Hop til indhold
Bødlen

Derfor Dansk

Recommended Posts

ErnstOle skrev, for 6 minutter siden:

Lige præcis. Man skal huske nuancerne. Graden er udnyttelse vil jo også påvirke en evt. strafudmåling.

Men ændre ikke på om det er rufferi. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 11 minutter siden:

Hvis bordelejeren ikke selv er prostituret på bordellet, så er det ulovligt.

Hvor tit besøger du udlandske bordeller hvor udlejer arbejder selv ? Ja thai steder måske. 
men ikke øst piger og sydamerikanske piger. 
du ser aldrig udlejer. 
kan nævne de første 10 steder på Sjælland alene hvor pigerne arbejder og bor på samme værelse. 
Og hvis du har tiltro til politiet gør noget så er du naiv.  
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 9 minutter siden:

Men ændre ikke på om det er rufferi. 
 

 

Nej, det er der heller ingen, som har påstået. Men der er bare forskel på rufferi lige som der er forskel på vold, voldtægt m.v. Dette er man jo nødt til at have for øje inden man råber op om for lave straffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Hvor tit besøger du udlandske bordeller hvor udlejer arbejder selv ? Ja thai steder måske. 
men ikke øst piger og sydamerikanske piger. 
du ser aldrig udlejer. 
kan nævne de første 10 steder på Sjælland alene hvor pigerne arbejder og bor på samme værelse. 
Og hvis du har tiltro til politiet gør noget så er du naiv.  
 

 

Jeg besøger ikke bordeller, danske eller udenlandske. Og det du skriver ændre intet på ulovligheden af evt. danske bordeller. 
 

Jeg mindes ikke at have givet udtryk for at Politiet vil gøre noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

kan nævne de første 10 steder på Sjælland alene hvor pigerne arbejder og bor på samme værelse. 
Og hvis du har tiltro til politiet gør noget så er du naiv.  

Hvordan skal det forstås?

Vil det sige, at politiet (eller skat for den sags skyld) ikke foretager kontrolbesøg eller lignende på de (mere end) 10 steder du kender til @Larschristian  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 48 minutter siden:

Hvordan skal det forstås?

Vil det sige, at politiet (eller skat for den sags skyld) ikke foretager kontrolbesøg eller lignende på de (mere end) 10 steder du kender til @Larschristian  ?

Nej politiet kommer forbi. 
men de gør ingen ting. 
de tjekker bare om pigen er her lovligt 

Hvis du stadigvæk ikke tror pigerne bor på samme værelse som de arbejder. så er du ikke ret meget inde i dette miljø. 
 

hvis du ønsker kan jeg nævne de 10 steder for dig. 
og du kan selv besøge stederne. 
de fortæller dig nok ikke første gang du besøger dem. 
men med øjne åben og ser på værelset, og spørger lidt ind ville du kunne se jeg har ret. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøger ikke bordeller, danske eller udenlandske. Og det du skriver ændre intet på ulovligheden af evt. danske bordeller. 
 

Jeg mindes ikke at have givet udtryk for at Politiet vil gøre noget?

 

ErnstOle skrev, den 8.2.2024 at 12:37:

....

 For mit vedkommende skal der også være gode muligheder med offentlig transport.

Af mindre og personlige præferencer, så foretrækker jeg mulighed for dæmpet belysning, at indeklimaet er godt, og at der er nogenlunde pænt og rent. Jeg foretrækker ikke at kunne høre og møde andre kunder, så det må afhænge lidt af stedet osv.

 

ErnstOle, nu bliver jeg lidt forvirret over din argumentation ;)

Det her er IKKE et personangreb, men det er svært at forstå et indlæg ordentligt, hvis man ikke kender skribentens udgangspunkt og synsvinkel. Og det bliver man altså i tvivl om med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 4 minutter siden:

 

 

ErnstOle, nu bliver jeg lidt forvirret over din argumentation ;)

Det her er IKKE et personangreb, men det er svært at forstå et indlæg ordentligt, hvis man ikke kender skribentens udgangspunkt og synsvinkel. Og det bliver man altså i tvivl om med dig.

Det er helt okay :) Med bordeller tænker jeg på steder, hvor der kun drives bordeldrift med vagtplaner, flere piger, telefondamer osv.

Personligt besøger jeg kun piger privat. Enten i private hjem eller piger, der selvstændigt lejer sig ind i almindelige udlejlingslokaler. Den tråd du citerer fra mindes jeg var en pige, der spurgte om hvad brugerne foretrak.

I min optik er der forskel på bordel og privat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 6 timer siden:

Nej, der er ingen lov, der bestemmer at Politiet skal besøge bordeller to gange om året. Det er bare helt almindelig politikontrol, der skal sikre flere ting.

Hvis bordelejeren ikke selv er prostituret på bordellet, så er det ulovligt. Er bordelejeren prostitueret på bordellet, så vil det bl.a. være ulovligt i det tilfælde at hun ikke betaler de samme fællesudgifter eller får en del af de andres fortjenester.

Bare til orientering, så er man ikke forpligtet til at oplyse CPR-nr. til Politiet, men kun navn, adresse og fødselsdato.

Jeg fortæller bare hvad politiet har informeret mig om.. Måske har han mente at det efter deres er vedtægter noget de skal gøre who knows.. Uanset hvad kender de stederne og bordelejer skal ikke arbejde på stedet før det er lovligt.. Så der igen mange steder der blev lukket med det samme.. 

Jeg har ikke andet end hvidt mel i posen så de få da det hele OG mit cvr nummer hvis de ønsker-_-.. Har altid anset det som yderst barnligt og tosset at ikke samarbejde med politiet.. Hold kæft vi alle grinte da en af kollegaerne prøvede at gemme sig i haven og efterfølgende blev fuldt rundt af politiet når hun skulle hente id osv osv osv eller da en af de udenlandske piger sad og påstod hun bare skulle besøge en veninde på stedet:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cruise  

her er byerne er sikker på du kender stederne hvis du kender bare en smugle til mijøet. 
Gevninge. Rødovre, Hvidovre, Vanløse, Brønshøj, tureby kr. Eskilstrup Helsingør, Kalundborg 

er det ikke underligt at en pige i Gevninge  svare på den besked kl 00:00 om aften. Og også svare næste dag kl 07:00. Har hun været hjemme. 
og det gør hun hver dag hele uge. 

De piger de steder bor og lever på det værelse hverdag. Lige så længe de er i dk. 
tror du de betale dobbelt husleje for at tage hjem og sove og så afsted igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

Nej politiet kommer forbi. 
men de gør ingen ting. 
de tjekker bare om pigen er her lovligt

Tak for dette svar Larschristian :)

Det var blot et svar på mit spørgsmål, som jeg søgte og fik ...og kun det!

Hvorfor du har behov for også at skrive alt det andet i dit indlæg, har jeg ikke den store interesse i at vide, men det ved du vel også bedst selv?  :rolleyes:

Så du behøver ikke for min skyld at nævne de steder, du kender, hvor pigerne både bor og arbejder på samme adresse ...lige så vel som jeg heller ikke behøver at nævne eksempler på steder, hvor pigerne udelukkende arbejder, men bor andet steds!  B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Uanset hvad kender de stederne og bordelejer skal ikke arbejde på stedet før det er lovligt.. Så der igen mange steder der blev lukket med det samme.. 

 

Hvis bordelejeren driver virksomhed(tjener eller forsørger at tjene penge) på andres prostitution, så er det rufferi og ulovligt. 
 

Politiet er også dagligt på Christiania og Vesterbro, hvor der foregår åbenlyst salg af euforiserende stoffer - Det gør ikke salg af euforiserende stoffer lovligt, at Politiet "ikke gør noget ved det altid".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 5 minutter siden:

Tak for dette svar Larschristian :)

Det var blot et svar på mit spørgsmål, som jeg søgte og fik ...og kun det!

Hvorfor du har behov for også at skrive alt det andet i dit indlæg, har jeg ikke den store interesse i at vide, men det ved du vel også bedst selv?  :rolleyes:

Så du behøver ikke for min skyld at nævne de steder, du kender, hvor pigerne både bor og arbejder på samme adresse ...lige så vel som jeg heller ikke behøver at nævne eksempler på steder, hvor pigerne udelukkende arbejder, men bor andet steds!  B)

 

Høre gerne om de steder de ikke bor der. 
evt. send pb. Hvis du ikke vil nævne steder her. 
 

men det er et meget stor antal, 

ved ikke om jeg har behov. Men ellers ville du jo spørge efter det. 
nu kender du jo byerne og folk kender godt stederne hvis de ikke er nye herinde. Og som køber. 
det bekræfter bare det jeg siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Men ellers ville du jo spørge efter det. 

Hmmm ??? Hvad får dig til at tro dette? Gætter du ???

Læs venligst mit forrige indlæg igen: Skrev jo netop, at du ikke behøvede at skrive/nævne de steder du kender for min skyld !!! Ved ikke om jeg skal grine eller forundres, så jeg nøjes med at sige; tak for snakken etc :)

PS. Har ikke anfægtet din viden indenfor miljøet, men som du burde kunne huske, så har jeg skrevet til dig, at man ikke kan generalisere unuanceret og skære alle over en kam indenfor branchen. Har ikke yderligere kommentarer eller spørgsmål :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 6 minutter siden:

Hmmm ??? Hvad får dig til at tro dette? Gætter du ???

Læs venligst mit forrige indlæg igen: Skrev jo netop, at du ikke behøvede at skrive/nævne de steder du kender for min skyld !!! Ved ikke om jeg skal grine eller forundres, så jeg nøjes med at sige; tak for snakken etc :)

PS. Har ikke anfægtet din viden indenfor miljøet, men som du burde kunne huske, så har jeg skrevet til dig, at man ikke kan generalisere unuanceret og skære alle over en kam indenfor branchen. Har ikke yderligere kommentarer eller spørgsmål :ph34r:

Ja husker godt du skrev. 
men om det var for at lukke munden på mig, kan jeg så så blive  i tvivl om. 
hvis jeg kan nævne 10 latina steder på et split sekund på Sjælland så er det nok ikke at generalisere, for hvor mange latina steder tror du der er på Sjælland. 
Og hvis jeg kan nævne 10 er der nok nogle flere. 
men jeg er interesseret i at høre de steder de ikke bor på værelset. 
bordeller med latina piger. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 1 time siden:

Hvis bordelejeren driver virksomhed(tjener eller forsørger at tjene penge) på andres prostitution, så er det rufferi og ulovligt. 
 

Politiet er også dagligt på Christiania og Vesterbro, hvor der foregår åbenlyst salg af euforiserende stoffer - Det gør ikke salg af euforiserende stoffer lovligt, at Politiet "ikke gør noget ved det altid".

Der er stor forskel på om politiet risikerer at få ballade med en masse pushere og andet slags folk eller om de skal lukke 3 bordeller der ikke giver ballade fra nogen som helst.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser indslagene herinde, så kan jeg kun undre mig lidt. Er vi mænd virkelig så naive og blåøjede, som kommntarerne giver indtryk af? Tror mine brødre virkelig, at en "fattig" pige fra øst europa finder frem til et hus/lejlighed i Gevninge. Betaler indskud og depositum og tager til Danmark. Finder til gevninge med det offentlige og indtager sit lejemål?? Herefter betaler hun 4-5000 om måneden, som hendes lejekontrakt viser og alle er glade??? Eller er hun blevet hjulpet en lille smule og nu skal hun så betale en pæn del af sin omsætning til bagmanden?

Når man ser på arbejdere fra udlandet, som arbejder i danmark, så er der også en del der bliver snydt. Godt nok er fagforeningen ude og kikke og når de ser en korrekt lønseddel, så er alle glade. Man snyder på den måde, at godt nok får arbejderne i mit firma (jeg har intet firma) deres løn, men samtidig skal de bo til leje i min lejlighed. 4 mand i lejligheden og huslejen er 7000 pr mand pr måned. På den måde er alle glade. Fagforeningen kan bryste sig af korrekt løn efter overenskomsten. Jeg får udlejet min lejlighed og med et meget pænt overskud. Arbejderen fra udlandet får en god løn, som trods den høje husleje er mere end han kunne tjene i hjemlandet. 

Min brødre skulle læse bogen "Det onde netværk". Skrevet af en tidligere politimand fra miljøet på vesterbro. de er super god og give et godt billede af miljøet !

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 3 minutter siden:

Er vi mænd virkelig så naive og blåøjede, som kommntarerne giver indtryk af?

Nej tror jeg ikke de fleste er. 
Men vælger nok at lukke øjne for sandheden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Nej tror jeg ikke de fleste er. 
Men vælger nok at lukke øjne for sandheden. 
 

kan vel sammenlignes med dem som køber billige skrabeæg. Nemmere ikke at tænke over hvad de "støtter".

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

kan vel sammenlignes med dem som køber billige skrabeæg. Nemmere ikke at tænke over hvad de "støtter".

Ja det var sgu egentlig meget god sammenligning. 
men vil godt spise ægget. 
men men vil helst ikke vide hvordan hønen egentlig har det. 
så er det bedre at ikke forholde sig til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 timer siden:

@Cruise  

her er byerne er sikker på du kender stederne hvis du kender bare en smugle til mijøet. 
Gevninge. Rødovre, Hvidovre, Vanløse, Brønshøj, tureby kr. Eskilstrup Helsingør, Kalundborg 

er det ikke underligt at en pige i Gevninge  svare på den besked kl 00:00 om aften. Og også svare næste dag kl 07:00. Har hun været hjemme. 
og det gør hun hver dag hele uge. 

De piger de steder bor og lever på det værelse hverdag. Lige så længe de er i dk. 
tror du de betale dobbelt husleje for at tage hjem og sove og så afsted igen. 

Du glemte Amager :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 37 minutter siden:

Du glemte Amager :P 

Nej for kender ikke ikke Amager. 
nævner kun dem jeg kender. 
så nej har ikke glemt noget. 
 

måske er det en joke for dig. Så passer de sidste 3 kommentar meget godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Nej for kender ikke ikke Amager. 
nævner kun dem jeg kender. 
så nej har ikke glemt noget. 
 

måske er det en joke for dig. Så passer de sidste 3 kommentar meget godt. 

Er bare lidt forundret, når du kender lige præcis de byer, men ikke til Amager. Men fair.

Jeg kommenterede på byerne, og ikke resten af dit indlæg.

Men vi er på samme bølgelængde ^^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...