Hop til indhold

Hvem skal nu betale? (Hvis man mødes privat med en pige over en middag eller lignende)

Featured Replies

Skrevet
AgentLeman skrev, for 26 minutter siden:

jamen det er også hensigten . jeg er åbenbart nået til en alder hvor jeg synes den slags puns er sjove .. 

er blevet for gammel , hjælp :lol:

Jeg troede det var en ret man vandt når man fik børn faktisk^_^.. Mine unger synes aldrig det er sjovt men den manglende humor må være en faderlig nedarvet brist:lol:.. 

Jeg må også hellere svarer på tråden så jeg ikke bare afsporer:P..

Jeg synes standarten må være at den der inviterer betaler.. Basta bum.. 

• Svar 53
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg er en enkelt gang blevet bedt om at møde en GP ude i byen på en restaurant som vi havde været på før, fordi hun havde en aftale med en veninde om at mødes med hende der. Hun insisterede naturligvi

• SweetKisses
    SweetKisses

Hmm, hvis vi lige tager ud af ligningen at hun er glædespige… vi kunne sige at hun fx var en pige du mødte i byen. Og I arrangerede at tage ud og spise og lege turister dagen efter, blot som venner… s

• Jeg har mødt en GP privat gennem en længere periode. I starten syntes jeg, det var helt naturligt, at jeg betalte for mad og drikke osv.  Ja, det var jo tid med en smuk, ung kvinde, som normalt tage

Skrevet

Jeg har aldrig inviteret en GP ud, men jeg er selv blevet inviteret ud temmelig mange gange gennem årene. Nogle gange har jeg pænt takket nej fordi jeg har oplevet/troet/bildet mig ind at det kun er en del af forretningen, og den har vi jo klaret fint på briksen allerede.

Men nogle gange er jeg gået over grænsen, d.v.s sagt ok, hvis du gerne vil så kan jeg vel .... At passere grænser er jo lidt af hvad livet handler om, især i den her skummelte verden.

Hvis jeg er en kluderøv som nogen skrev - ikke for at jeg ved hvad det er - eller nærig, som de fleste åbenbart mener at en mand som ikke betaler er, ved jeg ikke. Men hvis jeg bliver inviteret ud, til en restaurant f.eks, som jeg selv ikke har valgt, så kan jeg godt betale for mig selv men er meget i tvivl om hvis jeg virkelig vil betale for hende. For mig ville det føles forkert faktiskt; at opretholde idén om at en rigtig mand er en betalende mand. Det fungerer ikke på mig, jeg ville føle mig dum, og at holde fast i gamle latterlige normer er ikke lige mig. 

Nuvel, til min overraskelse så er det aldrig blevet en issue, fordi kvinderne det drejer sig om har altid insisteret på at betale det hele.

Og jeg synes mig have opdaget noget slags stolthed hos disse kvinder over at både ville og kunne betale. En glæde eller noget.

Og det skal siges; det har altid været udenlandske kvinder. Så nogle heroppe i tråden er nok fast i sine fordomme.

Min første linje heroppe var ikke helt sandfærdig nu når jeg tænker på det. Nogle gange har jeg inviteret en kvinde med på rejse udenlands. Hendes tid betalte jeg intet for, men alt andet var selvfølgelig på min regning.

Jeg har dog stadig håb om at en dag kunne mødes med @Liv på en kaffe, og hvis det nogen gang bliver virkelighed, skal jeg gerne stå for både kaffen og en eventuel lille kage til.

Hilsen Kluderøven

Skrevet
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Jeg har dog stadig håb om at en dag kunne mødes med @Liv på en kaffe, og hvis det nogen gang bliver virkelighed, skal jeg gerne stå for både kaffen og en eventuel lille kage til.

Det lyder dejligt :x Lad os mødes, når du er i København næste gang :) 

Skrevet

Om en pige vil ud at spise middag sammen med mig, så tar jeg regningen, og det er uanset om det er hende eller mig som har invetert på middag.

Jeg synes at en gentelman betaler altid for middagen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.