Hop til indhold

store/små bryster

Featured Replies

Skrevet

A-B bryster :) havde for mange år siden en kæreste, hun var helt flad havde kun vorterne, der syntes jeg der manglede lidt.:)

• Svar 51
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Enig. Det handler ikke om STORE bryster eller SMÅ bryster.  Vi vil have TILGÆNGELIGE bryster!

• Der er masser af mænd, der er til små bryster, men måske råber de ikke helt så højt som dem, der er til store bryster  Hvis du kigger på Eventyrpigerne.dk så er der faktisk et par piger eller tre med

• Eventyrmanden
    Eventyrmanden

Der findes skam flere piger af denne type, men det er sjældent det annonceres med. Jeg foretrækker mindre bryster, men alle bryster er gode bryster og de bedste bryster er dem jeg må lege med.

Postede billeder

Skrevet

Der er små skønne bryster og store skønne bryster. Jeg nyder begge dele og alt derimellem. Hvis de paser perfekt til den skønne dame er alt fint for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.