Hop til indhold

Recommended Posts

BrandMand09 skrev, 1 time siden:

Not crazy - wild. I'm pretty sure it's a compliment.

 

Lucia Española skrev, 1 time siden:

I am crazy ?

OOh Lucia. Are you soon coming to Denmark again.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedthår skrev, 1 time siden:

Posible to visit you ?

PM me...

Lucia vil rigtig gerne have besøg, bare send en sms, det duer ikke, at ringe hendes engelsk er jeg til samtaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 7 timer siden:

Lucia vil rigtig gerne have besøg, bare send en sms, det duer ikke, at ringe hendes engelsk er jeg til samtaler

Lad dette svar blive den sidste ud i hvad diverse maskinoversættelser kan bruges til af markedsføring.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige vendt hjem fra endnu et besøg hos Lucia og ligger med et smil her på sofaen.

Lucia er en fantastisk kvinde hvor du, hvis du behandler hende med respekt, kan se frem til hed sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
IkkeSÅdum skrev, den 13.1.2024 at 17:43:

Er lige vendt hjem fra endnu et besøg hos Lucia og ligger med et smil her på sofaen.

Lucia er en fantastisk kvinde hvor du, hvis du behandler hende med respekt, kan se frem til hed sex.

Er hun behåret eller glat? Synes ikke jeg kan læse mig frem til det og vil ikke spilde hendes tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 20 timer siden:

Er hun behåret eller glat? Synes ikke jeg kan læse mig frem til det og vil ikke spilde hendes tid.

 

Hun er glatbarberet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...