Hop til indhold

Paradis er....?

Featured Replies

Skrevet

Har netop været en tur i Italien og hørte den her:

Paradis er:

Når italienerne står for maden.Tyskerne bygger bilerne. Schweizerne passer økonomien og aftalerne. Franskmændene holder op med at brokke sig.  Og kvinderne gir manden sex hver dag.

Hvad er Helvede så?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 minutter siden:

Paradis er:

Når italienerne står for maden.Tyskerne bygger bilerne. Schweizerne passer økonomien og aftalerne. Franskmændene holder op med at brokke sig.  Og kvinderne gir manden sex hver dag.

Hvad er Helvede så?

Tja - engang hørte jeg en sige, at hans svigermor var et sandt helvede:twisted:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden:

Paradis er:

Hvad er Helvede så?

Det må næsten være, når tyskerne står for maden, italienerne for økonomien og aftalerne, og franskmændene for at bygge bilerne.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Det må næsten være, når tyskerne står for maden, italienerne for økonomien og aftalerne, og franskmændene for at bygge bilerne.

Ja, næsten...:)

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 14 minutter siden:

Godt set doo;)

Det må henhøre under Murphys love (lovene om maksimalt djævelskab)

F.eks -  Enhver løsning avler nye problemer  -  Alt det der kan gå vil gå galt  -  Når ting bliver overladt til sig selv, vil de gå fra at være dårlige til virkelig dårlige.

Skrevet
Nye tider skrev, for 9 timer siden:

Godt set doo;)

Det må henhøre under Murphys love (lovene om maksimalt djævelskab)

F.eks -  Enhver løsning avler nye problemer  -  Alt det der kan gå vil gå galt  -  Når ting bliver overladt til sig selv, vil de gå fra at være dårlige til virkelig dårlige.

ja , og Murphys lov siger ; Lige meget hvor meget du end ryster pjoverten,så havner den sidste dråbe altid i underrørene :D

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 10 timer siden:

Hvad er Helvede så?

Endnu et intetsigende indlæg fra Mr. Sensual. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

Og kvinderne er helt ude af ligningen?? :rolleyes::lol:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

Hvad er Helvede så?

Når jyderne står for maden, fynboerne bygger bilerne, Christiansborg står for økonomien og aftalerne, koner og kærester bliver ved med at brokke sig og salg af sexydelser bliver udliciteret til sydsjællandske strikkeklubber.

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

- - ja, - de har endnu ikke fået valgret i disse kredse;)

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Kunne ikke rigtigt få de sidste to passet ind på samme måde. Men jeg har et bud, hvis man tilføjer et “ikke” og samtidigt anklager schweizerne for at være dårlige elskere (hvilket jeg ikke ved om de går for at være, men i en italieners øjne er de måske lidt for kontrollerede og mangler impulsivitet og libido):

Helvede er, når tyskerne står for maden, italienerne for økonomien og aftalerne, og franskmændene for at bygge bilerne, schweizerne giver sex hver dag, og kvinderne ikke holder op med at brokke sig.

Nærmer vi os, @Signor Cuoco?

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Kunne ikke rigtigt få de sidste to passet ind på samme måde. Men jeg har et bud, hvis man tilføjer et “ikke” og samtidigt anklager schweizerne for at være dårlige elskere (hvilket jeg ikke ved om de går for at være, men i en italieners øjne er de måske lidt for kontrollerede og mangler impulsivitet og libido):

Helvede er, når tyskerne står for maden, italienerne for økonomien og aftalerne, og franskmændene for at bygge bilerne, schweizerne giver sex hver dag, og kvinderne ikke holder op med at brokke sig.

Nærmer vi os, @Signor Cuoco?

Bravo Den glade amatør, complimenti.;):)

Du har ret næsten hele vejen. Helvede er dermed:

* Når italienerne passer økonomien og aftalerne, tyskerne laver maden, franskmændene bygger bilerne, kvinderne brokker sig og schweizerne gir sex hver dag.

Jeg har den fra en italiensk ven, og som du ser, så har det folk en anden skøn evne. De kan grine af sig selv.:):rolleyes:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden:

Paradis er:

Jeg er OK med at italienerne står for maden i paradis. Men de bygger også bilerne. Der er sgu da intet mere kønsløst end en tysk bil. Om det så er en Mercedes, VW, Opel eller BMW så er de da sikkert fine biler. Men hvor er de dog kedelige. Næsten lige så kedelige som folk der kører i dem. Det er mennesker uden fantasi, uden charme, uden den dér risikovillighed der karakteriserer charmerende mennesker. 

Hold dem så overfor en Alfa eller en Maserati.... Italienske biler er bare federe.

Skrevet
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er OK med at italienerne står for maden i paradis. Men de bygger også bilerne. Der er sgu da intet mere kønsløst end en tysk bil. Om det så er en Mercedes, VW, Opel eller BMW så er de da sikkert fine biler. Men hvor er de dog kedelige. Næsten lige så kedelige som folk der kører i dem. Det er mennesker uden fantasi, uden charme, uden den dér risikovillighed der karakteriserer charmerende mennesker. 

Hold dem så overfor en Alfa eller en Maserati.... Italienske biler er bare federe.

Har da en gang mødt en charmerende tysker. Hun var meget ... charmerende.

Vedrørende biler så er der en lille forskel mellem at være risikovillig og selvdestruktiv.

Skrevet

Det er mere enkelt :

En trekant med en to slanke kvinder med små bryster : en blond og en brunette.:P

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Har da en gang mødt en charmerende tysker. Hun var meget ... charmerende.

Hun kørte jo nok i en Alfa Romeo, skal du se..... hvis hun var charmerende

Bananas skrev, for 33 minutter siden:

Vedrørende biler så er der en lille forskel mellem at være risikovillig og selvdestruktiv.

Du har ret. Jeg nævnte jo netop heller ikke Ferrari eller Lamborghini..... selvom Lamborghini er ved at gå hen at blive lige kedelig-tysk nok

Skrevet
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Endnu et intetsigende indlæg fra Mr. Sensual. 

Han burde holde sine ligegyldigheder i en tråd. 

Skrevet

Helvede er at have en svensk kok, amerikansk kone, græsk økonomi, spansk præcision, engelsk bil, vejr som i Bergen, tysk humor. 

Bødlen

Skrevet

Godt at svenskerne kom med, havde dog nok ikke valgt dem med maden, men humoren eller mangel på samme:wacko: 

Skrevet
Fluefisker skrev, for 15 timer siden:

Godt at svenskerne kom med, havde dog nok ikke valgt dem med maden, men humoren eller mangel på samme:wacko: 

Svensk gastronomi er ikke eksisterende…

Skrevet
Bødlen skrev, for 3 minutter siden:

Svensk gastronomi er ikke eksisterende…

Ahhhh. Jeg har engang været i Ikea. Dem jeg var med ville spise dér. Der var kødboller. De var forfærdelige. Men de var der. Det må være svensk gastronomi.

Nej, vent. Svensk pølseret?? Og Kalle's Kaviar??

Skrevet
  • Author
Fluefisker skrev, for 16 timer siden:

Men svenskerne er mere velklædte end danskerne, og de giver bedre service i forretningerne...(nå, nu får jeg nok ballade, men hva, det sker så tit)

Skrevet

Ja ja ja kötbollar hmm ved i hvor mange Michelin stjerne de har i Sverige? Næ man skal bare ligesom alt andet, og især i dette forum holde sig til kvalitet!!! 

Skrevet

Hej Signora cuoco (godt den ikke oversætter automatisk) så rigtigt - vil altid gå efter svensk betjening, i forretninger!!!! 

Skrevet

Foretrækker til enhver tid dansk fremfor svensk :ph34r:

Svensk (hemslöjd) kan jeg selv ordne B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.