Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der linet op til endnu en forretnings tur til Thailand. Forretning i nordvest - fornøjelse sydpå. Det er regntid og så fedt er 35 grader med 100 % fugtighed altså ikke.. - nå, men jeg bliver modtaget i lufthavnen af den smukkeste lille thai kvinde - tager et fly til Chiang mai 5 timer efter planmæssig ankomst til Bangkok.. Tager måske et hvil på et hotel tæt på lufthavnen. Flyet fra Berlin ankommer nogle gange tidligere end planen.. Den lille søde søger ikke kæreste mere - det gør mig en smule usikker.. Men jeg tror vi er afklarede med vores forventninger til hinanden.. Men hvis hun skal have børn skal hun ikke vente for længe.. (Jeg er steriliseret - så ingen "uheld" her) hun er faktisk 39 - men kunne sagtens lyve sig 15 år yngre. Brysterne er ægte ustøttede og lækre.. Hun tager med 3 dage til Chiang mai og retur til Koh Lan i 9 dage.. Glæder mig helt vildt. I hører selvfølgelig nærmere.. 

Redigeret af otto06
Flere oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 9.6.2023 at 14:21:

cool , god tur , det er altid rart at have en lokal "guide" med

Joh, guide og guide. Faktisk er hun rigtig god til at facilitere nye kontakter, når jeg køber ind.. Tror hun har sparet mig for 100-300.000 dkr. - Og jeg kan spare en tur derud.. Mindre interessant af forskellige grunde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev helt som ventet modtaget i lufthavnen af Anna.. 150 cm. Godte på 39 somre.. Hun er så lækker. Hun havde tårer i øjnene da hun krammede.. "Have missed you" - ja tak.. Lige måde... 2 timers ventetid og videre til Chiang mai. Næsten ingen med flyet.. Jeg var sgu træt og tænkte at en lur ville gøre godt.. Anna hvilede sit hoved i mit skød... Hun begyndte at pille.. Altså, nej for helvede. Det kommer man lige lukt i spjældet for i Thailand.. Nå, det stoppede så.. Tak.. Vel ankommet til hotel (de huskede os fra sidst - "please be quiet" ..) - gik lige direkte i bad. Regntid og pissevarmt er ikke verdens bedste kombi.. Aircon hjælper. Vi lagde os og kyssede, kælede og turde næsten ikke at knalde fordi det umuligt kunne være bedre end sidst... Hun suttede lidt og lagde sig på ryggen.. Tog fat og holdt mig fast, hænderne på mine baller og jeg trængte laaangsomt ind.. Lige som at komme hjem.. Så snæver, så levende.. Hun trak mig helt op og signalerede at jeg skulle blive helt i bund og lave de små vib.. Jeg kan mærke at hun strammer til mere og mere. Rytmisk.. Kommer helt stille.. Det siver også ud af mig.. Hun græder nærmest lidt... Helt anderledes end sidst og SÅ lækkert... Nye beretninger følger..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om I hygger jer :) Du skrev i en anden tråd at I mødtes på siden Thaiflirting.com ? Hvad er dine / andres erfaringer iøvrigt med den side ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
B&O skrev, for 1 time siden:

Det lyder som om I hygger jer :) Du skrev i en anden tråd at I mødtes på siden Thaiflirting.com ? Hvad er dine / andres erfaringer iøvrigt med den side ?

Uha... Det kommer helt an på hvad man vil.. Nogle sværger til at man betaler for at kunne skrive til andre betalende profiler. De betalende profiler (kvinder) er stort set kun piger til salg. Det er rigtig mange af de andre også, men det er lidt mere blandet. Der er mange scammers, der beder om penge, der er en del, der vil hjælpe dig med at tjene penge på bitcoins.. De skal bare lige have kontrol over din computer for at vise dig det.. Nogle søger en mand for livet - enkelte af de seriøse, der søger kærligheden for resten af livet kan godt fristes til et eventyr - måske et langt et.. Det er der, jeg er.. Det er min opfattelse at man skal se sig godt for.. Havde en kontakt med en ukrainsk kvinde i en flygtninge lejr i Kasakhstan.. Hun ville sindsygt gerne til Danmark.. Hun skulle bare bruge en bagatel af 1100 $ til et visum.. Hun havde godt nok ingen penge, men de 1100 var "no money".. OK så, lad os lige lave et video call.. - men det var ikke lige muligt.. Så bare et tlf. Call.. Arh - ikke muligt.. Så jeg fik aldrig lejlighed til at fortælle at ukrainere ikke skal have visum til DK.. Hun var ellers ret smuk.. Bortset fra at hun nok ikke fandtes... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har haft nogle vidunderlige dage.. Det er en lidt morsom situation.. Anna bestemmer hvornår, der skal knaldes - troede jeg.. Hun kørte mig rundt i manegen i et par dage. Gad ikke - gad lidt alligevel.. Var begyndt at tænke om det var begyndelsen til enden.. - da jeg blev frustreret/irriteret nok tog jeg hende ude fra terrassen i hoved og røv og bar hendes knap 50 kg. Ind på sengen, klædte hende af og kyssede/kælede/ slikkede hende over hele kroppen.. Lagde mig ovenpå hende og snavede dybt og lækkert. Pikken havde pause lige ved indgangen i lang tid.. - altså et minuts tid tror jeg.. Jeg kan se i hendes øjne at hun er SÅ liderlig.. Og så siger hun det sjove: "what took you so long??" - what?? - "when you want me, - take me - I was thinking, that you didn't want me anymore" - OK så, - den er modtaget.. - jeg vender hende om på maven med begge puder under hofterne. Hun næsten hviner inden jeg trænger ind - hun er så stram at hun bliver skubbet lidt fremad.. Stemmer imod med hænderne mod hovedgærdet.. Jeg kan mærke at det holder jeg ikke til ret længe.. Men det gør hun heller ikke. Det virker næsten som om at hendes orgasme vil skubbe mig ud af hendes fisse - det er så vildt. Jeg sprøjter dybt i hende. Jeg kan se i hendes ansigt at det er fantastisk. Jeg er badet i sved.. Hun tager min pik i munden og lader den hvile der lidt.. Ret lækkert.. Og så siger hun sgu tak!! - tid til en skyller...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder banalt.. Men lige som enkel mad nogle gange er bedst er enkel sex helt fantastisk.. For at prøve hende af har jeg krævet hendes krop på de mest umulige tidspunkter.. Lige kommet til stranden - tilbage i seng moster:) - midt om natten (har lidt jet-lag) - og faktisk er hun helt vild med det... Prøvede så lige for hyggens skyld at få et blowjob - fra start til slut.. Og så en powernap... Vågnede ved at hun næsten sad på mit ansigt - Lol.. OK, lige over skat.. Var klar lidt senere - faktisk kan vi begge to bedst lide alm. Samleje.. Hun er så stram at det er sindssygt svært at holde ret længe.. Heldigvis kommer hun ret let med små bevægelser. I missionær med benene godt spredt rammer jeg hende helt rigtigt, og vi har efterhånden lært at komme næsten samtidig nogle gange. Bagfra bruger hun selv hånden - men det er ikke hendes foretrukne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er ved at finde melodien.. Anna er helt vildt smuk - kan ikke uden videre dele billeder.. Nå, det går nok også uden.. Efter at vi fik etableret at jeg skal tage hende - det er ikke et fælles projekt at tage initiativ til sex.. Sjovt nok egentlig, for efter at rollefordelingen er på plads lægger hun oftere op til ballade.. Men det er nok mere defensivt.. Hun kan finde på at gå på knæ og sutte lidt.. Og så ikke mere.. Selvfølgelig med den klare forventning at jeg kræver min lyst tilfredsstillet.. Jeg har aldrig mødt en kvinde med så meget lyst.. Hun hører til de få som kan få vaginal orgasme - eller det er da muligt at det er klitoris, der stimuleres... Det er ikke så vigtigt..kl.er 23.30 og hun sover.. Vi har lige haft det længste samleje indtil nu 1-1,5 time - hun kommer helt i ekstase og tigger og bér om en orgasme jeg placerer pikken lige præcis langt nok inde til at hun ikke bare kommer - og langt nok ude til at jeg heller ikke kommer.. Efter noget tid får hun sammentrækninger i fissen - det er svært at holde den kørende uden at én af os kommer.. Jeg har næsten krampe i hele kroppen. Hun er næsten helt væk og jeg tør ikke at snave hende - for så kommer vi.. - til sidst snaver jeg hende helt i bund, trænger helt op og laver et par hurtige bevægelser.. Udbruddet fra hende er ikke som jeg forventede hun ryster, græder og kommer og kommer - næsten krampe i fissen.. Hun reagerer på at jeg sprøjter.. Lækkert.. Hun når ikke ud på badeværelset.. Hun sover...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Turen nærmer sig sin afslutning.. Vi har talt om at hun aldrig troede at jeg ville komme igen - altså sidste gang, da jeg tog hjem.. Nu har vi helt styr på næste tur. Så helt så vemodigt som sidst er det altså ikke.. Vi fandt en hytte på en ø (siger ikke hvilken) - hvor vi kunne bade nøgne. Ret fedt.. Anna er bare så lækker.. Jeg har aldrig knaldet en kvinde, der er så stram - og har så meget lyst.. Jeg kan se på hendes pupiller når jeg trænger ind.. Hun stønner af vellyst - og det er gået op for mig at hun hører til de ret få kvinder, der kan få orgasme bare med pikken i fissen..hun påstår dog at det ikke er noget hun har oplevet før.. Hun siger at hun kun har været sammen med én enkelt farang før mig - 10 år ældre end mig og en del kg tungere.. Pikken var til gengæld mindre.. Hun siger at hun aldrig har oplevet en størrelse på pikken, der kan give så meget vellyst.. Ikke for stor - og bestemt ikke for lille... Det booster lige selvværd.. Selvom jeg godt ved at det nok ikke er SÅ svært at fylde en kvinde på 150 cm. Og under 50 kg op.. Har 6 dage tilbage og kommer med et par saftige beretninger inden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 5.7.2023 at 15:49:

Så kan du visst bare flyve på en lille lyserød sky hjem og slippe helt for flybilletten.... ;-)

Ha,ha ja, det er sgu rigtigt... Nu har jeg i en årrække rejst jævnligt til Thailand - uden at søge kvindeligt selskab.. Det er sådan set gået meget godt. Jeg har jo set de gamle fede farangs samle piger op på 1/3 af deres egen alder. Det gør mig ikke helt vildt klar.. Så måske derfor har jeg holdt mig tilbage... Det er også lige meget.. Men jeg lavede en profil på thaiflirting.. Den smukkeste lille kvinde tæt på min egen alder fik en besked - og hun sagde nej tak... Prøvede igen, selvfølgelig.. Og nu knepper vi hjernen ud.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi nærmer os en afslutning.. Jeg har et par gange slikket hende lidt, pikken ind og snave, slikke lidt, pikken kun lige indenfor og snave, slikke lidt igen - pikken helt i bund og hun kommer i den mest vidunderlige orgasme stort set uden at jeg bevæger mig - selvom jeg tænker at jeg vil vente lidt med at komme får hendes orgasme fissen til at malke min pik nok til at der ikke er nogen vej tilbage. Hun ved det og hun nyder det helt vildt.. I går kom jeg faktisk ikke - og selvom hun så helt skuffet ud tog hun min pik i munden og gav den det bedst mulige blow.. Hun trak tiden med det resultat at jeg kom helt vildt voldsomt.. Hun tager bare fra med det skønneste udtryk i øjnene... Rejser hjem i morgen, men næste tur er planlagt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 13 timer siden:

Vi nærmer os en afslutning.. Jeg har et par gange slikket hende lidt, pikken ind og snave, slikke lidt, pikken kun lige indenfor og snave, slikke lidt igen - pikken helt i bund og hun kommer i den mest vidunderlige orgasme stort set uden at jeg bevæger mig - selvom jeg tænker at jeg vil vente lidt med at komme får hendes orgasme fissen til at malke min pik nok til at der ikke er nogen vej tilbage. Hun ved det og hun nyder det helt vildt.. I går kom jeg faktisk ikke - og selvom hun så helt skuffet ud tog hun min pik i munden og gav den det bedst mulige blow.. Hun trak tiden med det resultat at jeg kom helt vildt voldsomt.. Hun tager bare fra med det skønneste udtryk i øjnene... Rejser hjem i morgen, men næste tur er planlagt...

Sådan en pige finder man ikke hver dag - så det er med at holde på hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Sådan en pige finder man ikke hver dag - så det er med at holde på hende ;-)

Jah, altså... Så længe hun synes at det er fint at vi nyder hinanden i fulde drag, når jeg er derude holder vi fast.. Hun bruger lidt arbejdstid på min forretning. Indtil videre vil hun ikke have noget for det, men hvis hun samlet set bruger 3 måneder om året skal hun da betales.. Men den aftale er ikke på plads.. Måske er hun bange for at det så er let for mig at vælge en anden... Det kommer ikke til at ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Otto, dit heldige svin - hende SKAL du holde på! Man bliver sgu helt opstemt af at læse om jeres beretninger :wub:

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 4 timer siden:

Jamen Otto, dit heldige svin - hende SKAL du holde på! Man bliver sgu helt opstemt af at læse om jeres beretninger :wub:

/DFyr_36

Ja, det kan jeg da også love dig at jeg gør... Tror måske at vi er enige om at vi har det så godt sammen at vi begge to er ret sikre på at den anden ikke bare forsvinder.. Min eneste usikkerhed er at hun er så smuk at jeg tænker at risikoen er der.. Vil mene at hun hører til de absolut smukkeste thai kvinder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, den 26.6.2023 at 08:57:

.. Og så siger hun det sjove: "what took you so long??" - what?? - "when you want me, - take me - I was thinking, that you didn't want me anymore" - OK så, - den er modtaget.. - 

Havde en thaiveninde for år siden der tilkendegav at jeg bare kunne "rape" hende når det passede mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste rejse er på plads sidst i september og 3 uger frem.. Det er lidt mærkeligt med den smukke Anna. Absolut ingen beskidte beskeder om hvad jeg vil gøre ved hende - så bakker hun.. Virker nogle gange helt snerpet - og helt modsat i forhold til når jeg er der... Det kan jeg leve med. Hun rejser med rundt og køber ind til min virksomhed.. Det sparer jeg en del på.. Og hun kan få en løn for det. Det går der en god uge med..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er taget til Laos. Jeg har fine indkøbsmuligheder netop i Laos.. Det er mærkeligt for mig at en kvinde ksn få orgasme med pikken inde, næsten uden bevægelse.. Men det kan Anna faktisk. Hendes sammentrækninger i fissen er ikke til at tage fejl af. Jeg er nok skabt ca 5' cm. Længere og en del tykkere end gennemsnittet i Asien. Det betyder en del. Første gang vi var sammen havde hun ikke rørt min pik, men jeg kunne se på hendes øjne at det var vildt... Hun kom med lyde jeg ville kalde for vildt overdrevne.... Hun har siden lært at beherske sig.. Jeg har fundet stedet ca.80 % inde hvor hun bare kommer med små bevægelser.. Helt inde bliver det let for meget og hun forsøger at skubbe mig lidt ud.. Når hun er lige ved at komme og jeg trænger helt ind kommer vi samtidig... Virkelig fedt .. Fissen klemmer vildt om pikken... Har aldrig mødt en kvinde som hende... Mere følger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejser til Bangkok 28.11 i 3 dage, derpå River Kwai 2 dage og så Chiang Mai i 3 dage. Hvordan er priserne og hvor kan man finde en køn pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder på terrassen og kigger på floden.. Vi har vandret en del timer i dag.. En skyller tog lige trætheden.. Altså bortset fra at Anna lige skulle sæbe min krop ind - kunne se lysten i hendes øjne.. Hun satte sig på en skammel og skrabede de minimale stubbe af.. - jeg gjorde det samme - i ansigtet altså..- hun tog mig i munden og kiggede op på mig... Ventede på at jeg blev helt hård... Hun kan se så liderlig ud.. Prøvede at trække hende op fordi jeg tænkte at jeg kunne tage hende bagfra.. Hun tog den bare lidt dybere ind i munden. Hun kørte stille og roligt frem og tilbage med et fast greb om roden. Kunne mærke at det kunne jeg ikke holde til ret længe.. Hun er fantastisk god til at mærke lige præcis hvor langt jeg er.. Lige da jeg var ved punktet hvor der ikke er nogen vej tilbage stak en en finger op bagi.. Havde fornemmelsen af at sæden væltede ud. En hånd på ballerne, en finger bagi - og pikken så langt inde i hendes mund, som hun kan klare.. Pyyha... "You do the same for me baby!" - kunne godt se at hun var rigtig liderlig.. Trak hende ind på sengen og begyndte at kysse, kæle og slikke hele hendes krop.. Startede på hendes ryg og lod også tungen glide langsomt ned imellem hendes baller. Hun stønnede.. Om på ryggen og tungen gik på opdagelse.. Fra fissen til hendes renvaskede numse og tilbage igen.. Lod hænderne gå på opdagelse og slikkede hende langsomt og helt blidt.. Et par pauser undervejs.. - hun tager et fast tag om min nakke - ikke flere pauser. - tommelfingeren forsigtigt ind i fissen, hvor den har hvilet ved indgangen.. Langefingeren rører hendes bageste hul. Kan godt mærke hun er tæt på.. Tungen gøres så lang og bred som muligt og dækker fra indgangen til op over clitoris.. Blide, lidt hurtigere bevægelser. Langefingeren op bagi.. Vulkanen går i udbrud, masser af lyd, sammentrækninger, hun hulker næsten til sidst.. Så banker det sgu på døren.. Fuck.. "Are you OK? - something wrong?? - if everything is OK you could close the patio door.." meget diplomatisk.. Kunne godt høre, der sad nogen på balkonen ved siden af... Sorry, thank you for telling us..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi er samtaleemne på hotellet... De har nogle hytter, bygget på pæle på floden. Vi blev spurgt ved morgenmaden om det ikke var noget for os... Selvfølgelig er det da noget for os... De er lækre, dobbelt så store, spa - og der kommer en tjener med morgenmad.. Og ingen naboer så tæt på.. Og helt sikkert lyd isoleret ret godt... Anna er altså ikke specielt stille.. Vi kunne høre vores naboer tale normalt sammen i går gennem væggen.. Ikke at det afholdt os fra at nyde hinanden.. Jeg synes nu at det var ret afdæmpet.. Jeg satte mig bag den nøgne Anna i sengen.. Kyssede hende blidt på halsen, øre flipperne og lod hænderne lege med hendes bryster.. Hun kunne mærke min pik op ad hendes ryg og hun trak vejret tungt. Jeg lod hende lægge sig ned og hun kyssede min pik.. Jeg lagde mig ovenpå hende og råsnavede længe imens spidsen lå lige i indgangen. Hun prøvede at møve sig ned, så pikken kunne komme ind, men jeg holdt hende fast.. Hun stønner og klynker.. Lækkert.. Hun hviner et højt åååhh da jeg trænger ind. Hun bevæger sig så meget hun kan og jeg smiler og kysser hende dybt.. Hun strammer til og jeg ved - og hun ved - at det holder jeg ikke til.. Hun klynker og spænder i hele kroppen.. Trækker mig næsten ud.. Men det er for sent. Jeg kommer med et brag og når kun lige at få Anna med inden jeg bliver slap... "If you come first, you lick me till I come. I sit on your face darling" - ja, det vil jeg så helst gerne undgå efter jeg har fyldt en god ladning i hende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna har ikke rigtig været på toppen i et par dage.. Det betyder ikke nul sex, men hun vil bare gerne tilfredsstilles.. Det bliver hun da selvfølgelig.. Jeg vælger selv om det skal være mund eller fisse til min egen tilfredsstillelse... Det er til at leve med.. Hun er vist også snart frisk igen.. Hun nyder helt sikkert min omsorg, - det gør hende ikke hurtigere rask.. Vi skal faktisk videre om et par dage for at besøge et par leverandører.. Tror faktisk at hun prøver lidt af om jeg stadig holder af hende selvom der er lidt mindre aktivitet.. Selvfølgelig gør jeg det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er tilbage på sporet... Havde en hel dag - søndag - uden sex.. Mandag morgen kyssede Anna mig blidt vågen, slikkede mine bryst vorter. Lod tungen køre rundt på min mave - tog min pik i munden og tog den så langt ind hun kunne.. Snavede mig igen.. - og så gik hun sgu i bad... Så let slipper du ikke skat!!! - jeg satte mig ud på terrassen med en kop kaffe.. Hun kom ud fra badet.. Kunne godt se at hun ville have mig.. Tænkte at hun skulle arbejde lidt på sagen... Hun satte sig med en kop kaffe. - pludselig kylede hun resten af kaffen ud over gelænderet og råbte "you idiot!!" - gik ind på værelset og råbte en hel del jeg ikke forstod.. Jeg gik ind til hende og bad hende holde kæft. Jeg holdt hendes hænder og tvang hende ned på sengen, satte mit knæ ind imellem hendes ben og lagde mig sådan at pikken lige rørte indgangen. Hun stønnede alt for højt med åben dør.. Jeg slap hende og rejste mig for at lukke døren.. Hun strøg efter mig og fik mig tacklet ned på gulvet.. Hun ovenpå og fik pikken ind. Hun hulkede og hvinede. Fissen strammede helt vildt og hun red vildere end nogensinde.. Jeg kunne mærke fissen krampede lidt.. Hun fortsatte med et lydniveau som aldrig før. Jeg trak hende ned og holdt hende fast med en fast hånd på baller og ryg. Fissen og hele hendes krop spændte - hun hulkede, hvinede og stønnede.. Jeg sprøjtede vildt op i hende, mens hun kom.. Hun var med ét blid og kærlig.. Hun faldt i søvn 10 sekunder senere.. Hold kæft hvor er det godt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...