Hop til indhold
Cruise

...Det endte med Jenny i Vardegade + en anbefaling.

Recommended Posts

Hej Massage entusiaster  :)
 
Havde lørdag eftermiddag akut brug for god Thaimassage, efter for mange forkerte arbejdsstillinger og for meget støvsugning mv. Ryggen var simpelthen spændt alt for meget op på den forkerte og anstrengende måde.
Så er det bestemt meget bedre at være: "Spændt op til lir", som Jokeren og Den Gale Pose synger  :razz:   
Og da jeg havde en fræk (dinner)date i privat regi om aftenen, havde jeg netop brug for afspænding i form af kompetent massage, så jeg kunne blive "spændt op til lir" på den helt rigtige måde :wink:
 

Gennem gader og stræder havde jeg nærmest slæbt mig frem til:

 N & N Wellness på Strandboulevarden, hvor jeg ringede på klokken, men ingen reaktion eller 'livstegn' ...hmm underligt  :wacko:  Efter et par minutter lagde jeg så mærke til at OPEN-skiltet i vinduet slet ikke var tændt ! ...hvad sker der lige for det??? :roll: Måske lukket pga det forholdsvise gode sommervejr??? ...havde ellers set frem til god tiltrængt massage af Pueng, og det samme havde min ryg. Desuden ville jeg da også gerne lige have hilst på Honey.

Nå men som sagt LUKKET, så nu var gode råd dyre og tiden knap, fordi jeg havde ikke hele eftermiddagen til rådighed. Ringede til Jenny, som heldigvis havde tid med det samme. Af sti af sted med spændt ryg og nu også med spændte skinneben gennem bygadekvarteret.
I Vardegade stod døren til 'biksen' åben, så jeg trådte lige ind og blev mødt og budt velkommen på en uformel og afslappet måde af en flot kvinde siddende på gulvet i pænt farvestrålende grønt tøj. Havde dog svært ved rigtig at genkende Jenny ud fra fotos i galleriet på hjemmesiden:
 
 
 
Jenny er en meget flot kvinde, der holder sig virkelig godt alderen i mente. Hun oplyste selv senere alderen til slut halvtredserne. Det ville jeg aldrig have gættet, slet ikke hvis jeg ikke havde nogen viden om hende på forhånd - havde læst et par tråde inden. (TAK) :)
 
Hendes hår var sat op på en "Dallas-Dollars-dulle" agtig måde, hvilket forstærkede indtrykket af en kvinde som værende omkring 40-45 år.
 
Jenny var smilende og sød [måske lidt reserveret i starten ifht til ny(e) kunde(r), hvilket er meget forståeligt]. Syntes dog hun åbnede mere og mere op undervejs.
 
Bestilte en halv times massage og fik serveret 1 cola med glas inden. Da jeg ret hurtigt kunne mærke, at massagen var rigtig god for min krop blev den hurtigt forlænget til 1 hel time, simpelthen fordi Jenny gjorde det rigtig rigtig godt primært ifht ryggen og lænden. Havde beskrevet inden, hvad der var galt med min (halv)gamle ryg. Massagen var tilpas hård, men mest af alt afspændende og muskel-løsende. Der var også fokus på bearbejdning og fjernelse af diverse 'knuder'. Nok mere olie- end decideret thai-massage. Og jeg lod Jenny styre seancen. 
Imponerende så meget kraft hun er i stand til at få ud gennem hendes ellers små hænder og fingre. Min krop og jeg nød virkelig massagen, selvom der ikke var noget særligt lir eller pirring undervejs. Det blev dog til sporadiske stref af lillemanden, der ikke forblev helt lille undervejs.;)
Massagen af baller og især lyskeregion var også helt i top :razz:
Afslog det ellers fristende hj ...havde kun medbragt en "plovmand" i kontanter. Tænkte også, at det nok var bedst at spare på "krudtet" og "vitaminerne" til aftenens date. ^_^
Havde der været mere lir og pirring, havde jeg på ingen måde kunnet afslå hj eller lign. - om jeg så skulle finde en hæveautomat straks efterfølgende ;) ...det må blive en anden god gang  :razz:
Via et bad, fik jeg vasket olien væk, så tøjet ikke ville klæbe sig til kroppen, som Jenny udtrykte det det! 
Ved afregningstid beklagede hun sig over ondt i hovedet. Kækt foreslog jeg, at det var hende, der skulle gå til en god massør. Jenny fortalte, at hun selv brugte og anbefalede:
 
 
Har selv aldrig hørt eller læst om stedet i Sibeliusgade ved Svanemøllen, så er der brødre og massage entusiaster som ved noget, er de meget velkomne med info og kommentarer osv.
Jenny sagde om Meachan: "De er gode, men de er gamle !" Hvorpå jeg sagde: "Du er også god, men ikke gammel", hvilket faldt i god jord - bedømt ud fra det store smil :D
 
 
Næsten som en 'nyfødt' forlod jeg stedet frejdigt og meget lettere til bens med afslappet og afspændt ryg mm. henad Strandboulevarden (stadig ingen lys i 'OPEN'-skiltet) og hjemad. 
 
Kommer meget gerne igen ! Både til mere god og kompetent massage, men måske også for evt mere lir og pirring etc. Faktisk kunne jeg godt - efter en vellykket date !!! - have brug for kompetent massage af alle 3 ben  ;) :wub: :razz:
 
/ Cruise 
 
PS  så og ved godt, at der er 2 anmeldelser fra juni af Jenny, men efter overvejelser syntes jeg ikke, at denne anmeldelse og anbefaling passede ind i de eksisterende tråde. Derfor valgte jeg at oprette en ny tråd.
TAK til TS @KnudSan og @Signor Cuoco m.fl. for at lede mig i retning af Jenny den flotte milf !!!   :)
 
Redigeret af Cruise
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cruise tak for god anmeldelse og anbefaling. Rigtig god massage er bestemt altid velkommen, og hun har jo også et par rigtig gode anmeldelser med på vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 3 timer siden:
Hej Massage entusiaster  :)
 
Havde lørdag eftermiddag akut brug for god Thaimassage, efter for mange forkerte arbejdsstillinger og for meget støvsugning mv. Ryggen var simpelthen spændt alt for meget op på den forkerte og anstrengende måde.
Så er det bestemt meget bedre at være: "Spændt op til lir", som Jokeren og Den Gale Pose synger  :razz:   
Og da jeg havde en fræk (dinner)date i privat regi om aftenen, havde jeg netop brug for afspænding i form af kompetent massage, så jeg kunne blive "spændt op til lir" på den helt rigtige måde :wink:
 

Gennem gader og stræder havde jeg nærmest slæbt mig frem til:

 N & N Wellness på Strandboulevarden, hvor jeg ringede på klokken, men ingen reaktion eller 'livstegn' ...hmm underligt  :wacko:  Efter et par minutter lagde jeg så mærke til at OPEN-skiltet i vinduet slet ikke var tændt ! ...hvad sker der lige for det??? :roll: Måske lukket pga det forholdsvise gode sommervejr??? ...havde ellers set frem til god tiltrængt massage af Pueng, og det samme havde min ryg. Desuden ville jeg da også gerne lige have hilst på Honey.

Nå men som sagt LUKKET, så nu var gode råd dyre og tiden knap, fordi jeg havde ikke hele eftermiddagen til rådighed. Ringede til Jenny, som heldigvis havde tid med det samme. Af sti af sted med spændt ryg og nu også med spændte skinneben gennem bygadekvarteret.
I Vardegade stod døren til 'biksen' åben, så jeg trådte lige ind og blev mødt og budt velkommen på en uformel og afslappet måde af en flot kvinde siddende på gulvet i pænt farvestrålende grønt tøj. Havde dog svært ved rigtig at genkende Jenny ud fra fotos i galleriet på hjemmesiden:
 
 
 
Jenny er en meget flot kvinde, der holder sig virkelig godt alderen i mente. Hun oplyste selv senere alderen til slut halvtredserne. Det ville jeg aldrig have gættet, slet ikke hvis jeg ikke havde nogen viden om hende på forhånd - havde læst et par tråde inden. (TAK) :)
 
Hendes hår var sat op på en "Dallas-Dollars-dulle" agtig måde, hvilket forstærkede indtrykket af en kvinde som værende omkring 40-45 år.
 
Jenny var smilende og sød [måske lidt reserveret i starten ifht til ny(e) kunde(r), hvilket er meget forståeligt]. Syntes dog hun åbnede mere og mere op undervejs.
 
Bestilte en halv times massage og fik serveret 1 cola med glas inden. Da jeg ret hurtigt kunne mærke, at massagen var rigtig god for min krop blev den hurtigt forlænget til 1 hel time, simpelthen fordi Jenny gjorde det rigtig rigtig godt primært ifht ryggen og lænden. Havde beskrevet inden, hvad der var galt med min (halv)gamle ryg. Massagen var tilpas hård, men mest af alt afspændende og muskel-løsende. Der var også fokus på bearbejdning og fjernelse af diverse 'knuder'. Nok mere olie- end decideret thai-massage. Og jeg lod Jenny styre seancen. 
Imponerende så meget kraft hun er i stand til at få ud gennem hendes ellers små hænder og fingre. Min krop og jeg nød virkelig massagen, selvom der ikke var noget særligt lir eller pirring undervejs. Det blev dog til sporadiske stref af lillemanden, der ikke forblev helt lille undervejs.;)
Massagen af baller og især lyskeregion var også helt i top :razz:
Afslog det ellers fristende hj ...havde kun medbragt en "plovmand" i kontanter. Tænkte også, at det nok var bedst at spare på "krudtet" og "vitaminerne" til aftenens date. ^_^
Havde der været mere lir og pirring, havde jeg på ingen måde kunnet afslå hj eller lign. - om jeg så skulle finde en hæveautomat straks efterfølgende ;) ...det må blive en anden god gang  :razz:
Via et bad, fik jeg vasket olien væk, så tøjet ikke ville klæbe sig til kroppen, som Jenny udtrykte det det! 
Ved afregningstid beklagede hun sig over ondt i hovedet. Kækt foreslog jeg, at det var hende, der skulle gå til en god massør. Jenny fortalte, at hun selv brugte og anbefalede:
 
 
Har selv aldrig hørt eller læst om stedet i Sibeliusgade ved Svanemøllen, så er der brødre og massage entusiaster som ved noget, er de meget velkomne med info og kommentarer osv.
Jenny sagde om Meachan: "De er gode, men de er gamle !" Hvorpå jeg sagde: "Du er også god, men ikke gammel", hvilket faldt i god jord - bedømt ud fra det store smil :D
 
 
Næsten som en 'nyfødt' forlod jeg stedet frejdigt og meget lettere til bens med afslappet og afspændt ryg mm. henad Strandboulevarden (stadig ingen lys i 'OPEN'-skiltet) og hjemad. 
 
Kommer meget gerne igen ! Både til mere god og kompetent massage, men måske også for evt mere lir og pirring etc. Faktisk kunne jeg godt - efter en vellykket date !!! - have brug for kompetent massage af alle 3 ben  ;) :wub: :razz:
 
/ Cruise 
 
PS  så og ved godt, at der er 2 anmeldelser fra juni af Jenny, men efter overvejelser syntes jeg ikke, at denne anmeldelse og anbefaling passede ind i de eksisterende tråde. Derfor valgte jeg at oprette en ny tråd.
TAK til TS @KnudSan og @Signor Cuoco m.fl. for at lede mig i retning af Jenny den flotte milf !!!   :)
 

Tak for god anmeldelse og anbefaling.

Jeg besøger Jenny ofte, og i de fleste tilfælde massage. Hendes b2b massage er også i en klasse for sig.

Hun er altid stille og elegant, men så kan tingene  også lige pludselig går i retning af stornfulde højder...og det er ikke nogen dårlig oplevelse....med Jenny...

Har også engang ud af det blå blevet opfordret til at give hende massage grundt ømhed i hendes skulder og led...det var en smuk oplevelse....

Jenny...hun er klart min favorit...hvis nogle skulle være i tvivl

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse. har selv besøgt Jenny for mange år siden. Det blev kun til hj. Men husker massagen som helt ok.

Ang. http://www.maechanwellness.dk/ så er hende du ser på billedet hende som var på Smallegade i Surin massage i temmelig mange år. Hende besøgte jeg mange gange, da jeg synes hun gav god massage og efterfølgende HE. Det er mange år siden :) så ved ikke hvad hendes evner er indenfor hverken massage eller afslutning idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Tro det eller ej - Jenny er faktisk omkring de 55 - hun er 10 år ældre end mig, den ældste og alligevel en af de lækreste kvinder jeg har været sammen med.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 3 timer siden:

Tro det eller ej - Jenny er faktisk omkring de 55 - hun er 10 år ældre end mig, den ældste og alligevel en af de lækreste kvinder jeg har været sammen med.<3

Meget enig. Jenny er en flot lady, der holder sig helt enestående godt. Den smukkeste jeg kender på den alder.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 22 timer siden:
 
 
Har selv aldrig hørt eller læst om stedet i Sibeliusgade ved Svanemøllen, så er der brødre og massage entusiaster som ved noget, er de meget velkomne med info og kommentarer osv.
Jenny sagde om Meachan: "De er gode, men de er gamle !" 
 

Meget rammene beskrivelse. Ganske vidst flere år siden jeg var der men genkender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, den 31.7.2023 at 13:24:

Fin anmeldelse. har selv besøgt Jenny for mange år siden. Det blev kun til hj. Men husker massagen som helt ok.

Ang. http://www.maechanwellness.dk/ så er hende du ser på billedet hende som var på Smallegade i Surin massage i temmelig mange år. Hende besøgte jeg mange gange, da jeg synes hun gav god massage og efterfølgende HE. Det er mange år siden :) så ved ikke hvad hendes evner er indenfor hverken massage eller afslutning idag.

Meachan Wellness ligger i en sidegade skråt overfor Svanemøllen st.  BB som ejer den, har været der en del år. De er to damer er godt oppe i årene, den ældste er over 70 år, men har en stor energi og stadig hurtig bevægelser. Rummene er meget små, og lidt specielt er væggen imellem dem ikke ført helt op, idet der mangler ca. 40 cm foroven. De har i lang tid kørt med 1 time til under 500, men her ved årsskiftet er de kommet derop. Jeg er kommet der mange gange, men ikke det sidste halve år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også anbefale Maechan hvis man er til god hård massage. Der er to ældre damer som begge er super dygtige og masserer hårdt. Hende der hedder noget i retning af Pifor masserer lidt hårdere end BB. Jeg er kommet der i mange år, og selvom jeg godt kan lide at finde nye gode steder, så er Meachan et jeg jævnligt vender tilbage til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte simpelthen forbi Jenny igen for at fornemme og mærke hendes fantastiske "AURA" i forbindelse med 1 times massage. 

Fik en hurtig skyller og en cola med glas inden den bløde muzak blev sat på musikanlægget og massagen begyndte. Blev hurtigt spurgt, om det skulle være massage med hj. Takkede pænt nej, da jeg tidligere på dagen havde haft en hyrdetime, men aftalte b2b næste gang. Troede egentlig ikke at min krop var fyldt med spændinger, men da Jenny tog (godt) fat, fandt jeg og Jenny hurtigt ud af, at det var den i den grad :rolleyes: uden hjælp, fandt hun adskillige steder, der trængte til en kærlig omgang. Imponerende hvilke krafter hendes små fine hænder og fingre indeholder. Det er måske ikke byens aller hårdeste massage, men Jenny gør det super godt og finder mange uopdagede steder, der trænger til at blive masseret. Hun kommer virkeligt godt rundt på ens krop! Især ryg, lænd, skinneben, baller, iskias og inderlår + lyske :-P

Hvordan hun undgår at ramme ens pung og penis, når hun masserer inderlår og lyske er en gåde (...her er der plads til sjove kommentarer for de friske ;) :lol:). Desuden har den kære Jenny et lille spil med håndklædet, hvilket jeg også nyder :razz: selvom hun har set en helt nøgen, så sørger hun for, at man bliver dækket til! :D 

Jenny oser af KLASSE !!!  <3

...selv når hun modtager en i afslappet tøj som joggingbukser i dag, så ser hun brand godt ud alderen taget i betragtning :razz:

Næste gang står den på b2b, inden den 14. december, hvor Jenny holder ferie frem til 11. januar.

Er der nogen, der kan beskrive og fortælle noget om Jennys body2body?

På forhånd tak  :)

Redigeret af Cruise
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen, der kan beskrive og fortælle noget om Jennys body2body?

Som @Pyjamasparty skriver, så er det af høj kvalitet.

Jeg plejer normalt aldrig at vælge body2body, blandt andet fordi man sjældent ved med sikkerhed, om den pris man får så også inkluderer afslutning eller ej. I mit tilfælde spurgte Jenny først om HJ, og da jeg takkede ja, spurgte hun om B2B også for en beskeden ekstra merpris. Det var i den grad anbefalelsesværdigt.

Det er jo ikke givet, at alle får samme oplevelse, så en detaljeret beskrivelse er udeladt. Også for at lade eventuelle positive overraskelser komme dig til gode. Men glæd dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaa . hun holder sig dælme godt . jeg er mest til de lidt yngre, og dem der har et lidt mere

varieret menukort :D  Men nu sidder jeg jo og bliver helt i tvivl. ;)

Tak for en god anmeldelse Cruise og supplement fra jer andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, den 31.7.2023 at 09:07:
 
 
 
Har selv aldrig hørt eller læst om stedet i Sibeliusgade ved Svanemøllen, så er der brødre og massage entusiaster som ved noget, er de meget velkomne med info og kommentarer osv.
 

Jeg har besøgt dem i mere end 15 år, helt tilbage til tiden i Smallegade. 
Og det er altid dem jeg vender tilbage til når jeg virkelig har brug for god og gennemgribende massage. 
Nam Nam er den der pirrer mest udenvejs, imens søsteren (det tror jeg det er), virkelig kan tage hårdt fat, og finde ens problem steder. 
Og ja, det er et par ældre damer, og du får ikke mere end en håndtrold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 31.7.2023 at 12:07:

Tak for god anmeldelse og anbefaling.

Jeg besøger Jenny ofte, og i de fleste tilfælde massage. Hendes b2b massage er også i en klasse for sig.

Hun er altid stille og elegant, men så kan tingene  også lige pludselig går i retning af stornfulde højder...og det er ikke nogen dårlig oplevelse....med Jenny...

Har også engang ud af det blå blevet opfordret til at give hende massage grundt ømhed i hendes skulder og led...det var en smuk oplevelse....

Jenny...hun er klart min favorit...hvis nogle skulle være i tvivl

 

Pyjamasparty hvad koster b2b 60 min med Jenny

og hvad er includeret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, for 2 timer siden:

Hun svarer mig ikke - det er derfor jeg spørger dig

Det kommer vel an på din kemi. Jeg får altid minimum B2B hos hende og pussy slide. Det har kostet en tusse. Hvis du er en stamkunde og hun er kan li’ dit selvskab kan hun godt komme over i en 69 hvor hun guffer og giver dig frit adgang til at slikke hende i begge huller..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jenny et par gange nu, første gang var i november. Hold da op en oplevelse. Wauw.
Jeg er også super imponeret over hvor godt hun ser ud, og hvor godt hun holder sig. Jeg er ca 20 år yngere end hende - men det føltes overhovedet ikke mærkeligt med aldersforskelen, da hun ser super godt ud.
Jeg kommer helt sikkert igen. Hun kan forvente mig som stamkunde nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, for 2 timer siden:

"Hold da op en oplevelse. Wauw." Lyder godt - var det fuld pakke?

Nej, det var et HJ, som er det som jeg går efter når jeg besøger thai-damer

Del dette indlæg


Link til indlæg
minute-man skrev, den 8.2.2024 at 18:54:

Nej, det var et HJ, som er det som jeg går efter når jeg besøger thai-damer

I de gode gamle dage i Åborggade var det fuld pakke hvis man havde været der et par gange. Væntetiden til "de par gange" var det hele værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 4 timer siden:

I de gode gamle dage i Åborggade var det fuld pakke hvis man havde været der et par gange. Væntetiden til "de par gange" var det hele værd

Tak for info, @jensen jr.. Har du input om 2024?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...