Hop til indhold

Recommended Posts

sweetstone skrev, for 5 minutter siden:

100 % enig.

Hvorfor egentlig ?  Er det ikke dette Forum er til for … berette om ens oplevelser.   Men egen censur er åbenbart en disciplin man ønsker her ? 
jeg vil da være super ærgelig med at slikke en pige 5 minutter efter en tidligere kunde har tømt sig oppe i hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 38 minutter siden:

Hvorfor egentlig ?  Er det ikke dette Forum er til for … berette om ens oplevelser.   Men egen censur er åbenbart en disciplin man ønsker her ? 
jeg vil da være super ærgelig med at slikke en pige 5 minutter efter en tidligere kunde har tømt sig oppe i hende.  

Man behøver ikke dele alt, da ikke alle piger tilbyder alt udenfor menukortet til alle. Hvis man er bange for andre har tømt sig, så lad være med at slikke massage/glædespige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 3 minutter siden:

Man behøver ikke dele alt, da ikke alle piger tilbyder alt udenfor menukortet til alle. Hvis man er bange for andre har tømt sig, så lad være med at slikke massage/glædespige 

Det kan man gøre. Men måske forumet så er lidt skørt   Men godt at nogle så deler og oplyser til os andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper
Klipklap skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor egentlig ?  Er det ikke dette Forum er til for … berette om ens oplevelser.   Men egen censur er åbenbart en disciplin man ønsker her ? 
jeg vil da være super ærgelig med at slikke en pige 5 minutter efter en tidligere kunde har tømt sig oppe i hende.  

100 % Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange generaliseringer af thai'er i denne tråd. Sandheden er at der findes thaikvinder som ikke er så nøjagtige med beskyttelse og der findes dem som er. Og ingen af disse grupper når op i 90 %.

Lidt som det er med piger af andre nationaliteter. Surprise, surprise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes bare det er helt fint det bliver omtalt herinde og de forskellige thaipiger læser med.

Så kan det godt være de lige kan tjene en smule mere ved at tilbyde uden. Men så ved de nu at på lidt længere sigt er det en dårlig forretning at tilbyde sex uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu emnet skal være om oplevelsen med Lin, og ikke en snak om med eller uden eller andet omkring Thai, ellers kommer Admin blot og lukker tråden eller giver ferie og advarsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper
Lars40 skrev, for 47 minutter siden:

Husk nu emnet skal være om oplevelsen med Lin, og ikke en snak om med eller uden eller andet omkring Thai, ellers kommer Admin blot og lukker tråden eller giver ferie og advarsel. 

Og dele informationer der er relevante for, hvor vi ønsker at være kunder. 
Informationerne givet i denne tråd er meget relevante for mit valg……..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 10 timer siden:


Informationerne givet i denne tråd er meget relevante for mit valg……..

Det er dig frit for at starte din egen tråd i et andet forum , hvor den hører hjemme!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Det er dig frit for at starte din egen tråd i et andet forum , hvor den hører hjemme!!

Mange tak for at gøre mig opmærksom på muligheden fon en ny tråd - Det føler jeg dog intet behov for- Jeg foretrækker oplysninger findes undet findes  de enkelte pigers anmeldelser. Dette bliver min sidste bemærkning i denne tråd. 

Redigeret af Mr Piper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min favorit thaipige bruger altid gummi, hun er meget bestemt omkring det så det tror jeg på.

Til gengæld får jeg fransk uden med udløsning i munden. 

Men nogen garanti er det jo ikke jeg tror bare det er sådan. Jeg slikker hende gerne og missen er altid våd og superfrisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde halvanden time med Lin i går. Hun virkede mere afmålt og reserveret i starten end første gang jeg besøgte hende.hun huskede mig selvom det er over et år siden. 

Hun startede som sædvanlig med dejlig massage. Hun kan skam godt massere, men det er ikke den hårdeste massage. Selv ikke når hun træder på een føles det rigtig hårdt. Til gengæld er hun så lille og spinkel at man kan mærke knoglerne når hun sidder på een; "Nå det var så skambenet og der var sædebenet". Hun sutter virkelig dejligt. Godt med sug, langsomt i begyndelsen, men hurtigere senere. Det er begrænset hvor dybt hun kan gå med den lille mund, men hun tager hænderne til brug. I 69 skal man tage sig agt for ikke at komme blot ved synet af den fine lille fisse. Hun nyder virkelig at blive slikket. En finger i fissen medførte højlydte støn, og i guder hvor er hun stram dernede. Jeg ville have svoret at der ikke er plads til en gennemsnitlig pik.

Hun var lidt modvillig mod at kysse i starten. Det respekterede jeg og kyssede i stedet hendes hals. Hun startede med at ride mig, hvorefter jeg tog hende i doggy. Den lille røv, altså. Syn for guder. Min favoritstilling er hende på maven med en pude under hoften. Her kan jeg ramme hendes g-punkt og trænge dybt ind, imens jeg stimulerer hendes klit med den ene hånd og kysser hendes øvre ryg og nakke. Det virkede til at hun også nød det. I hvert fald fandt hun min hånd og knugede den til sig. Jeg trak mig ud og tog en kort pause hvor jeg bare nød synet af den smaskvåde fisse og lille runde røv. Jeg gramsede, suttede og slikkede det bedste jeg har lært. Mums.

Vi sluttede i missionæren og nu opsøgte Lin selv min mund og der var ingen tilbageholdenhed med tungekys. Det er super frækt at man kan tænde hende undervejs. Tror hun er vant til at mænd eksploderer efter 3 minutter i hendes stramme lille hul.

Rigtig god oplevelse. Men jeg fornemmer også lidt at hun måske snart har brug for en pause.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 24.7.2023 at 16:03:

Men huskereglen er, at får man noget som er uden for menukortet, så hold kaje med det. Uanset hvad, så synes jeg det er dårlig stil af Kiilii.

Det synes jeg godt nok er at røvrende sine gæster og faktisk synes jeg det er utrolig dårlig stil at i som gæster deltager i den form for "tys-tys" bedrag.. Hvordan ville i selv have det hvis i vidste i havde slubret sidste gæsts sæd i jer og slet ikke pigens safter.. Nogen er måske ligeglade og for andre er det et kæmpe overgreb.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det synes jeg godt nok er at røvrende sine gæster og faktisk synes jeg det er utrolig dårlig stil at i som gæster deltager i den form for "tys-tys" bedrag.. Hvordan ville i selv have det hvis i vidste i havde slubret sidste gæsts sæd i jer og slet ikke pigens safter.. Nogen er måske ligeglade og for andre er det et kæmpe overgreb.. 

Enig 

IMG_2760.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle der har besøgt Lin pigen kan kommentere. Alt andet  tages i debat. Der er et par stykker der ikke deltager i tråd mere.   

Keeper

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg besøger en glædes pige feks Lin, som for øvrigt er rejst hjem nu, gør jeg mig ingen forestilling om at jeg er noget specielt i hendes verden, men hvis jeg er så heldig og få en oplevelse/ydelse med hende, som hun ikke reklamerer med, ville jeg personligt holde den for mig selv, og nyde det, føle mig speciel udvalgt og komme og få det igen og igen, og se hvad tiden bringer. Men sådan er vi så forskellige at nogen fortæller/praler med deres oplevelse med risici for at ødelægge kvindens forretning, at kvinden ikke ønsker at se personen igen, skaber problemer for kvinden, hendes udlejer familie med mere, men sådan er vi så forskellige, jeg ville holde det for mig selv, hvis jeg fik noget som ikke stod i annoncen.

Og jeg er fuldstændig lige glad med hvad I andre har fået, om hun smager af sæd, har kønssygdomme eller hvad man kan forestille sig, jeg kender hendes grund til at være der, hun kender min grund til at komme, og hvis jeg tænker på alle de forbehold I snakker om, skulle jeg enten blive hjemme, eller besøge Lin og tage mine forbehold for hvor mine grænser går, og stole på at Lin har vasket sig, og er ren ude og inde, såvel som hun forventer af mig, at jeg er ren og sygdomsfri, når jeg besøger hende, ellers ville jeg både ødelægge oplevelsen for Lin og mig selv, hvis jeg skulle tage alle de forbehold.

Bliv hjemme, eller spring ud i det og få en dejlig oplevelse med hjem af de dejlige kvinder, som jeg har den dybeste respekt for, som giver så meget af sig selv, som jeg aldrig selv kunne gøre.

Tak for jer dejlige kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror den oplevelse jeg havde spist med Lin er I top3. Hun er fantastisk. Vil jeg besøge hende igen. Ja helt sikkert. Håber hun snart kommer igen. De bedste anbefalinger herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...