Hop til indhold
Route66

Nita i Vejle - fin erotisk massage

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/362382

Efter mit 3. besøg hos Nita kommer der her lige en lille anmeldelse.

Jeg er en moden mand som hovedsagelig besøger thai piger, da jeg også er glad for en god massage. Det er  både på klinik og hos freelancere og som regel altid 60 min.  Jævnligt ”føler jeg mig lidt frem” ved kun at booke massage + HJ første gang og så se om jeg siden ønsker mere – bare lidt mere eller FP. 

Man lærer med tiden og det er således blevet ret så vigtigt for mig er at der er velordnede  forhold – dvs at jeg er/bliver overbevist om at pigen er her af helt fri vilje samt at hun behandles anstændigt af ”klinikchefen”. Derudover at det er svares hurtigt og præcist på forespørgsler samt at de fysiske forhold med bad, briks m.m. er fine – og det er i min optik i den grad opfyldt for Nita ved havnen i Vejle (og de øvrige piger der har været her tidligere). Det fås alt sammen samtidig med at priserne holdes på ”Vejle ninveau”.

Nita er en rigtig sød pige/dame. Hun har en rigtig fin krop med dejlige bryster, der efter min bedste overbevisning ikke er hjulpet på vej. Måske synes hun at der er anelse mave, men det rør mig ikke spor. Som anden bruger skriver skal der nok moms på alderen hvorimod bemærkningen om at hun skulle være lidt fjantet slet ikke rammer plet overfor mig. Hun er så reel at tale med og sætter en ære I at opfylde ens  ønsker samtidig med at hun giver udtryk for at forudsætningen for en god service/oplevelse er en gensidig respekt.

Jeg tror egentlig ikke at Nita har en professionel massage uddannelse men for mig har massagen være ganske udmærket. En fin ting hun gør er hele tiden at have en hånd på dig - så når hun skifter fra et område til andet lader hun hånd og fingre ”danse” hen over din krop. På mig virker det både lækkert og lidt ophidsende.  Allerede første gang nævnte jeg at jeg godt kan li noget regulær massage af skridtet frem for traditionel små-pirring. Og det fik jeg uden nogen form for tøven - først medens jeg lå på maven med staven bagud (og lidt løftet hofte) og siden liggende på ryggen med udsigt til hendes dejlige nøgne krop. Siden er det blevet endnu mere så jeg vil nærmest kalde det en rigtig gang erotisk massage – og overfor mig blev det ikke dyrere af det. I hele taget er der en gennemsigtig prispolitik med mulighed for ”naked” ved massager samt en pakke ”alt undtagen penetreringssex” – den er rigtig fin for mig da thai piger synes jeg har en noget stor en. Jeg giver ikke priserne her – når du spørger får du hurtigt svar.

Jævnfør ovenstående giver jeg Nita min bedste anbefaling - og specielt hvis du er til lidt erotisk massage. Vær respektfuld – så er du godt på vej.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været ved Nita, og massagen kan der ikke klages over. Fik også et godt blowjob, med håndafslutning. Hun gjorde opmærksom på at jeg ikke måtte komme i munden på hende, og som den gentleman man er, så respekteres dette selvfølgelig.

Nita er sød, og spørger til dine ønsker, og hun koncentrerer sin massage omkring de områder på kroppen hvor du ønsker det. Jeg må dog sige at jeg er til petite piger, og gerne Thai, (lille og gerne meget slank) den kategori går hun ikke helt ind under. Men sød og leverer varen det kan hun. Ikke at forglemme at rammerne er fantastiske i den klinik.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nita, hendes professionelle massage fik mig til at slappe af og godt tilpas.  hun er sød  Sjovt får mig til at smile og grine.  og hendes krop er smukNita, hendes professionelle massage fik mig til at slappe af og godt tilpas.  hun er sød  Sjovt får mig til at smile og grine.  og hendes krop er smuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det korrekte link nu, Cocoa

(Ved ikke hvorfor det er ændret - sted, tlf nummer og pigen Nita er samme som under tiligere link). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
กวิน เขียนเมื่อ 24/6/2566 เวลา 0 นาฬิกา 34 นาที:

Jeg har masseret mange gange  Men ingen har nogensinde fået en god massage.  og har professionelle massageteknikker  Jeg har skuldersmerter, ondt i taljen, hun kan få mig til at føle mig godt.  Hun masserede mine kønsdele.  Det er fantastisk, og vigtigst af alt, hun er meget talentfuld.

 

Redigeret af kavin
glemt detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det, og det er fantastisk Nita lavede fodmassage, nakke- og skuldermassage Hun tog sig af mig i jacuzzien. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Route66,

Holder hun til på en klinik eller er det privat?

Leder efter en klinik med piger som hende, hvor det ikke er en privat lejlighed, men en decideret klinik, hvor man kan få en normal massage, hvis det var det man ville ;-)

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsKen skrev, den 18.7.2023 at 21:42:

Hej Route66,

Holder hun til på en klinik eller er det privat?

Leder efter en klinik med piger som hende, hvor det ikke er en privat lejlighed, men en decideret klinik, hvor man kan få en normal massage, hvis det var det man ville ;-)

Mvh.

Det er en klinik. Men der er ikke Walk in fra gaden. Der bestilles tid og låses først op når du er der. Aftalen om hvad du vil have laves på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsKen skrev, den 18.7.2023 at 21:42:

Hej Route66,

Holder hun til på en klinik eller er det privat?

Leder efter en klinik med piger som hende, hvor det ikke er en privat lejlighed, men en decideret klinik, hvor man kan få en normal massage, hvis det var det man ville ;-)

Mvh.

Hej MadsKen

Som 8000 skriver er det en klinik - og en luksus en af slagsen !!  Det ligner et spa bad og du kan gå ind af fordøren - eller anvende en bagdør.

Indehaver svarer normalt lynhurtigt - og der er en fin og meget forståelig prispolitik Er du kun til massage kan du såmen godt få det og jeg har aldrig oplevet pres for mersalg.

Omend man normalt aftaler ønsket service med indehaveren (jeg har altid brugs SMS) tror jeg godt man kan udvide dette direkte hos Nita - hun kan da engelsk. Måske lige undtaget en tur i jacuzzien, da dette kræver lidt forberedelse.

Jeg kommer jævnligt på stedet så det i sig selv er vel bedste anbefaling.

Du kan jo evt skrive din oplevelse således at anmeldelserne for stedet og/eller Nita bliver af en større personkreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Route66, tak for din info. Tror at vi har de samme tanker, dertil er jeg er i øvrigt meget tiltrukket af Nita's tilbud med Jacuzzi i kombination med de andre ydelser, det er ikke mange, der tilbyder det mere. Har du prøvet det ? Beklager mit fedtspilleri, jeg burde bare selv prøve af - hvilket jeg også vil gøre - men det kræver lidt planlægning da jeg har 190 km til Vejle.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dr. Duck

Nej, det har jeg ikke prøvet med Nita, men jeg fik den store tur i Jacuzzien med Sky. (under nummer 362382 finder du en tråd om Sky af 20 jan 23 og hvor jeg kommenterer besøget den 7 febr).

Vildt lækkert og prisen er helt OK ift tiden/ydelsen. Dog er det vist blevet sådan at jeg hellere vil komme 2 gange til massage ++ end 1 gang til denne store tur. Dette fordi jeg også er nødt til at medtage økonomien i udlevelsen af min “hobby” 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar Route66. Jeg vil booke en jacuzzi behandling hos Nita i begyndelsen af næste uge (hvis ellers prisen er nogenlunde fair) og så vende tilbage til denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Tak for svar - så når i skriver at det er en klinik, er det så på den måde at det ud af til rent faktisk også ligner et thaimassage sted eller er det en privat bygning uden noget synligt omkring thaimassage?

Ellers lyder det rigtig godt, altså det med at det er luksus - det er lige det jeg leder efter. Prisen er ikke så vigtig, bare det er lækkert. Er der andre steder i Vejle eller Aarhus som du kan anbefale, som også er "luksus"?

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed kommer så min lovede anmeldelse.

Da jeg bor ret langt væk fra Vejle, besluttede jeg mig for at jeg lige så godt kunne prøve Nita ordentligt af, det ville også give mere retfærdighed til anmeldelsen. Så jeg bestilte halvanden time delt op i tre halvtimes blokke, mere herom senere. Kommunikationen gik hurtigt, venligt og professionelt. Det var ikke med Nita selv, men det gør for mig intet, blot alle aftaler kommunikeres tydeligt videre, og det var 100 % tilfældet her. 

Stedet er et erhvervslejemål, men helt uden lamper, der bimler og bamler, samt grimme skilte, som man ser de fleste thai steder. En meget stilfuld facade, der lige så godt kunne være ind til en kiropraktor. Man kommer kun efter aftale, og Nita var klar til at lukke mig ind på det aftalte tidspunkt. Stedet har en god udstråling, inventar og installationer er ny og lækre, rengøring i top, og jeg blev allokeret til et massagerum med er stort, nyt badeværelse tilknyttet, inklusiv jacuzzi.

Nita er en lille, feminin, serviceorienteret og glad thaipige. Pæne bryster. Det er hende på billederne. Eneste minus er muligvis et par små, ikke-dominerende tatoveringer, samt at missen ikke er helt glat, som jeg synes er æstetisk det smukkeste. Men en dejlig pige, der vil gøre det bedste for dig - til pengene.

Første blok var en halv times hård effektiv thaimassage. Især fik jeg løsnet en masse spændinger omkring skuldre og nakke, og det kan jeg i skrivende stund mærke har hjulpet.

Anden blok var en halv time i jacuzzi med Nita, en virkelig skøn oplevelse. Hun gav fod- og benmassage, og sad på skødet med spredte ben for anden form for massage.

Tredje blok var en halv times erotisk massage, der inkluderede strygninger, b2b, lingam og blow. Alt til min store tilfredshed. Jeg havde fravalgt sex, da jeg ikke bryder mig om gummi.

En god kombination af alt og absolut, absolut pengene værd. Man kan jo aldrig vide noget med sikkerhed, men stedet ånder af at være drevet af ordentlige mennesker, der respekterer både piger og kunder. Min ubetingede anbefaling. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dr.Duck

Når din lange køretur til en “behandling” hos Nita vel til dels var inspireret af min anmeldelse og kommentarer, er jeg da glad for at læse at (også) du synes det var turen værd - og et godt besøg mht alle parametre.
Det er iøvrigt en meget sober måde du anmelder på - også jeg synes der skal være en ros til dem der driver seriøs business i dette lidt “grå” område.

Ville egt have skrevet ovenstående i en pb til dig men kunne ikke lige se hvordan det fungerer - kender du måden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, for 9 timer siden:

Hej Dr.Duck

Når din lange køretur til en “behandling” hos Nita vel til dels var inspireret af min anmeldelse og kommentarer, er jeg da glad for at læse at (også) du synes det var turen værd - og et godt besøg mht alle parametre.
Det er iøvrigt en meget sober måde du anmelder på - også jeg synes der skal være en ros til dem der driver seriøs business i dette lidt “grå” område.

Ville egt have skrevet ovenstående i en pb til dig men kunne ikke lige se hvordan det fungerer - kender du måden ?

Hej Route66,

Min tur var 100 % inspireret af din anmeldelse, så tak for det. Og som du kan se kan jeg kun bekræfte dit indtryk - med lidt andre - og mine egne - ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, den 25.7.2023 at 06:42:

Hej Route66,

Min tur var 100 % inspireret af din anmeldelse, så tak for det. Og som du kan se kan jeg kun bekræfte dit indtryk - med lidt andre - og mine egne - ord. 

Tak fordi i skriver jeres anmeldelser og kommentarer her. Så kan vi andre også få glæde af dem, i modsætning til, hvis i skriver beskeder til hinanden i pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, den 24.7.2023 at 17:57:

Hermed kommer så min lovede anmeldelse.

Da jeg bor ret langt væk fra Vejle, besluttede jeg mig for at jeg lige så godt kunne prøve Nita ordentligt af, det ville også give mere retfærdighed til anmeldelsen. Så jeg bestilte halvanden time delt op i tre halvtimes blokke, mere herom senere. Kommunikationen gik hurtigt, venligt og professionelt. Det var ikke med Nita selv, men det gør for mig intet, blot alle aftaler kommunikeres tydeligt videre, og det var 100 % tilfældet her. 

Stedet er et erhvervslejemål, men helt uden lamper, der bimler og bamler, samt grimme skilte, som man ser de fleste thai steder. En meget stilfuld facade, der lige så godt kunne være ind til en kiropraktor. Man kommer kun efter aftale, og Nita var klar til at lukke mig ind på det aftalte tidspunkt. Stedet har en god udstråling, inventar og installationer er ny og lækre, rengøring i top, og jeg blev allokeret til et massagerum med er stort, nyt badeværelse tilknyttet, inklusiv jacuzzi.

Nita er en lille, feminin, serviceorienteret og glad thaipige. Pæne bryster. Det er hende på billederne. Eneste minus er muligvis et par små, ikke-dominerende tatoveringer, samt at missen ikke er helt glat, som jeg synes er æstetisk det smukkeste. Men en dejlig pige, der vil gøre det bedste for dig - til pengene.

Første blok var en halv times hård effektiv thaimassage. Især fik jeg løsnet en masse spændinger omkring skuldre og nakke, og det kan jeg i skrivende stund mærke har hjulpet.

Anden blok var en halv time i jacuzzi med Nita, en virkelig skøn oplevelse. Hun gav fod- og benmassage, og sad på skødet med spredte ben for anden form for massage.

Tredje blok var en halv times erotisk massage, der inkluderede strygninger, b2b, lingam og blow. Alt til min store tilfredshed. Jeg havde fravalgt sex, da jeg ikke bryder mig om gummi.

En god kombination af alt og absolut, absolut pengene værd. Man kan jo aldrig vide noget med sikkerhed, men stedet ånder af at være drevet af ordentlige mennesker, der respekterer både piger og kunder. Min ubetingede anbefaling. 

 

 

Jeg kunne også godt tænke mig, hun var helt glat. 

Men ud over det får hun også min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...