Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/370087

det var mit andet besøg hos Lucia. Var liderlig og lidt i tidsnød denne gang, så tog 15 min med superfransk.

Hurtigt undervognsskyl til mig, og så gik hun ellers igang.

selvom hun er spansk, så er hendes franske evner også i høj klasse. Hun gav banditten en ordentlig tur. Og tog villigt imod hele skuddet i munden…som hun dog efterfølgende spyttede ud på badeværelset.

undervejs en masse spanske gloser, som jeg ikke forstår så meget af. Men hen imod afslutningen sagde hun dog “leche” flere gange. Jeg ved det betyder mælk på spansk. Så hvis det var “mælk” hun bad om, så gav jeg hende i hvert fald en pæn portion.

jeg er egentligt mest til danske piger, men har ladet mig friste af Lucia efter at have læst flere anmeldelser af hende herinde. Og hun er fandens fræk, så jeg kan kun give hende de bedste anbefalinger.

jeg kunne sagtens finde på at komme tilbage en anden gang. 
jeg har endnu tilgode at kneppe hende. Men jeg tror nu nærmere det bliver hende der knepper mig hvis det er. Hvis der først går ild i hende, så har jeg på fornemmelsen at hun er i stand til at kneppe mig midtover!

Lucia får 10/10

Stedet denne gang 8/10 OK diskret og med fine p-muligheder i gaderne omkring.

Gentagelsesrisiko 10/10

Redigeret af Molle37
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en farverig og dramatisk briefing. Hvad jeg ikke helt begriber er at man kan besøge en kvinde med så lækre former flere gange uden at have sex med hende (især indbyder hendes røv til en gevaldig doggy). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, 1 time siden:

Tak for en farverig og dramatisk briefing. Hvad jeg ikke helt begriber er at man kan besøge en kvinde med så lækre former flere gange uden at have sex med hende (især indbyder hendes røv til en gevaldig doggy). 

Jeg har haft sex med den kvinde 5-6 gange nu, og hver gang bliver bare vildere og vildere. Hun bad mig om at smække hende i røven, kneppe hende i munden og komme udover hendes bryster og mund. Jeg har prøvet stort alt med den kvinde pånær anal, fordi det gør hun ikke.  

Når hun bliver liderlig, så er hun ustyrlig. Et vildt glubsk dyr, som bare æder en levende. 

Så jeg forstår heller ikke, at du endnu ikke har haft sex med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, 1 time siden:

Lidt uheldig oversættelse? Hvad er det hun ikke tilbyder:

"- I do NOT offer Departures"

Skjold.

Jeg tror hun mener at hun ikke laver outcalls / besøger klienter. Hun tager kun imod der hvor hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 18 minutter siden:

Må jeg spørger hvordan vild.?:)

 

Der er masser af anmeldelser, så gå du bare igen med at studere Lucia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 7 timer siden:

Må jeg spørger hvordan vild.?:)

 

Hvordan vild? Læs min anmeldelse fra 2021. Jeg har haft ustyrlig sex med den kvinde massere af gange, og det bliver vildere og vildere for hver gang. Hun er en vaskeægte MILF, endda spansk MILF. Jeg besøgte hende tidligere idag, og det var noget af det bedste sex, jeg har oplevet. Der er ingen tvivl om, at hun nyder det, hun laver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 8 timer siden:

Hvordan vild? Læs min anmeldelse fra 2021. Jeg har haft ustyrlig sex med den kvinde massere af gange, og det bliver vildere og vildere for hver gang. Hun er en vaskeægte MILF, endda spansk MILF. Jeg besøgte hende tidligere idag, og det var noget af det bedste sex, jeg har oplevet. Der er ingen tvivl om, at hun nyder det, hun laver. 

Har taget springet. Og har en aftale med hende i dag. Glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, den 30.12.2023 at 09:43:

Og har en aftale med hende i dag. Glæder mig.

Hvordan gik det så, du blev vel næppe forhindret i sidste øjeblik :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, 1 time siden:

Hvordan gik det så, du blev vel næppe forhindret i sidste øjeblik :rolleyes:

Er det ham igen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, den 29.12.2023 at 17:01:

Er hun vild?

 

Golden - Eagle, jeg har besøgt Lucia flere gange, hun er både sød og rigtig flot pige, hendes engelske er ikke så godt, men hun kan virkelig fåen mand til, at føle sig som mand, stik pikken i hendes og hun klarer resten selv, men nogle fantatiske skedemuskler   Der bare malker og tømmer din pik, på hende ellers tager hun hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved ca., hvor hun holder til i Aarhus i denne omgang? :biggrin:

Kunne da godt lige bruge et sne-skrald, men vil helst ikke køre for langt…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved ca., hvor hun holder til i Aarhus i denne omgang? :biggrin:

Kunne da godt lige bruge et sne-skrald, men vil helst ikke køre for langt…

Hun er tæt på den nye hovedindgang til Den Gamle By.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, den 2.1.2024 at 21:13:

Hvordan gik det så, du blev vel næppe forhindret i sidste øjeblik :rolleyes:

Ej hun var fantastisk vild sød smuk. Dybt afhængige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...