Hop til indhold

Frækt møde ved Randers

Featured Replies

Skrevet

ja det ved jeg om jeg kunne bare ikke tage den søde mette hade det ikke godt der er jeg for blød kan ikke holde hun hade det ikke godt så jeg hjalp hende og hade det meget bedre så hun kunne få noget at spise hun hade ikke engang råd til toletpapir men så behandler mig på den måde og lyver over for mig det er ked af

Skrevet

Er det kun mig, der synes dette opslag som trådstarter lavet lugter langt væk?
Brugerprofilen er oprettet for en uges tid siden, og det eneste profilen er brugt til, er at tilsvine Mette. Ovenikøbet på en lidt ubehjælpsom måde, men Ok.  Vi kan jo ikke alle være lige velformuleret på skrift.

Jeg synes i hvert fald man skal tænke sig voldsomt om, inden man fæstner lid til disse voldsomme påstande, uden dokumentation eller udsagn fra andre personer.

Jeg har selv besøgt Mette nogle gange og har aldrig, som i aldrig hørt hende tale om økonomiske problemer af nogen art.

Tværtimod er min opfattelse, at hun er en velfungerende ung kvinde, der blot har dette som en lille sidegesjæft og for hyggens skyld.

Håber ikke, at en enkelt persons tilsvininger nu skræmmer hende væk!

Skrevet
MR89 skrev, for 9 minutter siden:

Brugerprofilen er oprettet for en uges tid siden, og det eneste profilen er brugt til, er at tilsvine Mette. Ovenikøbet på en lidt ubehjælpsom måde, men Ok.  Vi kan jo ikke alle være lige velformuleret på skrift.

Jeg synes i hvert fald man skal tænke sig voldsomt om, inden man fæstner lid til disse voldsomme påstande, uden dokumentation eller udsagn fra andre personer.

Jeg har selv besøgt Mette nogle gange og har aldrig, som i aldrig hørt hende tale om økonomiske problemer af nogen art.

Tværtimod er min opfattelse, at hun er en velfungerende ung kvinde, der blot har dette som en lille sidegesjæft og for hyggens skyld.

Skrevet

jeg vil ikke svinde hende til der en der spøger hvordan jeg kunne finde på at lånde hende så mange penge så kunde du jo hade hjulpet hende jeg kunne se på hun det meget dårligt i stedet jeg skulle men når hun aflyser  mig flere gange hun har det dårligt men kan hun har andre på besøg troer også du ville blive skuffet

Skrevet
MR89 skrev, for 38 minutter siden:

Brugerprofilen er oprettet for en uges tid siden

Profilen er oprettet 10. April 2013?

det eneste profilen er brugt til, er at tilsvine Mette

Han anbefaler da også Mette i andre tråde og roser hendes service. Han har desuden også flere andre anmeldelser og efterlysninger på bagen. 

Synes ikke jeg ser tilsvininger, men blot påstande om lånte penge. Man kan jo bare lade være med at låne hende penge, så skulle der jo ikke være noget at frygte.

Redigeret af Eventyrmanden

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 5 timer siden:

Af ren nysgerrighed, hvor mange gange har I mødt hende, før I har lånt hende penge? Har I set hende privat, før I begyndte at låne hende penge? Jeg synes det er ret vildt.

Jeg har nok besøgt hende 15-20 gange indenfor det sidste år. Det er bare så nemt og bekvemt, at smide sig på segnen og lade hende styrer løjerne

Skrevet
MR89 skrev, for 4 timer siden:

ja du er god til at lugte men spørg mette om det jeg skrevet er løgn

Skrevet
  • Author
MR89 skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror du mr88 tager fejl af trådstarter - mig og så Huggo, jeg klager ikke over, at hun skylder mig penge, jeg tror på, at hun betaler en dag, som hun siger, så er det bare 3 betalende kunder, så kan hun betale mig.

Og ja, måske dumt og låne hende penge,men jeg tror på hende og hendes lov/ opvækst har ikke altid været sjovt, og nu på en kontant hjælp, så er der ikke meget, at gøre godt med i hverdagen. Jeg har ikke lånt andre penge, og er vist heller aldrig blevet spurgt om det.

Men nu har jeg været i køber miljøet i mange år, og kan godt lige og tale med pigerne om alt, jeg kan huske for mange år siden, hvor jeg hang ud med en dansk GP - ikke et af Guds bedste børn - det var i København, nu fortalte en gang, at hun havde brugt peberspray på en kunde, og taget hans penge, hendes logik var, at hvis han havde penge nok til og betale hende 1500kr for sex, havde han også råd til, at miste dem!!!!!!! Bum bum, prøv og tænke over den logik…. 

Vi er  kunder i en stor butik, og lige som i den  virkelige verden er der nogen ( mange) der snyder- og det ved vi sexkunder ganske udmærket , ellers er vi naive.Men jeg tror Mette betaler mig det hun har lånt, ellers bliver jeg både skuffet og vred.

Hun siger hun ikke er på her EG,men jeg kan forstår hun har god kontakt til flere af jer,  der fortæller hende, hvad jeg skriver på godt og ondt 

Min opfordring er besøg hende nu, behandle hende ordentligt , betal gerne lidt ekstra så jeg kan få mine penge - hi hi hi 

knus

Skrevet
Servciesboy skrev, for 14 timer siden:

Jeg tror du mr88 tager fejl af trådstarter - mig og så Huggo, jeg klager ikke over, at hun skylder mig penge, jeg tror på, at hun betaler en dag, som hun siger, så er det bare 3 betalende kunder, så kan hun betale mig.

Og ja, måske dumt og låne hende penge,men jeg tror på hende og hendes lov/ opvækst har ikke altid været sjovt, og nu på en kontant hjælp, så er der ikke meget, at gøre godt med i hverdagen. Jeg har ikke lånt andre penge, og er vist heller aldrig blevet spurgt om det.

Men nu har jeg været i køber miljøet i mange år, og kan godt lige og tale med pigerne om alt, jeg kan huske for mange år siden, hvor jeg hang ud med en dansk GP - ikke et af Guds bedste børn - det var i København, nu fortalte en gang, at hun havde brugt peberspray på en kunde, og taget hans penge, hendes logik var, at hvis han havde penge nok til og betale hende 1500kr for sex, havde han også råd til, at miste dem!!!!!!! Bum bum, prøv og tænke over den logik…. 

Vi er  kunder i en stor butik, og lige som i den  virkelige verden er der nogen ( mange) der snyder- og det ved vi sexkunder ganske udmærket , ellers er vi naive.Men jeg tror Mette betaler mig det hun har lånt, ellers bliver jeg både skuffet og vred.

Hun siger hun ikke er på her EG,men jeg kan forstår hun har god kontakt til flere af jer,  der fortæller hende, hvad jeg skriver på godt og ondt 

Min opfordring er besøg hende nu, behandle hende ordentligt , betal gerne lidt ekstra så jeg kan få mine penge - hi hi hi 

knus

Servciesboy jeg ved ikkke det hjælper dig jeg forlanger ikke pengene tilbage dem må  hund gerne beholde troer hun har mere brug for dem ind jeg har så dem der fortæller hvad der skrives herinde kan jo berolige hende hund skal ikke på at betale til mig og så kan mr89 jo se at jeg ikke ude på at svinde hende til hvis han læser det hele hvis han vil

Skrevet

Så er hun fundet. 

Vi stopper her. 

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.