Hop til indhold

Recommended Posts

Otto, jeg glæder mig på dine vegne, sådan en skøn kvinde. Det hører så vidt jeg har læst, set på youtube og oplevet i lille målestok at de thai kvinder for at sige det mildt kan være moody, humørsvingende og uforståelie.

Når det er sagt så alle de skønne dejlige fornemmelser, de forskellige måder i får orgasmer på kender jeg gennem et langt liv med min kone. Måske er det ekseptionelt det vi har oplevet i den retning (min kone var pære dansk) men jeg har da haft lignende oplevelser med skønne GP.

Jeg tror det har noget at gøre med kvinder der aksepterer deres seksualitet, og os mænd der gerne vil med på rejsen. Så går det op i en højere enhed.

At du så må lære at 'tage' hende er vel et lille offer på det alter.

God rejse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 17.10.2023 at 07:04:

Otto, jeg glæder mig på dine vegne, sådan en skøn kvinde. Det hører så vidt jeg har læst, set på youtube og oplevet i lille målestok at de thai kvinder for at sige det mildt kan være moody, humørsvingende og uforståelie.

Når det er sagt så alle de skønne dejlige fornemmelser, de forskellige måder i får orgasmer på kender jeg gennem et langt liv med min kone. Måske er det ekseptionelt det vi har oplevet i den retning (min kone var pære dansk) men jeg har da haft lignende oplevelser med skønne GP.

Jeg tror det har noget at gøre med kvinder der aksepterer deres seksualitet, og os mænd der gerne vil med på rejsen. Så går det op i en højere enhed.

At du så må lære at 'tage' hende er vel et lille offer på det alter.

God rejse

Tak for dine bemærkninger.. Jamen Jeg er da helt vild med hendes temperament.. Tænk at hun kan være skidesur, nedtrykt osv.. - og hvis man så hiver fat og forlanger sex er hun pludselig sød, medgørlig og imødekommende - går med i bad og vasker min krop.. Kysser min pik og siger tak. Men for helvede da.. - hun har iøvrigt været i et dårligt fungerende, voldeligt ægteskab med en mand med en - iflg. Hende - gennemsnitlig asiatisk pik på 10,5 cm.. - det gør det jo en smule lettere at være europæer.. Hvis ellers hun har ret giver hendes ansigts udtryk første gang jeg tog hende, mening.. Jeg er nogenlunde alm. Udstyret, - men ret veludstyret efter asiatiske normer.. Har slået det op. 10,5 cm. ser ud til at passe meget godt.. - 01.00 om natten nu, 22 grader og stille.. Tror da hun skal vækkes...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De af jer, der læser med ved at Anna er et fund... Bortset fra at det vel - som mand - altid er rart at høre at man er veludstyret.. (Bortset fra at jeg godt ved at det er løgn..) - set fra et asiatisk synspunkt er det sikkert rigtigt.. - men hun er, som kvinde i rigtig god kontakt med sin seksualitet.. Fysisk passer vi godt sammen, hun har meget lyst.. Det er midnat nu og vi har knaldet 6 gange i dag. Det er langt over min sædvanlige formåen.. Tror hun vil kunne tænde en mumie.. Jeg har aldrig mødt en kvinde så snæver... Den sidste gang - her ved 9 tiden, efter en god middag og et glas vin - eller 4... Startede vi i en doven 69'er.. Først med hende øverst. Så rullede jeg hende rundt, så hun fik pikken ret langt ind i munden.. Det hidser hende vildt op.. Jeg snaver hende og stikker pikken langt ind.. Dertil hvor hun stadig synes det er OK, eller lidt længere faktisk. Det at blive taget gør hende helt vild, også hvis det gør lidt ondt. Skal udforskes langsomt... Hun kom som hun plejer ret hurtigt (men jeg var helt smadret..) - jeg lod pikken hvile i hende, - og hun ville have mig ud. Jeg sagde til hende at jeg ikke var færdig.. Lang pause - nok 7-8 minutter. Jeg begynder at kneppe hende langsomt.. Næsten helt ud og næsten helt ind.. Hun hulker.. Hun stønner og hun stikker en finger op bagi... 2 fingre.. "I love you, fuck me my love" - hun kommer stramt og fuld af nydelse... Hun snaver mig imens jeg knepper stille og roligt... Det siver bare ud.. Føles som minutter.. Det er nok bare sekunder.. Fandme dejligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er næsten sådan at man må se hvordan Anne ser ud.. Jeg er vild med hvordan du fortæller om dine oplevelser med hende, og er også vildt misundelig det må jeg indrømme, men også glad på dine vegne!

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg

Regntiden er slut, det er min rejse også snart ... Som nogle af jer ved har jeg den mest vidunderlige tolk, sekretær, elskerinde m.m. med. Engelsk er virkelig et fremmedsprog i Laos. Godt nok er det en forretningsrejse, men der er ikke nogen regel om at det skal være kedeligt... Efterhånden har vi et mønster i vores sexliv.. Om aftenen inden vi sover.. Langtrukken doven sex, slikkeri, kærtegn. Hun bliver mere og mere vild igennem den ca. 1.5 time vi bruger.. Hun plejer at tage første skud i munden og slikker helt ren bagefter. Mest fordi, når hun er kommet med pikken i hende, kan hun ikke klare mere... Jeg slikker hende langsomt og længe, indtil hun kommer, vi snaver grundigt og længe.. Hun er glad for at jeg giver hende ro til at orgasmen kan stilne af, så hun kan igen.. Jeg er klar igen. Trænger langsomt ind og holder den i ro.. Hendes ansigt er nogle gange lidt fortrukket, næsten som i smerte.. Vi kender hinanden godt nok til at vi kan nærme os orgasme samtidig, men kun hvis jeg er øverst.. Så kan jeg holde hendes krop i ro og mærke hendes sammentrækninger i fissen inden hendes orgasme.. Ro på indtil sammentrækningerne er stilnet af, ellers kommer hun. Og det gør hun hvis hun er øverst.. Hun hulker af liderlighed og længsel efter at komme.. Hun kører helt derop hvor hun til sidst skriger sin orgasme ud imens hendes fisse trækker sig helt vildt sammen om min pik. Hun suger og trækker sæden ud af mig.. Vidunderligt.. Vi sover ret hurtigt... Klokken ca. 2 - 3 stykker skal jeg lige ud og tisse.. Det når jeg/vi sjældent inden vi sover.. Så takker hun mig 100 gange for vidunderlig sex.. Selv tak. Ha, ha.. Vi får en quickie at sove videre på.. Nok bare 10-15 minutter tror jeg.. Annas afslappede ansigt bagefter er helt anderledes end om aftenen.. Hun sover på 30 sekunder.. Jeg ligger nogle gange og kigger lidt på hendes ansigt.. Vi vågner ved 7 tiden og gider egentlig ingenting. Så vi kysser bare lidt.. Jeg har et godt tag om hende og i samme øjeblik jeg strammer grebet lidt stønner hun og er klar.. Jeg lægger en finger ned på hendes numsehul og der kommer straks et bestemt NO!.. Altså hun vil ikke have pikken derind.. Næh, det gider jeg nu heller ikke... Og jeg smiler bare til hende.. Usikkerheden gør hende vild og hun kæmper en brav kamp for at få kontrollen. Jeg trækker hende op på alle fire og hun stønner bare "oh no, darling" - jeg tager hende bagfra i fissen imens jeg nusser hendes numsehul - det kan hun rigtig godt lide - hun stønner.. Idet hun kommer stikker jeg en finger lige indenfor.. Hun strammer om både finger og pik.. Så er der morgenmad. Typisk lidt ris og grøntsager.. Vi planlægger dagen. De fleste dage skal vi enten mødes med mulige sælgere af de varer jeg køber eller fragtfirma, eller vi skal med tog videre.. Eller også er der bare en afslappet dag... Med den hygge det kan give.. Dagene er heldigvis forskellige. Dette er bare fra dagen i går og her til morgen.. Hun er sgu dejlig.. Nogle gange lige fræk nok.. Hun var træt i toget den ene dag. Så tæppe over og hovedet i mit skød.. Jeg ved ikke hvordan i andre har det, men det er altså svært at få en sutter uden at fortrække en mine.. Jeg tog et blad op foran ansigtet.. Rykkede lidt i sædet da jeg kom.. Hun viser lige hvad hun har i munden og smiler. Og væk er det... Nå, men det var dejligt hun fik et lille hvil..hø,hø... Rejser hjem på tirsdag og skal nok ud i januar for at tjekke kvalitet og udskibning af containere.. Glæder mig allerede. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 21 minutter siden:

Rejser hjem på tirsdag og skal nok ud i januar for at tjekke kvalitet og udskibning af containere.. Glæder mig allerede. 

Det gør vi også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...