Valbyguy 103 Skrevet 22. Maj, 2023 (edited) Hej, Er der nogle som kender stedet som findes på Vesterbrogade i København ?? Er det ikke Nina (Siambabe) som har butik der ?? Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har ikke set en reklame andre steder …. Mvh, Valby Redigeret 22. Maj, 2023 af Valbyguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 22. Maj, 2023 Valbyguy skrev, for 7 minutter siden: Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har set en reklame andre steder …. Du finder mange eksempler på, at det ikke er oplyst, på hvilken præcis klinik, at en thaipige arbejder. Det er der selvfølgelig en grund til. Eller flere. Fx noget med, om det er smart eller ej at være åben om salg af seksuelle ydelser. Har du et bestemt ønske om en bestemt pige, så kontakt hende på det nummer, hun selv opgiver og få den vej rundt at vide, hvor du kan møde hende. Er det mere adressen, som du er fristet af, så kan du enten ringe på dørklokken eller ringe til det mobilnummer, som så godt som altid findes et sted på butiksfacaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 103 Skrevet 22. Maj, 2023 Thanks for the education … in other words, and far shorter, you can’t help ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 22. Maj, 2023 @Valbyguy, tror de fleste herinde er flinke og rare, med mellemrum. Er selv ny her, har kun brugt EG siden før Corona Men, inhouse reglerne på EG siger at hvis adresse, telefon nr og div ydelser og priser ikke er offentlig tilgængelig må vi ikke oplyse det. At der så en gang imellem er nogle der gør det. Ja, det må stå for egen regning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 22. Maj, 2023 Jeg kan ikke hjælpe dig. Har ikke selv været hos Nina. Der er et par anmeldelser der nævner stedet og ikke adressen Og, adressen står ikke i de annoncer der er på Nina hos, EG, AL og Nympho Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 103 Skrevet 22. Maj, 2023 Tak for svaret Men der er et spørgsmålstegn på min første tekst … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 22. Maj, 2023 Det er lidt svært at forstå hvad du vil med denne tråd? Vi du have fat i Nina, så skal du sikkert kunne finde hende. Vil du havde fat i Sangjan så må du spørge dig frem i thailmiljøet, men jeg tror ikke du finder hende på klinik. Selv om du har lykkets finde frem en oldgammel annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 103 Skrevet 22. Maj, 2023 Tak, Bananas, Jeg var nysgerrig om stedet, ikke Nina. Sidste anmeldelse var 2016 …. That was all ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 23. Maj, 2023 (edited) Valbyguy skrev, for 12 timer siden: Jeg kan ikke finde info om det .. website kun med åbningstider og jeg har ikke set en reklame andre steder …. Jeg har lige googlet efter en hjemmeside og kan intet finde, @Valbyguy . Jeg fandt en hjemmeside der henviste til Sangjan på Vesterbrogade 110, men når jeg klikker på linket er det noget gammelt der henviser til noget andet. Reglerne på dette side er klare. Hvis deres egen hjemmesiden eller den hjemmeside de har annonceret ikke fortæller en adresse kan der ikke uddybes her. Du siger at du har fundet en hjemmeside (men linker ikke). Hvis de annoncerer med ydelser der hører hjemme i dette forum - så kan du stille et spørgsmål og måske få et svar og så er det tilladt. Ellers ikke. Redigeret 23. Maj, 2023 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg