Hop til indhold
Guest hovedloesrytter@gmail.com

MIKI udeblev

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, den 10.7.2023 at 21:34:

Skriver du ikke lige en anmeldelse af dit besøg?

Mit besøg?

Savner du lige lidt, at sidde og hive dig i elastikken til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 8 timer siden:

Mit besøg?

Savner du lige lidt, at sidde og hive dig i elastikken til? 

Aner ikke om dine anmeldelser giver anledning til det, da du jo aldrig skriver nogen. Du kommer jo altid til skade på vej til gp’en. :D  :D 

 

 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Aner ikke om dine anmeldelser giver anledning til det, da du jo aldrig skriver nogen. Du kommer jo altid til skade på vej til gp’en. :D  :D 

 

 

Kan du nævne mere end én gang ? 

Men selvfølgelig overdrivelse fremmer forståelsen. Tænker der er andre tidspunkter hvor du har behov for overdrivelse..... ;-)

Du kumme jo selv komme igang med at skrive en anmeldelse,  hvis du ellers komme ud? :-D

 

Jeg besøgte hende, sidste dag, sidste gang hun var i DK, og det lød ikke på hende som om at hun kom igen. Derfor lavede jeg ingen anmeldelser.  

Redigeret af Hfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, den 14.7.2023 at 16:30:

Kan du nævne mere end én gang ? 

Men selvfølgelig overdrivelse fremmer forståelsen. Tænker der er andre tidspunkter hvor du har behov for overdrivelse..... ;-)

Du kumme jo selv komme igang med at skrive en anmeldelse,  hvis du ellers komme ud? :-D

 

Jeg besøgte hende, sidste dag, sidste gang hun var i DK, og det lød ikke på hende som om at hun kom igen. Derfor lavede jeg ingen anmeldelser.  

Nu er hun så tilbage, så din oplevelse hos hende vil være brugbar nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 34 minutter siden:

Nu er hun så tilbage, så din oplevelse hos hende vil være brugbar nu. 

Med de dårlige oplevelser folk har med hende denne gang hun er i DK, og ingen faktisk har bekræftet at det er hende på billederne (Det var hende på billederne jeg besøgte) så ville en positiv anmeldelse af hende sidste gang hun var i Danmark være meget misvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...