Gæst Skrevet 12. Januar, 2014 Anni blev kun dømt for indtjening på Ringsted, Odense og København! Korrektion: Anni blev dømt for syv bodeller sammen med Soffi og alene for det i København, i alt otte:http://www.domstol.dk/Odense/nyheder/domsresumeer/Pages/dOMIRUFFERISAG.aspx 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 12. Januar, 2014 nu nævner du selv ordet luksusklinikker, og mig bekendt koster luksus mere end discount. når nu du mener at pigerne bliver så groft udnyttet på de klinikker, hvorfor starter du så ikke din egne klinik? Du Pagaj-hat?....har du intet fattet?? Argumentet var jo netop, at SÅ meget koster den slags 'luksus' ikke! De får sgu da ikke beluga kaviar ! Og Anni drev jo også såkaldte luksus steder! Endeligt er dit sidste argument eller opfordring i 'børnehaveklasse' kategorien ... A la 'hvis du er sur på Helle Thorning...hvorfor bliver du så ikke bare statsminister selv?!' 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 12. Januar, 2014 (edited) Korrektion: Anni blev dømt for syv bodeller sammen med Soffi og alene for det i København, i alt otte:http://www.domstol.dk/Odense/nyheder/domsresumeer/Pages/dOMIRUFFERISAG.aspx Korrekt...det var jeg faktisk ikke klar over. Særligt Vejle bidrog med en del....MEN ALENE 9 mio dog på de tre store! I øvrigt dømmes hun for helt alm. service ydelser....sjovt som andre i modsætning her til hævder, de ikke kan tjene alverden....jeg undres bare....men i sidste ende er det synd for pigerne....det er deres arbejde, som de betaler åger afgift af, hvilket jo ses af fortjeneste niveauet! Redigeret 12. Januar, 2014 af McQueen Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Januar, 2014 (edited) Ordkløver...eller afsporer! Du ved, hvad der menes! Ja måske, og du ved nok også, at ikke alt skal tages for pålydende, så måske en god ide at være lidt mere præcis. når man skriver, det skal vel ikke være en gættekonkurrence om, hvad du egentllig mener, så måske rent sjusk fra McQueen Redigeret 12. Januar, 2014 af smo Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 12. Januar, 2014 Hvad jeg kan læse af det, har retten opgjort det til 4.500.000 kr for 7 klinikker på en 4 årig periode. Så de har hver især tjent 2250000kr eller 550.000 kr om året. (der er nogle af beløbene der var tvivl om) Og det er vel og mærke ved at drive hele 7 klinikker. Og en løn, der tilsvarer en godt betalt mellemleders løn. Ja ja, der skulle nogle flere klejner til, før jeg ville risikere 4 års fængsel og kæmpebøder :-) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 12. Januar, 2014 Der er vist ingen piger/kvinder, der er ansat på bordeller i Danmark. Er de ikke selvstændige næringsdrivende, der lejer sig ind, eller har jeg misforstået noget? Det er nemlig rigtigt - der er ingen ansatte piger på bordellerne. Al den stund, at der i strengen diskuteres blandt andet husleje, kan der jo heller ikke være tale om ansatte: ansatte betaler ikke husleje! I øvrigt er det en ganske interessant streng, som jeg nu efterhånden har fået pløjet mig igennem. Der er fremført mange synspunkter og opstillinger med hensyn til, hvordan d'herrer herinde mener, at bordellerne bør drives. Imidlertid er der også et par garvede og yderst erfarne piger, der har givet deres besyv med - og helt ærligt: jeg tror ikke, pigerne kan bruge nogle af de mange fine ideer, som er fremført herinde. Som én af de erfarne har sagt, så er alt sikkert prøvet - og det stoler jeg faktisk på. Naturligvis er alt prøvet - det ville være dumt andet, når der nu er gået så mange år med klinikker herhjemme. Med hensyn til moralske kvababbelser angående pigernes husleje etc. etc. kan jeg kun foreslå, at hvis man har så høj en moral, som mange herinde åbenbart har desangående (og misforstå mig nu ikke: der er intet i vejen med at have en høj moral) så må man vælge at lade være med at besøge klinikkerne eller benytte sig af købesex i det hele taget, hvis man ikke har moral til det - længere er den simpelt hen ikke. Man kan ikke både blæse og have mel i munden - og man kan ikke både benytte sig af købesex under de forhold, der nu er gældende, og samtidig fordømme disse forhold. Det er nu sådan, jeg ser på det. Jeg har været i branchen i mange år som gæst på diverse klinikker og kan se tilbage på en perlerække af gode oplevelser, som jeg ikke ville have været foruden. Jeg er hverken naiv eller blind for, at pigerne derude kan have alle mulige grunde til at være i branchen - og det har de da osse - men jeg er faktisk taknemmelig for enhver god oplevelse, jeg har haft, og for, at der er piger derude, som har været søde og forstående over for mig, og som har været dejlige at være sammen med. Og nu, da I alle sammen åbenbart hopper op og ned oven på Seduction Girls, kan jeg da lige oplyse, at selv om Seduction Girls ikke er den klinik, jeg har besøgt aller mest på det seneste, har jeg dog alligevel været der en del tidligere, og jeg har i særdeleshed kendt en pige, som har været der rigtig meget. Jeg har indtryk af, at Seduction Girls er en af de mest velfungerende klinikker i feltet og en af de mest serviceydende over for gæster. Så lad nu lige være med at provokere den skønne ejerinde af stedet til at spilde alt for mange bønner - det ville både være synd og meget uformålstjenligt. Med venlig hilsen og højagtelse Spider'en. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 12. Januar, 2014 Du Pagaj-hat?....har du intet fattet?? Argumentet var jo netop, at SÅ meget koster den slags 'luksus' ikke! De får sgu da ikke beluga kaviar ! Og Anni drev jo også såkaldte luksus steder! Endeligt er dit sidste argument eller opfordring i 'børnehaveklasse' kategorien ... A la 'hvis du er sur på Helle Thorning...hvorfor bliver du så ikke bare statsminister selv?!' hvis vagtlejen er for høj, tror du så ikke at pigerne fandt et andet sted med laver udgifter? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 Som forbruger ønsker vi ikke at støtte bagmænd. Men vi har i bund og grund ikke nogen anelse om, hvordan forholdende er de forskellige steder. Nu er der blevet diskuteret frem og tilbage hvordan pigerne bliver taget i røven nogen steder. og vi ønsker jo så ikke at besøge disse steder, hvor pigen betaler 2000 kr om dagen for en seng. Eller klinikken snupper 40-50 % af omsætningen. Men hvilke klinikker kører ærlig og reelt? hvor pigen betaler 500-1000 kr i husleje og ikke en del af omsætningen. Kunne være dejlig med en liste af klinikker, hvor man med god samvittighed kan besøge pigen, velvidende at man ikke har betalt en alfons eller en bagmand. Så piger, er jeres klinik en reel klinik? altså hvor i betaler en "lav" daglig husleje, der rimeligvis følger markedsprisen. Og ikke betaler en stor del af omsætningen til bordelmutter Er vi så blevet klogere på dette efter 381 svar? Næh Som jeg skrev i starten af tråden så ingen grund til omtale de steder, der er uafhænge, og det mener jeg stadig. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Hvad jeg kan læse af det, har retten opgjort det til 4.500.000 kr for 7 klinikker på en 4 årig periode. Så de har hver især tjent 2250000kr eller 550.000 kr om året. (der er nogle af beløbene der var tvivl om) Og det er vel og mærke ved at drive hele 7 klinikker. Og en løn, der tilsvarer en godt betalt mellemleders løn. Ja ja, der skulle nogle flere klejner til, før jeg ville risikere 4 års fængsel og kæmpebøder I domsresumeet lyder anklagen på over 10 mio kr. De bliver dømt for 8,2 mio kr, der i Landsretten bliver nedsat til 5,8 mio kr. Så i følge anklageren har de i gennemsnit haft 1,25 mio kr pr år til hver, hvis man ser det over en periode på fire år. Af Landsrettens beløb står Anni for 4,5 mio kr, så gennemsnittet er stadig over en mio kr. for hende. Fin risikopræmie, vil jeg sige. Og det vel at bemærke før skat. Redigeret 13. Januar, 2014 af Starson45 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2014 Hvad jeg kan læse af det, har retten opgjort det til 4.500.000 kr for 7 klinikker på en 4 årig periode. Så de har hver især tjent 2250000kr eller 550.000 kr om året. (der er nogle af beløbene der var tvivl om) Og det er vel og mærke ved at drive hele 7 klinikker. Og en løn, der tilsvarer en godt betalt mellemleders løn. Ja ja, der skulle nogle flere klejner til, før jeg ville risikere 4 års fængsel og kæmpebøder Prøv lige at læse Domstols linket igen. Det samlede beløb er da over 10 mio! Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) hvis vagtlejen er for høj, tror du så ikke at pigerne fandt et andet sted med laver udgifter? Ligesom du vil mene, at tekstilarbejderen i Bangladesh selvfølgelig bør finde et andet sted med højere løn? Redigeret 13. Januar, 2014 af McQueen Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2014 Det er nemlig rigtigt - der er ingen ansatte piger på bordellerne. Al den stund, at der i strengen diskuteres blandt andet husleje, kan der jo heller ikke være tale om ansatte: ansatte betaler ikke husleje! I øvrigt er det en ganske interessant streng, som jeg nu efterhånden har fået pløjet mig igennem. Der er fremført mange synspunkter og opstillinger med hensyn til, hvordan d'herrer herinde mener, at bordellerne bør drives. Imidlertid er der også et par garvede og yderst erfarne piger, der har givet deres besyv med - og helt ærligt: jeg tror ikke, pigerne kan bruge nogle af de mange fine ideer, som er fremført herinde. Som én af de erfarne har sagt, så er alt sikkert prøvet - og det stoler jeg faktisk på. Naturligvis er alt prøvet - det ville være dumt andet, når der nu er gået så mange år med klinikker herhjemme. Med hensyn til moralske kvababbelser angående pigernes husleje etc. etc. kan jeg kun foreslå, at hvis man har så høj en moral, som mange herinde åbenbart har desangående (og misforstå mig nu ikke: der er intet i vejen med at have en høj moral) så må man vælge at lade være med at besøge klinikkerne eller benytte sig af købesex i det hele taget, hvis man ikke har moral til det - længere er den simpelt hen ikke. Man kan ikke både blæse og have mel i munden - og man kan ikke både benytte sig af købesex under de forhold, der nu er gældende, og samtidig fordømme disse forhold. Det er nu sådan, jeg ser på det. Jeg har været i branchen i mange år som gæst på diverse klinikker og kan se tilbage på en perlerække af gode oplevelser, som jeg ikke ville have været foruden. Jeg er hverken naiv eller blind for, at pigerne derude kan have alle mulige grunde til at være i branchen - og det har de da osse - men jeg er faktisk taknemmelig for enhver god oplevelse, jeg har haft, og for, at der er piger derude, som har været søde og forstående over for mig, og som har været dejlige at være sammen med. Og nu, da I alle sammen åbenbart hopper op og ned oven på Seduction Girls, kan jeg da lige oplyse, at selv om Seduction Girls ikke er den klinik, jeg har besøgt aller mest på det seneste, har jeg dog alligevel været der en del tidligere, og jeg har i særdeleshed kendt en pige, som har været der rigtig meget. Jeg har indtryk af, at Seduction Girls er en af de mest velfungerende klinikker i feltet og en af de mest serviceydende over for gæster. Så lad nu lige være med at provokere den skønne ejerinde af stedet til at spilde alt for mange bønner - det ville både være synd og meget uformålstjenligt. Med venlig hilsen og højagtelse Spider'en. Men en form for 'ansættelse' er det dog trods alt, af den stund, at pigerne jo skal til samtale og 'antages' på den baggrund. Men hele diskussionen går på, hvorvidt pigerne bliver snydt af udlejer/mutter. Mutter snydes på den anden side selv ofte af udlejer og evt. 'Festpenge-indkræver'. Og hvis man ikke bryder sig om det, ja så kan man nok (bemærk NOK) besøge en privat/diskret pige med større sindsro. Men intet er som nævnt sikkert i denne branche. Men traditionelt har privat og diskret pigerne i hvert fald været fritagne fra 'festpenge'. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 Bagmænd findes aller steder.... Feks der hvor jeg arbejder har vi også en bagmand - Som dog bare kaldes for Direktør eller Bestyrelsen. I sporten kaldes de noget andet feks Sports-direktør og Manager osv.. Hvor der forligger en aftale om at jeg yder en service og får så en bataling for det. Den Danske Stat har ligende aftaler med mange borger, og i forsvaret har staten også mange aftaler med meget unge mennesker om at De kommer med en ydelse og får så penge for det - selv om alle ved at det kan ødelægge både krop og sjæl. Mit indlæg skal bare vise at man ikke skal være naiv, og erkende at det er en ganske alm " handels aftale " som ofte sker mellem en Glædespige og en kunde. Går det så galt for en kvinde, så er det en arbejdsskade og Staten skal naturligvis hjælpe den borger, Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 13. Januar, 2014 Bagmænd findes aller steder.... Feks der hvor jeg arbejder har vi også en bagmand - Som dog bare kaldes for Direktør eller Bestyrelsen. I sporten kaldes de noget andet feks Sports-direktør og Manager osv.. Hvor der forligger en aftale om at jeg yder en service og får så en bataling for det. Den Danske Stat har ligende aftaler med mange borger, og i forsvaret har staten også mange aftaler med meget unge mennesker om at De kommer med en ydelse og får så penge for det - selv om alle ved at det kan ødelægge både krop og sjæl. Mit indlæg skal bare vise at man ikke skal være naiv, og erkende at det er en ganske alm " handels aftale " som ofte sker mellem en Glædespige og en kunde. Går det så galt for en kvinde, så er det en arbejdsskade og Staten skal naturligvis hjælpe den borger, Det er ikke på den måde, der her menes bagmænd - du skal grave et stik dybere og spørge om din direktør, skal aflevere penge i en pose til nogen, som så ikke vil skade hans virksomhed eller for at få afsat nogle produkter. Eller om den danske stat, skal købe nogle bestemte bestemte fly til overpriser for at være med i et forsvarssamarbejde. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 13. Januar, 2014 Tanketorsk fra min side Starson, naturligvis er de 4.500.000 kun for hende altså 1.125.000 kr om året. Og du har ganske ret i, det er mange penge når der ikke er betalt moms og skat af dem!!! Men når det er sagt, havde hun jo også fået det op i en størrelse, hvor hun havde store chancer, for at blive snuppet. Og de har da også konfiskeret nogle af pengene igen. Desuden har hun ikke tjent penge imens hun er i fængslet. Desuden er der en ting, jeg ikke umiddelbart kan se der er taget højde for i udregningen af overskud. Kørsel. Hvis du kigger på klinikkerne, så dækker de geografisk næsten hele DK. Hun må jo ofte have været rundt i klinikkerne for at hente penge etc. Dette kan enten aflønnes med 3,82 kr/km skattefrit (optil 20.000 km) eller hun skulle have en direktørbil til rådighed (øverste chef ) Brobillet skal betales, når hun ikke hjem om aftenen, så hoteller etc. men er det så rimeligt?? Nu betalte hun ikke moms og skat af beløbet. Alle kan starte en butik/forretning/whatever og lade være med at indbetale moms og skat og bare vente på at blive taget. Men er det urimeligt at kræve disse ekstra penge af workingpigerne???? 1.125.000 skulle der have været betalt moms og skat af. 1.125.000 - 25 % moms= 843.750 kr månedlig indtjening på ca 70.000 inklusiv pension eller ca 63.000+ pension. Hvis du kigger rundt i erhvervslivet, og tager øverste chef for 7 klinikker med ret mange "ansatte". 63.000+ pension er da en god løn, men i forhold til ansvaret, så finder jeg det rimeligt. Dertil skal ligges, hun selv har lagt en startkapital, som hun risikere at miste hvis klinikkerne ikke gik som forventet. Denne startkapital forventer man jo ikke, når man ansætter en leder. Dertil har en leder ofte op til 6 mdr fuld løn, i forbindelse med en opsigelse, det havde Anni ikke Nu vil de fleste piger i branchen helst gerne møde ind på en klinik uden at skulle tænke på noget. Dette kræver jo der er en leder/chef, som naturligvis forventer en aflønning. Ligesom den almindelige lønslave også har en leder som tjener en ganske fornuftig hyre, på lønslavens arbejde. Problemstilling. Men nu kunne Anni jo ikke opgive beløbet, da det er ikke er et lovligt arbejde hun har. Derfor har hun heller ikke kunnet give en kvittering videre til pigerne, som de kan bruge i deres regnskab. Dette gør der også er rod i pigernes regnskab. Går næppe ud fra pigerne har betalt moms og skat af hele dagens omsætning for derefter at ligge eksempelvis 1000 kr i mutters kuvert. Mon dog ikke, de første 1000 kr de får ind fra mændene, ryger i Mutters kuvert og derefter kan man se, hvor meget moms og skat man betaler af resten Hva så??? Det virker til man kun går efter bagmændene i branchen, selvom det er meget oplagt, at pigerne også "snyder" i deres regnskab for at betale Mutter. Det er rigtig mange piger, man ser i gennem fingrene med, der formentlig er rod i regnskaberne hos. Hvis man vil dette til livs, er man enten nød til at lovliggøre klinikdrift, så Mutti kan betale moms og skat på lovlig vis, så pigerne kan få en kvittering. Ellers er man også nød til at gå efter pigerne, så de begynder at kræve en kvittering på det fulde beløb, af det sted de tager vagter. Og ikke bare ser igennem fingrene, med de ulovligheder der foregår. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 Nu betalte hun ikke moms og skat af beløbet. Alle kan starte en butik/forretning/whatever og lade være med at indbetale moms og skat og bare vente på at blive taget. Men er det urimeligt at kræve disse ekstra penge af workingpigerne???? 1.125.000 skulle der have været betalt moms og skat af. 1.125.000 - 25 % moms= 843.750 kr månedlig indtjening på ca 70.000 inklusiv pension eller ca 63.000+ pension. Hvis du kigger rundt i erhvervslivet, og tager øverste chef for 7 klinikker med ret mange "ansatte". 63.000+ pension er da en god løn, men i forhold til ansvaret, så finder jeg det rimeligt. Dertil skal ligges, hun selv har lagt en startkapital, som hun risikere at miste hvis klinikkerne ikke gik som forventet. Denne startkapital forventer man jo ikke, når man ansætter en leder. Dertil har en leder ofte op til 6 mdr fuld løn, i forbindelse med en opsigelse, det havde Anni ikke Liderligfyr, jeg vælger kun at kommentere en del af dit indlæg, der for mig virker helt ved siden af skiven. "Alle kan starte en butik/forretning/whatever og lade være med at indbetale moms og skat og bare vente på at blive taget." Ja. Det kaldes sort arbejde, og optager bl.a. de danske politikere, Politiet og SKAT en hel del. Det bliver nemlig praktiseret i stor stil også i andre brancher. "Men er det urimeligt at kræve disse ekstra penge af workingpigerne???? 1.125.000 skulle der have været betalt moms og skat af. 1.125.000 - 25 % moms= 843.750 kr månedlig indtjening på ca 70.000 inklusiv pension eller ca 63.000+ pension. Hvis du kigger rundt i erhvervslivet, og tager øverste chef for 7 klinikker med ret mange "ansatte". 63.000+ pension er da en god løn, men i forhold til ansvaret, så finder jeg det rimeligt." Du blander æbler og pærer igen min ven. 1.125.000 der ikke betales skat og moms af svarer til en bruttoindkomst for en ansat medarbejder på ca. 187.500 om måneden, der skal betales skat af (for nemheds skyld 50% i skat) og hvis vi taler om en selvstændig erhvervsdrivende bliver det til 234.375 om måneden (omregnet med moms og skat). Synes du så stadig det er rimeligt? "Dertil skal ligges, hun selv har lagt en startkapital, som hun risikere at miste hvis klinikkerne ikke gik som forventet. Denne startkapital forventer man jo ikke, når man ansætter en leder. Dertil har en leder ofte op til 6 mdr fuld løn, i forbindelse med en opsigelse, det havde Anni ikke" Det er der heller ikke ret mange andre selvstændige erhvervsdrivende, der har, hvis deres projekt kuldsejler. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Nej Starson her får du den drejet i forkert retning Jeg refererer ikke til hendes faktisk indkomst på 1.125.000 kr ("efter moms+skat") !!!!! ( husk at læse jeg skriver, skulle der have været betalt moms og skat af) Hun har fået 1.125.000 kr om året af pigerne, men hvis du trækker momsen som hun egentlig burde havde betalt, ville det se ud som jeg skitserer. Altså 63.000+ pension eller 70.000 kr inklusiv pension i måneden. Som der burde være betalt skat af. Med om det er rimeligt, mener jeg ikke hendes sorte indtægt på 1.125.000 ( som du har ret i vil give 235.000+topskat i måneden) men om det er rimeligt pigerne skal betale en chef for 7 klinikker 1.125.000 kr inklusiv moms for om året. Hvor de så kan trække moms og udgift fra i deres eget regnskab Redigeret 13. Januar, 2014 af Liderligfyr Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 13. Januar, 2014 Naturligvis er alt prøvet - det ville være dumt andet, når der nu er gået så mange år med klinikker herhjemme. Med hensyn til moralske kvababbelser angående pigernes husleje etc. etc. kan jeg kun foreslå, at hvis man har så høj en moral, som mange herinde åbenbart har desangående (og misforstå mig nu ikke: der er intet i vejen med at have en høj moral) så må man vælge at lade være med at besøge klinikkerne eller benytte sig af købesex i det hele taget, hvis man ikke har moral til det - længere er den simpelt hen ikke. De to punkter har du vist misforstået: Du påstår at fordi der er gået tid, så er alt prøvet. Argumenterne i tråden, inkl. dem fra de garvede piger, siger det modsatte (fordi mange piger starter med et meget kortsigtet perspektiv, så afstår de fra at prøve relevante modeller). Du gør det til et spørgsmål om moral, hvilket jeg ikke husker at have set i tråden. Derimod har nogen haft principper om ikke at ville støtte knallertforeninger for impotente rygmærksfetichister, og andre (mig) har haft et ønske om at størst mulig del af kagen går til den pige jeg møder, fordi jeg regner med det påvirker hendes motivation. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 Nu er det jo nu engang således, at ganske mange priser er fastsat ud fra, udbud og efterspørgsel. Det gælder jo nok også den del der vedrører "muttere" og andre hjælpefunktioner, herunder også udlejning m.v. Jeg kan såmænd også godt få et kæmpe tal frem på regnemaskinen, når jeg læser at man f.eks hos Seductions Girls betaler kr. 1.000 for en vagt. Omvendt kan jeg så også godt regne ud, at hvis en pige med et ønske om f.eks 4 vagter pr. måned, ønsker at gå selvstændig og ikke drive "butikken" i egen bolig, så bliver hendes samlede udgifter større end hos SG, og så skal pigen pludselig gøre al ting selv. En ting er, at man sikkert kan lave mange fine kalkulationer, over hvad der økonomisk er mest rentabelt for en pige, noget andet er, at ganske mange problemer starter når, man skal finde et passende sted. Man kan selvfølgelig undlade at fortælle udlejeren, hvad lejemålet skal benyttes til, men mon det så ikke blot er et spørgsmål om tid, før en del problemer opstår - Jeg har fantasi nok til at forestille mig, at naboerne sikkert vil reagere rimeligt voldsomt. Jeg kan såmænd også godt forestille mig, at udlejeren, enten vil opsige lejemålet, eller benytte muligheden til at lave en ny og "anderledes spændende kontrakt". Man kan selvfølgelig også vælge at rejse lidt rund i landet, og finde et sted fra gang til gang. Det er rent økonomisk nok heller ikke specielt billigt. Så når man som pige skal vælge hvorledes man ønsker at drive "butikken", så kunne jeg godt forestille mig, at valget i første omgang handler mere om model end om penge. Jeg kan godt forestille mig, at det ved klinik i høj grad handler om forhold som: 1) Jeg skal slet ikke bekymre mig om lejemål og hvad der følger med at evt. ballade 2) Jeg får at den hjælp jeg har behov for. Jeg møder ind kl. XX og går kl. XX 3) Jeg får støtte og samvær med ligesindede, hvilket ikke er uvæsentligt som ny 4) Huset har nogle regler, så jeg skal ikke bekymre mig om priser, regler m.v. - Det er på forkant klaret 5) Stedet har truffet div. foranstaltninger omkring sikkerhed m.v. 6) Telefon, bookning af tider m.v. klares af andre. Og. nok ikke uvæsentligt - Man køber sig jo reelt også adgang til en kundekreds. Vælger man at gå selvstændig, kunne jeg såmænd også godt forestille mig, at det primært så mere handler om selvstændighed, mulighed for at afvige fra de "stive" kliniksystem, bedre at kunne planlægge egen tid osv osv. Sekundært handler det måske også om økonomi. Jo mere jeg tænker over det, jo mere fair synes jeg egentligt at en vagt i størrelsesordenen kr. 1000. lyder. Og som tiden er, herunder lovgivning og risiko for indførelse af forbud, tror jeg såmænd ikke man skal regne med, at nogen kan og vil gøre det billigere. Hvad så med Escort ? Tja, umiddelbart er det mit indtryk, at det koster penge at have en chauffør, og lidt hurtigt hovedregning siger mig, at man på en Escort valg ikke kan regne med særligt mange kundebesøg - Der må være en pokkers masse spildtid i form af transport fra A til B, og vel også hvis man har "huller" i bookningerne. Og mon ikke klinikkerne godt selv kan regne ud, hvor meget det kan tage for en vagt, således at det stadig fremstår som et tilbud/alternativ når man som pige skal vælge model. Del dette indlæg Link til indlæg
Bootdog 53 Skrevet 13. Januar, 2014 Så mangler vi vist bare at een eller anden citerer straffelovensparagraffer atter en gang, så kan rejsenetværket komme med endnu en indkøbsliste til IKEA og så starter debatten forfra... Skal vi ikke lade den ligge nu ????? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 13. Januar, 2014 Jeg har intet imod at få tæsk med det skrevne ord, men for det første så var det Jysk.dk jeg havde udarbejdet en indkøbsliste til sidst, og for det andet så er det faktisk mig der har forsøgt i denne tråd, både at mane til besindighed og opfordret administrationen til at bortcensurere bidrag, der ingen som helst relevans har for debatten, og som er så udokumenterede, dels at næppe nogen anden form for virksomhed end massageklinikker ville have forholdt sig passivt i relation til det medie hvori samme måtte blive fremført, dels næppe noget andet medie hvori de måtte være blevet fremført, ville have undladt at reagere på det misbrug af forum, karakteren af nævnte påstande er et udtryk for - som jeg ser det!Selv Benjamin og Seduction Girls har givet mig et like herfor, så jeg vil gerne have mig frabedt at blive trukket for en vogn, hvor jeg tværtimod i denne tråd har forsøgt at mane til besindighed.Venlig hilsenRejsenetværk 2 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Mange skriver, at klinikerne agerer efter udbud og efterspørgsel, og at pigerne blot kan finde andre steder ("stemme med fødderne"). Men det forudsætter et frit marked med fuld information og rationelle agenter og ikke mindst fri adgang til at etablere forretning i branchen....og det er jo netop dér, filmen knækker! Pigerne agerer i en 'hemmelig' verden, hvor prissætningen er tabubelagt (hvilket denne streng vidner om). Pigerne ønsker også anonymitet og optræder oftest diskret. Mange piger er desuden i forvejen lette ofre for fidusmagere og 'skrappe fyre m/k'. Samtidig har det historisk ikke været muligt at drive forretning (udover privat/diskret stadiet) uden krav om 'festpenge' og nødvendig back-up... Enkelte forsøg på uafhængig har ofte ført til straffeaktioner i form af trusler om vold eller deciderede brand-, vold- og hærværksaktioner!! Redigeret 13. Januar, 2014 af McQueen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Januar, 2014 Mange skriver, at klinikerne agerer efter udbud og efterspørgsel, og at pigerne blot kan finde andre steder ("stemme med fødderne"). Men det forudsætter et frit marked med fuld information og rationelle agenter og ikke mindst fri adgang til at etablere forretning i branchen....og det er jo netop dér, filmen knækker! Pigerne agerer i en 'hemmelig' verden, hvor prissætningen er tabubelagt (hvilket denne streng vidner om). Pigerne ønsker også anonymitet og optræder oftest diskret. Mange piger er desuden i forvejen lette ofre for fidusmagere og 'skrappe fyre m/k'. Samtidig har det historisk ikke været muligt at drive forretning (udover privat/diskret stadiet) uden krav om 'festpenge' og nødvendig back-up... Enkelte forsøg på uafhængig har ofte ført til straffeaktioner i form af trusler om vold eller deciderede brand-, vold- og hærværksaktioner!! hvor udbredt er det egentlig? Jeg kender kun et sted, hvor der har været " besøg" og jeg må sige, selv om det ikke er pænt, at det måtte ske for den mutter!!! Jeg har ikke kendt, arbejdet, snakket med nogen i de snart 6 år, jeg har arbejdet i branchen, som har været udsat for noget i den stil... Jeg har læst og hørt det i medierne, men har ikke indtryk af, at det er så udbredt... Ved det ikke, så er da nysgerrig... Knus Line. Ps hvor har du egentlig alt din viden fra? Igen nysgerrig... Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Jamen kan da huske et par klinikker, der fik en Molotov cocktail ind af vinduet. Rødovrevej Slagelsepigerne + et Næstved sted, der nåede at eksistere i præcist 2 uger. Seduction Girls blev også truet tidligere. Endvidere blev Admin. bag Venuslogen jo kontaktet personligt af HA, der truede med repressalier, hvis forummet lod så meget som een linie stå (positiv såvelsom negativ) om A-gruppen. Har min viden fra mange års nysgerrighed omkring branchen. Og fra daglige mediers behandling af emnerne gennem tiden. Og fra mange private kontakter med nuværende og tidligere piger, der alle har fortalt om kuverter med penge og om en nærmest territorial opdeling af markedet mellem bander og MC grupper. Desto større har repressalierne så også været, hvis den ikke blev respekteret. Har dog ingen personlig professionel eller økonomisk interesse i branchen udover at have været kunde i mere end 20 år nu. Redigeret 13. Januar, 2014 af McQueen Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2014 Mange skriver, at klinikerne agerer efter udbud og efterspørgsel, og at pigerne blot kan finde andre steder ("stemme med fødderne"). Men det forudsætter et frit marked med fuld information og rationelle agenter og ikke mindst fri adgang til at etablere forretning i branchen....og det er jo netop dér, filmen knækker! Pigerne agerer i en 'hemmelig' verden, hvor prissætningen er tabubelagt (hvilket denne streng vidner om). Pigerne ønsker også anonymitet og optræder oftest diskret. Mange piger er desuden i forvejen lette ofre for fidusmagere og 'skrappe fyre m/k'. Samtidig har det historisk ikke været muligt at drive forretning (udover privat/diskret stadiet) uden krav om 'festpenge' og nødvendig back-up... Enkelte forsøg på uafhængig har ofte ført til straffeaktioner i form af trusler om vold eller deciderede brand-, vold- og hærværksaktioner!! Så er det nok hellere ikke være. Hvis en pige udviser interesse for forskellige klinikker, mon så ikke at vagtpris m.v. bliver en naturlig del af disse samtaler. At disse informationer behandles fortroligt, er næppe noget særsyn. Ser man på almindelige virksomheder gøres der ligeledes meget for at holde kortene ind til kroppen. Ser man lidt på markedspriserne, vidner det såmænd ikke om specielt meget hokus pokus, hvor der løbende tages højde for generelle prisstigninger, pristalsreguleringer m.v. Klinikkerne sætter prisen, de private/diskrete ligger sig meget tæt op af disse - That´s it. Og....priserne er mig bekendt ikke blevet reguleret i en årrække. Og ja, det skal såmænd nok passe at der kan findes tilfælde hvor en nyoprettet klinik er blevet truet på den ene eller anden måde - Det er nok ikke det samme som at hævde at nogle bestemte sidder på hele markedet. Del dette indlæg Link til indlæg