Hop til indhold

Afstemning om kønskifte

Afsteming om kønskifte 68 medlemmer har stemt

1. 1. Bør en glædespige, der annoncerer som kvinde og som er født med det biologiske køn han oplyse, at hun er født med det biologiske køn han?

• Ja
      69%
      47
    • Nej
      30%
      21
  2. 2. Til de heteroseksuelle glædespiger: Vil I modtage en person født med det biologiske køn hun, som bl.a. har foretaget juridisk kønsskifte, fået hormornel behandling m.v.?

• Ja
      39%
      27
    • Nej
      60%
      42

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Wow.. Jeg identificerer mig selv som en, som er relativt god med sprog, ord og meninger, men her tror jeg faktisk ikke, jeg har nok sølvpapir til at kunne relatere til dine argumenter.

1. Hvis du overhovedet ikke opdager det, er det ret ligegyldigt. Du ved det ikke, Du har en god oplevelse. So what.

2. Hvis du godt kan se det, er det dig selv, der begår en fejl ved at booke en tid

3. Hvis en kvinde får blindfolded oralsex i et gangbang, er det nok netop fordi hun ikke vil vide, hvem der giver hende det og så er det ret ligegyldigt om det er Johnny, Connie eller fede Brian nede fra havnekroen.

Vi stopper den bare her, da det ikke nytter at debattere med en, som begynder at bruge fornærmende udtryk pga manglende argumentation.

• Svar 59
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 28cm-fatcock
    28cm-fatcock

Jeg ved også godt, hvilken tråd og annonce du hentyder til. Selvfølgelig skal man vide, hvilket biologisk køn man køber sex hos....alt andet er noget amoralsk lusk der bare ikke må forekomme i et oply

• Nej, jeg mener ikke, at hun bør oplyse at hun er født som mand. Hun er en kvinde nu.  Jeg møder folk som det de er, ikke hvad de var…. Jeg har (mig bekendt) aldrig haft sex med en mand, der har være

• Det er jo heldigt der findes andre verdener end din. At være homoseksuel indebærer at du er attraheret af en person af samme køn - i dit tilfælde altså af en person med pik, pung, skæg og hår i r

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 51 minutter siden:

Præcis. Det er ikke rimeligt, at en kvinde fx ti år efter en operation skal skrive, at hun en gang var en mand.

I min butik er det ikke kønnet, der er afgørende for, om man kan få en aftale.

Der er ingen der skal, men det kan overvejes om vedkommende bør.

Vedkommende er jo stadig en biologisk han. Synes du vitterligt ikke det er en vigtig information, når man vælger at sælge sex til fremmede mennesker, som bl.a., vælger vedkommende i tro om, at hun er født som en biologisk hun?

Vi taler altså ikke om venskabelige forhold eller en jobansøgning, hvor jeg medgiver at relevansen i større grad er uden betydning.

Skrevet

Jeg er nok midt imellem. 
Jeg vil sige at den ene gang jeg var ude for det, følte jeg mig taget ved næsen. Ikke fordi jeg er så usikker på min seksualitet at jeg følte mig “lokket” ud i et homoseksuelt samleje (det mener jeg ikke det er), men fordi følelsen bare var så dårlig at det var mig umuligt at forrette den sag, jeg var kommet for. Hvis følelsen havde været den samme som med en kvinde, ville jeg ikke have bemærket det, endsige have haft en mening den ene eller anden vej. For mig er det et spørgsmål om kvaliteten af den ydelse, jeg får - hvis hun havde holdt sig til kun at yde sit udmærkede blowjob, ville jeg ikke have følt mig snydt overhovedet. 

Når det så er sagt, så vil jeg sige at af den grund alene, mener jeg at det er relevant for dem at nævne det. Bevares, det er deres ret ikke at skulle konfronteres med at de en gang var mænd(fraregnet tidligere forklaring af katoeys), men så vil jeg vove at påstå at de skal finde en anden profession. Eftersom de leverer en tjeneste på et marked hvor køn ikke er et trivielt anliggende, må det også være forventeligt at kunderne har en holdning til det. F. Eks. Kunne man forestille sig at en i alle henseender mand stiller sig op som leverandør udi lesbisk sex - det tænker jeg ikke ville få lov at foregå særligt længe førend der ville blive “advaret” mod ham et eller andet sted. 

Afslutningsvis vil jeg sige, at hvis jeg ikke har sagt det før, så lad mig gentage det en gang til : Jeg synes at oprindeligt køn er vigtigt hvis det påvirker kvaliteten af kundens oplevelse,

Skrevet
ErnstOle skrev, for 23 minutter siden:

Der er ingen der skal, men det kan overvejes om vedkommende bør.

Vedkommende er jo stadig en biologisk han. Synes du vitterligt ikke det er en vigtig information, når man vælger at sælge sex til fremmede mennesker, som bl.a., vælger vedkommende i tro om, at hun er født som en biologisk hun?

Nej, jeg mener ikke, at hun bør oplyse at hun er født som mand. Hun er en kvinde nu. 
Jeg møder folk som det de er, ikke hvad de var…. Jeg har (mig bekendt) aldrig haft sex med en mand, der har været en kvinde, men det ville ikke genere mig det fjerneste.

Redigeret af Liv

Skrevet
Fedtøre skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne vide hvilken annonce der hentydes til. Gerne i en pb

samme her hvis der er nogle der kan give et fingerpeg

Skrevet
hrolandj skrev, for 6 timer siden:

Hvis det ikke er skrevet i annoncen er vi så ikke ude i "hvad du ikke ved har du ikke ondt af"?

Jeg kan godt se det fra d'herrers synspunkt, at man som heteroseksuel ikke ønsker at være sammen med en anden mand - uanset plastikkirurgiens forandringer - men hvis man ikke er oplyst om det så véd man det jo heller ikke hverken før, under eller efter akten, og hvis man ikke ved bedre så kan man jo ikke rigtigt bedømme det.

(…)

Jeg har selv oplevet det en gang, at der var en pige, som jeg besøgte, der viste sig at være en transseksuel uden at oplyse det. Det var for mig ikke særlig rart.

Jeg har selv prøvet at være sammen med en trans, hvor jeg selv opsøgte det. Men det er vigtigt for mig at få det at vide inden.

For mig blev det netop ubehageligt at være sammen med en trans, når jeg ikke vidste det. Jeg opdagede det netop undervejs (på trods af, at det her var post-op) og havde mine anelser fra starten. Jeg endte derfor med at føle mig “fanget” i det, da pengene havde skiftet hænder, og jeg ikke ville fornærme nogen. 

Det gælder, som andre også er inde på, vel i enhver form for GP/klient-interaktion. At man er nødt til at melde ud, hvad der sælges, da folk ellers ikke får en rimelig mulighed for at tage stilling. Det gjorde det ikke nemmere for mig, at jeg i høj grad ønsker at respektere andres eventuelle ønsker om at skifte køn.

Så nej. Jeg vil ikke sige, at hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Nu opdagede jeg det selv, men det havde da næsten været værre, hvis jeg ikke havde gjort det. Så havde jeg måske været en del af noget, som jeg ikke følte mig seksuelt komfortabel med uden at vide det.

Det er ikke mange andre transseksuelle, jeg har været sammen med, men har var oplevelserne langt bedre, da jeg vidste det, og jeg i de tilfælde netop selv opsøgte det (på mærkeligt vis tror jeg også, at jeg foretrækker pre-op. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, da jeg selv alle gange har været “aktiv”) :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Som udgangspunkt vil og ville jeg aldrig besøge en kvinde der var født som mand og fuldt ud ligner på alle måder en kvinde.

Men faldt i vandet hos en thai der netop ikke oplyste om det, men efterfølgende fandt jeg ud af det herinde fra mine brødre.

Det gav mig mange tanker, Jeg måtte ikke slikke hende, der var ingen klitoris kunne jeg mærke da jeg ville lege lidt med fissen og sexen var ikke noget særligt, hun klagede over størrelsen ( normal str. ) og der var ingen absolut ingen naturlig smøring.

Men hun var så pisse sød, kærlig, opmærksom og meget fokuseret på mit velvære hele vejen og totalt feminin i alt hvad hun gjorde.

Totalt turn on for mig.

Turn off for mig var min hjerne der fortalte mig jeg havde været sammen med en mand.

Har ofte tænkt på hende efterfølgende, vil dog ikke gå tilbage da sexen var ringe, og jeg manglede den klitoris og lege med, og tanken om det engang var en mand kan jeg ikke slippe.

Så ja, de bør oplyse om den slags.

Skrevet
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Jeg opdagede det netop undervejs (på trods af, at det her var post-op) og havde mine anelser fra starten. Jeg endte derfor med at føle mig “fanget” i det, da pengene havde skiftet hænder, og jeg ikke ville fornærme nogen. 

Det er lige præcis sådan en situation man som sexkøber aldrig må befinde sig i. Det er noget bevidst lusk og direkte uværdigt for alle parter. Hvor er vi efterhånden henne, hvis man på den måde bliver ført bag lyset. Har selv prøvet det en enkelt gang og jeg havde det efterfølgende meget skidt med det. Følte jeg var blevet udnyttet økonomisk og krænket sexuelt. Ja, fik det faktisk så dårligt, at jeg efterfølgende kastede op da jeg fandt ud af det. At give sig selv den luksus og besøge en lækker, ung gp skal vel ikke føles sådan....jeg havde faktisk betalt 1800 kr for dette skrækscenarie. 

Disse såkaldte post-op's bliver altså nødt til at spille med helt åbne kort i deres annoncer. Der skal da nok være et marked for dem i denne verden. Nogle af dem er så godt lavet, at man netop først opdager dette mens akten er i gang og det er lige præcis her det ikke må komme til. Lige her går det galt!...."fanget"....Nej, der må være helt åbne kort. Alt andet er et eklatant etisk skråplan på alle parametre. Ja, for alle parter.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 18 timer siden:

Foranlediget af en anden tråd, så kunne det være interessant at høre folks holdninger til dette emne.

Jeg er af den opfattelse, at en GP født med det biologiske køn kvinde og som annoncerer som kvinde, uanset hvad hun har fået foretaget af operationer, juridisk kønsskifte osv., bør oplyse, at hun biologisk er en han/mand. Det virker fordækt ikke at oplyse det, og jeg mener at det er en tilsidesættelse af god markedsførings skik og grænseoverskridende adfærd.

Jeg ønsker på ingen måde at have seksuelt samværd med en biologisk han. 

Jeg kender godt profilen i Høje Taastrup, som er baggrunden for dit opslag. Jeg har mødt ham/hende flere gange i forbindelse med mit job. Og jeg er helt enig med dig. Selvfølgelig bør han oplyse, at han er født som mand. Alt andet er respektløst og reelt et overgreb mod en person, der ikke ønsker at dyrke sex med en person, som har skiftet juridisk køn. I min verden kan man aldrig helt skifte biologisk køn. Det bliver bare en gang kosmetisk pynt. Man skal ikke snydes til et homofilt forhold

Skrevet

Kan ikke svare på afstemningen, da jeg ikke kan vælge korrekt på nr 2.

Der bliver snakket meget om respekt/respektløshed overfor GP herinde. Hvilket er helt fair.

Men i det her tilfælde vil der være kolliderende verdensopfattelser, og der bør vises respekt overfor begge.

At en person identificerer sig som et andet køn er helt fint, og hvis det passer med deres opfattelse, så skal andre respektere det.

Men at respektere det betyder ikke at underkaste sig deres verdensopfattelse.

Så jeg vil mene det bør oplyses, alt andet er respektløst overfor kunden. Så kan kunden selv foretage sit valg.

Skrevet
  • Author
Supersonic skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender godt profilen i Høje Taastrup, som er baggrunden for dit opslag. Jeg har mødt ham/hende flere gange i forbindelse med mit job. Og jeg er helt enig med dig. Selvfølgelig bør han oplyse, at han er født som mand. Alt andet er respektløst og reelt et overgreb mod en person, der ikke ønsker at dyrke sex med en person, som har skiftet juridisk køn. I min verden kan man aldrig helt skifte biologisk køn. Det bliver bare en gang kosmetisk pynt. Man skal ikke snydes til et homofilt forhold

Tak for indspark. Mig bekendt holder personen bl.a. til på Frederiksberg, men det viser bare, at det er en reel problemstilling.

Skrevet
Supersonic skrev, for 2 timer siden:

I min verden kan man aldrig helt skifte biologisk køn. Det bliver bare en gang kosmetisk pynt. Man skal ikke snydes til et homofilt forhold

Det er jo heldigt der findes andre verdener end din.

At være homoseksuel indebærer at du er attraheret af en person af samme køn - i dit tilfælde altså af en person med pik, pung, skæg og hår i røven.

Eftersom Patty ikke har noget af disse attributer, så er en mand som bliver attraheret og serviceret af Patty altså hverken homoseksuel eller snydt. Lige så lidt som en der bruger en Fleshlight (snakke om kosmetiskt pynt) i sin ensomhed om aftenen er nekrofil selv om tinget er dødt.  

Jeg har været intim med ombyggere to gange - en gang bevidst og den anden ubevidst - og begge var topoplevelser. Især den gang jeg ikke vidste noget - hun var bare superlækker og dejlig. Den gang jeg vidste, tænkte jeg nok lidt for meget; studerede misen lidt for intresseret og intellektuelt i stedet for at bare go with the flow.

Uanset hvad, så har nok du - og andre - lidt at lære om biologiske køn og alle varianter som faktiskt findes i Guds vidunderlige Zoo.

Videnskaben ved idag mere end når du gik i skole.

Skrevet

Biologisk er man stadigvæk mand kromosommæssigt, og man bruger sikkert tonsvis af hormoner og alt muligt medicin for at undertrykke ens naturlige mandlige egenskaber. 

Jeg skal i hvert fald ALDRIG snydes på den måde med en ombygget mand. Altså snydes til at tro det er en kvinde hvor det så rent faktisk er en biologisk mand. 

Jeg vil aldrig acceptere sådan en omgang snyd ved kasse 1, MEN skulle jeg en dag få lyst til sex med sådan en ombygget mand, eller for den sags skyld en form for ombygget kvinde til mand(i kender dem kvinder der tror de er mænd med skæg og hår overalt), så skal jeg vide det på forhånd så jeg kan tage et valg baseret på biologien, og ikke hvad nogle føler sig og lader som om. 

Det er i min verden snyd af allerhøjeste skuffe at udgive sig for at være kvinde/mand uden at være det biologisk 

Ja jeg kan til nøds acceptere at nogle af jer andre er ligeglade, men lad det ikke gå ud over os andre så at sige, jeres ligegyldighed i forhold til biologisk køn. 

SAMTIDIG så skal det lige siges at feks transseksuelle ikke er et problem for mig på nogen måde, jeg accepterer dem fint for hvad de er. MEN snakken her går på sex med en ombygget person på den ene eller anden måde, og om de skal skilte med det og der er min holdning helt klar. JA altid uden den mindste undtagelse for mit vedkommende. Kan ikke rigtigt fortælle jer andre hvad i skal gøre, men bare det ikke bliver en trend at man udelader så vigtig et faktum ift sexsalg. 

Skrevet
JohnnyC skrev, for 54 minutter siden:

Biologisk er man stadigvæk mand kromosommæssigt, og man bruger sikkert tonsvis af hormoner og alt muligt medicin for at undertrykke ens naturlige mandlige egenskaber. 

Nu er det vel de færreste af os som knalder med kromosomer.... 

Hvis du gad læse lidt om det hele så ville du finde at man ikke bruger "tonsvis" af hormoner. Man bruger primært østrogen og anti-androgener - men ikke tonsvis. Nogle af forandringerne er irreversible og bliver selv om man stopper med hormonerne - f.eks. brysterne.

JohnnyC skrev, for 58 minutter siden:

Jeg skal i hvert fald ALDRIG snydes på den måde med en ombygget mand. Altså snydes til at tro det er en kvinde hvor det så rent faktisk er en biologisk mand. 

Jeg vil aldrig acceptere sådan en omgang snyd ved kasse 1, 

Måske bliver du nogen gang "snydt" uden at mærke noget. Det er jeg blevet. Fik det først at vide anden gang jeg besøgte hende og kun fordi hun fortalte det. 

JohnnyC skrev, 1 time siden:

Det er i min verden snyd af allerhøjeste skuffe at udgive sig for at være kvinde/mand uden at være det biologisk 

Jeg håber du kun mener i forbindelse med sexsalg?

Ja jeg kan til nøds acceptere at nogle af jer andre er ligeglade, men lad det ikke gå ud over os andre så at sige, jeres ligegyldighed i forhold til biologisk køn. 

Det er jo fint at du til nøds accepter det. Gad vide hvad du ellers ville gøre?

Hvordan mine, eller andres meninger går ud over andre forstår jeg dog ikke helt?

Personligt gider jeg ikke stemme i den her afstemningen, og er faktiskt ligeglad hvis pigerne informerer om deres eventuelle kropsforandringer - inkl silicone i brysterne eller numsen, operationer af næse eller øjne (temmelig sædvanligt bland thaipiger) eller andet "snyd".  Ser jeg nogen jeg attraheres af, har tid og råd med hende - så besøger jeg hende gerne. Selv om jeg altid - som i virkelig altid - foretrækker naturlige bryster, så har jeg haft fantastiske oplevelser sammen med piger som fyldt sine med silicone.

Hvordan går det ud over dig?

Og hvad er det egentlig du er så uhyre bange for?

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Hvis du gad læse lidt om det hele så ville du finde at man ikke bruger "tonsvis" af hormoner. Man bruger primært østrogen og anti-androgener - men ikke tonsvis. Nogle af forandringerne er irreversible og bliver selv om man stopper med hormonerne - f.eks. brysterne.

Måske bliver du nogen gang "snydt" uden at mærke noget. Det er jeg blevet. Fik det først at vide anden gang jeg besøgte hende og kun fordi hun fortalte det. 

Hvordan mine, eller andres meninger går ud over andre forstår jeg dog ikke helt?

Personligt gider jeg ikke stemme i den her afstemningen, og er faktiskt ligeglad hvis pigerne informerer om deres eventuelle kropsforandringer - inkl silicone i brysterne eller numsen, operationer af næse eller øjne (temmelig sædvanligt bland thaipiger) eller andet "snyd".  Ser jeg nogen jeg attraheres af, har tid og råd med hende - så besøger jeg hende gerne. Selv om jeg altid - som i virkelig altid - foretrækker naturlige bryster, så har jeg haft fantastiske oplevelser sammen med piger som fyldt sine med silicone.

@Bananas Jamen jeg skriver blot hvordan jeg har det, og hvad jeg betragter som værende mand og kvinde, indenfor langt de fleste grænser. Der er altid undtagelser men de er meget få, ift hvad man er født som eller udvikler sig som biologisk. 

Jeg er netop ikke bange som sådan for feks shemales, og den slags eller transvestitter(jeg har bestemte præferencer men bange som sådan er jeg ikke ej heller for homoseksuelle mænd og kvinder). 

Men jeg har nogle standpunkter ift sex, som er det emnet handler om. Og om der skal skiltes med det når man sælger sex. 

Om jeg er blevet snydt før kan jeg ikke vide 100% men kigger jeg på ombyggede mænd med ja såkaldte skeder på nettet, så kan jeg mere eller mindre altid se hvad der er op og ned, igen med forbehold indtil jeg ikke kan eller har taget fejl. Så det er MEGET usandsynligt at jeg har taget fejl, og jeg vil tro at feks thai-sex er en risiko udi ombyggede mænd, som jeg slet ikke besøger. 

Men biologi er biologi og man kan ikke ændre på det uanset hvor meget man vil, en mand er genetisk og dnamæssigt stadigvæk en mand, kromosommæssigt også. Måske en dag man kan ændre på det og så ændrer definitionen sikkert også, som det er nu kan man (heldigvis) ikke ændre på mand og kvinde uanset hvad man kan gøre medicinsk og operationsmæssigt ift arvemasse og dybere genetik. Også ift at føde børn. Jeg ville heller ikke bryde mig om en verden hvor man ikke nogensinde kan vide sig sikker på hvem der er mand og kvinde. Det skræmmer mig at det en dag desværre nok bliver en virkelighed videnskaben kender ingen grænser. 

Skrevet

@Bananas Jamen jeg skriver blot hvordan jeg har det, og hvad jeg betragter som værende mand og kvinde, indenfor langt de fleste grænser. Der er altid undtagelser men de er meget få, ift hvad man er født som eller udvikler sig som biologisk. 

Jeg er netop ikke bange som sådan for feks shemales, og den slags eller transvestitter(jeg har bestemte præferencer men bange som sådan er jeg ikke ej heller for homoseksuelle mænd og kvinder). 

Men jeg har nogle standpunkter ift sex, som er det emnet handler om. Og om der skal skiltes med det når man sælger sex. 

Om jeg er blevet snydt før kan jeg ikke vide 100% men kigger jeg på ombyggede mænd med ja såkaldte skeder på nettet, så kan jeg mere eller mindre altid se hvad der er op og ned, igen med forbehold indtil jeg ikke kan eller har taget fejl. Så det er MEGET usandsynligt at jeg har taget fejl, og jeg vil tro at feks thai-sex er en risiko udi ombyggede mænd, som jeg slet ikke besøger. 

Men biologi er biologi og man kan ikke ændre på det uanset hvor meget man vil, en mand er genetisk og dnamæssigt stadigvæk en mand, kromosommæssigt også. Måske en dag man kan ændre på det og så ændrer definitionen sikkert også, som det er nu kan man (heldigvis) ikke ændre på mand og kvinde uanset hvad man kan gøre medicinsk og operationsmæssigt ift arvemasse og dybere genetik. Også ift at føde børn. Jeg ville heller ikke bryde mig om en verden hvor man ikke nogensinde kan vide sig sikker på hvem der er mand og kvinde. Det skræmmer mig at det en dag desværre nok bliver en virkelighed videnskaben kender ingen grænser. 

Et af problemerne @JohnnyC, er jo at der fødes rigtigt mange mennesker som selve næppe ved hvad som er op og ned med dem selve, og mange som er bevidst om at de er blevet født i en forkert krop. De fleste opdager det meget tidligt i livet. Uanset hvor meget du eller jeg snakker om kromosomer og dna, så går der omkring kvinder i mandekroppe og vice versa. Den slags var helt tabu at afslørre i gamle dage, men idag er vi i hvert fald lidt - og i hvert fald nogle af os - mere liberale, og i takt med at den medicinske videnskaben udvikles, så gives mange af disse mennesker muligheder til det de selve oplever som korrigering. De bliver "hele", og dermed mere tilfreds med sig selve og livet. Og må man formode - med seksualiteten.

Man ved ikke helt hvorfor folk bliver født i forkerte kroppe, andet end at "flydende" køn eksisterer også rent medicinskt/fysikaliskt. Hvad som er åbenbart for os alle er at der findes mange mænd med stærkt feminine træk og kvinder med maskuline. Hvilket ikke altid er ensbetydende med at de oplever sig gå omkring i forkerte kroppe. Men helt klart er at skalaen over mennesker er meget bred; al fra barske machomænd i den ene ende til undergivne, blide og tjenstivrige kvinder i den anden. Noget sted i midten af skalaen kan det måske blive uoverskueligt og forvirrende?

Personligt er jeg ikke bange for at videnskaben skal skabe uorden for os, så vi aldrig fremtidigt kan "vide os sikre på hvem der er mand eller kvinde". Men jeg er meget nysgerrig på hvad videnskaben skal finde frem til om hvorfor så mange oplever sig født i fejl emballage. Måske har det altid været sådan; måske er det noget evolutionært nu når vi ikke behøver være bange for at vi skal blive altfor få mennesker på planeten?  

I hvert fald er vi rigtigt mange mænd her i verden som skulle må bedre hvis vi havde lov at være lidt mindre hårde og maskuline indimellem, hvis vi kunne snakke med hinanden og støtte hinanden som kvinder er langt bedre på. Og rigtigt mange kvinder går omkring og er trætte på at betragtes som det svage køn og at altid underordne sig.

Seksualitet er noget aldeles mærkværdigt noget, ligesom nydelse er. De fleste af os sidder fast i det vi tror vi er; det vi tror er det eneste rigtige for os. Også jeg. Men jeg er også på samme gang overbevist om at jeg ikke ved en gang halvdelen om min egen seksualitet på trods af min høje alder, og at der findes meget tilbage at opdage - hvis jeg bare vovede. 

Ligesom mandligt og kvindeligt er blevet normer, så er hvordan og med hvem man skal nyde blevet det. I mere end 70 lande er homoseksualitet forbudt og medfører fængsel og i 10 eller sådan noget indebærer det dødsstraf. Abortlovgivningen bliver alt hårdere, også her i vesten. Seksualitet er farligt, og skal holdes i skak.

Og her på EG diskuterer vi - med temmelig knubbede ord - hvis kvinder som er født som noget andet, burde informere om dette i sine sexsalgsannoncer. Jeg beklager, men jeg kan ikke tage det særligt alvorligt.

Skrevet
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Hvem var denne, hvis man må spørge? Hvis det var på Sjælland kunne jeg være interesseret :) (Evt. skriv PB?)

Jeg anser mig selv som heteroseksuel. Men Jeg har da nogle gange set nogle piger, som var født mænd, som var enormt attraktive! Den første jeg oplevede det ved, var i en TV serie, hvor en kvinde stod frem som værende tidligere mand. Skuespilleren var det også i virkeligheden. Og hun så DÆLEME godt ud, og hvis man ikke ved det, ville man ikke tro det var en "tidligere mand".

Jeg vil dog gerne være foruden det at blive overrasket af en penis på vedkommende :)

Selvfølgelig er der lige den del med manglende naturlig lubrikation.... Men det er der måder at komme udenom.

Men til spørgsmålet om jeg vil vide det på forhånd / personen bør sige det på forhånd... Det kan måske være på sin plads at annoncere det i forbindelse med et seksuelt forhold. Men helt ærligt. Hvis jeg er seksuelt tiltrukket af hende, har en god oplevelse og først finder ud af det bagefter... Så vil jeg ikke have et problem med det.

Lille sideting : Jeg kommer til at tænke på et afsnit af den engelske TV serie "The IT Crowd" (GENIAL serie - SE DEN!!!) - Her begynder chefen et forhold med en kvinde som senere indrømmer at hun blev født som mand. (Skuespilleren her var dog født kvinde) - Der kommer nogle sjove ting ud af, og han bliver vildt påvirket af det, og smider hende på porten (se serien. Jeg forklarer det vildt dårligt - også for ikke at spoile det). Men jeg havde bestemt den tanke, at var jeg i hans sted, ville jeg have syntes det var fedt.

Skrevet
Maxxon skrev, for 4 timer siden:

Hvem var denne, hvis man må spørge? Hvis det var på Sjælland kunne jeg være interesseret :) (Evt. skriv PB?)

Desværre var det i Sverige, og hun er ikke længere der hvor jeg fandt hende. Trist nok, jeg gad gerne se hende igen. 

Men hun som sad sig på mit ansigt med nogen andens sperm i missen, er nok stadig tilgængelig - hvis det kunne have interesse. Der kunne jeg nok ønske at piger som absolut vil beholde sæden i missen til næste kunde at slikke i sig, ville annoncere om dette. Jeg døde jo ikke, og blev heller ikke homoseksuel, men det havde været rart at slippe fra.

The IT Crowd er nu på min liste, tak.

Redigeret af Bananas

Skrevet
JohnnyC skrev, den 26.6.2023 at 21:56:

Helt enig. Det er falsk annoncering at markedsføre sig selv som kvinde, når man tidligere har været mand, uden at oplyse dette.

For mig er tanken om sex med en ombygget mand direkte ulækker. 

Redigeret af sanook

Skrevet
sanook skrev, for 2 timer siden:

Helt enig. Det er falsk annoncering at markedsføre sig selv som kvinde, når man tidligere har været mand, uden at oplyse dette.

Uanset hvor tolerante folk er og ligeglad med hvilket køn de knalder, så er det respektløs ikke at oplyse at man har skiftet. Dem der er ligeglad kan jo bare springe på, mens os der ikke er ligeglade for muligheden for at sige tak, men det bliver et nej tak. Så er alle glade og tilfredse.

Skrevet
Bananas skrev, den 26.6.2023 at 23:10:

Det handler ikke om være bange, men at have nogle grænser. Pigernes grænser skal respekteres og det er fuldstændig samme argument her. Kundernes grænser skal respekteres.

Skrevet
sanook skrev, for 5 timer siden:

Er ikke cirka mindst 50 % af annoncerne falsk markedsføring på en eller anden måde?

Aldeles uanset hvad vi synes herinde, så kommer pigerne at blive ved med at annoncere det de vil - ombyggere eller ikke.

Skrevet

Her er et par provokationer til begge fløje

Hvis du har det svært med at sexe med en kvinde der har skiftet køn, husker du så altid at spørge alle kvinder du er på vej til sex med, om hun har skiftet køn? Det er du vel nødt til, hvis det er vigtigt for dig? Er det virkeligt vigtigere end at du har lyst til hende, hendes krop hendes forførelse og at hun er villig - eller måske ligefrem har lyst til dig?

Hvis du synes tidligere køn er ligegyldige, er det så også ligegyldigt, hvem der sidder på den anden side af gloryholet for dig? Et bolwjob er vel et blowjob? Eller en røv er en røv?

Jeg ligger selv midt imellem: Jeg er ligeglad med kromosomer, men jeg er ikke ligeglad med kønsidentitet. Jeg ville nok heller ikke have lyst til en der føler sig som mand, men har en kvindes krop. Det kan jo også være, at en transkvinde er så mandekrops-agtig, at jeg bare ikke tænder på hende. Der er mange, jeg ikke rigtig tænder på, men hendes opførsel kan kompensere for meget, som kroppens udseende ikke gør for mig.

Det giver ikke mening. Og man kan nok ikke pådutte, at andre skal have samme holdning som man selv har. Kan man forlange fuld oplysning? Jeg synes det vil være mest fair, at alle svarer ærligt, hvis de bliver spurgt. Selvom man ikke selv synes det er snyd at lyve om tidligere kropskøn, så kan det betyde noget for andre. Det må man respektere. Jeg vil heller ikke snydes med implantater, hvis jeg har sat næsen op efter natur. 

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, for 1 time siden:

Her er et par provokationer til begge fløje

Hvis du har det svært med at sexe med en kvinde der har skiftet køn, husker du så altid at spørge alle kvinder du er på vej til sex med, om hun har skiftet køn? Det er du vel nødt til, hvis det er vigtigt for dig? Er det virkeligt vigtigere end at du har lyst til hende, hendes krop hendes forførelse og at hun er villig - eller måske ligefrem har lyst til dig?

Hvis du synes tidligere køn er ligegyldige, er det så også ligegyldigt, hvem der sidder på den anden side af gloryholet for dig? Et bolwjob er vel et blowjob? Eller en røv er en røv?

Jeg ligger selv midt imellem: Jeg er ligeglad med kromosomer, men jeg er ikke ligeglad med kønsidentitet. Jeg ville nok heller ikke have lyst til en der føler sig som mand, men har en kvindes krop. Det kan jo også være, at en transkvinde er så mandekrops-agtig, at jeg bare ikke tænder på hende. Der er mange, jeg ikke rigtig tænder på, men hendes opførsel kan kompensere for meget, som kroppens udseende ikke gør for mig.

Det giver ikke mening. Og man kan nok ikke pådutte, at andre skal have samme holdning som man selv har. Kan man forlange fuld oplysning? Jeg synes det vil være mest fair, at alle svarer ærligt, hvis de bliver spurgt. Selvom man ikke selv synes det er snyd at lyve om tidligere kropskøn, så kan det betyde noget for andre. Det må man respektere. Jeg vil heller ikke snydes med implantater, hvis jeg har sat næsen op efter natur. 

Ønsker jeg kunne blive lidt provokeret, men desværre...

For mig er en tidligere mand, der altid har følt sig som kvinde og som siden laver sig om til kvinde også eksteriørt - en kvinde. Men det er ikke tilstrækkeligt, skal jeg kunne lave noget sammen med hende, skal hun også være sød og dejlig og byde en service som appelerer til mig. Detsamme som gælder for alle andre kvinder som vil nyde af Bananas.

Men det er ikke ligegyldigt hvem som sidder på den anden side af gloryholet. En røv er en røv men det er det også på en ko eller en gris. Personligt har jeg noget med at røven gerne skal pryde en kvinde af menneskerace.  Den her debat drejer sig nok mest om hvad vi betragter som en kvinde - ikke hvad som gemmer sig bag et hul i en væg.

Redigeret af Bananas

Skrevet

Jeg respekterer fuldt ud at folk skifter køn og bakker op om deres muligheder for det. Det betyder dog ikke at jeg tænder på dem. Det gør jeg ikke, og så det for mig ligegyldigt om det er mit hoved eller krop, der siger nej. For mig vil det være et overgreb på min seksualitet at blive “snydt” på denne måde. I debatten her virker det som om grænser og respekt kun skal gå den ene vej, og det synes jeg er synd og jeg tror ikke det på den længere bane vil være til gavn for den der har skiftet køn. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.