Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

Skal ikke ske igen...

Og ville selvfølgelig ALDRIG været sket med en "pige" i branchen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et eller andet jeg ikke fatter i denne debat.....

Trinetease gav et rigtigt godt biilede af hvad priserne var for husleje, Pia gav noget af det samme.

Så bliver et navn nævnt på en klinik og straks skal tingene "undersøges" med krav om  oplysninger?

Hvorfor?

Vi er i en gråzone....der igen og igen bevære os mellem at være lovlige og ulovlige, tilladte og ikke tilladte....forgudet og hadet

Vi bevære os i en gråzone hvor alle tror vi tjener millioner og har 10 gæster hver dag fra 10-16...de køber selvfølig alle 60 min...der skal hygges om dem alle inden og de skal pænt ud af døren efter deres tid (her skal så lige regnes)

Mutter lægger hus til, tænder starinlys, køber dagens avis, sætter kaffe over og sætter en pige til at sniksnakke med jer drenge (nu forgår tingene ikke sådan hos mig, men jeg ved hvordan en klinik kører)

Hun sætter fælles annonce i, opdatere hjemmeside, søger for stedet har et godt ry....med gode piger, der passer deres vagter og er efterspurgte....

Altså der er lys i lygten....hvis pigen brænder af eller udebliver, eller har menses for 7 gang i denne månede, eller mormor er død for 4 gang i år....så står mutter med håret i postkassen

Altså søger mutter for at de piger der har vagter er glade piger som ikke har en mormor og ikke har menses 7 gange

Det har mutter ved at pigerne tjener penge, altså er de tilfredse og kan betale huslejen som må være rimelig (ellers havde de en mormor eller menses)

Så kan man sige hvad er rimeligt.....det er den gængse standart inde for branchen....slut

Om huslejen var nok så meget xxxxx et eller andet så er det på bundlinjen at pigen er tilfreds og I er nogle glade gæster der gør ud af døren

Pigen er tryk, om der så står nok så mange slemme mænd bag ved.....(her skal siges det er ikke alle gæster der er lige søde....nogen har til tider brug for en hjælpende hånd ud af lokalerne)

Hvis du er glad for at komme hos en pige og har været hos hende flere gange, vil du være lykkelig over der er en voldelig idiot der er blevet lodset ud....før at gav netop din venninde mærker for livet på hendes krop og sind....at der var nogen der hjalp i tide.

Så kan man kalde dem bagmænd eller hvad man vil....men for nogen er det en sikkehed

tænk på det hvis du nogenside har set din ynglingsvenninde mishandlet....og du tænker....bare der dog var nogen der havde hjulpet hende.

Der var ingen der hjalp mig da jeg blev tævet, voldtaget brændt med cigaretter i underlivet og flået håret af....men jeg ville ønske at der var nogen der gjorde

Tager sku lige en pause.....var lige tilbage i spøgelsesland med en voldtægtsforbryder...aaaaaaaaaaa

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle herinde i denne debat..

Virker som om at der trænger gevaldigt til noget kærlighed, så sender jer alle lidt Beatles og all you need is love, så kan vi klare os lidt i den mørke tid..

Redigeret af Seductiongirls
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja,  og det gør pigerne (og bordellerne) jo også,

Bordellerne har ikke vejledende priser for en bordelvagt.

men jeg har svært ved at forstå hvorfor pigerne (eller bordellerne)  skal oplyse om deres prissætning overfor pigern.

Pigerne der skal oplyse deres prissætning overfor pigerne?? Det forstår jeg ikke helt :smile:

Hvis bordellerne skriver en vejledende pris som pigerne skal betale for en vagt, vil der være et bedre grundlag for konkurrence blandt bordellerne. Samt at det vil hjælpe til, at "svage" piger ikke kommer i klørne på en ågerkarl.

Jeg formoder da, at du heller ikke spørger i en anden forretning om hvordan deres pris er beregnet/sammensat,

Nej, men jeg kan helt frit gå til en forretnings leverandører og få nogle priser.

Og du kan måske også forhandle slutprisen, men det er en helt anden debat.

Mht. købesex forhandler jeg ALDRIG om prisen.

Men pigerne - formoder jeg - forhandler om hvad de skal betale til mutter for en vagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At tro at pigerne har forhandlingsmulighed med mutter svarer til at tro, at en fabriksarbejder i 1970 kunne forhandle med sin chef....

Der er kun een sikker vinder i det her spil...og det er 'huslejeindkræveren'....er jo ikke for sjov, at Anni Fønsby fik en dom for at have skatte unddraget over 2 mio på eet år!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trinetease gav et rigtigt godt biilede af hvad priserne var for husleje, Pia gav noget af det samme.

Så bliver et navn nævnt på en klinik og straks skal tingene "undersøges" med krav om  oplysninger?

Hvorfor?

Vi er i en gråzone....der igen og igen bevære os mellem at være lovlige og ulovlige, tilladte og ikke tilladte....forgudet og hadet

Vi bevære os i en gråzone hvor alle tror vi tjener millioner og har 10 gæster hver dag fra 10-16...de køber selvfølig alle 60 min...der skal hygges om dem alle inden og de skal pænt ud af døren efter deres tid (her skal så lige regnes)

Mutter lægger hus til, tænder starinlys, køber dagens avis, sætter kaffe over og sætter en pige til at sniksnakke med jer drenge (nu forgår tingene ikke sådan hos mig, men jeg ved hvordan en klinik kører)

Hun sætter fælles annonce i, opdatere hjemmeside, søger for stedet har et godt ry....med gode piger, der passer deres vagter og er efterspurgte....

Altså der er lys i lygten....hvis pigen brænder af eller udebliver, eller har menses for 7 gang i denne månede, eller mormor er død for 4 gang i år....så står mutter med håret i postkassen

Altså søger mutter for at de piger der har vagter er glade piger som ikke har en mormor og ikke har menses 7 gange

Det har mutter ved at pigerne tjener penge, altså er de tilfredse og kan betale huslejen som må være rimelig (ellers havde de en mormor eller menses)

Så kan man sige hvad er rimeligt.....det er den gængse standart inde for branchen....slut

Om huslejen var nok så meget xxxxx et eller andet så er det på bundlinjen at pigen er tilfreds og I er nogle glade gæster der gør ud af døren

Pigen er tryk, om der så står nok så mange slemme mænd bag ved.....(her skal siges det er ikke alle gæster der er lige søde....nogen har til tider brug for en hjælpende hånd ud af lokalerne)

Hvis du er glad for at komme hos en pige og har været hos hende flere gange, vil du være lykkelig over der er en voldelig idiot der er blevet lodset ud....før at gav netop din venninde mærker for livet på hendes krop og sind....at der var nogen der hjalp i tide.

Så kan man kalde dem bagmænd eller hvad man vil....men for nogen er det en sikkehed

tænk på det hvis du nogenside har set din ynglingsvenninde mishandlet....og du tænker....bare der dog var nogen der havde hjulpet hende.

Der var ingen der hjalp mig da jeg blev tævet, voldtaget brændt med cigaretter i underlivet og flået håret af....men jeg ville ønske at der var nogen der gjorde

Tager sku lige en pause.....var lige tilbage i spøgelsesland med en voldtægtsforbryder...aaaaaaaaaaa

Alle pigerne der har været inde og forsvare deres arbejdsplads her, er blevet høvlet ned, rent ud sagt og ligegyldigt hvad vi kom op med at tal og priser, så sidder de fleste herinde med deres egen lille lommeregner, kalder os løgnere og glemmer dog halvdelen der skal tages i betragtning for at drive sådan et sted..

Trist at folk ikke bare lytter og er glade for de har steder som kører, piger som er glade og gæster som er tilfredse. Har aldrig i mit liv prøvet at folk pludselig skal vide hvad lønnen er, hvad de tjener og skal stå skoleret.. Det klæder bestemt ikke nogen at gå i så små sko, at vi som selvstændige steder og piger skal fremlægge vores regnskaber overfor andre end SKAT, revisor, advokat og os selv.. Det gør de da bestemt ikke ude på den anden side af vores branche..

Har aldrig selv haft interesse i hvad mine chefer puttede i lommen, jeg passede mit arbejde og blev belønnet derefter..

Cherie, til det sidste, måtte lige sluge klumpen for det burde ingen gå igennem alene, heller ikke hexen  :cry:  

Redigeret af Seductiongirls
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Tyskland fremgår priserne ofte af bordellernes hjemmesider. Her kan man se hvad det koster på dette tyske bordel

http://www.haus-kurfuerst.de/For-Girls:_:90.html

40 Appartements
Beispiel: Miete für eine Woche 770,00€

Her lejer man en lille lejlighed med et rum og bad. Pigen kan i princippet "bo" der hele døgnet rundt. 
Udover selve rummet er der mulighed for mad oge en del fællesfaciliteter.
Pigerne står i døren til rummet og mændende går rundt og kigger på dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er du som arbejdsgiver ikke interesseret i, at dine 'afregninger' med dine lejere kommer ud.

Men det kan man vel godt være interesseret i som kunde, ikke sandt?

Som også nævnt af andre i denne tråd, kan det være et MEGET væsentligt emne, hvorvidt den pige man besøger får en fair 'afregning'.

Og det er lovgiverne jo også i den grad optagne af....jf. Straffelovens § 228!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt er det jo SLET IKKE rigtigt, at pigerne der har ytret sig i denn tråd er blevet 'høvlet ned'.

Det er KLINIKKERNE og dermed DIG, der er blevet udfordret.

Og det er vel fair nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, en flittig læser her på EG, vil sikker godt kunne finde ud af et eller andet niveau for vagt-priserne på bordellerne.

Men det er nok ikke her en "svag" nybegynder-pige, vil kigge som det første, inden hun siger ja til vagter på et bordel med ågerpriser og kedelige typer der kommer efter en, hvis hun har gæld til mutter(eller "fatter").

Mht. debatten og dit udsagn om at tingene skal "undersøges", så argumenter jeg ikke for at tingene skal "undersøges", og den rene objektive sandhed om vagtpriserne skal frem i lyset.

Derimod argumenterer jeg for, at det ville være godt, hvis de danske bordeller f.eks. på deres hjemmeside, havde en oplysningsside til interesserede piger omkring forholdene på bordellet, herunder et vejledende priseksempel på hvad det koster en pige at have vagt på det pågældende bordel.

Mht. det øvrige i dit indlæg, angående problemerne med sikkerheden, er jeg enig i, at det er et problem for "privat/diskret"-modellen, da man her ikke har en kollega/tlf. passer o.lign.

Og din historie (som jeg iøvrigt har læst om i et af dine tidligere indlæg) er rigtig trist... mennesker der opfører sig på denne måde, er fuldkommen syge oven i hovedet, og burde ved lov forbydes at blive født....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Forstår simpel hen ikke hvorfor det er så vigtigt for nogle personer at vide hvad pigerne og klinikerne betaler i husleje

Det rager sku da ikke jer vi køber en dejlig service

Tænk at i gider bruge tid på det

Og der er da slet ingen piger eller kliniker der behøver at forsvare sig selv over for jer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår simpel hen ikke hvorfor det er så vigtigt for nogle personer at vide hvad pigerne og klinikerne betaler i husleje

Det rager sku da ikke jer vi køber en dejlig service

Tænk at i gider bruge tid på det

Og der er da slet ingen piger eller kliniker der behøver at forsvare sig selv over for jer

Det er jo ikke huslejens størrelse i sig selv, der er interessant - det der er interessant, er derimod at finde ud af om pigerne får det ud af det, som de fortjener, har det godt og ikke bliver tørret af div. bagmænd - og det kan du vel ikke have noget imod?

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle pigerne der har været inde og forsvare deres arbejdsplads her, er blevet høvlet ned, rent ud sagt og ligegyldigt hvad vi kom op med at tal og priser, så sidder de fleste herinde med deres egen lille lommeregner, kalder os løgnere og glemmer dog halvdelen der skal tages i betragtning for at drive sådan et sted..

Det er desværre forventeligt - emnet er meget følsomt, og folk få meget let ondt i "bagdelen" :sad:

Det er ligesom når man har forhandlet sig til en god lønforhøjelse hos chefen. Hvis man siger det til kollegaerne, så bliver der ramaskrig.

Trist at folk ikke bare lytter og er glade for de har steder som kører, piger som er glade og gæster som er tilfredse. Har aldrig i mit liv prøvet at folk pludselig skal vide hvad lønnen er, hvad de tjener og skal stå skoleret.. Det klæder bestemt ikke nogen at gå i så små sko, at vi som selvstændige steder og piger skal fremlægge vores regnskaber overfor andre end SKAT, revisor, advokat og os selv.. Det gør de da bestemt ikke ude på den anden side af vores branche..

Jeres præcise tal er jeres egne. Men der kan vel ikke går noget af jer, vis i på jeres hjemmeside, f.eks. skriver at en pige MAKSIMALT kommer til at betale xx dkr. for en vagt hos jer, men at det i øvrigt er til individuel forhandling?

Har aldrig selv haft interesse i hvad mine chefer puttede i lommen, jeg passede mit arbejde og blev belønnet derefter..

Pigerne er vel ikke "ansat" på et bordel, og der eksisterer vel heller ikke et decideret chef/ansat forhold mellem pige og bordelejer? Det er vel nærmere et tæt samarbejde mellem to individuelle erhvervsdrivende?

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom lige af med mit spøgelse.....han optræder normalt kun om natten hvor jeg tager en løbetur med ham....

Men øvelsen må vel være at pigen er tryg og glad og føler sig sikker (bagmænd/dame )

Øvelsen går vel på at pigen syntes at indtjening står mål med udgifterne......og de er glade....følrer sig trygge og ordentligt behandlet

Hvad så prisen er for det kan jo faktisk i denne gråsone være totalt ligemeget.....hvis alle er tilfredse?

Huslejen på et sted?, burde man ikke hellere se på om pigen har det godt?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen Cherie dit argument med om pigen er tryg og glad afhænger jo af, om der er 'gennemsigtighed i markedet', dvs. om pigen har den nødvendige information til at træffe et rationelt valg som pristager.

Ellers er det blot en liberalistisk floskel om, at 'hvor der er en glad køber, er der også en glad sælger'.

I øvrigt er det en god betragtning den med samarbejdet mellem to erhvervsdrivende...desværre er det ikke kutyme i denne branche, der altid har været hjemsøgt af fidusmagere og alfonser, der for alt i verden søger at suge penge ud af de arbejdendes lommer.

Og jo...det er en vigtig 'understøttende funktion' at stille hus til rådighed, levere møblement, kondomer, håndklæder og vask og sammensætte vagtplan og sætte annoncer i, løbe den risiko generelt ...

Men det er den onde lyne mig IKKE en funktion, der er de penge værd, som reelt betales den. Nogle klinikker har jo haft op til 4-5 piger på om dagen...og til kr. 500-1.000) i husleje pr. pige pr vagt giver det jo en helt sindssyg advance klinikadresserne taget i betragtning! 

Er jo også derfor 'organized crime' har været så involveret i branchen....logisk nok

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men øvelsen må vel være at pigen er tryk og glad og føler sig sikker (bagmænd/dame eller ek)

Øvelsen går vel på at pigen syntes at indtjening så mål med udgifterne......og de er glade....følrer sig trukke og ordentligt behandlet

Øvelsen går på at sikre, at en "svag" pige ikke bliver fuppet til at tro, at hun bliver behandlet ordenligt, selvom hun ikke bliver det.

Jeg ved godt, at det er utopisk at tro, at der vil blive mere åbenhed omkring prisfastsættelsen på bordelvagter. Alle oplysninger der bliver lagt på bordellernes hjemmesider, bliver selvfølgeligt brugt af SKAT og Politi til fastsættelse deres "skøn" mht. overskud for den enkelte pige og bordelejeren. Og disse har derfor ingen interesse i at der bliver lagt flere oplysninger frem end højest nødvendigt.

Problemet er bare, at når myndighederne opfører sig således(med lovgivernes velsignelse), så stiger risikoen for at "svage" piger bliver udnyttet af ågerkarle.

Og så er vi tilbage til start.... nemlig at lovgivningen burde laves om....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øvelsen går på at sikre, at en "svag" pige ikke bliver fuppet til at tro, at hun bliver behandlet ordenligt, selvom hun ikke bliver det.

Jeg ved godt, at det er utopisk at tro, at der vil blive mere åbenhed omkring prisfastsættelsen på bordelvagter. Alle oplysninger der bliver lagt på bordellernes hjemmesider, bliver selvfølgeligt brugt af SKAT og Politi til fastsættelse deres "skøn" mht. overskud for den enkelte pige og bordelejeren. Og disse har derfor ingen interesse i at der bliver lagt flere oplysninger frem end højest nødvendigt.

Problemet er bare, at når myndighederne opfører sig således(med lovgivernes velsignelse), så stiger risikoen for at "svage" piger bliver udnyttet af ågerkarle.

Og så er vi tilbage til start.... nemlig at lovgivningen burde laves om....

Så provokerer jeg lige igen. :cool:  Som den nuværende lovgivning er udformet, beskytter den vel netop pigerne mod at blive udnyttet eller hvad?

§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand.

Stk. 3. Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Hører gerne forslag til en lov, der bedre kan bekæmpe udnyttelsen af pigerne.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

§234 Du må ikke udnytte piger, der modtager penge for sex  :-P

Ej det er jo tydelig, at lovgivningen er udformet for at prøve at forhindre at pigerne bliver udnyttet. Og den er jo egentlig lavet meget godt. Pigerne skal være selvstændige, må ikke arbejde i en klinik hvor hovedformålet er at tjene penge til ejeren. De skal enten have deres egen klinik, eller en klinik i fællesskab med andre piger, eller leje sig ind hos en anden workinggirl som udlejer sin klinik de dage hun ikke er der ( her skal det være non profit, altså total husleje delt med x antal dage, så det kun dækker faktiske udgifter)

Men den måde kører de fleste klinikker vist ikke på, så i teorien kan politi/skat tage ud og lukke langt de fleste klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Skal vi ikke bare begrave vores interne nysgerrighed her og nu. Der er kommet en del fornuftige svar fra pigerne om deres betaling til diverse steder, hvor de befinder sig godt og trygt. Og med den lettere syge verden vi nu engang lever i, så er det vel på sin plads at der er en sikkerhed i baglokalet som træder til hvis kunden ikke kan finde ud af og respektere pigens arbejde.

Hvad pigen betaler for den luksus hun nu får, må ligge på hendes skuldre og ikke os fyre der benytter os af deres gæstfrihed og service.

Hvad der mere bekymre mig er de piger som tager tøven på os fyre, deres forsinkelser og hvad end de må have af dårlige undskyldninger for ikke at møde os når der endelig er en fast aftale på plads, det er dem jeg kan pisse mig af over for.

Jeg har læst en del indlæg herinde på forum og kun de rigtige escort steder høre man kun godt om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

"Det er jo ikke huslejens størrelse i sig selv, der er interessant - det der er interessant, er derimod at finde ud af om pigerne får det ud af det, som de fortjener, har det godt og ikke bliver tørret af div. bagmænd - og det kan du vel ikke have noget imod? "

Nej det har jeg intet i mod

Men i finder sku da ikke ud af noget ved at sidde bag jeres computere og skrive kommentarer

Jeg mener selv at vis en pige mener hun betaler for meget i leje så må hun selv gøre noget ved det

Men vis i tror det hjælper at sidde og skrive herinde hvilket jeg nok er 100% sikker på at det ikke gør så vejr skod

Redigeret af Ung-Bruger

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad fanden vedkommer det mig, hvad en pige betaler for en vagt????? det eneste der betyder noget er vel om pigen har det godt og er tilfreds. og er hun ikke det så finder hun nok et andet sted, eller starter for sig selv. annoncer er faktisk  ikke hel  billige, ekstra-bladet tager omkring 15 kr. pr. ord. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hører gerne forslag til en lov, der bedre kan bekæmpe udnyttelsen af pigerne.

Nuværende rufferi-lovgivning afskaffes.

Og nye paragraffer om bordeldrift indføres:

Alle bordeller skal - tilsvarende almindelige arbejdspladser - have skriftligt nedskrevne regler om hvorledes de sikrer et godt arbejdsmiljø, som ligges frem i fuld offentlighed - f.eks. på hjemmeside e.lign.

Alle bordeller SKAL have faste priser for bordelvagter som ligges frem i fuld offentlighed på hjemmeside e. lign. (bordellet har dog ret til at ændre priserne 1 gang pr. halvår, med 3 måneders varsel).

Prisen for bordelvagter skal være omkostningsbaseret, hvilket bordelejeren skal kunne dokumenterer (skriftligt).

Bordellerne SKAL udstede fuldgyldig faktura til pigerne for bordelvagterne, hvorpå pigens virkelige navn og cvr. nr. skal påføres.

Bordellerne må IKKE benytte andre inkasso-metoder end almindelig kendte. Dvs. fremsendelse af kontoudtog, rykkerskrivelser og retslig inkasse. Bordellerne må IKKE tage telefonisk kontakt til pigerne pga. mellemværender.

Såfremt bordellerne benytter "alternative"/ulovlige indkrævningsmetoder, eller overtræder reglerne iøvrigt, straffes dette ved en omgående lukning af bordellet, herunder konfiskering af ejendom og inventar, samt bødeforlæg på ikke mindre end dkr. 50.000 for den der står som juridisk ejer/lejer af de lokaler som bordellet drives fra.

Pigerne får mulighed for at klage over "bordel-lejen", på samme måde som lejere af bolig har mulighed for at klage over lejen til LLO. Til det formål, oprettes SLO (Sexarbejdernes Landsorganisation).

Ovenstående er bare FORSLAG!!! De er inspireret af reglerne for almindelig udlejning at bolig til private samt nuværende arbejdsmiljøregler, og de er IKKE fuldt ud gennemtænkt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad fanden vedkommer det mig, hvad en pige betaler for en vagt?????

Tjaa, og hvad fanden vedkommer det dig, hvilket kød de putter i frost-lasagnen!??! Dder er jo alligevel ingen der kan smage forskel på rottekød og hestekød....

Det er et spørgsmål om, at forbrugerne skal have nogle valide oplysninger, som de kan basere deres valg af leverandør på.

det eneste der betyder noget er vel om pigen har det godt og er tilfreds.

Ja, men det har du kun producentens ord for... dvs. ikke valide oplysninger.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nuværende rufferi-lovgivning afskaffes.

Og nye paragraffer om bordeldrift indføres:

Alle bordeller skal - tilsvarende almindelige arbejdspladser - have skriftligt nedskrevne regler om hvorledes de sikrer et godt arbejdsmiljø, som ligges frem i fuld offentlighed - f.eks. på hjemmeside e.lign.

Alle bordeller SKAL have faste priser for bordelvagter som ligges frem i fuld offentlighed på hjemmeside e. lign. (bordellet har dog ret til at ændre priserne 1 gang pr. halvår, med 3 måneders varsel).

Prisen for bordelvagter skal være omkostningsbaseret, hvilket bordelejeren skal kunne dokumenterer (skriftligt).

Bordellerne SKAL udstede fuldgyldig faktura til pigerne for bordelvagterne, hvorpå pigens virkelige navn og cvr. nr. skal påføres.

Bordellerne må IKKE benytte andre inkasso-metoder end almindelig kendte. Dvs. fremsendelse af kontoudtog, rykkerskrivelser og retslig inkasse. Bordellerne må IKKE tage telefonisk kontakt til pigerne pga. mellemværender.

Såfremt bordellerne benytter "alternative"/ulovlige indkrævningsmetoder, eller overtræder reglerne iøvrigt, straffes dette ved en omgående lukning af bordellet, herunder konfiskering af ejendom og inventar, samt bødeforlæg på ikke mindre end dkr. 50.000 for den der står som juridisk ejer/lejer af de lokaler som bordellet drives fra.

Pigerne får mulighed for at klage over "bordel-lejen", på samme måde som lejere af bolig har mulighed for at klage over lejen til LLO. Til det formål, oprettes SLO (Sexarbejdernes Landsorganisation).

Ovenstående er bare FORSLAG!!! De er inspireret af reglerne for almindelig udlejning at bolig til private samt nuværende arbejdsmiljøregler, og de er IKKE fuldt ud gennemtænkt!!!

"Prisen for bordelvagter skal være omkostningsbaseret, hvilket bordelejeren skal kunne dokumenterer (skriftligt)."

Så har du netop genindført § 233 lige så hurtigt som du har afskaffet den. Den nuværende lovgivning er måske ikke så tosset alligevel. :cool: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Filosoffen skriver:

Omkostningsbaseret prisfastsættelse

Omkostningsbaseret prisfastsættelse er i grunden rimeligt ligetil. Det handler simpelthen bare om, at man skal finde sine variable omkostninger pr. enhed. Når man har det beløb, så tillægger man en ønsket profit. Det vil sige, at hvis dit produkt koster 20 kr. at producere, og du ønsker at have en profit på 25 %, så vil prisen på produktet blive 25 kr. ud fra den omkostningsbaserede prisfastsættelse.

Hvilken profit er så acceptabel????? eller vil du have det til at være non-profit selvskab??? Ikke helt rigtig Starson.... Denne linie ligger faktisk op til, der må tjenes på pigerne ;-)
Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...