Hop til indhold

Hvordan barberer du testiklerne???

Featured Replies

Skrevet

Da jeg startede, brugte jeg trimmer til at tage det værste. Og en skraber i badet efterfølgende.

Hvis man er masochist, og vil eksperimentere kastrations oplevelser, kan jeg godt anbefale at bruge en billig trimmer til at tage det hele! ...

Så ja. Nu er det skraberen. Blot man gør det langsomt med et nyt blad, så sker der ikke noget slemt. Som regel :) - Blod bliver alligevel skyllet væk med det samme, så det virker ikke så slemt.

Skrevet
tvr skrev, den 6.7.2023 at 14:50:

Nu har jeg jo ikke hår i røven, så de bliver ikke slidt nogen steder. 

Næ, de er jo slidt af i klubben ;-)

Skrevet
Cords skrev, for 2 minutter siden:

Næ, de er jo slidt af i klubben ;-)

Nu har jeg ikke hår i røven, som sagt. Men du lader til at vide noget om klubber hvor hår slides. Fortæl fortæl.

Skrevet

Tidligere brugte jeg bare en skraber og det sæbeskum, der var i hånden, når håret var vasket. Det gav ingen snitsår eller andet, men jeg blev virkelig træt af de stikkende stubbe, der kom frem allerede efter en dag - og ofte mens jeg var på arbejde og som regel midt i et møde.

Jeg eksperimenterede med den metode min daværende kæreste benyttede på sine øjenbryn - altså at hive hårene ud med pincet. Det gjorde herre nuller-naller i begyndelsen, men nu mærker jeg det ikke. Trimningen tager 5 minutter to gange om ugen og de små hår, der popper frem i mellemtiden stikker ikke.

Skrevet

Jeg bruger første en Braun shaver, på maven, omkring pikken, og så på nosserne.
Efterfølgende, bruger jeg en Gillette skraber over det hele, inkl mellem kødet, når jeg er i bad. Det giver rigtig glat hud, og jeg gør det hver dag, og jo det sker da, at det kommer en lille rift, men røde knopper, er der ikke noget, efter +20 års barbering. 
Se evt profilbillede 

Skrevet

Bortset fra at jeg skar mig for første gang i går, lige før et møde med frække Emilie, så er rådet. Gør det langsomt. Brug dine øjne. Og masser af skummende sæbe.

Skrevet

Barberer mig grundigt dagen før og så en forsigtig tur på dagen(gerne med et blad der har været brugt et par gange).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.