Hop til indhold
Guest hovedloesrytter@gmail.com

MIKI udeblev

Recommended Posts

Guest hovedloesrytter@gmail.com

https://annoncelight.dk/showad/248143

Vidste faktisk ikke at man kunne udeblive fra en in-call, men åbenbart er det muligt.

Hun har ellers et par anmeldelser herinde, men det bliver så ikke fra mig hun får ros med på vejen. Jeg skriver da jeg ankommer, og et par minutter efter uden svar.

Efter en rum tid prøver jeg at ringe, det kunne jo være hun ikke lige så mobilen. Ingen svar desværre, hverken på opkald eller sms efter et kvarters tid.

Som en sidenote var stedet ret skummelt - metal var sat op som var det en lejr og man kunne ikke komme gennem døren. Men værst af alt var der en på 1. Sal i nabohuset der sad og tog fotografier ud af vinduet. Nu er jeg ikke bly over mit udseende, men der er bedre tidspunkter til at tage det nye tinderfoto.

Jeg ved ikke om personen tog billeder af alle der koæ til huset eller blot ikke kunne holde sig tilbage ved undertegnede, men det er i hvert fald ikke noget der skal gentages.

Hvis i vil høre mit råd så hold jer væk drenge! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ingen grund til at holde sig væk fra det sted....det afhænger helt af hvem der er der. Du har måske bare været uheldig - det har jeg også prøvet engang. 

Har dog heller aldrig set nogen som helst naboer i vinduerne.

Ét eller andet sted mærkeligt at lave en anmeldelse af en pige man ikke har mødt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Ét eller andet sted mærkeligt at lave en anmeldelse af en pige man ikke har mødt :wacko:

Dog relevant oplysning er at hun ikke kan overholde hendes aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 6 timer siden:

Dog relevant oplysning er at hun ikke kan overholde hendes aftaler.

Har I overvejet den mulighed, at pigen har spottet TS på afstand og måske kender ham privat? Eller bare ikke ønsker besøg af ham?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Har I overvejet den mulighed, at pigen har spottet TS på afstand og måske kender ham privat? Eller bare ikke ønsker besøg af ham?

Det retfærdiggør i min optik stadig ikke at udeblive uden at give besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Det retfærdiggør i min optik stadig ikke at udeblive uden at give besked.

Sommetider kan trælse handlinger være nødvendige. Hvis min chef stod udenfor, kunne jeg godt lade være med at åbne døren OG tage telefonen…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Sommetider kan trælse handlinger være nødvendige. Hvis min chef stod udenfor, kunne jeg godt lade være med at åbne døren OG tage telefonen…..

Det kan jeg godt forstå, men i det tilfælde ville jeg forvente i det mindste at modtage en sms om at du aflyste vores aftale. 

Du synes garanteret også at no-shows er en irriterende tidspilde - det gør vi også på den anden side af skranken, for selvom vi ikke tager penge for vores tid så er den stadig noget værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Det kan jeg godt forstå, men i det tilfælde ville jeg forvente i det mindste at modtage en sms om at du aflyste vores aftale. 

Du synes garanteret også at no-shows er en irriterende tidspilde - det gør vi også på den anden side af skranken, for selvom vi ikke tager penge for vores tid så er den stadig noget værd.

Selvfølgelig ville jeg sende en sms, men pigen kan have handlet i panik. Der er altid to sider af samme sag, vi har kun hørt fra TS. Flere andre har gode oplevelser med hende….

Jeg undlader yderligere afsporing og smutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 17 minutter siden:

Har I overvejet den mulighed, at pigen har spottet TS på afstand og måske kender ham privat? Eller bare ikke ønsker besøg af ham?

Det lyder ikke sandsynligt.  Hun er kun på besøg i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hovedloesrytter@gmail.com

Nu er det ikke min intention at bruge en masse tid og energi på det her. Jeg er forbløffet over responsen, ved ikke lige hvad jeg ville få ud af at opfinde en historie om en tilfældig glædespige.

Tror også til dels jeg var irriteret over at køre en time for at stå et skummelt sted, med folk der tager billeder, og en aftalepartner der ikke svarer.

Hvis i vil have bevis sender jeg gerne beskedhistorikken på PM, der er ikke noget farligt i den men forstår på praksis herinde at man normalt deler den slags i det private.

Det er en lidt vild ide at jeg skulle kende hende i virkeligheden, ved godt du er reel Liv, og selvfølgelig må man afvise på ethvert grundlag. Men det kræver lidt at man faktisk afviser og ikke bare efterlader folk på en mørk vej uden respons...

Også, blot til info, er jeg en yngre fyr der ankom nybadet og i pænt tøj, fordi jeg ved det nok er en tanke der popper op for nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre en kedelig tendens til at have mistro til nye brugere her på sitet. Laver man en god anmeldelse, er man pigen selv eller hendes pimp og laver man en dårlig anmeldelse er man ude på at ødelægge pigens forretning. 

Jeg oplevede det selv da jeg oprettede min bruger herinde for en måneds tid siden - men fortvivl ikke, hvis du fortsætter med at deltage aktivt herinde bliver du hurtigt accepteret.

Jeg håber på at kunne læse om dine beretninger i fremtiden - både gode som dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu nogle typer som tror de får en masse ud af at skrive dårligt om en pige de ikke har været så heldige med, af den ene eller anden grund. Man opnår kun én ting ved dette.....dårlig carma.

Mit bedste råd når man har en rigtig træls oplevelse som trådstarterer: Glem det hele, og op på hesten efter nye eventyr, som er sjovere at huske. Som Liv siger....Hun KUNNE jo ha' sine grunde til ikke at reagere af en årsag som vi ikke kender. Og det må man respekterer....det ville de fleste nok gøre alligevel, hvis hun meldte tilbage og sagde nej tak. Men selvfølgelig er det en træls oplevelse hvis man står dér med pikken i hånden og håret tilbage, og måske har brugt en fandens energi på at finde på en dårlig undskyldning for at komme hjemmefra.

Nogen gange glemmer vi bare, hvor taknemmelige vi burde være over at nogen piger/kvinder overhovedet vil lukke os ind selvom det er mod betaling. Det er efter min opfattelse modige piger selvom vi lever i et nogenlunde roligt samfund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Der er nu nogle typer som tror de får en masse ud af at skrive dårligt om en pige de ikke har været så heldige med, af den ene eller anden grund. Man opnår kun én ting ved dette.....dårlig carma.

Mit bedste råd når man har en rigtig træls oplevelse som trådstarterer: Glem det hele

Jeg er uening. Anmeldelser af dårlige oplevelser er mindst lige så vigtige at dele som oplevelser af positive oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Der er nu nogle typer som tror de får en masse ud af at skrive dårligt om en pige de ikke har været så heldige med, af den ene eller anden grund. Man opnår kun én ting ved dette.....dårlig carma.

Mit bedste råd når man har en rigtig træls oplevelse som trådstarterer: Glem det hele, og op på hesten efter nye eventyr, som er sjovere at huske. Som Liv siger....Hun KUNNE jo ha' sine grunde til ikke at reagere af en årsag som vi ikke kender. Og det må man respekterer....det ville de fleste nok gøre alligevel, hvis hun meldte tilbage og sagde nej tak. Men selvfølgelig er det en træls oplevelse hvis man står dér med pikken i hånden og håret tilbage, og måske har brugt en fandens energi på at finde på en dårlig undskyldning for at komme hjemmefra.

Nogen gange glemmer vi bare, hvor taknemmelige vi burde være over at nogen piger/kvinder overhovedet vil lukke os ind selvom det er mod betaling. Det er efter min opfattelse modige piger selvom vi lever i et nogenlunde roligt samfund.

GPer råber generelt op om no shows er et stort problem. 

Ret skal være ret, hvis de forventer vi melder fra, så bør det os gælde den anden vej rundt.

Om pigen har set TS, og tænkt, 'Ej ham har jeg ikke lyst til at have besøg af' Så skriv da til ham, enten sandheden eller skriv der er kommet noget i vejen. Det andet er ghosting, og hvis det sker nok gange, og folk laver anmeldelser hvor dette fremgår, så ødelægger det hendes ry på sig. 

Eller os kunne hun have skrevet senere, hvis noget var kommet i vejen og hun ikke havde mulighed for at skrive lige præcist der. 

Jeg vil da have mere respekt, for en der måske skriver senere og undskylder hendes manglende svar, end en der slet ikke svarer overhovedet.

Jeg kan godt give dig ret i, at man skal op på hesten igen, men i og med vi har et forum som EG, så bør det os benyttes, om man er ny eller gammel bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 11 timer siden:

Jeg er uening. Anmeldelser af dårlige oplevelser er mindst lige så vigtige at dele som oplevelser af positive oplevelser. 

I såfald er du da også en egoist!

Ja anmeldelser gode som dårlige er begge vigtige. Men det her er ikke en anmeldelse af pigen efter som han ikke har mødt hende. Det her er et surt opstød fra en der fyler sig snydt. Kom dog videre mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

GPer råber generelt op om no shows er et stort problem. 

Ret skal være ret, hvis de forventer vi melder fra, så bør det os gælde den anden vej rundt.

Om pigen har set TS, og tænkt, 'Ej ham har jeg ikke lyst til at have besøg af' Så skriv da til ham, enten sandheden eller skriv der er kommet noget i vejen. Det andet er ghosting, og hvis det sker nok gange, og folk laver anmeldelser hvor dette fremgår, så ødelægger det hendes ry på sig. 

Eller os kunne hun have skrevet senere, hvis noget var kommet i vejen og hun ikke havde mulighed for at skrive lige præcist der. 

Jeg vil da have mere respekt, for en der måske skriver senere og undskylder hendes manglende svar, end en der slet ikke svarer overhovedet.

Jeg kan godt give dig ret i, at man skal op på hesten igen, men i og med vi har et forum som EG, så bør det os benyttes, om man er ny eller gammel bruger.

Det hele er gisninger og gætterier....Ingen ved reelt hvad der ligger til grund for pigens ageren eller mangel på samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 minutter siden:

I såfald er du da også en egoist!

Ja anmeldelser gode som dårlige er begge vigtige. Men det her er ikke en anmeldelse af pigen efter som han ikke har mødt hende. Det her er et surt opstød fra en der fyler sig snydt. Kom dog videre mand!

Du må kalde mig lige præcis hvad der får dig til at føle dig godt tilpas. :)

Nej, det er ikke en anmeldelse af pigen, men en anmeldelse af den oplevelse som pigen gav ham - netop oplevelsen af at blive brændt af. Nu har den pågældende pige mange gode anmeldelser bag sig, så at det er sket en enkelt gang skræmmer mig ikke, men ser vi at de næste 10 anmeldelser beskriver samme oplevelse ville jeg da nødigt spilde min tid på at lave en aftale med hende.

Big3lover skrev, for 12 minutter siden:

Det hele er gisninger og gætterier....Ingen ved reelt hvad der ligger til grund for pigens ageren eller mangel på samme.

Der er da ikke nogen der har antaget hvorfor at trådstarter er blevet brændt af, han har blot konstateret at det er sket. Hvem ved, måske har hun endda en god grund, men i min optik er det mindste man kan gøre at give besked om at en aftale ikke bliver til noget alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 9 timer siden:

Du må kalde mig lige præcis hvad der får dig til at føle dig godt tilpas. :)

Nej, det er ikke en anmeldelse af pigen, men en anmeldelse af den oplevelse som pigen gav ham - netop oplevelsen af at blive brændt af. Nu har den pågældende pige mange gode anmeldelser bag sig, så at det er sket en enkelt gang skræmmer mig ikke, men ser vi at de næste 10 anmeldelser beskriver samme oplevelse ville jeg da nødigt spilde min tid på at lave en aftale med hende.

Der er da ikke nogen der har antaget hvorfor at trådstarter er blevet brændt af, han har blot konstateret at det er sket. Hvem ved, måske har hun endda en god grund, men i min optik er det mindste man kan gøre at give besked om at en aftale ikke bliver til noget alligevel.

Præcis.....Det virker som en enlig svale, og det er det som regel også når vi ser den slags anmeldelser. Netop derfor er jeg meget forbeholden over for det der bliver skrevet.

Men i og med det er en enlig svale, gør det jo så meget mere sandsynligt at hun har haft sine grunde....som vi jo netop IKKE kender.

Jeg håber da virkelig at den stakkels "afbrændte" trådstarter kommer videre med sit liv :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Præcis.....Det virker som en enlig svale, og det er det som regel også når vi ser den slags anmeldelser. Netop derfor er jeg meget forbeholden over for det der bliver skrevet.

Men i og med det er en enlig svale, gør det jo så meget mere sandsynligt at hun har haft sine grunde....som vi jo netop IKKE kender.

Jeg håber da virkelig at den stakkels "afbrændte" trådstarter kommer videre med sit liv :-) 

En grund kunne jo være hun eller hendes chauffør kendte stedet, da de kom frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hovedloesrytter@gmail.com

Så folkens, nu syntes jeg vi skal dæmpe temperaturen herinde lidt og komme videre i livet.

Jeg har forsøgt at være sober her, men det korte af det lange er at hun dobbeltbookede og ignorerede mine beskeder. Gad ikke løbe ind i laaaang smøre om det, og vidste ikke det betød så meget for folk om hvad årsagen var, troede egentlig det var komplet ligegyldigt - men der var en anden derinde, kunne høre dem tale om bad fra haven.

Jeg kender ikke Miki, jeg har fine oplevelser med andre, og så må det ligesom være det. Resten må stå for jeres egen regning.

Man kan vidst ikke lukke tråde herinde, og aner ikke om moderatorerne er aktive, men jeg lukker den i hvert fald her fra min side.

Hyg jer derude, pas på jer selv, og husk at melde fra hvis i ikke kan. Så er der ingen af os der spilder vores tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har denne uge besøgt en anden pige som er på samme adresse som Miki.

Her var der opstået samme problem, nemlig en dobbeltbooking. Jeg blev bedt om at vente, men efter 25 minutter gad jeg ikke og kørte min vej. Hele SMS korrespondancen var meget forsinket. Derudover stod der en anden mand og ventede ved døren, og han stod der sgu også i lidt tid.

Et par dage efter prøvede jeg igen, hvor det var en meget langsom proces, og jeg blev budt velkommen af en pige som ikke var dem samme på billedet(en HELT anden)

Hun var dog meget køn og flink, men alt var bare langt under det som man er vant til ift service, aftale og diskretion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...