Hop til indhold
lotus

store/små bryster

Recommended Posts

Små bryster er dejlige. Store bryster er dejlige. Ægte bryster er dejlige. Silikone bryste er dejlige.

Men en ting der er (langt) dejligere end bryster, er en kvinde der udstråler selvtillid og selvsikkerhed. Så når hun er tilfreds med sine bryster, er jeg også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan se er er mange meninger om bryst størrelse, men at også mange der foretrækker mindre/små bryster.

Kan også se at et par kvinder har bidraget med indlæg.

Måske nogle kvinder fremover skulle overveje at reklamere med mindre/små bryster fremfor på billeder at forsøge at få mindre bryster til at se større ud end virkeligheden.

Piger fremhæv dog jeres bryst  størrelse som den er i virkeligheden.

Kan se at vi er mange der foretrækker mindre bryster fremfor store vandmeloner.

brug jeres bryst størrelse som et salgs parameter i jeres annoncer og sælg gerne mindre/små bryster som noget attraktivt.

Håber at nogle piger/kvinder læser dette og tænker over det fremover.

vh. Lotus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 timer siden:

Der er masser af mænd, der er til små bryster, men måske råber de ikke helt så højt som dem, der er til store bryster ;) Hvis du kigger på Eventyrpigerne.dk så er der faktisk et par piger eller tre med små bryster.

Selv er jeg ret vild med små frække bryster, gerne A og B.

Er det mon kun mig der bliver lidt tændt, når Liv skriver sådan noget - tænker på den sidste linje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, for 1 minut siden:

Er det mon kun mig der bliver lidt tændt, når Liv skriver sådan noget - tænker på den sidste linje.

Jeg ved ikke om jeg vil sige jeg bliver tændt når hun skriver det, men jeg ville da gerne være fluen på væggen (eller lidt mere) mens hun legede med et par små frække bryster. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ved ikke om jeg vil sige jeg bliver tændt når hun skriver det, men jeg ville da gerne være fluen på væggen (eller lidt mere) mens hun legede med et par små frække bryster. :P

jamen så er det da bare af finde en anden sød, biseksuel, ikke så høj GP med små bryster og tage hende med hen til hvor Liv holder til :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, for 2 minutter siden:

jamen så er det da bare af finde en anden sød, biseksuel, ikke så høj GP med små bryster og tage hende med hen til hvor Liv holder til :P

Sjælland er bare så langt væk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, 1 time siden:

Er det mon kun mig der bliver lidt tændt, når Liv skriver sådan noget - tænker på den sidste linje.

Det er jo umuligt at svare på, nogen får sikkert nok jern på..men personligt virker den type nærmest modsat på mig :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig har resterne noget med pigen at gøre, for det er hende jeg skal tænde på. Skal valget  brysterne være der, så skal de være sili”kone”fri.

Redigeret af El Caliente

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre har sagt, jeg er til bryster :)

Lige meget om de er store eller små, fortrækker de naturlige.

I mange tilfælde synes jeg det er synd med silikone bryster.

Min eks havde meget små bryster en lille A skål, men det gjorde hende ikke mindre fræk end hvis hun have DD, hun snakkede om at få dem større, fik det ikke gjort og ville have intet betydet for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i den grad til middel størrelse bryster ... :wub:
B - C - D skål - de må gerne være en anelse fyldige, og det gør ikke noget de ikke helt stritter .. 
Det hører bare med til en sød studine-type ... <3

Bli'r sq altid lidt frustreret når jeg ser på pigerne på klinikkerne ... de sødeste billeder ... 
... og så struttende G-H-J .. you name it ... size 

Der ér piger med almindelig størrelse bryster - men de er ret få ... 

Som @SweetKisses skrev, så er det også en pigeting, tror jeg - lidt en mode, hos nogle ...

Der var en afstemning herinde n gang, så vidt jeg husker - og her mener jeg at der blandt mændene var et lille flertal, der foretrak bryster ca. C-skål ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MisterMan

Jeg er heller ikke til de store kunstige bryster. Men det er sådan sexbranchen er og sådan de fleste kvinder vil se ud. Der er stadig nogle med naturlige bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lotus skrev, den 18.6.2023 at 20:02:

 

Er det bare mig der kun er til små bryster eller skal vi give mere plads til kvinder med små bryster og lade dem give en "reklame" for det?

 

Det afhænger IMO af hvordan de passer til krops bygningen. Har oplevet små piger med overdrevent store kæmpe kasser der ikk passede til kroppen og store piger med to gajoler på et stryge bræt der oss så forkert ud. Brysternes størrelse skal være hamoniske med den øvrige krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lotus skrev, den 18.6.2023 at 20:02:

Er det bare mig der kun er til små bryster eller skal vi give mere plads til kvinder med små bryster og lade dem give en "reklame" for det?

Nej du er ikke alene, der er da ikke noget frækkere end et par søde, små, faste og frække (o) (o) :wub:

Jeg har denne loge på scor.dk https://www.scor.dk/Community/Lodges/Lodge/7277

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad for bryster, mest mindre - og det skal være ægte bryster.
- Jeg oplever ofte, at ved at stimulere dem, kan jeg få kvinden til at være tæt på at komme. Lidt krydsstimulation og så er den hjemme :P
Og jeg kan selv få orgasme ved at stimulere egne brystvorter - Nej, jeg sprøjter ikke B)
Det er en anderledes orgasme, og det er det vel også for kvinderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der hersker en populærkulturel forestilling om, at bryster næsten ikke kan blive store nok. Slet ikke noget jeg kan genkende fra min omgangskreds. De fleste mænd er ret ligeglade er min fornemmelse. Selv foretrækker jeg mindre bryster. Naturligt store bryster er også fine. Silikone ser desværre ofte helt forkert ud pga. en unaturlig halvkugleform der lader til at være upåvirket af tyngdeloven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 18.6.2023 at 20:28:

Selv er jeg ret vild med små frække bryster, gerne A og B.

Mine er bittesmå - klart mindre end A. Kan det måske være noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Mine er bittesmå - klart mindre end A. Kan det måske være noget?

Kære Bananas! Der er intet i verden jeg hellere vil, end at kysse dine bryster <3 Du siger bare hvor og hvornår ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Små naturlige bryster, er super lækre, og især når de sider på en kvide, som ef glade for dem.
Dog er de ikke til at lave bryst bondage på, men der er jo en helt anden sag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker store faste bryster, er faktisk total bryst fikseret om det er med eller uden silicone, er mig ligemeget, og gerne med frække nippels.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Jo ældre jeg bliver, jo mere smuk synes jeg menneskekroppen er... Mænd og kvinder... Naturlig og uden skam... Uanset hvordan det så lige ser ud.. 

Jeg er selv til kvinder.. og synes kvinder er fantastisk dejlige! :wub:

Og jeg har både været sammen med slanke, knapt så høje kvinder med små bryster og lidt mere frodige kvinder med store tunge bryster.... For mig, er de begge smukke og dejlige på hver deres måde... Jeg bliver virkelig aldrig træt af at "worshippe" en kvinde og hendes krop ^_^:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Luna_xo skrev, for 13 timer siden:

Jeg bliver virkelig aldrig træt af at "worshippe" en kvinde og hendes krop ^_^:wub:

 

Det er præcis sådan jeg har det med kvinder og kvindekroppe ... 
Og en del andre mænd, også, tænker jeg ... 
Jeg er inkarneret kropskæler / kropsnyder ... 
Med den tilføjelse at jeg også 'worshipper' et sødt ansigt og et behageligt væsen - og en piges smil!!! ...

Det er een af de vigtigste grunde til jeg besøger piger ... 
(Jeg har ikke selv haft en kæreste i rigtig mange år - så jeg har ikke rigtig haft muligheden, privat ...)
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er silikonebryster et totalt no go. Tanken om at nusse, kæle og kysse et par plastposer er mig totalt ligegyldigt. 
 

hænger nok også sammen med, at jeg har det bedst med de lidt mere “normale” bryster i str. B eller C

men sådan er der jo så meget…

Del dette indlæg


Link til indlæg
fliphans skrev, 1 time siden:

For mig er silikonebryster et totalt no go. Tanken om at nusse, kæle og kysse et par plastposer er mig totalt ligegyldigt. 
 

hænger nok også sammen med, at jeg har det bedst med de lidt mere “normale” bryster i str. B eller C

men sådan er der jo så meget…

Lige mine ord, der er da ikke noget frækkere end et par søde, små faste og frække (o) (o) :razz:

1624-090812113901.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dr. Love

Jeg er absolut kun til ægte bryster. Trist at så mange unge smukke kvinder ødelægger deres kroppe med plastic-bryster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...