Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Mr Piper

Jeg fik masser af dybe lækre tungekys. 
Tænker denne del kommer an på kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Lin og kan godt forstå de gode anmeldelser. Jeg tog 30 min FP, men var ikke så interesseret i massage, så da Lin spurgte om "massage or just fun" sagde jeg just fun. Ikke fordi jeg havde forventet at ligge og hamre i samfulde 30 minutter, men undrede mig alligevel lidt da hun gav mig en ret grundig knæ-massage :wacko:

Nå, men det var meget rart og massagen bevægede sig længere op og samtidigt smed hun tøjet. Jeg fik et meget indlevet blow (uden) og et inciterende pussy-slide og så var jeg klar til sidste akt, hvor jeg fik lov at bruge et af de medbragte Skyns. Der ventede mig en overraskelse, for Lin er sandelig mindst ligeså stram, som der skrives om. Jeg har faktisk ikke prøvet noget lignende før (men jeg gør det heller ikke så meget i Thai'er) og selvom jeg god kan lide en følelse af god kontakt, var det lige før, det var for stramt.

Jeg kørte altså ret forsigtigt frem og tænkte at det ville løsne op undervejs, men det skete faktisk ikke. Lin er fantastisk sød og dejlig :wub:, men det var lige før at det var en showstopper. Tænk at jeg skulle prøve det.

Men Lin får altså en anbefaling herfra - det fortjener hun !

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, den 20.7.2023 at 17:16:

meget tæt på at være på niveau med Cherry

Men dog kun tæt på ;)

De er begge dejlige, men Cherry er et hak højere imo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lin for anden gang i dag.

Og jeg beklager det måske er svært at læse det hele.. Jeg er bare en dum håndværker som ikke kan finde ud af kommaer.

Ved det første besøg blev jeg også modtaget af en thai kvinde der snakkede dansk men jeg tænkte ikke over at spørge hvem hun var. Jeg tror det er en mutter der også svarede på sms da der også blev svaret på dansk. Andet besøg blev jeg modtaget af Meena i døren da Lin ikke var helt klar, som jeg også tror var den der svarede på beskederne ved det andet besøg da der blev svaret på engelsk.

Vil sige at kemien betyder meget for hvad du får ud af dit besøg hos Lin. Det er ikke som hos Jenny i taastrup hvor hun gennemknepper dig fra første øjeblik du ligger dig på briksen.

Ved det første besøg var hun temmelig akavet og bekymrede sig en del om tiden. Måtte også kæmpe lidt med hende om hvilke service jeg faktisk havde aftalt og betalt for, som sendte hende ud af rummet og ud til mutter for at snakke om hvad jeg havde snakket med hende om i telefonen. Jeg havde købt 1 time FP med "2 gange" og lidt extra til 2500kr i det hele.

Jeg startede med at sidde og vente til 5 minutter efter min aftale skulle ha startet da Lin ikke var klar, og blev så rykket ind i et større rum end det jeg havde ventet i. Så var der alt balleden med hvad jeg aftalt over tlf, så vi startede først 10-15 minutter efter tiden jeg skulle møde op, lidt træls eftersom Lin mente at timen startede fra da jeg ankom.. Sikkert fordi de havde booket en aftale med kun et par minutter til hun kan gå i bad. Tror hun har temmelig travlt for tiden.

Selve seancen var som tidligere nævnt, lidt akavet. Det startede med lin kravlede op på briksen hvor jeg lå og ventede og begyndte at smøre os begge ind i noget neutralt parfume fri olie hvorefter hun begyndte på noget b2b som ikke varede mere end 2 minutter, og så lige 30 sekunder blowjob som jeg næsten ikke kunne mærke da hun giver et meget blødt blow (Ligesom Nina, bare endnu blødere) og så gik det over til pussy slide som var ganske udemærket, men det var også kun lige 2 minutter, det hele foregik bare lidt for hurtigt. Jeg skulle måske bare ha sagt noget men da hun gik fra at gnubbe pikken op og ned af hendes bitte små skamlæber til at sætte så på den så havde jeg ikke lyst til at gå tilbage til det andet. Og gud hvor er hun stram. Men hun er stadig dejlig blød så det er slet ikke ubehageligt som det nogen gange kan være når det er for stramt. Det er seriøst en af de bedste fisser jeg har prøvet. Hun startede med at ridde lidt, både i squat position og cowgirl. Hun gik lidt vildt til den i cowgirl og jeg røg ud et par gange, det synes jeg alle piger tager som en invitation til at skifte position, næsten som om det er med vilje. Og i dag var ikke nogen undtagelse så vi skiftede over til lidt doggy og hold kæft et dejligt syn, hendes røv i vejret og min pik der stødte ind og ud. Jeg holder sjældent længe i doggy og der gik heller ikke mere end 2 minutter før jeg træk ud og sluttede af på hendes ryg med hånden, fordi, som hun havde sagt mens hun red på mig, "im not on pill, no finish inside". Tror ikke hun er klar over man kan blive gravid af precum eller også gider hun bare ikke skulle vaske det hele ud hver gang, normalt er det en deal breaker for mig men hun er sgu for lækker til jeg kan sige nej.

Det blev til en stille og rolig ryg massage eftersom jeg har en rygskade. Vi endte med at snakke om lidt af hver under massagen og jeg kunne mærke at hun slappede meget mere af og blev meget mindre tid stresset end i starten.

Anden omgang startede meget bedre end første omgang og kunne mærke på hende hun var meget mere afslappet og tændt end i starten. Vi startede med en omgang 69 som hun virkelig godt kunne lide. Elsker hvordan man kan fornemme hvor meget de nyder at blive slikket ved at de sutter dybere og hårdere end normalt. De ender nogen gange med at gagge dem selv på trods af de ikke normalt deepthroater overhovedet. Det endte med at være de samme positioner, dog med et lille forsøg med missionær uden det store held da der var lidt for stor størrelse forskel til det var behageligt for hende. Jeg er en stor gut, både bred og høj. Jeg sluttede af med et hurtigt bad for at skylle olien af og gik ud af døren et par minutter over de 60 min jeg havde købt.

 

Andet beøsg startede ud med at kæmpe smil og kæmpe krammer da hun så jeg var kommet tilbage. Vi havde også en bedre seance fra start til slut. Det kørte lidt ligesom den bedre anden halvdel fra mit første besøg, men ikke særlig meget bedre. Jeg havde håbet på lidt mere gfe, men på trods af man kan mærke hun nyder det mere og mere, så mangler der bare noget. 

Jeg ved ikke rigtig om jeg vender tilbage til et 3 besøg. Jeg ved Niki, som jeg har besøgt 3 gange, kommer tilbage snart og der har jeg skide god kemi.

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chocholade skrev, for 27 minutter siden:

Der er så en mindre på listen. Mange tak.

Du kan krydse 90% af thai af så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Efter af have læst hun knepper uden, har jeg også besøgt hende for sidste gang. :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiillii skrev, for 41 minutter siden:

Du kan krydse 90% af thai af så.

Selv om det lyder vildt med 90 pct er der noget om snakken.  Thai pigerne ser meget anderledes på det med kondom.  De tænker ikke over der er en fare og bagatallisere det.  Det går jo nok og så er de lidt dovne med det i aktens hede.    Jeg ved fra tidligere en af de meget populærere piger som officielt kun gav hj også gav fuld gas uden til særligt udvalgte.      Jeg hat besøgt ,  under corona,  en af de såkaldt helt helt grønne piger ugentligt, og her fik jeg fp uden med gf exp  med. Alt.  Med afslutning inde.   Hver gang.  Jeg har så fundet ud af at jeg nok ikke var den eneste.    Det gik så heldigvis godt.  Fil ikke noget med hjem.   Jeg tænker faktisk lidt over hendes mand.  Han ved ikke noget.    Tror hun er grøn.    Nå men sådan er Thai verdenen.  Der er forside og bagside. 

Redigeret af Klipklap

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Det med 90 % det er noget af en overdrivelse......................

Selvfølgelig er det ikke ualmindeligt at faste kunder, hvor der opnås en meget tæt relation har sex uden. Men generelt er det min oplevelse at størsteparten passer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ved at have tid i morgen eller mandag til besøg. Tænker jeg finder en anden. Crap, lyder ellers som en god date.

Elsker de små spinkle Thai piger, med slide osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 20 minutter siden:

Var ved at have tid i morgen eller mandag til besøg. Tænker jeg finder en anden. Crap, lyder ellers som en god date.

Elsker de små spinkle Thai piger, med slide osv.

De fleste der gør pussy slide er der mulighed for den også har været indenfor for. Dog ikke alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også oplevet, som et lille tilfælde. Så nyder jeg det et par min. :-)
Så er det sket, udnyt det og kom videre

Hader kondom men har ingen interesse i at bestille FP, eller lign med en som tilbyder uden, endda at komme indenfor. Med min interesse i at slikke er det en grænse jeg ikke kan bryde.

Og jeg ved godt jeg allerede har været hos indtil flere som tilbyder uden. Har dog først fundet ud af det bagefter, imellemtiden beholde jeg regnfrakken på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 17 timer siden:

Efter af have læst hun knepper uden, har jeg også besøgt hende for sidste gang. :mellow:

Jeg kunne ikke være mere enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lovet Lin og skrive dette.

Lin er meget ked af de misforståelser der har været her i tråden, om sex uden kondom, da det er en service hun IKKE tilbyder.

Hun er ked af alle de mænd der skriver nu og vil have sex uden kondom, men endnu mere ked af de mænd som har besøgt hende før, der ikke vil komme igen, efter de troede det er en service hun tilbyder.

Jeg kan sige for egen regning, at jeg besøgte Lin i går til en times gfe og det var skønt og frækt som altid.

Kommer ind i det fine velduftende værelse, dæmpet belysning, tage tøjet af Lin, og den smukkeste ung pige krop 41 kilo, naturlige smukke ung pige bryster, hun sætter sig på gulvet og giver øko Blow inden vi lægger os i sengen og kæler for hinanden.

Slikker den smukkeste meget stramme fisse,  inden Lin giver en drøm af en pussy slide.

På med kondomet og starter i doggy, må komme langsomt inde for i varmen, da der ikke findes mere stram kvinde i branchen.

Få Lin over på ryggen og elske med hende imens man beundrer hendes smukke ansigt og lille fine krop, det fås ikke bedre.

Jeg kommer hvergang til at tænke på at det er som at ligge og elske med sin efterskole kæreste i 16 års alderen, da Lin er samme smukke lille stramme størrelse.

Er du som jeg vild med små smukke stramme thai kvinder, der nyder og forkæle en mand, så fås det simpelthen ikke bedre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Lin er en af mine favoritpiger. Jeg kommer desværre ikke til at besøge hende igen efter det er kommet frem at man ikke altid kan regne med hun bruger kondom. Øv Øv Øv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 1 time siden:

 Jeg kommer desværre ikke til at besøge hende igen efter det er kommet frem at man ikke altid kan regne med hun bruger kondom. Øv Øv Øv. 

Helt ok, men hvorfor nævne det 2 gange i samme tråd på 3 dage??

Er det blot for at stadfæste??

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
lover boy skrev, for 1 time siden:

Jeg har lovet Lin og skrive dette.

Lin er meget ked af de misforståelser der har været her i tråden, om sex uden kondom, da det er en service hun IKKE tilbyder.

Du skulle måske have fat i den bruger der hævder anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chocholade skrev, 1 time siden:

Du skulle måske have fat i den bruger der hævder anderledes.

ja det er da virkelig idioti dette her. Den pågældende bruger har lavet 156 indlæg, sååå jeg er tilbøjelig til at tro mere på ham end nogen der er sendt i byen af Lin, efter hun opdagede at det gav lidt bagslag med al den publicity. 

Min egen erfaring er desværre - som tidligere nævnt af andre - at thaipiger generelt dispenserer en hel del fra sikker sex princippet. Og jeg ved så ikke om det kun er thaipiger der har det sådan?

Men måske bare en reminder om at morgentider er og bliver det bedste tidspunkt for dinner at the y , så at sige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilbøjelig til at tro den er god nok. For mange er det bare et spørgsmål om pris. Det kan være 500, 1000 eller 2000. Og hos andre er det et gode som særlige stamkunder får gratis.

Men huskereglen er, at får man noget som er uden for menukortet, så hold kaje med det. Uanset hvad, så synes jeg det er dårlig stil af Kiilii.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 27 minutter siden:

Men huskereglen er, at får man noget som er uden for menukortet, så hold kaje med det. Uanset hvad, så synes jeg det er dårlig stil af Kiilii.

100 % enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...