Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/nERQb50QoA
skriver en masse og sender fotos at en trimmet kusse. Vi aftaler at mødes  og så er det ikke hende som møder op. Men en brunette i en noget ældre version
Fatter hat, det er første gang det er sket. Har mødt 4 måske 5 som ikke lignede fotos, men som var dem, bare ikke så pæne. Men en helt anden suuk
Sagde nej og hun kørte igen. Jeg har sagt nej til måske 6 og de har alle fået en plowmand en en tusse som undskyldning. De kan jo ikke gøre for jeg ikke tænder på dem i
virkeligheden. Hvad gør i , når sådan noget sker
god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis deres billeder er direkte misvisende, så synes jeg, at det er deres ansvar. Jeg har ikke noget imod at betale et symbolsk beløb, der dækker deres transportomkostninger, men ikke mere end det.

Mit problem handler især om vægten. Man oplever desværre ofte, at der lige er 10 kg mere i virkeligheden.

Jeg gør følgende:

- Skriver i min profiltekst, at jeg er til slanke kvinder.

- Hvis vi har lavet en aftale, så spørger om at få et billede på Snapchat. Jeg fortæller, at jeg har haft et par dårlige oplevelser, hvor kvinder ikke har haft retvisende billeder. De fleste virker forstående og jeg tilbyder selvfølgelig også selv at sende et billede.

- Hvis de har udfyldt vægt, og den virker højere end hvordan de ser ud på billederne, så dropper jeg dem og antager, at de er overvægtige.

- Hvis de kun har billeder af ansigtet, eller hvor det er uklart om de er slanke, så springer jeg enten over eller spørger om flere billeder.

- Min erfaring er, at hvis man først har en dårlig fornemmelse, så får man også ofte en dårlig oplevelse. Derfor prøver jeg at følge min intuition.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 23.6.2023 at 11:18:

https://sugardaters.com/da/profile/nERQb50QoA
skriver en masse og sender fotos at en trimmet kusse. Vi aftaler at mødes  og så er det ikke hende som møder op. Men en brunette i en noget ældre version
Fatter hat, det er første gang det er sket. Har mødt 4 måske 5 som ikke lignede fotos, men som var dem, bare ikke så pæne. Men en helt anden suuk
Sagde nej og hun kørte igen. Jeg har sagt nej til måske 6 og de har alle fået en plowmand en en tusse som undskyldning. De kan jo ikke gøre for jeg ikke tænder på dem i
virkeligheden. Hvad gør i , når sådan noget sker
god weekend

Hej sikkersex,

Jeg er blevet tippet om denne tråd, fordi det er min profil i linket. Du ved lige så godt som jeg, at du ikke har mødt mig og at din historie er det pure opspind. Der er så mange huller i din historie, at selv det halve havde været nok til at afsløre din løgn. 
For de af jer, der ikke er overbevist: Jeg uploader billeder af opslaget samt mit svar i albummet på profilen på linket.

I øvrigt er min profil ved at blive verificeret. 

- JoyToy 

Redigeret af JoyToy
Manglede sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, den 23.6.2023 at 11:56:

Hvis deres billeder er direkte misvisende, så synes jeg, at det er deres ansvar. Jeg har ikke noget imod at betale et symbolsk beløb, der dækker deres transportomkostninger, men ikke mere end det.

Mit problem handler især om vægten. Man oplever desværre ofte, at der lige er 10 kg mere i virkeligheden.

Jeg gør følgende:

- Skriver i min profiltekst, at jeg er til slanke kvinder.

- Hvis vi har lavet en aftale, så spørger om at få et billede på Snapchat. Jeg fortæller, at jeg har haft et par dårlige oplevelser, hvor kvinder ikke har haft retvisende billeder. De fleste virker forstående og jeg tilbyder selvfølgelig også selv at sende et billede.

- Hvis de har udfyldt vægt, og den virker højere end hvordan de ser ud på billederne, så dropper jeg dem og antager, at de er overvægtige.

- Hvis de kun har billeder af ansigtet, eller hvor det er uklart om de er slanke, så springer jeg enten over eller spørger om flere billeder.

- Min erfaring er, at hvis man først har en dårlig fornemmelse, så får man også ofte en dårlig oplevelse. Derfor prøver jeg at følge min intuition.

enig, måtte igen i går sige nej tak og gi en plowmand til transport, det var hun ok med. Men måske skal man bare gå uden om de kun med ansigts foto, og de hvor højde og vægt ikke ikke passer så godt, almindeligvis er detm man er i cm over en m ok i kg også , sån ca, men under er ok . Men har mødt nogle hvor det bare sad virkeligt flot. så der er undtagelser . Men 168 cm og 68 kg er normalt i overkanten. Og jo jeg er selv nok 3 cm for kort )altså i højden bruuse
men spild af tid. Nu er det to i træk, en sommestime håber jeg, som går over
Hun har iøvrigt ikke fået verificeret noget som helst ) tja det tar vel ikke 20 timer )

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke man skylder hinanden noget hvis man siger pænt nej tak Up Front. Hun/man kunne jo også være blevet brændt af.

Jeg har oplevet flere som bruger andres billeder i deres profiler. Det er faktisk ret sjældent billederne giver et fuldt retvisende udtryk for personen man møder, og hånden på hjertet, gør billeder nogensinde det?. Så hvis alder, mål og kropsbygning passer, er det som regel ikke et problem.. 

Derimod er det noget andet hvis man afbryder undervejs og har tager for sig af retterne... Der må man vel forhandler sig frem til en løsning som må tage udgangspunkt i hvor meget tid der er brugt i forhold til det aftalte. Der er forskel på at opgive midt i et aftalt hurtigt blowjob, og sende hende hjem efter 30 min ved et aftalt helaftensarrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, den 26.6.2023 at 08:04:

Jeg mener ikke man skylder hinanden noget hvis man siger pænt nej tak Up Front. Hun/man kunne jo også være blevet brændt af.

Jeg har oplevet flere som bruger andres billeder i deres profiler. Det er faktisk ret sjældent billederne giver et fuldt retvisende udtryk for personen man møder, og hånden på hjertet, gør billeder nogensinde det?. Så hvis alder, mål og kropsbygning passer, er det som regel ikke et problem.. 

Derimod er det noget andet hvis man afbryder undervejs og har tager for sig af retterne... Der må man vel forhandler sig frem til en løsning som må tage udgangspunkt i hvor meget tid der er brugt i forhold til det aftalte. Der er forskel på at opgive midt i et aftalt hurtigt blowjob, og sende hende hjem efter 30 min ved et aftalt helaftensarrangement.

selvfølgeligt kan man ikke have sex , og gå midt i uden at betale . Og det sker jo desværre , herinde er en tråd hvor manden pludseligt ikke er tilfreds med hygiejnen, det er ok, men halvvejs i sex kan man ikke bare skride , skælde ud og ikke betale
ps for at vende tilbage til tråden, så er joytoys profil ikke verificeret eller andet. Og det tager max 24 timer at få det gjort . 

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå så lukkede hun butikken ned, fik ikke godkendt fotos eller blev verificeret. nu vil hun være _bambi_ og kommer nok snart på glatis med den profil ogs¨å

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 2.7.2023 at 15:29:

nå så lukkede hun butikken ned, fik ikke godkendt fotos eller blev verificeret. nu vil hun være _bambi_ og kommer nok snart på glatis med den profil ogs¨å

og så er hun pludselig 22 og ikke 25 179 og ikke 170 og 55 og ikke 64 kg og hedder fie246
den er måske slettet af siden ??

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende for lidt over en måned siden, Det var alt ok, hun var sød og fræk, Om det er hende på fotoene ved jeg ikke, så har hun ihvertfald taget 10 kg kartofler på
men fin til prisen som var 2500 og alle indgange blev brugt flitttigt. Hun var ok med to gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå ok tror ikke det virker, men sødt foto, og hun var nu glat ) også hm i sport i 2 eren
men igen der er gået inflation i vægten , hvis det er hende på fotoet, jeg genkender hende ikke på det. Men hun havde det på hendes gamle profil, gud ved vhordan det gik igennem sugardaters godkendelse

Redigeret af sugarM

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarM skrev, for 3 timer siden:

nå ok tror ikke det virker, men sødt foto, og hun var nu glat ) også hm i sport i 2 eren
men igen der er gået inflation i vægten , hvis det er hende på fotoet, jeg genkender hende ikke på det. Men hun havde det på hendes gamle profil, gud ved vhordan det gik igennem sugardaters godkendelse

Det virkede fint for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 32 minutter siden:

Det virkede fint for mig.

Fint. Og du kan se sd vandmærke øverst tv. Hvordan f det foto så blev godkendt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarM skrev, for 4 minutter siden:

Fint. Og du kan se sd vandmærke øverst tv. Hvordan f det foto så blev godkendt. 

 

Ja, jeg kan se Sd logo oppe tv. Men mon ikke det blev godkendt fordi man kun kunne se en fartstribe og ikke som SD regler siger: Bryster og kønsdele skal være dækkede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men at se en fisse med hår på. Det er ikke sket for mig i de 10 år Jeg har været på siden, siger at fotoet er af ældre dato. Og profilen er fake og fotos stjålet på nettet. Men hende som møder op er ok. Men tja )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver selv hvad hun er til i soveværelset allerede i sin profil tekst. Jeg henvendte mig pænt og skrev også hvad jeg var til. Og første date var en date og ikke andet
Fik en sviner om at jeg kunne finde en luder ?? Da jeg skriver om sex i første besked, jo det gør hun jo i sin profiltekst ? 
kors helt spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, for 6 timer siden:

Brug ikke jeres tid på hende. Men hun er ok

Dine to sætninger virker en smule modstridende. Det er du vist nødt til at uddybe lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 20 minutter siden:

Dine to sætninger virker en smule modstridende. Det er du vist nødt til at uddybe lidt?

Hun er Ok på sød men lever ikke op til mine forventninger. Hun er ikke særlig tiltrækkende da jeg mødte hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 9 timer siden:

Hun skriver selv hvad hun er til i soveværelset allerede i sin profil tekst. Jeg henvendte mig pænt og skrev også hvad jeg var til. Og første date var en date og ikke andet
Fik en sviner om at jeg kunne finde en luder ?? Da jeg skriver om sex i første besked, jo det gør hun jo i sin profiltekst ? 
kors helt spild af tid

Ja det lyder som om at det, du skrev længere oppe i tråden sidste år, om at hun er til sexmøder med det samme med adgang til alle huller var det rene opspind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 4 timer siden:

Ja det lyder som om at det, du skrev længere oppe i tråden sidste år, om at hun er til sexmøder med det samme med adgang til alle huller var det rene opspind.

Det har ikke været mig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman972 skrev, den 4/2/2024 at 18:35:

Hun er Ok på sød men lever ikke op til mine forventninger. Hun er ikke særlig tiltrækkende da jeg mødte hende 

Var du på en kemidate med hende, eller mødtes I til sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...