Hop til indhold

WOW! Danske Julie på Amager (og Vordingborg)

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på besøg hos Julie en halv time...        Det var som at blive lukket ind i svundne tiders hede drømme:biggrin:

Hun var nem og hurtig at komme i kontakt med -svar på sms indenfor få minutter og aftale i hus om at mødes halvanden time senere.

Jeg blev taget smilende imod af en sød,helt naturlig afslappet smuk Julie, som var man en nær gammel ven. Jeg betalte hvad der skulle betales, og kastede mig ud i at kærtegne og kysse hendes silkebløde hud indtil jeg ikke kunne dy mig længere og måtte koncentrere slikkeriet om hendes dejlige glatte fisse.                Det varede ikke længe inden jeg blev belønnet med hendes orgasme fulgt af lidt små klynk og et lille sprøjt:-P 

Derefter fulgte lidt hyggenusseslikkeri inden jeg måtte løsrive mig, hvis jeg skulle kunne nå at være indeni hende også (der var ingen stress og jag fra hendes side...men man har vel lidt alarmklokke angst i disse situationer:wink:)            Jeg nød hvert et sekund af den halve time, og Julie var tilstedeværende og dejlig fra start til slut.

Jeg skal helt sikkert besøge Julie en masse i fremtiden:x

https://annoncelight.dk/showad/345420

Skrevet
Gonnermand skrev, for 51 minutter siden:

Jeg var på besøg hos Julie en halv time...        Det var som at blive lukket ind i svundne tiders hede drømme:biggrin:

Hun var nem og hurtig at komme i kontakt med -svar på sms indenfor få minutter og aftale i hus om at mødes halvanden time senere.

Jeg blev taget smilende imod af en sød,helt naturlig afslappet smuk Julie, som var man en nær gammel ven. Jeg betalte hvad der skulle betales, og kastede mig ud i at kærtegne og kysse hendes silkebløde hud indtil jeg ikke kunne dy mig længere og måtte koncentrere slikkeriet om hendes dejlige glatte fisse.                Det varede ikke længe inden jeg blev belønnet med hendes orgasme fulgt af lidt små klynk og et lille sprøjt:-P 

Derefter fulgte lidt hyggenusseslikkeri inden jeg måtte løsrive mig, hvis jeg skulle kunne nå at være indeni hende også (der var ingen stress og jag fra hendes side...men man har vel lidt alarmklokke angst i disse situationer:wink:)            Jeg nød hvert et sekund af den halve time, og Julie var tilstedeværende og dejlig fra start til slut.

Jeg skal helt sikkert besøge Julie en masse i fremtiden:x

Hmmm

Skrevet

Hvor på Amager holder hun til?   Har selv haft hende i kikkerten

Skrevet
  • Author
Hansie skrev, for 2 minutter siden:

Hvor på Amager holder hun til?   Har selv haft hende i kikkerten

10 minutters gang fra Ørestad Station.

Skrevet
Gonnermand skrev, for 9 timer siden:

Jeg var på besøg hos Julie en halv time... 

Jeg bliver simpelthen lige lidt nysgerrig her.

Man kan roligt sige at priserne i hvert fald er sat ned siden hun var sugargirl.

Alligevel dog lidt voldsomt at man kun tager 600 kroner for at en fremmed mand knepper en uden kondom og lader ham skyde ladningen af oppe i sig. 

Hvordan tør i besøge en der tilbyder det?

Skrevet
Lickinglover skrev, for 41 minutter siden:

Man kan roligt sige at priserne i hvert fald er sat ned siden hun var sugargirl.

Alligevel dog lidt voldsomt at man kun tager 600 kroner for at en fremmed mand knepper en uden kondom og lader ham skyde ladningen af oppe i sig. 

Jeg læser det som om de 600 kr er oven i det normale beløb. 

Hvorfor folk tør det, er diskuteret i andre tråde, uden at resultere i forståelse. Jeg er hverken for eller imod, og forstår begge siders argumenter. Det er faktisk kun pigen jeg tænker er modig. 

På den anden side er det vel ikke meget anderledes end når man leger med en fra Scor/Tinder etc... 

Skrevet
Lickinglover skrev, for 55 minutter siden:

Uden at ønske at afspore tråden fuldstændig om uden kondom snak så en kort kommentar. 

Jeg har endnu ikke haft sex samleje uden kondom med nogen GP kun blowjob uden. 

Jeg har overvejet det nogen gange for det at mærke uden kondom pikken mod fissen er da at foretrække det er bare noget andet. Men jeg er en kylling indrømner det gerne så gør det ikke. 

Der hvor jeg kan forstå at andre tør og gør det er netop hos de danske GPere der tilbyder det fordi  chancen for at de regelmæssigt testes er langt højere og man kan jo Evt. spørge ind til det hvor ofte de testes inden mødet hvis man vil. Hvis jeg nogensinde tager chancen bliver det med det spørgsmål før mødet. 

Med de udenlandske måske handlede piger med bagmænd der presser ofte til at spotte på annoncer med lave priser og meget fokus på sex uden kondom i annoncen dem holder jeg mig langt væk fra det tænder mig simpelthen ikke jeg vil ikke moralisere over for andre det er bare ikke noget for mig. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 22 minutter siden:

Uden at ønske at afspore tråden fuldstændig om uden kondom snak så en kort kommentar. 

Jeg har endnu ikke haft sex samleje uden kondom med nogen GP kun blowjob uden. 

Jeg har overvejet det nogen gange for det at mærke uden kondom pikken mod fissen er da at foretrække det er bare noget andet. Men jeg er en kylling indrømner det gerne så gør det ikke. 

Der hvor jeg kan forstå at andre tør og gør det er netop hos de danske GPere der tilbyder det fordi  chancen for at de regelmæssigt testes er langt højere og man kan jo Evt. spørge ind til det hvor ofte de testes inden mødet hvis man vil. Hvis jeg nogensinde tager chancen bliver det med det spørgsmål før mødet. 

Med de udenlandske måske handlede piger med bagmænd der presser ofte til at spotte på annoncer med lave priser og meget fokus på sex uden kondom i annoncen dem holder jeg mig langt væk fra det tænder mig simpelthen ikke jeg vil ikke moralisere over for andre det er bare ikke noget for mig. 

Og dette er ikke et oplægt til at afspore tråden????? Alt hvad du skriver har været skrevet 1000 gange før i div. tråde i general debat hvor det høre hjemme.

Redigeret af Uden gummi er gud

Skrevet
Lickinglover skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke. Men ellers kan du finde de første 1000 svar på det spørgsmål i general debat.

Lickinglover skrev, for 1 time siden:

Jeg besøger ikke sugargirls, så jeg kan ikke udtale mig om hendes priser der, men hun har været on/off på annoncelight i snart 2 år med de priser hun pt. bruger.

Skrevet
Uden gummi er gud skrev, for 5 minutter siden:

Og dette er ikke et oplægt til at afspore tråden????? Alt hvad du skriver har været skrevet 1000 gange før i div. tråde i general debat hvor det høre hjemme.

Jep men fremfor at angribe ham og henlede til de debatter så håbede jeg på at et hurtigt svar med nogen pointer kunne lægge den ned og undgå at en debat startede det er muligt det ikke virker så må admins lægge den ned. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Jep men fremfor at angribe ham og henlede til de debatter så håbede jeg på at et hurtigt svar med nogen pointer kunne lægge den ned og undgå at en debat startede det er muligt det ikke virker så må admins lægge den ned. 

Efter 1000 tråde i general debat uden at der er opnået concensus. Næppe. Kun admin kan stoppe den debat i denne tråd. Og ja jeg har rapporteret hans indlæg til admin.

Skrevet
Gonnermand skrev, for 11 timer siden:

10 minutters gang fra Ørestad Station.

Ser hun buttet ud i virkerligheden? 

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Skrevet

Super fin anmeldelse! Jeg har længe gerne villet lægge et besøg forbi hende. Der er bare et eller andet over hendes billeder som tiltaler mig HELT vildt! Især hendes nye billeder. Det smil er jo ikke til at stå for!!!

Skrevet

Jeg er med på at de 600 er udover prisen for sex. 

@Uden gummi er gud Du fik lige oprettet en profil for at komme ud med din frustration eller hvad? 

Jeg er ikke klar over om alle herinde ved hvor lang tid der går før en kønssygdom viser tegn, hvis den overhoved kommer til det.

God dag til alle.

Skrevet
Lickinglover skrev, for 44 minutter siden:

@Uden gummi er gud Du fik lige oprettet en profil for at komme ud med din frustration eller hvad?

Og hvis jeg gjorde. Hvordan er det relevant for en anmeldelse af Julie?

Lickinglover skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er ikke klar over om alle herinde ved hvor lang tid der går før en kønssygdom viser tegn, hvis den overhoved kommer til det.

Igen noget som der findes +1000 tråde om i general debat, og som høre hjemme der. Men til din oplysning, så afhænger det af hvilken kønssygdom du bliver ramt af. Typisk mellem 1 uge og nogle år hvis du overhoved får nogle symptomer.

Skrevet
Lickinglover skrev, for 3 timer siden:

Jeg er med på at de 600 er udover prisen for sex. 

God dag til alle.

Den diskussion tager du i en anden tråd. Der er et par hundrede af dem.  

Tilbage til anmeldelse 

Keeper

Skrevet

Jeg har også besøgt denne naturlige unge pige i denne uge. Det blev til en time på lagenet. Jeg var lidt skuffet over hendes tilstedeværelse. Jeg syntes at der manglede lidt. Jeg tror bare ikke der var kemi!. Ærgerligt nok for hun er sgu lidt som naboens datter af udseende. Jeg fik prøvet det! Men har prøvet det der er bedre, og kommer ikke tilbage. Men en ung og naturlig pige ...

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt hende for et godt stykke tid siden, da hun holdte til i Næstved. Ganske Ok blow, og med slug af det hele… kuglerne blev godt tømt. Kan anbefale blow med slug.

• 3 months later...
Skrevet
Lickinglover skrev, den 20.6.2023 at 07:32:

Kan du huske hvad det var hun kaldte sig som sugargirl? Synes hun virker bekendt derinde fra... og mener at have mødtes med hende derigennem engang...

Skrevet
Hamdenlange69 skrev, for 2 timer siden:

Kan du huske hvad det var hun kaldte sig som sugargirl? Synes hun virker bekendt derinde fra... og mener at have mødtes med hende derigennem engang...

Angelgirl

• 2 months later...
Skrevet

Desværre er min oplevelse med hende meget kontrastfyldt ift. hvad jeg ellers kan finde af anmeldelser.

Jeg fik forlagt påstanden tilbage i december sidste år (af en dansk glædespige) at hun var af den holdning at man som sexkøber skulle købe dansk for at sikre sig at man ikke støttede menneskehandel og kvinder som ikke gjorde det frivilligt / ikke havde det godt. Min egen oplevelse som jeg tager med fra besøget hos Julie, er at dansk ikke er et kvalitetsstempel eller at pigen du møder op til gør det af lyst. Jeg oplevede i hvert fald stemningen var helt off ellers var der bare ingen kemi.

Uden det skal lyde som et personangreb. Ja hendes priser er konkurrencedygtige ift. udenlandske kvinder. Men det gør nævnte kvalitetsstempel i at købe dansk, er lidt en fis i hornlygte, når værelset ikke dufter rent og hun har en underlæggende svedlugt. Jeg havde meget svært ved at være tændt i situationen og det hele virkede meget mekanisk. Det er super fint at være obs på gæsten, men oplevede at spørgsmålene hvordan jeg ønskede dit og dat, havde den modsatte effekt. Dette er selvfølgelig en personlig præference. 

Det var en engangsoplevelse og spildte penge for mit vedkommende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.