Mandingo 45 Skrevet 20. Juni, 2023 Er lige stødt på en annonce, hvor en pige blandt mange andre ting tilbyder GFE uden kys. Jeg synes nok ikke, der så eksisterer noget GFE, hvis der ikke er inkluderet kys. Man kan selvfølgelig kramme og ligge i ske... Jeg vil ikke hænge pigen ud, da hun er fri til at tilbyde det, hun vil, så derfor ikke noget navn og link. Hvad tænker I om GFE uden kys? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 533 Skrevet 20. Juni, 2023 Da GFE ikke er et anerkendt begreb, så må det jo bero på en konkret fortolkning. De flest tænker jo nok på en kæresteoplevelse, hvor kys er inkluderet. Dog har jeg set at hos nogle piger, betyder GFE, samleje uden kondom. 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandingo 45 Skrevet 20. Juni, 2023 ErnstOle skrev, for 2 minutter siden: Da GFE ikke er et anerkendt begreb, så må det jo bero på en konkret fortolkning. De flest tænker jo nok på en kæresteoplevelse, hvor kys er inkluderet. Dog har jeg set at hos nogle piger, betyder GFE, samleje uden kondom. GFE = samleje uden kondom, havde jeg ikke lige tænkt på. For mig er GFE (Girlfriend Experience) = kæresteoplevelse, som du også skriver. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 20. Juni, 2023 Der har tidligere været debat om, hvad en GFE indeholder, og det er meget individuelt både for piger og gæster. Nogle mener at der SKAL være kys og helst dybe tungekys, for at det skal være en GFE. Andre mener, at det handler mere om en gensidig følelse af at være sammen med en, man er tryg ved. Jeg kan virkelig godt lide kys, og med meget få undtagelser fravælger jeg piger, som ikke tilbyder det. Men det er en præference ligesom så mange andre ting, og det er uanset om de kalder det GFE eller ej. Jeg har dog aldrig oplevet at GFE skulle betyde uden kondom, men jeg ved at mange piger kalder det en GFE udelukkende fordi kys er inkluderet. Og der mener jeg, at resten af oplevelsen (oplevelsen af at være sammen med en kæreste) ofte mangler. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 20. Juni, 2023 Der kan nemt være gfe uden kys imo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandingo 45 Skrevet 20. Juni, 2023 dhnmdst skrev, Lige nu: Der kan nemt være gfe uden kys imo Har du lyst til at uddybe det? Er det så bare blide former for sex, eller hvad tænker du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandingo 45 Skrevet 20. Juni, 2023 yrghh skrev, for 15 minutter siden: Der har tidligere været debat om, hvad en GFE indeholder, og det er meget individuelt både for piger og gæster. Nogle mener at der SKAL være kys og helst dybe tungekys, for at det skal være en GFE. Andre mener, at det handler mere om en gensidig følelse af at være sammen med en, man er tryg ved. Jeg kan virkelig godt lide kys, og med meget få undtagelser fravælger jeg piger, som ikke tilbyder det. Men det er en præference ligesom så mange andre ting, og det er uanset om de kalder det GFE eller ej. Jeg har dog aldrig oplevet at GFE skulle betyde uden kondom, men jeg ved at mange piger kalder det en GFE udelukkende fordi kys er inkluderet. Og der mener jeg, at resten af oplevelsen (oplevelsen af at være sammen med en kæreste) ofte mangler. Er jeg på udkig efter en GFE-oplevelse, vil jeg helt klart få bekræftet af pigen (hvis det ikke eksplicit står i hendes annonce), at det er med dybe tungekys inkluderet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 886 Skrevet 20. Juni, 2023 (edited) Jeg mener selv, jeg tilbyder GFE. Jeg tilbyder dog hverken tungekys eller uden kondom Jeg tilbyder “blide kys” Grunden til jeg skriver GFE, er for at manden ikke forventer en “luder-oplevelse” men en der er let genert, kan være små klodset, lidt ligesom når man hiver en med hjem første gang og nerverne sidder uden på det ikke-eksisterende-tøj (dette ment som forklaring på hvorfor nogen skriver GFE) Redigeret 20. Juni, 2023 af SiaUngQ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2152 Skrevet 20. Juni, 2023 (edited) Mandingo skrev, for 31 minutter siden: Har du lyst til at uddybe det? Er det så bare blide former for sex, eller hvad tænker du? Det kan sagtens være dejligt samvær som med en kæreste, med kys alle mulige andre steder end på munden… Kan både være blidt og mindre blidt…bare det føles som om begge parter nyder det… Redigeret 20. Juni, 2023 af dhnmdst 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 773 Skrevet 20. Juni, 2023 I min verden er GFE inklusiv tungekys. Jeg har set nogen udenlandske piger bruger termen om sex uden kondom. Det er dog ikke min tolkning. For mig er kys vigtige og derfor fravælger jeg piger der ikke kysser - eller mere rigtigt så tilvælger jeg de piger der kysser K 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 20. Juni, 2023 Synes med de sidste par piger jeg har besøgt at kys er ekstra til GFE pakken. For mig er det en del jeg tilkøber. Men som @SiaUngQ skriver. Det er tit bare småkys og ikke dybe tungekys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandingo 45 Skrevet 20. Juni, 2023 Kanon1 skrev, for 19 minutter siden: I min verden er GFE inklusiv tungekys. For mig er kys vigtige og derfor fravælger jeg piger der ikke kysser - eller mere rigtigt så tilvælger jeg de piger der kysser K Det kan jeg nok ikke sige bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 20. Juni, 2023 GFE uden kys giver ingen mening for mig. Jeg ville heller ikke kunne opleve det som GFE, hvis der ikke var tale om tungekys i en eller anden grad. Tantekys giver for mig en følelse af afstand. På den anden side er kys/tungekys ikke nok. Der skal også være kemi og varme, for at gøre oplevelsen til GFE. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowhead 265 Skrevet 20. Juni, 2023 GFE er ikke en beskyttet titel, og dermed er der heller ikke regelsatte krav til udøveren af denne disciplin. Det må bero udelukkende på personen, som udøver denne service, at udstikke egne retningslinjer. jeg siger også altid, at jeg er en god og sød dreng, men der er tilsyneladende også divergerende holdninger til begrebet “god og sød dreng” og det er ikke altid jeg åbenbart falder inden for denne kategori i andres øjne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 20. Juni, 2023 Slowhead skrev, for 11 minutter siden: GFE er ikke en beskyttet titel, og dermed er der heller ikke regelsatte krav til udøveren af denne disciplin. Det må bero udelukkende på personen, som udøver denne service, at udstikke egne retningslinjer. Jeg ville nu alligevel studse lidt, hvis nogen tilbød en GFE, der kun indebar biografbesøg, og ikke omfattede sex. Men hver sin smag selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 20. Juni, 2023 Moralen er nok at man skal spørge detaljeret ind til hvad der menes med GFE hos de enkelte piger. (Det kunne jo også være at man blev sat til at tage opvasken og så sove på sofaen ) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 886 Skrevet 20. Juni, 2023 Bear skrev, for 28 minutter siden: Moralen er nok at man skal spørge detaljeret ind til hvad der menes med GFE hos de enkelte piger. (Det kunne jo også være at man blev sat til at tage opvasken og så sove på sofaen ) Den prøver jeg næste gang en booker GFE uden at spørge indtil præmisserne 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. Juni, 2023 Mandingo skrev, for 3 timer siden: Er jeg på udkig efter en GFE-oplevelse, vil jeg helt klart få bekræftet af pigen (hvis det ikke eksplicit står i hendes annonce), at det er med dybe tungekys inkluderet. Jeg ville godt nok nødig love nogen på forhånd, at der er dybe kys på programmet. Tænk, hvis han kysser på en måde jeg ikke synes om…. Hos mig er kys ved kemi og afhænger bl.a. af teknik, skægvækst, attitude og meget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 20. Juni, 2023 Hey Liv, du har ret. Kemi og alle de Andre ting Der giver en god/rigtig oplevelse er det vigtigste. Det går jo begge veje, kan jo være jeg ikke vil kysse pigen når jeg først er på plads Det er derfor jeg prøver mig lidt frem for tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 20. Juni, 2023 Liv skrev, for 6 minutter siden: Tænk, hvis han kysser på en måde jeg ikke synes om…. LoL Det for mig til at tænke på nogle usædvanligt mystiske (tunge)kys jeg har oplevet nogle GP'ere levere. Hos en var det KUN tunge, ikke noget med at læberne måtte røre, som i overhovedet ikke, men gavmild med tungen dog. En anden var nærmest tungeslasker i en (for mig) helt ny betydning - altså hvor hun stak en flad tunge ud og nærmest slaskede den mod min 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 20. Juni, 2023 (edited) Midtvestagurken skrev, for 2 timer siden: Jeg ville nu alligevel studse lidt, hvis nogen tilbød en GFE, der kun indebar biografbesøg, og ikke omfattede sex. Men hver sin smag selvfølgelig Jeg havde for mange år siden kortvarigt en kæreste som mente at sex skulle vente til vi var gift. Dette var dog langt fra den eneste grund til at det var et kortvarigt forhold. Jeg har dog aldrig haft en kæreste hvor lidenskabelige tungekys ikke indgik. Heller ikke det ovenstående forhold. Derudover har jeg aldrig brugt gummi når jeg har knaldet en kæreste eller oplevet kærester som samlede benene fordi jeg ikke ville bruge gummi. Redigeret 20. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2021 Skrevet 20. Juni, 2023 (edited) SiaUngQ skrev, for 9 timer siden: Jeg tilbyder dog hverken tungekys eller uden kondom Jeg tilbyder “blide kys” De piger, der er til dét, kunne måske tilbyde "Hollywood-kys" ... Det er helt fantastisk, når det 'klikker' - jeg har oplevet to piger her i år, der virkelig kan dét ... Især hos den ene, fik jeg den der oplevelse af, fuldstændig at 'smelte sammen' med pigen ... Vildt sensuelt og meget intimt ... Det passer perfekt til en 'rigtig' GFE-oplevelse, synes jeg ... Redigeret 20. Juni, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 20. Juni, 2023 sneræven skrev, for 3 minutter siden: "Hollywood-kys" Kan du lige definere hvad et "Hollywood-kys" er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2021 Skrevet 20. Juni, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 6 minutter siden: Kan du lige definere hvad et "Hollywood-kys" er? Ja, der er faktisk en definition. Den ene af de piger, jeg nævnte, brugte selv udtrykket i et indlæg ... og hun gør præcis som beskrevet nedenunder ... Den anden pige kendte ikke udtrykket, men hun ku' det osse .. bare på en anden måde ... "the perfectly-aimed, long, sensual yet tender, closed-mouth kiss that appears in countless movies and TV shows. Usually a sign of true love, these kisses are wonderful, romantic and always look beautiful on screen" Redigeret 20. Juni, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 20. Juni, 2023 sneræven skrev, for 2 minutter siden: "the perfectly-aimed, long, sensual yet tender, closed-mouth kiss that appears in countless movies and TV shows. Usually a sign of true love, these kisses are wonderful, romantic and always look beautiful on screen" Så er jeg med! Det er også et lækkert kys! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg