Hop til indhold

Frækt møde ved Randers

Featured Replies

Skrevet

Hejsa med jer

Jeg har prøvet ig få kontakt med Mette -Frækt møde ved randers siden tirsdag, men hun svarer hverken på Mail, eller telefon.

Har nogen af jer haft kontakt til hende i denne uge? Jeg synes det er lidt underligt, for hun plejer altid og være vaks, og hendes annonce er også væk, bare hun ikke er død, eller droppet helt ud af branchen

knus og go weekend til jer- og jeg må ud og finde en erstatning for hende Mette pigen

Soprry jeg har ingen link

Skrevet

Det håber jeg da ikke .hun slikker som en drøm .og er en skide sød pige. Det eneste lille øv er nok det .at hun ikke tilbyder goldenshower :)

Skrevet
  • Author
kad skrev, for 1 time siden:

Det håber jeg da ikke .hun slikker som en drøm .og er en skide sød pige. Det eneste lille øv er nok det .at hun ikke tilbyder goldenshower :)

Hej Kad, måske det er godt nok hun ikke giver GS, hun får meget medicin og mange gange kan det smages på urinen, mens hendes BJ er bare uovertruffet , jeg elske når når hun siger. Læg dig ned på segnen og nyd det” hun kan drive mig derud, hvor jeg ikke kan stave til IB’

knus

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, 1 time siden:

Rolig nu @Serviceboy hun har nok bare menstruation eller holder fri/ferie ;)

Lille_Peter, nej jeg er ikke helt rolig, før jeg hører fra Mette, jeg har besøgt hende når hun har menstruation , - det oplyser hun når jeg skriver til hende eller ved fremmøde- men hun sutter fint alligevel.

Mette er konstant i pengenød, så jeg tænker ikke hun holder ferie, eller fri 

Skrevet

Mærklig .jeg har lige besøgt mette her i aften lørdag.hun svaret tilbage med det samme. Og fik igen et kanon blow :)

Skrevet
  • Author
fila skrev, 1 time siden:

Har du forudbetalt eller lånt hende penge:)

Lån,men det har jeg før gjort, uden de store problemer, men nu har jeg kontakt med hende, og det har været en turbulent uge for hende 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Lån,men det har jeg før gjort, uden de store problemer, men nu har jeg kontakt med hende, og det har været en turbulent uge for hende 

Tænkte det nok^_^ .. hun svarer dig ikke, men tager andre betalende kunder. 

Skrevet
fila skrev, for 18 timer siden:

Annonce fra torsdag https://annoncelight.dk/showad/338940

Har du forudbetalt eller lånt hende penge:)

hun har spilt syg i godt en uge og hade ikke penge en regning til noget mad var så så dum at stole på hende og låndte henne en del penge og nu gider hun ikke at svare mig

Skrevet
  • Author
huggo skrev, for 16 timer siden:

hun har spilt syg i godt en uge og hade ikke penge en regning til noget mad var så så dum at stole på hende og låndte henne en del penge og nu gider hun ikke at svare mig

Hendes liv er i kaos i denne uge,håber hun får styr på det

gad vide hvor sange af os, der har lånt hende penge? Jeg har lånt hende 2000 kr. og jeg talte med hende i går, hvor hun siger jeg nok skal få dem

go dag til jer, nu vil jeg på arbejde

Skrevet
Servciesboy skrev, for 2 timer siden:

Hendes liv er i kaos i denne uge,håber hun får styr på det

gad vide hvor sange af os, der har lånt hende penge? Jeg har lånt hende 2000 kr. og jeg talte med hende i går, hvor hun siger jeg nok skal få dem

go dag til jer, nu vil jeg på arbejde

jeg lånte hende 3 gange så meget som servciesboy hund ville også betale tilbage men nu vil hund svare mig så jer der er heldig der kan besøge hende kan i nok få en gradis tur for mine penge

Skrevet
huggo skrev, for 2 timer siden:

jeg lånte hende 3 gange så meget som servciesboy hund ville også betale tilbage men nu vil hund svare mig så jer der er heldig der kan besøge hende kan i nok få en gradis tur for mine penge

Jeg  vil  da  også  gerne  låne  penge  af  gavmilde  mænd 

Skrevet

Fedest :) hvis du skriver til hende. Jeg kan komme forbi hende fredag kl 17 bare skriv at det er ham som var forbi lørdag kl 20. Så ved hun hvem det er :)

Skrevet
Servciesboy skrev, den 3.7.2023 at 06:26:

gad vide hvor sange af os, der har lånt hende penge?

Jeg har. Dog ikke 2000, da jeg har oplevet hvor svær hun er at komme i kontakt med efter overførsel af penge. Til sidst blev jeg træt af ikke overholdte aftaler og hendes historier om sygdom, ingen transport, ingen netforbindelse osv

Skrevet

med det jeg låndte hende i sidste uge og det 

Servciesboy har til gode så er vi oppe næsten 10.000kr og det er kun dem der ikke skyder hende hun svare på mail

Skrevet

så er vi oppe næsten 10.000kr og det er kun dem

:shock:

god forretning

Skrevet
  • Author
Martijes skrev, den 4.7.2023 at 15:49:

:shock:

god forretning

Hejsa

Jeg var lige omkring i går søndag og få et lille afdrag, der var overhovedet ingen problemer, med hverken kontakt eller ydelse- dog skulle hun lige låne 200Kr. Men så fik jeg også god behandling og lang tid, og vi fik talt meget om hendes situation- jeg vil ikke gengive vores samtale her,men hun fortæller nogle af jer-eller måske kun en enkelt gør hverdagen lidt besværligt for hende, med eks og bestille tid og så aflyse i sidste øjeblik, og med forskellige mail adresser, og hun taler sandt eller lyver ved jeg ikke, men det lyder ikke rart 

knus og go nat tIl alle

Skrevet
Servciesboy skrev, for 12 timer siden:

Hejsa

Jeg var lige omkring i går søndag og få et lille afdrag, der var overhovedet ingen problemer, med hverken kontakt eller ydelse- dog skulle hun lige låne 200Kr. Men så fik jeg også god behandling og lang tid, og vi fik talt meget om hendes situation- jeg vil ikke gengive vores samtale her,men hun fortæller nogle af jer-eller måske kun en enkelt gør hverdagen lidt besværligt for hende, med eks og bestille tid og så aflyse i sidste øjeblik, og med forskellige mail adresser, og hun taler sandt eller lyver ved jeg ikke, men det lyder ikke rart 

knus og go nat tIl alle

Skrevet

mærkeligt hun aflyste mig hun hade det ikke godt og det var både fredag lørdag og søndag det må være fordi jeg har lånt hende en del penge

Skrevet
Servciesboy skrev, for 12 timer siden:

dog skulle hun lige låne 200Kr.

huggo skrev, for 12 minutter siden:

jeg har lånt hende en del penge

Af ren nysgerrighed, hvor mange gange har I mødt hende, før I har lånt hende penge? Har I set hende privat, før I begyndte at låne hende penge? Jeg synes det er ret vildt.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 1 time siden:

Af ren nysgerrighed, hvor mange gange har I mødt hende, før I har lånt hende penge? Har I set hende privat, før I begyndte at låne hende penge? Jeg synes det er ret vildt.

Skrevet

hej jeg hade besøg hende 4 gange og sidst jeg var klage hun hade ikke sovet i frere dage hun skylte udlejeren 5500kr dem låndte jeg så manglede hun medesin regning og hade ikke noget at spise så fik hun 2000 kr til skrev med hende nogle dage men aflyste hele tiden jeg jo se herinde hun har løjet for mig så det er jeg da træt af for at hjælpe hende hun er som over for mig

Skrevet
huggo skrev, for 27 minutter siden:

det er jeg da træt af

Ja, det kan jeg godt forstå, men det virker godt nok lidt vildt at låne 7500 til en person man kun har mødt 4 gange før. Håber du får den retur.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 15 minutter siden:

Ja, det kan jeg godt forstå, men det virker godt nok lidt vildt at låne 7500 til en person man kun har mødt 4 gange før. Håber du får den retur.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.