Hop til indhold

Hvordan barberer du testiklerne???

Featured Replies

Skrevet

Den langsomme måde at barbere pungen er at bruge en skraber i badet med masser sæbe. 

Men er det ikke en nemmere måde?

Når jeg prøver min trimmer sætter der sig altid lidt hud fast i trimmeren og så er der blodbad. 

Hverken metode bruger du?

Har du prøvet Veet For Men Gel Cream?

Skrevet

Det er aldrig lykkeds mig uden at der kommer rifter, så jeg har droppet det.

Skrevet

Skraber og barberskum i badet, virker perfekt, jeg får aldrig rifter. Tager 1 min.

Husk aldrig brug samme blad til ansigt og intim barbering.

Skrevet
hbo skrev, for 17 minutter siden:

Skraber og barberskum i badet, virker perfekt, jeg får aldrig rifter.

Ditto!!

Og hvis man holder det ved lige 1-2 gange om ugen når man er i badet alligevel så er det ganske nemt, personligt kan jeg sagtens nøjes med at bruge skraberen henover den sæbe jeg allerede har sæbet resten af kroppen ind i.

Redigeret af Gløden

Skrevet

Skraber og lille smule af fruens hårbalsam - cirka hvad der kan ligge på en alm. kortklippet gennemsnits-pegefingernegl - mere er ikke nødvendigt. Det virker helt fantastisk.

P.s. Tippet har jeg i sin tid fra et opslag af en af pigerne her på siden :)

Redigeret af Pinkman
mgl ord

Skrevet
19517 skrev, for 2 timer siden:

Den langsomme måde at barbere pungen er at bruge en skraber i badet med masser sæbe. 

Når jeg prøver min trimmer sætter der sig altid lidt hud fast i trimmeren og så er der blodbad. 

-Jeg bruger VEET -det virker langt bedre for mig end skraberen...

Skrevet

Køb en kvalitets skraber, og lad være med at være nærig med at skifte bladene ud. 

Sæb området godt ind og skrub huden grundigt, så er det let som en leg at barbere og holde huden glat uden knopper. 

Skrevet
19517 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har personligt ikke prøvet Veet for Men. Men den originale Veet (for Women) virker ganske perfekt. Min potens er åbenbart ikke påvirket af at beholderen er lyserød! Og kan bare tage af hvad kvinder allerede har slæbt ind på mit badeværelse. 
Alt andet jeg har prøvet virker faktisk også udmærket, både diverse barberskum, gel osv., men også den økologiske barbersæbe jeg bruger dagligt til min barberkost. Og ja, jeg har flere koste, en billig plastikkost med grævlingehår, som jeg købte for år siden i et belgisk supermarked er stadig i fin stand til at pleje overalt i de nedre regioner. 
Det tager ca. 1 minut, for mig ca. 1 gang om ugen. 

Skrevet

Gaffatape :D

Skrevet

Tillader mig lige at spørge i denne tråd hvad folk gør ved hår i røven, hvis man ønsker den hel ryddet 

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 50 minutter siden:

Tillader mig lige at spørge i denne tråd hvad folk gør ved hår i røven, hvis man ønsker den hel ryddet 

Benzin og en tændstik? :D

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, 1 time siden:

samme svar: "gaffa tape" :D

Skrevet

Tja når konen eller hendes veninde ikke har barberet mig på kugler eller ryg eller i røven så bruger jeg fortynder, og en ligther og brænder hårne af. Effektivt og langtidvirkende.

Skrevet
Trident skrev, for 34 minutter siden:

Benzin og en tændstik? :D

Er afbrændingsforbuddet ophævet? :ph34r:

Skrevet
Bear skrev, for 1 time siden:

Gaffatape :D

Man skal bare lige huske at holde lidt fast i klokkeværket med den anden hånd…….

Det er der udtrykket “lange nosser” kommer fra…..

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, 1 time siden:

Spejl og pincet?

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 1 time siden:

Adr, har I hår i røven??

Skrevet
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Adr, har I hår i røven??

Dine bliver slidt af henne i "klubben"? 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Dine bliver slidt af henne i "klubben"? 

Nu har jeg jo ikke hår i røven, så de bliver ikke slidt nogen steder. 

Skrevet
PoulAfDannebrog skrev, for 5 timer siden:

Hvis du aldrig har fjernet dem og har en hel urskov så må du i gang med en trimmer. Skraber med lidt forsigtighed efterfølgende. Det kan godt være lidt svært at komme i bund af første omgang, men hvis du gør det jævnligt, mens du står uden bruseren, er det let at få det hele væk. 

Skrevet

Et varmt bad med en god balsam til at blødgøre hårene og så en god skraber med et ret nyt skraberhoved. Det over penis lader jeg blive, men holder det kort med en lille saks og en rolig hånd. ;)

PoulAfDannebrog skrev, den 6.7.2023 at 12:19:

Samme måde som med testiklerne. Jeg har overvejet at prøve at få det vokset, både for og bag, men har endnu til gode at prøve.

Skrevet
Pinkman skrev, den 6.7.2023 at 09:42:

lille smule af fruens hårbalsam

Jeg er begyndt med bodylotion - efter tip fra en kvinde. Det virker overraskende godt.

19517 skrev, den 6.7.2023 at 08:42:

Det går hurtigt for mig - på en stol med håndklæde i stedet for badet. Overvej en pikring/elastik til at spænde op med, så huden glatter ud.

Skrevet
19517 skrev, den 6.7.2023 at 08:42:

Jeg bruger badeskum, hvilket fungerer fint for mig. Er der gået et stykke tid siden sidste trimning, banker jeg let skraberen (bladene) mod fliserne i badet. På den måde får jeg løsnet de hår der ellers sætter sig fast mellem bladene. Ellers korte strøg og så sørger jeg for at der er rigeligt skum. Så nogen gange sæber jeg ind to gange. Det er yderst sjældent der opstår “blodbad”. Held og lykke med de “bløde løg” :)

Skrevet
Don T skrev, den 8.7.2023 at 19:17:

banker jeg let skraberen (bladene) mod fliserne i badet

Du kan køre modsat ned ad låret, så sætter hårene mellem bladene sig på dit lår, hvor de kan skylles af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.