt kys og hun kigger på dig så er der god chance for at du kan tage hende og få en god aften. Hvis dette ikke er tilstede move on også selvom hun er max lækker for så er chance for fiasko 98%

Pris mæssigt spørger du aldrig pigen, men du fortæller hvad du vil give.

Gogo: 3000 ST og 5000 LT hvis du har god kemi og hun er desperat kan du måske få den pris ned med 500-1500 baht.

Alle andre steder: 1000 ST og 1500-3000 LT (pigens kvalitet og alder - 20 og hot 3.000, over 30 og sexet 1.500)

Husk man betaler altid bagefter og du skal aldrig forhandle med mamasan kun direkte med pigen og BF kan ikke forhandles.

På Soi 6 er der nogle piger som vil forsøge sig med 2000 for ST du skal bare smile og ryste på hovedet og sige 1.000-1.500 som en "counter" alt efter hvor desperat du er for at tage hende med ovenpå.

HUSK at efter covid er pigerne nye på Soi 6 som er kendt for ST at mange af dem ikke længere er klar over de skal have kondomer til deres kunder så medbring altid et par stykker selv når du går ud så du ikke ender med at gøre noget du kan fortryde senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 15 minutter siden:

Som flere har skrevet:

Du vil have lidt pige sjov men også opleve nogle ting så skal du blive i BKK og det tager 30-120 min at kører derind fra lufthavnen med taxi eller du kan tage BTS linjen. Måske lidt overvældende som første gangs besøgende.

Du er ligeglad med turisttingene og det er pige sjov så er det Pattaya hele vejen for book en taxa 1.000-1.500 baht (prisen skifter udfra type bil) tager 60-90 min

Hilton er et lækkert hotel og liger mega centralt i Pattaya - Tjek Agoda for 5 stjernet hoteller og se om Hilton er det bedste for dig. Booke værelse til 2 og så kan du altid medbringe en partner uden problem.

Anbefaling til Pattaya:

Soi 6 fra kl. 16-20

WS gogo's Pin-Up og XS fra kl. 20 til 24

Find et diskotek Lucifer, Republic, Myst eller Insomnia efter kl. 24 der sker først rigtig noget kl. 2-3 tiden når alle gogo pigerne der ikke blev barfined møder ind.

**

Gentlemens clubs fra kl. 14-18 på Soi bongkot og soi boomerang

LK Metro gogo og beerbars fra kl. 18-24

Jeg tror ikke det er dig men du kan også tage en aften i TreeTown og Made in Thailand

**

Hands on og play time gogos vil være Windmill i en side soi til WS og Kink på LK Metro.

 

Og så tænker jeg ikke rigtig du når mere eller har lyst til mere.

Husk afvis piger og tjenere og mamasans med semi hårdhånd når de tigger drinks.

Du skal vælge pigen men samtidig lade hende vælge dig. Hvis hun gerne vil sidde på skødet af dig (invitere hende) og der er berøringer og måske lidt kys og hun kigger på dig så er der god chance for at du kan tage hende og få en god aften. Hvis dette ikke er tilstede move on også selvom hun er max lækker for så er chance for fiasko 98%

Pris mæssigt spørger du aldrig pigen, men du fortæller hvad du vil give.

Gogo: 3000 ST og 5000 LT hvis du har god kemi og hun er desperat kan du måske få den pris ned med 500-1500 baht.

Alle andre steder: 1000 ST og 1500-3000 LT (pigens kvalitet og alder - 20 og hot 3.000, over 30 og sexet 1.500)

Husk man betaler altid bagefter og du skal aldrig forhandle med mamasan kun direkte med pigen og BF kan ikke forhandles.

På Soi 6 er der nogle piger som vil forsøge sig med 2000 for ST du skal bare smile og ryste på hovedet og sige 1.000-1.500 som en "counter" alt efter hvor desperat du er for at tage hende med ovenpå.

HUSK at efter covid er pigerne nye på Soi 6 som er kendt for ST at mange af dem ikke længere er klar over de skal have kondomer til deres kunder så medbring altid et par stykker selv når du går ud så du ikke ender med at gøre noget du kan fortryde senere.

Mange tak for input. Jeg er nok mest til LT på hotellet. 
Jeg syntes at læse lidt herinde at pigerne dernede er blevet lidt mere vapset at se på. Og ikke helt så pæne mere. 
jeg er mest til 25-35 år men de skal være kønne og rimelig slanke. Er det svært at finde ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Prada

Nu siger du LT så skal du nok kigge gogo Pin-Up og XS og kom når de åbner ellers er de bedste piger barfined.

Soi 6 kan du også barfine LT fra det er bare dyrt i Barfine 2-3.000 baht da det er en ST gade så de ønsker ikke pigerne forsvinder for tideligt.

Men specielt Pin-Up og XS er kendt for 9 & 10 'ere

Husk ikke at acceptere LT som 5 timer eller hun skal smutte kl. 5 om morgen. Hvis hun siger det er det fordi hun ikke rigtig vil være sammen med dig.

Men pige kvalitet er tricky for en 10'er for mig kan være en 4 for dig og omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for alle de gode råd der er givet. 
Og modtager gerne flere de næste 2 uger inden afrejse 

skulle der nu side en der er der nede i uge 34 så giv gerne en Pm. Så er jeg klar til at give en øl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 4.8.2023 at 09:43:

Jeg har desværre ikke mulighed for mere tid. Så det er den tid jeg har. Jeg bekymrer mig som sådan ikke om turen til Pattaya. Jeg var bare ikke helt klar over grundet trafikken om hvorlang tid det ville tage. Et er jo og Google afstanden men noget andet er trafikken. Håber det giver mening 

Nej, det giver ikke mening - en lang, dyr og trættende flyvetur for et par få dages sjov - det tager min. 10 - 11 timer at flyve til Bangkok - og det koster pt. min kr.  6000,- for en direkte flyvning - og så tager busturen til Pattaya under 2 timer - ofte kun 1.45 min. og koster kun kr. 25,- ish. med 4 stop i Pattaya, så du kan gå til dit hotel/condo - eller tage en motobiketaxi, hvis du kun har en lille kuffert/rygsæk. Vil dog anbefale dig at gå ned til underste etage i lufthavnen og købe et sim-kort - og få det installeret, så du i det mindste kan gå på google maps og beregne den korteste rute - og se hvor du er.

Med så få dages "freetime" ville jeg ikke anbefale en tur til Thailand, hvor alt for megen tid går med transport, når der er mere nærliggende alternativer med gode oplevelser, hvis pengene brænder så meget i lommen - f.eks. Polen eller de mange massage parlours i Tyskland med asiatiske glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Nej, det giver ikke mening - en lang, dyr og trættende flyvetur for et par få dages sjov - det tager min. 10 - 11 timer at flyve til Bangkok - og det koster pt. min kr.  6000,- for en direkte flyvning - og så tager busturen til Pattaya under 2 timer - ofte kun 1.45 min. og koster kun kr. 25,- ish. med 4 stop i Pattaya, så du kan gå til dit hotel/condo - eller tage en motobiketaxi, hvis du kun har en lille kuffert/rygsæk. Vil dog anbefale dig at gå ned til underste etage i lufthavnen og købe et sim-kort - og få det installeret, så du i det mindste kan gå på google maps og beregne den korteste rute - og se hvor du er.

Med så få dages "freetime" ville jeg ikke anbefale en tur til Thailand, hvor alt for megen tid går med transport, når der er mere nærliggende alternativer med gode oplevelser, hvis pengene brænder så meget i lommen - f.eks. Polen eller de mange massage parlours i Tyskland med asiatiske glædespiger.

Det kan du have meget ret i. Har dog rejst til Afrika for mindre dage med arbejde så Det genere mig ikke. 
Du har helt ret i at fly billetterne er dyre ca 10.000 med en mellemlanding. Du foreslå en tur rundt i Europa men det løber næsten op i det sammen. Var ved st se på en tur til Prag videre til Wien også slutte af i Zürich med 3-4 FKK besøg. 
Men kunne godt tænke mig at opleve Pattaya ikke kun sex delen men gå og se på alle de flotte piger få en øl også gå videre igen. 
Tænker også efter 4 dage jeg har fået nok :P

Jeg har fri tale og net i udlandet incl. Thailand  så der skulle ikke være et problem 

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, for 1 time siden:

Du foreslå en tur rundt i Europa men det løber næsten op i det sammen

Måske - men du behøver ikke spilde op mod 30 timer på transport, men kan ankomme frisk og udhvilet + i Pattaya/Jomtien kender du ikke de gode steder, som det også tager en del tid at finde frem til - og finde ud af gamet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 4.8.2023 at 09:43:

Jeg har desværre ikke mulighed for mere tid. Så det er den tid jeg har. Jeg bekymrer mig som sådan ikke om turen til Pattaya. Jeg var bare ikke helt klar over grundet trafikken om hvorlang tid det ville tage. Et er jo og Google afstanden men noget andet er trafikken. Håber det giver mening 

 

Alternativet for mig havde været en rundtur i Europa og besøgte diverse. Fkk klubber og det har jeg bare prøvet så mange gange. Og det Løber altså også rigtig stærkt med euroen på sådan en tur :wub:

Turen fra Airport til PTT  tager 1.20 min i Taxi, motorvej hele vejen så.... :)

Vil anbefale PTT/Jomtien  :) luften bedre + stranden i PTT (  Beach Road ) alting også billigere <3  i PTT ;)

Butterfly 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 7.8.2023 at 14:35:

Måske - men du behøver ikke spilde op mod 30 timer på transport, men kan ankomme frisk og udhvilet + i Pattaya/Jomtien kender du ikke de gode steder, som det også tager en del tid at finde frem til - og finde ud af gamet.

Jeg er meget enig i det er langtid rejsen for få dage. Men hvis det skal være i Europa er der sådan set kun de store klubber. Var ved at se på en tur til Vellcum i Østrig men kender ikke stedet. 
 

https://wellcum.at/en/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prada skrev, den 4.8.2023 at 07:47:

Mange tak for de gode råd 

Hvad med hotellerne. Hvad gør man der når man nu kommer ind med dagens fangst. Tænker jeg nok mest er til LT. Betaler man pr dag de er der eller skal man bare booke for 2 personer. 
Eller giver med receptionisten lidt lomme penge. Og går det på de store hoteller 
Er der nogen som har kendskab til Hotel Hilton dernede 

Skulle der være en der ville og kunne mødes derned til et slag pool eller noget andet sjov vil det være fantastisk. Jeg tænker jeg er der fra 21-24 eller 25 

Sidst i Pattaya boede jeg på 247 Soi Honey

Ca 1000 Bath i døgnet, man kan kun booke som dobbelt værelse, jeg har rejst hele mit liv og boet på mange hoteller, dette hører til i den bedre ende man kan gå ud og ind uden at nogen reagerer, eneste ulempe er hvis der er rigtig gang i barene omkring larmer det lidt, det ligger lige midt i hvor det sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 8.8.2023 at 13:09:

Turen fra Airport til PTT  tager 1.20 min i Taxi, motorvej hele vejen så.

Lidt længere tid i bus, men meget billigere - kun 143 bath (163 med forudbestilling) og meget sikrere. Bussen har 4 stop i PTT og ender ved busstationen i Jomtien - det er kun hvis man ankommer sent eller skal meget tidligt afsted om morgenen, at det kan blive nødvendigt at tage en taxi eller bestille en Garb.

Fra Subvarbnabuhmi går der både tog og bus til Bangkok - fra Don Muang vist kun bus, men det er sådan set ikke så svært at finde ud af hvis du har google maps og indstiller den til offentlig transport - ellers spørger man sig bare lidt for - thaier er som regel meget hjælpsomme - nogle kan dog ikke engelsk (eller ikke så glade for at bruge det, da de ikke bruger det så tit).

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...