Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Er der nogle som kender stedet som findes på Vesterbrogade i København ??

Er det ikke Nina (Siambabe) som har butik der ??

Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har ikke set en reklame andre steder …. 

Mvh,

Valby

Redigeret af Valbyguy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har set en reklame andre steder …. 

Du finder mange eksempler på, at det ikke er oplyst, på hvilken præcis klinik, at en thaipige arbejder. Det er der selvfølgelig en grund til. Eller flere. Fx noget med, om det er smart eller ej at være åben om salg af seksuelle ydelser.

Har du et bestemt ønske om en bestemt pige, så kontakt hende på det nummer, hun selv opgiver og få den vej rundt at vide, hvor du kan møde hende. Er det mere adressen, som du er fristet af, så kan du enten ringe på dørklokken eller ringe til det mobilnummer, som så godt som altid findes et sted på butiksfacaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Valbyguy, tror de fleste herinde er flinke og rare, med mellemrum.

Er selv ny her, har kun brugt EG siden før Corona :-)

Men, inhouse reglerne på EG siger at hvis adresse, telefon nr og div ydelser og priser ikke er offentlig tilgængelig må vi ikke oplyse det.

At der så en gang imellem er nogle der gør det. Ja,  det må stå for egen regning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke hjælpe dig. Har ikke selv været hos Nina. Der er et par anmeldelser der nævner stedet og ikke adressen 

Og, adressen står ikke i de annoncer der er på Nina hos, EG, AL og Nympho

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt svært at forstå hvad du vil med denne tråd?

Vi du have fat i Nina, så skal du sikkert kunne finde hende. Vil du havde fat i Sangjan så må du spørge dig frem i thailmiljøet, men jeg tror ikke du finder hende på klinik. Selv om du har lykkets finde frem en oldgammel annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har ikke set en reklame andre steder …. 

Jeg har lige googlet efter en hjemmeside og kan intet finde, @Valbyguy .

Jeg fandt en hjemmeside der henviste til Sangjan på Vesterbrogade 110, men når jeg klikker på linket er det noget gammelt der henviser til noget andet.  Reglerne på dette side er klare. Hvis deres egen hjemmesiden eller den hjemmeside de har annonceret ikke fortæller en adresse kan der ikke uddybes her.

Du siger at du har fundet en hjemmeside (men linker ikke). Hvis de annoncerer med ydelser der hører hjemme i dette forum - så kan du stille et spørgsmål og måske få et svar og så er det tilladt. Ellers ikke.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...