Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Som forbruger ønsker vi ikke at støtte bagmænd. Men vi har i bund og grund ikke nogen anelse om, hvordan forholdende er de forskellige steder.

Nu er der blevet diskuteret frem og tilbage hvordan pigerne bliver taget i røven nogen steder. og vi ønsker jo så ikke at besøge disse steder, hvor pigen betaler 2000 kr om dagen for en seng. Eller klinikken snupper 40-50 % af omsætningen.

Men hvilke klinikker kører ærlig og reelt? hvor pigen betaler 500-1000 kr i husleje og ikke en del af omsætningen.

Kunne være dejlig med en liste af klinikker, hvor man med god samvittighed kan besøge pigen, velvidende at man ikke har betalt en alfons eller en bagmand.

Så piger, er jeres klinik en reel klinik? altså hvor i betaler en "lav" daglig husleje, der rimeligvis følger markedsprisen. Og ikke betaler en stor del af omsætningen til bordelmutter

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ingen ønsker vel heller at støtte rockergrupper eller indvandrerbander som driver nogle klinikker.

Men spørgsmålet er om du får nogle svar, og om de er ærlige, for enhver kan jo skrive hvad som helst uden om vi aner eller kan tjekke om det er sandt.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kunne være dejlig med en liste af klinikker, hvor man med god samvittighed kan besøge pigen, velvidende at man ikke har betalt en alfons eller en bagmand.

Synes du, at det er en god ide at lave en liste, som folk med skumle bagtanker kan benytte sig af til at udvide forretningen? :???:  

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her må jeg give Fraiser ret - spørgsmålet er for naivt.

Den liste får du aldrig på den måde fra pigerne selv LF.

Som jeg ser det må vi som forbrugere tage udgangspunkt i en stupid rufferi lovgivning der gør at meget lidt kan verificeres og det meste må bero på vores egen dømmekraft eller mangel på samme.

Jeg selv ville besøge et sted, eller lade være på et grundlag af om mit indtryk af sted og piger falder troværdigt ud. Virker forholdene ordnede og pigerne glade ville jeg som udgangspunkt gennemføre et besøg, men intet er af den grund fuldstændig sikkert.

Jeg mener lidt råt udtrykt også at forholdene kan være i orden, pigerne glade og tilfredse hvor der står bagmænd bag. Den kloge bagmand behandler pigerne godt, da tilfredse piger giver tilfredse kunder, tilfredse kunder kommer igen og giver større omsætning, men hagen er at de ofte tager sig åger betalt.

Den største sandsynlighed for de mest ordnede forhold får du nok ved at læse mere end 10 års anmeldelser af et mindre antal danske top klinikker med danske top piger, men det koster som bekendt spidsen af en jetjager at besøge dem :sad:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

God pointe Liderligfyr..

Desværre tror jeg ikke det er noget, vi som forbrugere skal tage særligt højtidligt.

Det er jo pigens valg hvor, og hos hvem hun vil ligge sin husleje.

Sandhederne i denne branche er sjældent værd at vide...På rigtig mange fronter.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville være rart at vide, men jeg tror det bliver svært. Jeg er af samme grund holdt helt op med at besøge de udenlandske piger.

Jeg har hørt at Albanigade i Odense blev styret inde fra fængslet. Hvis det er rigtigt, er der jo ikke meget styr på tingene.

Jeg valgte at holde op med at komme i Albanigade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ingen ønsker vel heller at støtte rockergrupper eller indvandrerbander som driver nogle klinikker.

Men spørgsmålet er om du får nogle svar, og om de er ærlige, for enhver kan jo skrive hvad som helst uden om vi aner eller kan tjekke om det er sandt.

Nej Fraiser..... Jeg får ikke nogle reelle svar :smile: og forventer jeg heller ikke, jeg er langt fra naiv.

Men det sætter 2 streger under, vi har ingen ide om der er ordnede forhold de steder vi besøger :smile: vi kan tro det, men vi kan ikke vide det!!

Som Ludvig skriver, er det altså også pigernes eget ansvar at vælge de rigtige steder at arbejde. Som forbruger kan vi ikke gennemskue det. overhovedet ikke

er forholdene bedre for danske piger end for udenlandske? lyder ikke sådan..... Sweet udenlandske pige der betaler 800 kr for en seng, er blandt det billigste i tråden om kliniklejepriser

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa ;-)

En klinik vagt i Kbh koster på en dansk klinik mellem 700 og 1100 for en halv dag.

En klinik vagt i Jylland/Fyn mellem 1000 og 1800kr.

Dette er uden tele dame og annonce,

Et enkelt sted i Jylland ( med flere afdelinger ) tager 40-50% af indtjeningen i betaling.

Og ja - Det er danske piger.

Og i mine øjne rufferi på højt plan !

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er også hvad jeg har hørt Trine :smile:

1800 kr for at låne en seng en dag er også en meget høj pris...... i mine øjne rufferi.

1000 kr er vel meget rimelig. Det er dyrere at leje et lokale for en dag end en måned eller år for den sags skyld. Der er vel også håndklæder etc i klinikken som står til rådighed

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også sige jeg ikke bryder mig spor om at skulle lægge mine surt tjente penge til en bagmand eller klinik. Men jeg tror jeg alligevel kommer til det hele tiden. Fyn har jo ikke meget at vælge imellem.

Gadepigerne i Odense påstår de ikke har bagmænd, men hvem kan tro på det.....jeg er holdt op med at besøge dem.

Der er nogle uafhængige piger i Odense der deler en lejlighed. Det er det sted jeg selv helst vil komme nu.

Jeg undgår bevidst den nyopstartede afdeling af et jysk foretagende, da jeg ved de tager 40% af deres pigers penge. Uanset disse piger får rigtig gode anmeldelser herinde.

Hvad man ikke ved kan man ikke gøre noget ved. Men hvis man virkelig ved noget og ikke bryder sig om det, bør man holde sig væk :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må også sige jeg ikke bryder mig spor om at skulle lægge mine surt tjente penge til en bagmand eller klinik. Men jeg tror jeg alligevel kommer til det hele tiden. Fyn har jo ikke meget at vælge imellem.

Gadepigerne i Odense påstår de ikke har bagmænd, men hvem kan tro på det.....jeg er holdt op med at besøge dem.

Der er nogle uafhængige piger i Odense der deler en lejlighed. Det er det sted jeg selv helst vil komme nu.

Jeg undgår bevidst den nyopstartede afdeling af et jysk foretagende, da jeg ved de tager 40% af deres pigers penge. Uanset disse piger får rigtig gode anmeldelser herinde.

Hvad man ikke ved kan man ikke gøre noget ved. Men hvis man virkelig ved noget og ikke bryder sig om det, bør man holde sig væk :)

Men det kræver vel at nogen nævner stederne ved navns nævnelse....ellers har en som jeg, ingen mulighed for at vide fra eller til :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Igen :-)

For at være helt ærlig så skal jeg ikke have ørene i maskinen nogen som helst steder,

Desværre er det nemt pludseligt ikke at kunne få nogen vagter nogen som helst steder:

Jeg er meget omhyggelig med at udvælge de steder jeg arbejder.

Og jeg må være ærlig og sige at jeg tænker meget på prisen og på om ejeren selv arbejder eller har arbejdet med at sælg sex.

Og jeg ville aldrig nogensinde ever Never arbejde for en mand !

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med om et par gode kolleger, der har råd til at lægge depositum og betale hele huslejen måned for måned gik sammen om at leje et møbleret hyggeligt sted.

Så er der betalt for at de kan bruge stedet selv alt det det skal være, mens de samtidig kan invitere piger til på nonprofit basis at leje sig ind på egne vagter når de ikke selv bruger stedet.

Selv hvis de 2 kolleger nøjes med kun at bruge stedet selv vil det være billigere for dem, end her nævnte priser, og jo flere der kom til des flere vil husleje og andre udgifter kunne fordeles nonprofit på.

Men det kræver selvfølgelig at man står for nogle sider af driften uden egentlig at få løn for det, men bare regner det som en konkurrencefordel i kraft af at få omkostningerne i bund.

Afspejlede det sig så i mærkbart lavere bruttopriser på sex, er vi godt på vej til at danske piger vil kunne konkurrere med de priser nogle udenlandske piger holder sig.

På sigt så jeg gerne en kunde sponsor ordning, hvor vi simpelthen donerer til driften mange bække små for at have et sted hvor vi kan betale for oplevelsen med danske piger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa :wink:

En klinik vagt i Kbh koster på en dansk klinik mellem 700 og 1100 for en halv dag.
En klinik vagt i Jylland/Fyn mellem 1000 og 1800kr.
Dette er uden tele dame og annonce,

Et enkelt sted i Jylland ( med flere afdelinger ) tager 40-50% af indtjeningen i betaling.
Og ja - Det er danske piger.
Og i mine øjne rufferi på højt plan !

Kh Trine

Tak for dit indspark, Trine.

Det giver en lidt mere sikker fornemmelse i stedet for den tilfældige plaffen i øst og vest, vi har set indtil nu.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det ville være rart at vide, men jeg tror det bliver svært. Jeg er af samme grund holdt helt op med at besøge de udenlandske piger.

Jeg har hørt at Albanigade i Odense blev styret inde fra fængslet. Hvis det er rigtigt, er der jo ikke meget styr på tingene.

Jeg valgte at holde op med at komme i Albanigade.

den er lukket... Sidste forsøg gik ikke og hellere ikke forsøget før det, så ingen penge til nogen der... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De tre steder jeg arbejder er der INGEN bagved... Et kollektiv er en god ting og nej skal aldrig arbejde for en mand!!! Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De tre steder jeg arbejder er der INGEN bagved... Et kollektiv er en god ting og nej skal aldrig arbejde for en mand!!! Knus Line

Jeg formoder et kollektiv er, hvor omkostninger bliver delt mellem de aktive piger, uden "mutter". I så fald er det dejligt at få den oplyning fra en lyserød. I en anden tråd kunne det jo nærmest ikke lade sig gøre. Og dette synspunkt blev tilmed fremført af et par lyserøde.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg formoder et kollektiv er, hvor omkostninger bliver delt mellem de aktive piger, uden "mutter". I så fald er det dejligt at få den oplyning fra en lyserød. I en anden tråd kunne det jo nærmest ikke lade sig gøre. Og dette synspunkt blev tilmed fremført af et par lyserøde.

Jep det må det vel være eller hvad siger Line ? For må jo være på den måde at de steder hun er adskiller sig fra andre. Men det undrer mig lidt hvis det er så udbredt når en anden lyserød med årtiers erfaring i branchen har stillet sig tvivlende overfor at sådanne steder eksisterer som Starson skriver. Men er der en mutter bag lines steder også så er hendes steder jo som alle andre og så kan jeg ikke se at de steder hun er skulle være noget specielt men det virker ikke til at være tilfældet ud fra det skrevne.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Line og Trine:

Hvorfor vil I aldrig arbejde for en mand?  Er det ikke ligemeget hvilket køn personen, som laver reglerne og indkræver pengene har... eller er det mindre forfærdeligt at blive røvrendt af en kvinde.

Beklager min formulering - men jeg forstår sgu ikke lige logikken... jeg ville da umiddelbart mene at det var bedre at arbejde for en mand der behandler pigerne godt, fremfor en kvinde der behandler pigerne dårligt.

Jeg peger ikke fingre - jeg undrer mig bare.... meget ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

holstebronx jeg tør godt vove pelsen :-) jeg skal ikke som Trine tænke på om jeg kan få vagter et sted. Eller im det skader min forretning.

Det er privat- diskret som der så vidt jeg ved hentydes til. Efter hvad jeg har hørt skulle de tage 40-50 % af pigernes omsætning. De har også lige startet en afdeling på Fyn, så det passer meget godt ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille drøm man kan sove ind på, men opleve briste når man vågner til en ny dag :???::?:

Tænk hvis der fandtes et rigtigt nonprofit kollektiv i København, hvor et par erfarne i gårde, men samtidig stadig aktive på lagnerne tilbød de unge uerfarne modeller der normalt vælger at betale kassen ved kasse 1 for at blive båret på hænder og fødder med vagtplaner, teledame og alt det der følger med, mod at de ikke skal koncentrere sig om andet end at møde på vagt, sælge og levere egne ydelser, tilbyde dem det samme for en vagtafgift der er helt i bund, og som er billigere des flere der kan dele huset.

Måske pånær teledame, sådan at de er 2 - 3 på vagt af gangen og tager telefonen for hinanden.

Udfordringen består vel i at dem der mere eller mindre gør det, tager markedsprisen og holder sig til at nøjes med de gæster og piger det trækker.

Men mon ikke det kunne trække fuldt hus hvis danske piger i det segment der tager op til 2200 kr for 1 time steder, hvor man kan forestille sig at en vagtafgift er rigtig dyr, de tog 12 - 1400 kr for en time eller 6 - 700 kr for 1/2 time hos et nonprofit kollektiv - tilsyneladende findes rigtige kollektiver allerede.

Selv jeg der hader måden man går på bordel i Danmark ville overveje at besøge sådant et sted, hvor man ikke bliver fuldstændig flået.

For min skyld kunne en loyalitets klub som den jeg foreslog som en sponsorforening godt konstrueres på en sådan måde, hvis muligt at vi mænd simpelthen betaler et kontingent til de 2 ældre i gårde der tager alt slæbet for at driften kan være helt nonprofit.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

En lille drøm man kan sove ind på, men opleve briste når man vågner til en ny dag :???::???::

Tænk hvis der fandtes et rigtigt nonprofit kollektiv i København, hvor et par erfarne i gårde, men samtidig stadig aktive på lagnerne tilbød de unge uerfarne modeller der normalt vælger at betale kassen ved kasse 1 for at blive båret på hænder og fødder med vagtplaner, teledame og alt det der følger med, mod at de ikke skal koncentrere sig om andet end at møde på vagt, sælge og levere egne ydelser, tilbyde dem det samme for en vagtafgift der er helt i bund, og som er billigere des flere der kan dele huset.

Måske pånær teledame, sådan at de er 2 - 3 på vagt af gangen og tager telefonen for hinanden.

Udfordringen består vel i at dem der mere eller mindre gør det, tager markedsprisen og holder sig til at nøjes med de gæster og piger det trækker.

Men mon ikke det kunne trække fuldt hus hvis danske piger i det segment der tager op til 2200 kr for 1 time steder, hvor man kan forestille sig at en vagtafgift er rigtig dyr, de tog 12 - 1400 kr for en time eller 6 - 700 kr for 1/2 time hos et nonprofit kollektiv - tilsyneladende findes rigtige kollektiver allerede.

Selv jeg der hader måden man går på bordel i Danmark ville overveje at besøge sådant et sted, hvor man ikke bliver fuldstændig flået.

For min skyld kunne en loyalitets klub som den jeg foreslog som en sponsorforening godt konstrueres på en sådan måde, hvis muligt at vi mænd simpelthen betaler et kontingent til de 2 ældre i gårde der tager alt slæbet for at driften kan være helt nonprofit.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis et sted skal ligge centralt, så må det betyde i centrum af en større by, hvilket betyder at det er noget lejligheds halløj.

Dvs. der bor andre ovenover eller nedenunder, ved siden af, og det er trods alt ikke alle der gider høre på stønnelyde hver dag.

Jeg har ihvertfald før læst arktikler om at der pludselig opstod et bordel i nabolejligheden, og dermed en hvis støj hehe :D

I den ejendom i Laksegade Randers står der på døren i stue etagen, "no hanky panky her" eller hvad det nu er. Det er ihvertfald beskrevet i tidligere anmeldelser af stedet. Ville du have lejligheden st. tv. som din første prioritet som næste bolig ?

Derfor er ejeren af ejendommen vel nødt til at tage en højere husleje. At de så tager meget mere end hvad der er nødvendigt det er selvfølgelig ikke rart.

Men alternativet er så en nedlagt landbrugsejendom 10 km ude på landet, med evigt mudderhelvede ved hoveddøren.

Mht, at det skal være billigere, så er der jo en vis levestandard. Og i Danmark er den ret høj.

Jeg lagde mærke til den artikel om en italiensk kvinde som havde noget kørende med hendes chef, frivilligt eller ej.

Men hun fik 9000 kr for hendes sekretærjob, og man må gå ud fra at hun kunne leve af de 9000 kr.

Men den var ikke gået her i DK.

Og lad os bare tage det noget mere nærliggende Tyskland, der er ihvertfald forskel på bilpriserne fx.

Og hvis jeg skulle leve af at sælge sex, opfylde folks inderste / vildeste osv. sexdrømme så ville jeg da også tage mig godt betalt  :smile:

*** Lige for en god ordens skyld. Jeg referrerede til Laksegade pga.det sjove skilt i stue etagen :D

IKKE fordi at jeg har noget imod stedet.

Jeg har besøgt stedet 1 gang indtil videre hos Line, som blev et spændende besøg :P ***

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Montezi.. hvis manden selv arbejder der - så er det vel okey.. men det er jo ret sjældent...

Og generelt.. hvis I ikke vil støtte steder hvor 40%-50% eller mere går til huset (mutter) - så må konsekvensen vel være at I stopper med at besøge bordeller i Tyskland... her er det nemlig reglen at der afregnes i snit 50-50% til een selv og til huset :-)

Og... det vil jeg så godt se.. så skal vi ikke lige holde de gode intentioner nede hvor de hører hjemme...

fortsat god jul :-)

/bootdog 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

40-50 % i husleje er jo helt vanvittigt, og det er typisk mænd der kører med sådan nogle hul-i-hovedet huslejer. -Så hvis pigen laver 9000 på en dag, så skal ''fatter'' lige have 4500 -for at sidde og klø sig selv i numsen.

-Håber pigerne bliver klogere i Privat-Diskret, de har jo gode anmeldelser til at kunne starte deres eget hvor udgifterne kunne ligge på 4500 om mdr og ikke om dagen.

-Det er hvad jeg har gjort, mine udgifter er mindre og mine priser med, men jeg tjener stadig flere penge end hvis jeg arbejdede for en ''mutter eller fatter''

Redigeret af Molly
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...